Jump to content
phantom

Fistikas-Πήγα Στο "γυμναστήριο" Και "δυνάμωσα" Λιγάκι...

Recommended Posts

Bravo sto polo soy re Phantom..Ego perimeno na kanoume dyno na to balies sto site na doune ta numera....To amaxi einai poli gamato... Thelo kai ena.. tongue.gif Bravo soy kai thank you very much poy erthes kato...Kai moy edoses tin eykairia .....

απο οτι ειδα η δυναμομετρηση δυστηχως δεν εδειξε και τα καλητερα αποτελεσματα -_-:lol:

Φίλοι μου χθές το αμάξι μετρήθηκε και νομίζω πως θα είναι ακόμα πιό ολοκληρωμένη η παρουσίαση άν βάλω και τη δυναμομέτρηση.

Μετρήθηκε σε ΜΑΗΑ και το αποτέλεσμα έχει ώς εξής:

f_Diagrammam_da3f2b4.jpg

στο χαρτι της δυναμομετρησης βλεπουμε οτι το αμαξι κρεμαει απο τις 5000 και μετα

προς τι ο κοφτης στις 7.200

Πρώτον δέν πήρα 50 αλλά λιγότερα απο 45 αφού μαμά το δίνει η αντιπροσωπεία 150 αλλά όλοι ξέρουμε πως είναι απο 155 μέχρι 162.

Και δεύτερον άν πήγαινα σε άλλο σημείο ( που έμαθα μόλις προχθές ) με τα ίδια λεφτά, ίσως και λιγότερα, θα έβγαζα πάνω απο 220.

Και άν θές και ένα τρίτο πρίν κάνω ότι κάνω μου είχαν πεί οτι θα πάω 230 με αυτά που θα μου κάνουν, οπότε καταλαβαίνεις οτι είναι λογικό να μου φαίνονται "λίγα" τα 195...

Σωστός ή κάνω κάποιο λάθος κάπου???

φιλε γιωργο τα αλογα δεν ειναι στραγαλια

το ιδιο υσχυει και για σενα φιλε πιτ

1.κυριε Αλεξανδρε αμα σου απαντησω θα με διωξουν απο το club.Γι αυτο η σιωπη μου προς απαντηση σου!!!!Σου ειπα τι να κανουμε αλλα εσυ διαλεξες αλλο δρομο. ;) αααα,και ο φιλος σου ο γιωργος δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα η μηπως το θελεις πιο λιανα να στο κανω?

2.Στο θεμα του γιωργου το αμαξι δεν το μετρησαμε "μαμα",αυτο ειναι δικια μου μαλακια.

3.Ο γιωργος μου ειπε το αμαξι οτι φοραει ΚΚΚ03S και αλλη μια μαλακια μου που τον ακουσα και του ειπα αλογα με αυτη την τουρμπινα,τελικα ομως το αμαξι φοραει Κ03.Αυτο συνεπαγεται μια διαφορα 10-15 αλογα.

4.Το αμαξι μετρηθηκε με εξωτερικη θερμοκρασια 30C.Πως να βγαλουμε τοσα αλογα με αυτες τισ συνθηκες.

5.Του ειχα πει του γιωργου οτι θα βγαλει 210-220hp αλλα με intercooler.Αλλα οταν πηγα βολτα με το αμαξι το ειδα πολυ δυνατο και υπολογισα οτι θα βγαλει τοσα αλογα.sorry φιλε αλλα δεν ειμαι δυναμομετρο και ναι ειμαι προθυμος να δω τι αλλο μπορω να κανω να το ανεβασω.Αλλα δεν υποσχομαι παπαδες,εαν πιστευει οτι με τα ιδια λεφτα μπορεις να βγαλεις αυτα τα αλογα τοτε sorry εγω βγαζω αλογα με εγγυηση και οχι για ενα σαββατοκυριακο.

Και τελος ευκολα τα λετε ολοι πισω απο ενα pc.Γι αυτο πρωτα βουτηχτε την γλωσσα σας στο μυαλο σας πριν μιλησετε και αφηστε αυτα τα απλα πραματακια σε αυτους που ξερουν το αντικειμενο.Και κατι τελευταιο ειμαι ο Pete και οχι καποιος που κρυβεται πισω απο το δαχτυλο του.

φιλε πιτ επειδη τυχαινει και γνωριζω το αντικειμενο οπως ειπα και πιο πανω τα αλογα δεν ειναι στραγαλια

δεν ειναι αιντε ενα φιλτρο ενα προγραμμα και μια εξατμηση παρε 80 100 200 αλογα και βαλε

τα αλογα βγαινουν δυσκολα αλλα εγω δεν θα σταθω στο οτι το αμαξι φοραει μεγαλη η μικρη τουρμπινα

το προβλημα εντωπιζεται αλλου αν ο φιλος γιωργος ανεβασει και το αλλο χαρτι της δυναμομετρησης θα καταλαβεις τι εννοω

το αμαξι ανεβαζει μεχρι 1.09 πιεση αυτο ΔΕΝ μας ενδιαφερει

τι εβγαλε 100 200 300 αλογα δεν μας νοιαζει....

το αμαξι μετα τις 5000 ψοφαει το αφηνουμε και αυτο

τα καυσαερια του τα ειδε κανεις ????????????? -_-

η ακομα καλητερα τον ΛΟΓΟ Λ που το αμαξι απο τις 2100 και μετα δουλευει με πολυ φτωχο μειγμα

κοινος δεν εχει αρκετη βενζινη το οτι δεν εχει αρκετη βενζινη φανταζομαι καταλαβενεις απο ειναι το προβλημα

επεισης καταλαβαινεις και πια ειναι τα προβληματα και οι κινδυνοι που αντοιμετωπιζει ενας κινητηρας οταν λειτουργει με φτωχο μειγμα (ειδικα τοσο φτωχο)

φιλε πιτ εισαι μηχανικος και φανταζομαι καταλαβενεις οτι δεν με ενδιαφερει ουτε τι θα κανετε ουτε αν θα παρεξηγειθητε εγω απλα διατηπωσα την αποψη μου.

Edited by stel-th
Link to comment
Share on other sites

απο τα καυσαερια του τα ειδε κανεις ????????????? :lol:

η ακομα καλητερα τον ΛΟΓΟ Λ που το αμαξι απο τις 2100 και μετα δουλευει με πολυ φτωχο μειγμα

κοινος δεν εχει αρκετη βενζινη το οτι δεν εχει αρκετη βενζινη φανταζομαι καταλαβενεις απο ειναι το προβλημα

επεισης καταλαβαινεις και πια ειναι τα προβληματα και οι κινδυνοι που αντοιμετωπιζει ενας κινητηρας οταν λειτουργει με φτωχο μειγμα (ειδικα τοσο φτωχο)

φιλε πιτ εισαι μηχανικος και φανταζομαι καταλαβενεις οτι δεν με ενδιαφερει ουτε τι θα κανετε ουτε αν θα παρεξηγειθητε εγω απλα διατηπωσα την αποψη μου.

Ναι φιλε ste-lth εχεις δικιο σε κΑΠΟΙΑ σημεια αλλα το λογο 'λ' αν ηταν εμφανη προβλημα,που το 'λ' συνεργαζεται με το μαφ και αν το αμαξι ειχε προβλημα θα εμπαινε σε safe mode.Α και κατι αλλο και επειδη το αμαξι κρεμαει εχει μικρη τουρμπινα .τι περιμενεις αποτην τουρμπινα???

τελοςπαντων!!!! -_-

Εχω επικοινωνησει με το γιωργο που ειναι συνεργασιμος και εχει μεγαλη υπομονη και θα βρουμε την ακρη.

Θα παρουμε νεα 'αναβολικα' για το polaki μας και θα το δυναμωσουμε κι αλλο.

-_-

Edited by greygolfgti
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς είπα κι εγώ Pete, οτι μιλήσαμε και ότι αφού παρουσιάζεσαι πρόθυμος να το δούμε και να βρούμε τί δέν πήγε καλά και να το διορθώσουμε θα δείξω κι εγώ την ανάλογη υπομονή. Θα ήταν άδικο άν έλεγα οτι α, ο πήτ είναι @@@@@ και με κορόιδεψε και άλλες τέτοιες μαλακίες πρίν σου δώσω την ευκαιρία να ελέγξεις τί γίνεται τώρα που έχουμε και αναλύσεις.

Α, by the way αύριο θα μάθουμε και με αποδείξεις τί turbo φοράει το polo, θα πάω με τον αριθμό πλαισίου και θα μάθω ακριβώς τί έχει πάνω το συγκεκριμένο αμάξι και θα μας λυθούν όλες οι απορίες.

Υ.Γ. Και να ξέρεις ότι όσο αισθάνομαι ότι μιλάω με άνθρωπο συνεργάσιμο είμαι κι εγώ συνεργάσιμος, οπότε δέν έχεις κανένα λόγο να ανησυχείς για τίποτα. -_-

Υ.Γ.2 Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερωθείτε.

Και πάλι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον όλων, να είσατε καλά!

Φιλικά πάντα Γιώργος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι φιλε ste-lth εχεις δικιο σε κΑΠΟΙΑ σημεια αλλα το λογο 'λ' αν ηταν εμφανη προβλημα,που το 'λ' συνεργαζεται με το μαφ και αν το αμαξι ειχε προβλημα θα εμπαινε σε safe mode.Α και κατι αλλο και επειδη το αμαξι κρεμαει εχει μικρη τουρμπινα .τι περιμενεις αποτην τουρμπινα???

τελοςπαντων!!!! ^_^

Εχω επικοινωνησει με το γιωργο που ειναι συνεργασιμος και εχει μεγαλη υπομονη και θα βρουμε την ακρη.

Θα παρουμε νεα 'αναβολικα' για το polaki μας και θα το δυναμωσουμε κι αλλο.

B)

σωστα μπαινει σε safe mode οταν φτωχαινει πολυ...φιλε Pete ρυθμιστη πιεσης βενζινης 4μπαρο εβαλες στο πολακι?

Link to comment
Share on other sites

1.κυριε Αλεξανδρε αμα σου απαντησω θα με διωξουν απο το club.Γι αυτο η σιωπη μου προς απαντηση σου!!!!Σου ειπα τι να κανουμε αλλα εσυ διαλεξες αλλο δρομο. :excl: αααα,και ο φιλος σου ο γιωργος δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα η μηπως το θελεις πιο λιανα να στο κανω?

2.Στο θεμα του γιωργου το αμαξι δεν το μετρησαμε "μαμα",αυτο ειναι δικια μου μαλακια.

3.Ο γιωργος μου ειπε το αμαξι οτι φοραει ΚΚΚ03S και αλλη μια μαλακια μου που τον ακουσα και του ειπα αλογα με αυτη την τουρμπινα,τελικα ομως το αμαξι φοραει Κ03.Αυτο συνεπαγεται μια διαφορα 10-15 αλογα.

4.Το αμαξι μετρηθηκε με εξωτερικη θερμοκρασια 30C.Πως να βγαλουμε τοσα αλογα με αυτες τισ συνθηκες.

5.Του ειχα πει του γιωργου οτι θα βγαλει 210-220hp αλλα με intercooler.Αλλα οταν πηγα βολτα με το αμαξι το ειδα πολυ δυνατο και υπολογισα οτι θα βγαλει τοσα αλογα.sorry φιλε αλλα δεν ειμαι δυναμομετρο και ναι ειμαι προθυμος να δω τι αλλο μπορω να κανω να το ανεβασω.Αλλα δεν υποσχομαι παπαδες,εαν πιστευει οτι με τα ιδια λεφτα μπορεις να βγαλεις αυτα τα αλογα τοτε sorry εγω βγαζω αλογα με εγγυηση και οχι για ενα σαββατοκυριακο.

Και τελος ευκολα τα λετε ολοι πισω απο ενα pc.Γι αυτο πρωτα βουτηχτε την γλωσσα σας στο μυαλο σας πριν μιλησετε και αφηστε αυτα τα απλα πραματακια σε αυτους που ξερουν το αντικειμενο.Και κατι τελευταιο ειμαι ο Pete και οχι καποιος που κρυβεται πισω απο το δαχτυλο του.

Πραγματικά λυπάμαι να ακούω τέτοια πράγματα, ειδικά απο έναν άθρωπο "του χώρου", και πόσο μάλλον κάποιον που μερικοί εδώ μέσα ίσως έχουν σε εκτίμηση.

Επειδή όμως ευτυχώς τελικά υπάρχουν και άνθρωποι που έχουν συνέχεια τη γλώσσα τους βουτηγμένη στο μυαλό τους (κοντέυει να παπαριάσει), αποδεικνύεται για μία ακόμα φορά ότι και το φόρουμ είναι μία μικρογραφία της ζωντανής πραγματικότητας και δή της Ελληνικής.

Εγώ ομολογώ δέν γνωρίζω τον κ.Pete και για να είμαι ειλικρινής μετά απο μια τέτοια επιθετική και εκνευρισμένη απάντηση δέν θα ήθελα κιόλας.Για να απαντήσω λοιπόν σε ορισμένα απο τα παραπάνω έχω να πω τα εξής...

Ο γιωργος μου ειπε το αμαξι οτι φοραει ΚΚΚ03S και αλλη μια μαλακια μου που τον ακουσα και του ειπα αλογα με αυτη την τουρμπινα,τελικα ομως το αμαξι φοραει Κ03.Αυτο συνεπαγεται μια διαφορα 10-15 αλογα.

Καλά σας είπε ο Γιώργος και την άλλη φορά καλά θα κάνετε να τον ακούσετε.Ίσως μάθετε κάτι παραπάνω.Η τουρμπίνα που φοράει λοιπόν το Polo Gti 9n3 με κωδικό μηχανής BJX έχει κωδικό 06Α 145 713 Ν στην τελευταία της έκδοση, τη ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ δηλαδή τουρμπίνα που φοράει το Ibiza FR του ίδιου ΜΥ.

Και για του λόγου το αληθές...τα ακόλουθα...

Για όποιους δέν γνωρίζουν το ΕΤΚΑ, στο 1 φαίνεται η εταιρία (VW ή SEAT), Στο 2 ο κωδικός κινητήρα (στην προκειμένη περίπτωση BJX, και στο 3 ο αριθμός ανταλακτικού, με τα Revisions στην ουσία να καταδεικνείονται απο το τελευταίο γράμμα.Tο Polo στην προκειμένη περίπτωση revisions Ε και Ν και το Ibiza D και N.Και πρίν κάποιος προτρέξει να πεί ότι το D και το Ε είναι Κ03...να πώ ότι αυτό απλά ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ...

ff324375.jpg27f54ecb.jpg

Και πάω στο επόμενο...

Το αμαξι μετρηθηκε με εξωτερικη θερμοκρασια 30C.Πως να βγαλουμε τοσα αλογα με αυτες τισ συνθηκες.

Ε τότε να πετάξουμε όλοι τα VW μάς, γιατί φαίνεται η Seat έχει βρεί το μαγικό ζωμό, αφού με ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ πρίν λίγο (ή μετά δέν θυμάμαι) μετρήθηκε FR με 230 άλογα...Δηλαδή είτε α)αυτό ήταν πιο ανθεκτικό στην ζέστη.. popeye.gif , είτε β)το ibiza έβγαζε κανονικά 265 άλογα, αλλά απλά είχε πέσει στα 230, γιατί ΤΟΣΑ είχε χάσει και το (ίδου κινητήρα μέν, με...άλλες μετατροπές δε) Polo Gti...ΜΑΛΙΣΤΑ....

Του ειχα πει του γιωργου οτι θα βγαλει 210-220hp αλλα με intercooler.Αλλα οταν πηγα βολτα με το αμαξι το ειδα πολυ δυνατο και υπολογισα οτι θα βγαλει τοσα αλογα.sorry φιλε αλλα δεν ειμαι δυναμομετρο και ναι ειμαι προθυμος να δω τι αλλο μπορω να κανω να το ανεβασω.Αλλα δεν υποσχομαι παπαδες,εαν πιστευει οτι με τα ιδια λεφτα μπορεις να βγαλεις αυτα τα αλογα τοτε sorry εγω βγαζω αλογα με εγγυηση και οχι για ενα σαββατοκυριακο.

Αυτό δέν θα το σχολιάσω, γιατί ακούγεται σάν απολογία, οπότε να μήν σας την χαλάσω....

Και τώρα έρχεται το καλό

Και τελος ευκολα τα λετε ολοι πισω απο ενα pc.Γι αυτο πρωτα βουτηχτε την γλωσσα σας στο μυαλο σας πριν μιλησετε και αφηστε αυτα τα απλα πραματακια σε αυτους που ξερουν το αντικειμενο.Και κατι τελευταιο ειμαι ο Pete και οχι καποιος που κρυβεται πισω απο το δαχτυλο του.

Μάλιστα...Δηλαδή απο ότι κατάλαβα η κοπελίτσα με το FR που μετρήθηκε την ίδια μερα, μέρος, συνθήκες, πρέπει να είχε τα χέρια της γεμάτα ΓΡΑΣΣΑ απο το πολύ σκάλισμα που θα είχε ρίξει απο μόνη της για να βγάλει 230 άλογα...Ρέ γμτ...Μπράβο της..Εγώ βαρίεμαι και απλά πληκτρολογώ... :lol:

¶ααα και να μήν ξεχάσω.....Όσο για το κρύψιμο...και face to face να βρεθούμε, ούτε οι δικές μου, ούτε οι δικιές σας γνώσεις θα αλλάξουν αυτομάτως....Οπότε....ΑΚΥΡΟ..

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ο golf rs με τις πολλες γνωσεις που εχει παραβουτηξε τη γλωσσα του στο μυαλο του και ειπε '''πολλα'''' κ σωστα!Με τα οποια θα παρεξηγηθουν καποιοι!

Τα συμπερασματα δικα σας!!!!!!!!!

Edited by passatoumpas
Link to comment
Share on other sites

Είχα πει να μην σχολιάσω τα γραφόμενα από τον <<βελτιωτή>> γιατί δεν θα ήταν σωστό να ανακατευτώ σε οτι έχει συμφωνηθεί. Μετά το post του RS όμως (με το οποίο συμφωνώ απόλυτα) απλά θέλω να πώ οτι την περισσότερη ευθύνη την έχει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά λυπάμαι να ακούω τέτοια πράγματα, ειδικά απο έναν άθρωπο "του χώρου", και πόσο μάλλον κάποιον που μερικοί εδώ μέσα ίσως έχουν σε εκτίμηση.

Παιδες, χαλαρωστε λιγο, ακομα κι αν (φαινομενικα) πραγματι εχετε δικιο...

Ο καθε επαγγελματιας πασχιζει να ικανοποιησει τον καθε πελατη του.

Σε τοσο λεπτα ζητηματα που εχουν να κανουν με τη βελτιωση του αυτοκινητου, οπου παρα πολλα παιζουν ρολο, μερικες φορες τα αποτελεσματα δεν ειναι τα αναμενομενα, αλλα εκει φαινεται ο σωστος επαγγελματιας, ο οποιος σκυβει πανω απο το προβλημα για να βρει μια λυση.

Ο Πητ εχει καθε λογο να ειναι αγανακτισμενος*, το παιδι που εχει το Polo εχει καθε δικιο να ειναι προβληματισμενο, αλλα οπως το παιδι κρατησε μια σταση απλως ενημερωσης, καλο θα ηταν να κανουμε και ολοι οι υπολοιποι το ιδιο.

Κανενας απο εμας τους υπολοιπους δεν πρεπει να ριχνει βελη χωρις να βλεπει που σημαδευει και τι ζημια κανει.

Πως θα σας φαινοντουσαν τα παραπανω ποστ εαν αυριο-μεθαυριο διαπιστωνοταν οτι π.χ. το αυτοκινητο ειχε σκισμενη σκαστρα;

Με τα σχολια ορισμενων, με τι αγανακτηση θα επρεπε τοτε να γραψει ο Πητ;

(ο οποιος στο λιγο που τον εχω γνωρισει, δειχνει σοβαρος και πολυ καλο παιδι)

Επισης, αναλογιστειτε οτι δε γραφει απλως με ενα ψευδωνυμο, αλλα με ονοματεπωνυμο και εχει να αντικρουσει καποιους τυπους με το ψευδωνυμα Vag-Lover & Sex-Lover.

Λιγο σεβασμο σε αυτο το πραγμα...

*Ο καθε επαγγελματιας χυνει αιμα καθε μερα για να τα φερει βολτα και δεν ειναι σωστο να κρινεται απο 1 (ή ακομα και 2) δουλειες.

Συγνωμη για την παρεμβαση, αλλα ειμαι βεβαιος οτι θα καταλαβετε τι εννοω με τα παραπανω. :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Παιδες, χαλαρωστε λιγο, ακομα κι αν (φαινομενικα) πραγματι εχετε δικιο...

Ο καθε επαγγελματιας πασχιζει να ικανοποιησει τον καθε πελατη του.

Σε τοσο λεπτα ζητηματα που εχουν να κανουν με τη βελτιωση του αυτοκινητου, οπου παρα πολλα παιζουν ρολο, μερικες φορες τα αποτελεσματα δεν ειναι τα αναμενομενα, αλλα εκει φαινεται ο σωστος επαγγελματιας, ο οποιος σκυβει πανω απο το προβλημα για να βρει μια λυση.

Ο Πητ εχει καθε λογο να ειναι αγανακτισμενος*, το παιδι που εχει το Polo εχει καθε δικιο να ειναι προβληματισμενο, αλλα οπως το παιδι κρατησε μια σταση απλως ενημερωσης, καλο θα ηταν να κανουμε και ολοι οι υπολοιποι το ιδιο.

Κανενας απο εμας τους υπολοιπους δεν πρεπει να ριχνει βελη χωρις να βλεπει που σημαδευει και τι ζημια κανει.

Πως θα σας φαινοντουσαν τα παραπανω ποστ εαν αυριο-μεθαυριο διαπιστωνοταν οτι π.χ. το αυτοκινητο ειχε σκισμενη σκαστρα;

Με τα σχολια ορισμενων, με τι αγανακτηση θα επρεπε τοτε να γραψει ο Πητ;

(ο οποιος στο λιγο που τον εχω γνωρισει, δειχνει σοβαρος και πολυ καλο παιδι)

Επισης, αναλογιστειτε οτι δε γραφει απλως με ενα ψευδωνυμο, αλλα με ονοματεπωνυμο και εχει να αντικρουσει καποιους τυπους με το ψευδωνυμα Vag-Lover & Sex-Lover.

Λιγο σεβασμο σε αυτο το πραγμα...

*Ο καθε επαγγελματιας χυνει αιμα καθε μερα για να τα φερει βολτα και δεν ειναι σωστο να κρινεται απο 1 (ή ακομα και 2) δουλειες.

Συγνωμη για την παρεμβαση, αλλα ειμαι βεβαιος οτι θα καταλαβετε τι εννοω με τα παραπανω. :ninja:

Κοιτα...

Εγώ προσωπικά δέν σκόπευα να απαντήσω ΤΟΣΟ λεπτομερώς στο όλο ζήτημα, και ΣΑΦΩΣ σέβομαι το κάθε ΣΩΣΤΟ επαγγελματία ΕΙΔΙΚΑ όταν παραδέχεται ότι κάτι δέν έχει γίνει σωστά και ΣΚΙΖΕΤΑΙ να το διορθώσει, αφού έχει ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ...

Αυτό όμως που είδα σάν απάντηση απο τον εν λόγω βελτιωτή (και εγώ δέν θα το βάλω σε παρένθεση, γιατί αυτό κάνει σάν επάγγελμα), είναι μία ΚΑΘΑΡΑ "Ελληνικού τύπου" απάντηση/επίθεση, και μάλιστα με τρόπο που προσπάθησε ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ τον πελάτη του, λέγοντάς του ότι δέν ξέρει τί του γίνεται.

Επείσης, η επίθεση δέν ήταν καθαρά και μόνο προσωπική προς τον πελάτη του, αλλά συνέχισε παρακάτω, βάζοντας στο στόμα του, και σχεδόν όλα τα μέλη του φόρουμ, είτε αυτά "έχουν κάποια ιδέα", είτε όχι.

Σάν μέλος λοιπόν του φόρουμ αυτού, αλλά και προσωπικά σαν Δημήτρης, έκρινα ΑΝΑΓΚΑΙΟ και εφόσον έχω τα μέσα (και βουτώντας την γλώσσα μου στο μυαλό μου) να αποκαταστήσω την αλήθεια, που τόσο...."Ελληνικά" θέλησε ο εν λόγω βελτιωτής να διαστρεβλώσει.Και για να είμαι ειλικρινής, άμα η προσπάθεια του αυτή ήταν μή εσκεμένη και λόγω έλλειψης πληροφόρησης, ξανα λυπάμαι, αλλά τουλάχιστον ο κάθε βελτιωτής που σέβεται τον εαυτό του ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να έχει έναν κατάλογο ανταλακτικών, Ή τουλάχιστον να γνωρίζει απ'έξω το τηλέφωνο της αντιπροσωπίας.....

Το πρόβλημά μου δέν είναι με τον κ.Pete.Ούτε τον γνωρίζω τον άνθρωπο.Το πρόβλημά μου είναι με την (ναι θα το πώ ξανά) "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ" αντίδρασή του κάθε επαγγελματία που όταν κάτι δέν πάει όπως πρέπει, ψάχνει να πιαστεί απο ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, ώστε να μήν βγεί κατηγορούμενος, φτανοντας τελικά στο σημείο να κατηγορεί τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥ "ότι δέν έχει γνώσεις", την στιγμή που ο πελάτης του κατέληξε σε αυτόν για αυτόν ακριβώς τον λόγο !!! Απο ότι φαίνεται όμως ο πελάτης του ήξερε καλύτερα (τουλάχιστον στο θέμα της τουρμπίνας...)

Καλό είναι να σεβόμαστε την δουλειά του άλλου α)όταν την κάνει ΚΑΛΑ και β)όταν μας ΣΕΒΕΤΑΙ και αυτός.

Αυτά....

Link to comment
Share on other sites

Είχα πει να μην σχολιάσω τα γραφόμενα από τον <<βελτιωτή>> γιατί δεν θα ήταν σωστό να ανακατευτώ σε οτι έχει συμφωνηθεί. Μετά το post του RS όμως (με το οποίο συμφωνώ απόλυτα) απλά θέλω να πώ οτι την περισσότερη ευθύνη την έχει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.

Φταίει που δεν προσέχει τι κάνει και που το κάνει...

Και για να σχολιάσω τα παραπάνω, δέν συμφωνώ ότι την ευθήνη την έχει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.

Το παλικάρι κατέληξε στον εν λόγω βελτιωτή ΠΡΟΦΑΝΩΣ μετα απο προτροπή/διαφήμηση είτε του ίδιου, είτε γνωστού του.

¶μα δηλαδή σε στείλω εγώ κάπου και στο κάνει Μ....ΝΙ θα φταίς εσύ;;;Δέν νομίζω.

Αλλά άσχετα απο αυτό, εγω δέν είπα και ούτε θα πώ ποτέ κάτι για κάποιον όταν δέν τον γνωρίζω...

Εμένα η συμπεριφορά δέν μου αρεσε και ο τρόπος που ορισμένα πράγματα επιχειρήθηκε να διαστρεβλωθούν..

Link to comment
Share on other sites

Και για να σχολιάσω τα παραπάνω, δέν συμφωνώ ότι την ευθήνη την έχει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.

Το παλικάρι κατέληξε στον εν λόγω βελτιωτή ΠΡΟΦΑΝΩΣ μετα απο προτροπή/διαφήμηση είτε του ίδιου, είτε γνωστού του.

¶μα δηλαδή σε στείλω εγώ κάπου και στο κάνει Μ....ΝΙ θα φταίς εσύ;;;Δέν νομίζω.

Αλλά άσχετα απο αυτό, εγω δέν είπα και ούτε θα πώ ποτέ κάτι για κάποιον όταν δέν τον γνωρίζω...

Εμένα η συμπεριφορά δέν μου αρεσε και ο τρόπος που ορισμένα πράγματα επιχειρήθηκε να διαστρεβλωθούν..

Προφανώς σε μια συμφωνία έχουν ευθύνη και οι δυο πλευρές, αλλά όπως είπα και χτές, δεν θέλω, να κάνω δημόσια κριτική σε έναν επαγγελματία. Την κρατάω για τον εαυτό μου και την λέω σε όποιον ζητήσει την γνώμη μου.

Για αυτόν το λόγο σε προηγούμενο post είχα πει στον φίλο phantom οτι με βάση τα αποτελέσματα στον δρόμο που είχε αναφέρει, ήταν πολύ πιο χαμηλά από ότι υπολόγιζε. (και τότε δεν είχα και ιδέα που είχε φτιάξει το αυτοκινητό του...)

Τελεία από εμένα γιατί χοντραίνει...

Υ.Γ Και επειδή μπορεί να παρεξηγηθεί η προηγούμενη έκφραση μου για την ευθύνη του ιδιοκτήτη την κάνω edit...

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το βραδάκι σε περίπτωση που θέλει να πει κάτι και ο βελτιωτής και μετά θα το κλειδώσω.

Θα ξανανοίξει όταν ζητηθεί από τον δημιουργό του θέματος.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι το βραδάκι σε περίπτωση που θέλει να πει κάτι και ο βελτιωτής και μετά θα το κλειδώσω.

Θα ξανανοίξει όταν ζητηθεί από τον δημιουργό του θέματος.

Ευχαριστώ.

Γιατι ρε αληταμπουρα μου εσβησες το ποστ; :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν έσβησα τπτ ρε, είχες 2 συνεχόμενα posts και τα έκανα merge σε 1!

Εισαι νεο παιδι και δεν κανει να μπεις απο τωρα στον κοσμο του Jack Daniels... :D

(το ποστ μου ειναι χωμενο στη 2η παραθεση του "Black V GTi")

Link to comment
Share on other sites

Προς ενημέρωση και μόνο μίλησα σήμερα το απόγευμα με τον Πήτ και κλείσαμε να κατέβω το Σάββατο το πρωί Πάτρα να γίνουν κάποιες αλλαγές και να διορθωθούν όλα.

Θα έχετε νεότερα όταν με το καλό επιστρέψω.

Το θέμα μπορεί να κλειδώσει

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Εισαι νεο παιδι και δεν κανει να μπεις απο τωρα στον κοσμο του Jack Daniels... :wacko:

(το ποστ μου ειναι χωμενο στη 2η παραθεση του "Black V GTi")

Επειδή έκανα ένα λάθος το πρωί και πρέπει να αποκατασταθεί η αλήθεια, παρακάτω παραθέτω το τελευταίο post του Vag_Lover το οποίο κατά λάθος έγινε merge με το post του Golf V GTI

Αυτό όμως που είδα σάν απάντηση απο τον εν λόγω βελτιωτή (και εγώ δέν θα το βάλω σε παρένθεση, γιατί αυτό κάνει σάν επάγγελμα), είναι μία ΚΑΘΑΡΑ "Ελληνικού τύπου" απάντηση/επίθεση, και μάλιστα με τρόπο που προσπάθησε ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ τον πελάτη του, λέγοντάς του ότι δέν ξέρει τί του γίνεται.

Οπως εγραψες, ειδες "μια Ελληνικου τυπου" απάντηση/επίθεση.

Συμφωνω κι εχεις δικιο.

Αυτο ομως που μαλλον δεν ειδες (-ειδαμε) ειναι η ουσιαστικη αντιδραση πανω στο προβλημα και γνωριζεις πολυ καλα οτι αυτο ειναι που μετραει στην ιστορια.

Εαν μπεις στην ευρυτερη λογικη του προβληματος, θα καταλαβεις ακριβως τι εννοω.

Τεσπα, δε θελω να γινω δικηγορος του Πητ (νομιζω οτι δε χρειαζεται υπερασπιση ουτως ή αλλως), απλως τα γραπτα μενουν και καλο ειναι να μη βιαζεται καποιος να βγαλει συμπερασματα πριν δει το τελος της ιστοριας...

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Το Σ/Κ που μας πέρασε ο Γιώργος ήταν Πάτρα για τις απαραίτητες ενέργειες αποκατάστασης.

Ανοίγει λοιπόν το θέμα και το απόγευμα θα μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν κυρίες και κύριοι το Σάββατο που μας πέρασε και αφού είχα μιλήσει με τον Pete κατέβηκα Πάτρα για αναπροσαρμογή του προγράμματος.

Η σειρά των γεγονότων έχει ώς εξής:

Με το που έφτασα βάλαμε ένα δικό του όργανο να μετρήσουμε πιέσεις γιατί το δικό μου πιθανόν να έδειχνε λάθος ένδειξη. Το αποτέλεσμα ήταν και το αναμενόμενο, έδειξε πίεση 1,1 όπως και το ΜΑΗΑ όταν το μέτρησα στα Σπάτα.

Αμέσως μετά πήγαμε να κάνουμε δυναμομέτρηση χωρίς να κάνουμε καμία αλλαγή γιατί το ΜΑΗΑ μπορεί και να έκανε λάθος και να είχα περισσότερα άλογα απο ότι μου έδειξε. Το αποτέλεσμα κι εκεί αναμενόμενο, είδαμε 197,2 άλογα ( δηλαδή 2 άλογα παραπάνω απο το ΜΑΗΑ, απόκλιση που θεωρείται λογική απο το ένα στο άλλο δυναμόμετρο) και 28,5kg ροπής ( δηλαδή ακριβώς την ίδια με το ΜΑΗΑ).

Μετά ξεκουμπώσαμε τον εγκέφαλο και γυρίσαμε στο μαγαζί του Pete και αφού επικοινωνήσαμε με το Γερμανό που συνεργάζεται τώρα με 2-3 email και 5-6 τηλεφωνήματα παραλάβαμε 3 καινούρια προγράμματα για το polo μου. Περάσαμε το πιό δυνατό απο τα τρία και ξαναπήγαμε στο δυναμόμετρο.

Αφού κουμπώσαμε τον εγκέφαλο πάλι πάνω στο αμάξι κάναμε αμέσως δυναμομέτρηση και το αμάξι δούλεψε 0,7 πίεση κι έβγαλε 150 άλογα ( όσα και μαμά δηλαδή) και τρελαθήκαμε όλοι μαζί.......

Αμέσως όμως θυμήθηκε ο Pete οτι έπρεπε να κάνουμε 4-5 χιλόμετρα για να κλειδώσει ο εγκέφαλος και μετά θα βλέπαμε τί δίνει το νέο πρόγραμμα.

Κατεβάσαμε λοιπόν το αμάξι, ξαναβάλαμε ζάντες και βούρ για βόλτα να κλειδώσει. Το αμάξι σπίνιαρε και όλη την τρίτη!!!! Δούλεψε πίεση 1,5 over με 1,3 σταθερή και πάθαμε πλάκα, δέ μπορούσαμε να το μαζέψουμε.....

Γυρνάμε πίσω στο δυναμόμετρο, ξαναβγάζουμε ζάντες, ξαναδένουμε τον άξονα πάνω και μετράμε....

Το αποτέλεσμα δέν το γράφω, σας βάζω να δείτε μόνοι σας την εκτύπωση της δυναμομέτρησης και περιμένω να ακούσω τη γνώμη σας.....

( Δείξτε και λίγο επιίκεια, είναι δυναμόμετρο με άξονα και όχι με ράουλα άρα δέν έχει καθόλου "απώλειες" )

f_ropiapom6m_17fe815.jpg

Τα συμπεράσματα, τα σχόλια και οι γνώμες δικά σας......

Υ.Γ. Παρακαλώ τους mods να αφήσουν το θέμα ανοιχτό για να μάθω τις γνώμες του κόσμου, με ενδιαφέρουν πολύ, καθώς και για να έχει την ευκαιρία να απαντήσει και ο Pete.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ποιά specs να σου πώ? Πρώτο στάδιο είναι, το γνωστό σε όλους Φ(ίλτρο) Π(ρόγραμμα) Ε(ξάτμιση που είνα και ακόμα άφτιαχτη με διάμετρο απο 52 μέχρι 60 και σπιράλ 63,5...)

Και ναί, στο χαρτί λέει ότι έχω 42kg ροπή με 188 άλογα..... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Κοινώς S3, M3, M5, RS4 λοιπά άλλα μικρομεσαία κάρα ας κάτσουν καλύτερα σπίτι τους γιατί θα τους πατήσω χάμω...... :thumbsup::lol: :lol: :lol:

Φαντάσου να φτιάξουμε και την εξάτμιση.... tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ποιά specs να σου πώ? Πρώτο στάδιο είναι, το γνωστό σε όλους Φ(ίλτρο) Π(ρόγραμμα) Ε(ξάτμιση που είνα και ακόμα άφτιαχτη με διάμετρο απο 52 μέχρι 60 και σπιράλ 63,5...)

Και ναί, στο χαρτί λέει ότι έχω 42kg ροπή με 188 άλογα..... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Κοινώς S3, M3, M5, RS4 λοιπά άλλα μικρομεσαία κάρα ας κάτσουν καλύτερα σπίτι τους γιατί θα τους πατήσω χάμω...... :thumbsup::lol: :lol: :lol:

Φαντάσου να φτιάξουμε και την εξάτμιση.... tongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Με την ιπποδυναμη τι σου ειπε οτι παιζει??

Link to comment
Share on other sites

Είπε οτι μόλις "διαβάσει" ο εγκέφαλος τότε θα δώ τί άλογα έδωσε, θέλει λέει 500 - 600 χιλιόμετρα μέχρι να διαβάσει και τότε θα δείξει λέει γύρω στα 200 με 210. Δέν ξέρω, τί να πώ........

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.