merlin aris Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 To cc φοραει sportcontact 3 ss(self sealing) και εχει νυχι 18 φορας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatempos Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Δεν εχει σημασια 17 η 18 δες στο link που δινω απο πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 δικο μου το λαθος ως προς το 2 ;h 3. οπως τα λεει ο passatempos ειναι τα πραγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 βασικα προσεκτικος να εισαι κ ολα καλα.το νυχι αν εισαι προσεκτικος το χαλαλιζεις για την ποιοτητα.απλα μακρυα απο τα πεζοδρομια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merlin aris Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Δεν εχει σημασια 17 η 18 δες στο link που δινω απο πανω Απλα σου λεω οτι η συγκεκριμμενη ζαντα 18 interlagos ερχετε στο ιδιο υψος με το λαστιχο οταν ειναι στην ευθεια!Με 17 θα ειχε σημασια το νυχι στη 18αρα ουτε που φαινετε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKAVALLARIS Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 (edited) Παιδιά καλησπέρα. Έχω το VW PASSAT 2.0FSI από τον Οκτώβριο του 2006. Τα ελαστικά της μάνας του είναι Dunlop Sport SP01 215/55/ΖR16 97W. Ως προς τις επιδόσεις τους απόλυτα ευχαριστημένος ακόμη και τώρα που έχουν 46.000χλμ. Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι όταν το αυτοκίνητο έφτασε τα 25.000χλμ άρχισε σταδιακά ένας έντονος θόρυβος στην καμπίνα των επιβατών και ιδίως στις χαμηλές ταχύτητες [(περίπου στα 35-50χλμ) ο οποίος προέρχεται κατά 100% από τα ελαστικά]. Πήγα και έκανα τα ελαστικά μπρός-πίσω και ο θόρυβος αυξήθηκε κατά 100%. Στην επίσημη αντιπροσωπεία της VW που ρώτησα μου είπαν ότι στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα απαγορεύεται να κάνουμε μπρος-πίσω τα ελαστικά. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα????? Τα ελαστικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σκέφτομαι να τα αντικαταστήσω στα 50.000χλμ και να βάλω τα Eagle F1 Asymmetric. Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο ελαστικό? Edited May 4, 2009 by PKAVALLARIS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Τα ελαστικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σκέφτομαι να τα αντικαταστήσω στα 50.000χλμ και να βάλω τα Eagle F1 Asymmetric. Ποια η γνώμη σας για το συγκεκριμένο ελαστικό? Φοράω τα Asymmetric εδώ και 25.000χλμ σε 235/40/18 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 Το συγκεκριμένο λάστιχο που προτίθεσαι να τοποθετήσεις δεν βγαίνει στην διάσταση την οποία φοράς εκτός και αν αλλάξεις διάμετρο ζάντας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panostok Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Πήγα και έκανα τα ελαστικά μπρός-πίσω και ο θόρυβος αυξήθηκε κατά 100%. Στην επίσημη αντιπροσωπεία της VW που ρώτησα μου είπαν ότι στα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα απαγορεύεται να κάνουμε μπρος-πίσω τα ελαστικά. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αντίστοιχο πρόβλημα????? Εμενα στην αντιπροσωπεια οταν πηγα να κανω το δευτερο service μου ειπαν να τα αλλαξω μπρος πισω.Καλα οτι να 'ναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 (edited) Εμενα στην αντιπροσωπεια οταν πηγα να κανω το δευτερο service μου ειπαν να τα αλλαξω μπρος πισω.Καλα οτι να 'ναι... Σωστά δεν βγάζεις άκρη Edited May 5, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimosthenes Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Η αλλαγή μπρος πίσω προτείνεται και στο βιβλίο του κατασκευαστή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 τα μπροσ δεν τα βαζεισ πισω κ το αναποδο στα 4κινητα.τι παπαριες ειναι αυτεσ που ειπαν παλι...αυτοι οι αντιπροσωποι θα μας τρελανουν τελειως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAPTAIN HOOK Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ CLUB! ΕΧΩ ΤΟ PASSAT 1.6 SPORTLINE ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ SP POWER(132 HP). ΦΟΡΑΩ ΛΑΣΤΙΧΑ DUNLOP SP 01 215/55/R16, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΘΟΣΟΝ ΤΟ ESP ΜΕΤΑ ΤΑ 20.000 Km ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟ. ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ;ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TOYO PROXIES T1R. ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted May 31, 2009 Author Report Share Posted May 31, 2009 ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ CLUB! ΕΧΩ ΤΟ PASSAT 1.6 SPORTLINE ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ SP POWER(132 HP). ΦΟΡΑΩ ΛΑΣΤΙΧΑ DUNLOP SP 01 215/55/R16, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΚΑΘΟΣΟΝ ΤΟ ESP ΜΕΤΑ ΤΑ 20.000 Km ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟ. ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ;ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TOYO PROXIES T1R. ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ; 132 ΗΡ? Το δυναμομέτρησες? Και το toyo σκληρό πρέπει να είναι. Να φροντίσεις αυτό που θα βάλεις να έχει δείκτη ταχύτητας σε Η ή V το πολύ.Εγώ θα προτιμούσα continental ή michelin και να έχει οπωσδήποτε νύχι στο πλάι για να μην βρίσκει η ζάντα κατά το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAPTAIN HOOK Posted May 31, 2009 Report Share Posted May 31, 2009 132 ΗΡ? Το δυναμομέτρησες? Και το toyo σκληρό πρέπει να είναι. Να φροντίσεις αυτό που θα βάλεις να έχει δείκτη ταχύτητας σε Η ή V το πολύ.Εγώ θα προτιμούσα continental ή michelin και να έχει οπωσδήποτε νύχι στο πλάι για να μην βρίσκει η ζάντα κατά το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο. ΝΑΙ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ AUTOTECHNICKS ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ. H SP POWER (ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΥ) ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ 128 HP ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ (EXTRA) ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 4-5 HP ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΩ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ 300 ΕΥΡΩ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 ΝΑΙ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ AUTOTECHNICKS ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ. H SP POWER (ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΥ) ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ 128 HP ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ (EXTRA) ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 4-5 HP ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ 800ΕΥΡΩ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ 300 ΕΥΡΩ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ. Αν και είμαι λίγο off-topic, 800€ το πρόγραμμα και 300€ η εξάτμιση? Μήπως είναι ανάποδα τα νούμερα? Ή μήπως εξάτμιση εννοείς μόνο το τελικό καζανάκι? Λίγο δύσκολο βέβαια να παίρνει 4-5 άλογα μόνο από τελικό... Με εισαγωγή αέρα, έκανες τίποτα? Μήπως έκανες δυναμομέτρηση πριν και μετά? Ξέρεις μήπως να μας πεις ποια είναι τα πραγματικά άλογα του 1.600, γιατί είναι λίγο μυστήριο προς το παρόν... Αααα, ναι! Καλώς όρισες στο club! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAPTAIN HOOK Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 Αν και είμαι λίγο off-topic, 800¤ το πρόγραμμα και 300¤ η εξάτμιση? Μήπως είναι ανάποδα τα νούμερα? Ή μήπως εξάτμιση εννοείς μόνο το τελικό καζανάκι? Λίγο δύσκολο βέβαια να παίρνει 4-5 άλογα μόνο από τελικό... Με εισαγωγή αέρα, έκανες τίποτα? Μήπως έκανες δυναμομέτρηση πριν και μετά? Ξέρεις μήπως να μας πεις ποια είναι τα πραγματικά άλογα του 1.600, γιατί είναι λίγο μυστήριο προς το παρόν... Αααα, ναι! Καλώς όρισες στο club! ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΟ PASSAT 1.6 FSI ΤΟΥ 2006 ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 115 HP. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η SP POWER ΣΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 12 HP(ΚΟΣΤΟΣ 800 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΠΛΟΧΟΑΝΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 4-5 HP. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ, Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(Λ.ΚΥΜΗΣ). ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 5%!!!! ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ ΤΟ Η/Ν ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat_doc Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΟ PASSAT 1.6 FSI ΤΟΥ 2006 ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 115 HP. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η SP POWER ΣΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 12 HP(ΚΟΣΤΟΣ 800 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΠΛΟΧΟΑΝΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 4-5 HP. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ, Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(Λ.ΚΥΜΗΣ).ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 5%!!!! ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ ΤΟ Η/Ν ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Ειναι αισθητη η διαφορά στην απόδοση??? και σε ποιες στροφές του κινητηρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAPTAIN HOOK Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 Ειναι αισθητη η διαφορά στην απόδοση??? και σε ποιες στροφές του κινητηρα? ΝΑΙ, ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (2-3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ) ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ. ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ(ΑΝΑΒΑΣΗ) Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 3, 2009 Author Report Share Posted June 3, 2009 (edited) ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΟ PASSAT 1.6 FSI ΤΟΥ 2006 ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 115 HP. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η SP POWER ΣΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 12 HP(ΚΟΣΤΟΣ 800 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕ 300 ΕΥΡΩ ΣΟΥ ΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΠΛΟΧΟΑΝΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ 4-5 HP. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΜΕΝΑ, Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(Λ.ΚΥΜΗΣ).ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ 2 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 5%!!!! ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ, ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ(ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΚΑΘΟΣΟΝ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ ΤΟ Η/Ν ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΕΙΣ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Ας τα πάρουμε ένα-ένα με την σειρά αν και είμαστε off-topic (ας με συγχωρέσει ο Κωνσταντίνος).Λοιπόν ο κινητήρας μας με 100στάρα βενζίνη έχει δυναμομετρηθεί από 121 ως 125 ΗΡ άρα για να υπάρχει τεκμηριωμένο συμπέρασμα σχετικά με την επιπλέον ιπποδύναμη θα έπρεπε να είχες δυναμομετρήσει τον κινητήρα σου πριν από την βελτίωση. Λογικά η ιπποδύναμη του αυτοκινήτου μετά τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου πρέπει να βγαίνει υψηλά οπότε στις χαμηλές στροφές δεν νομίζω να είναι ορατή η διαφορά.Καλύτερες ρεπρίζ λόγω της μικρής αύξησης της ροπής ίσως να είναι πιο αισθητές.Τέλος πρώτη φορά ακούω για βελτίωση αυτοκινήτου και να μειώνεται παράλληλα και η κατανάλωση του. Edited June 3, 2009 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 για την μειωση καταναλωσης ισχυει.οχι τραγικες βελτιωσεις βεβαια.σε μαμα αυτοκινητα θα δεις οτι το ιδιο αυτοκινητο ας πουμε με 75 αλογα καιει πιο πολυ απο οτι με 100.η λογικη ειναι οτι κινει το βαρος του πιο ευκολα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passat_doc Posted June 3, 2009 Report Share Posted June 3, 2009 ΝΑΙ, ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ (2-3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ) ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ. ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ(ΑΝΑΒΑΣΗ) Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΗΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ. Εγω εχω παρατηρησει γενικα οτι τεραστιο ρολο και στις επιδοσεις και στο θορυβο του κινητηρα παιζει η βενζινη. Με καλη βενζινη -εννοειται 100αρα- κατα προτιμιση shell ή bp εχεις: 1. "αλλο τραβηγμα'' 2.δε σε ταραζει στα πυρακια(ειδικα σε ανηφορα με πρωτη) οπως συμβαινει με την απλη 3. το ποδι σου γινεται πιο ελαφρυ, δηλαδη πατας λιγοτερο το γκαζι και κερδιζεις σε αυτονομια 4.πολυ λιγοτερο θορυβωδης κινητηρας Τωρα οπως λεει και ο Professor πρεπει να μας ξεκαθαρισεις τι μετρησεις εχεις κανει πριν και μετα τη βελτιωση. Ασχετοαναβαση Κωλοσουρτη εννοεις???) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THODORIS-GR Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Οντως αυτο με την καταναλωση ισχυει,οχι με τρελες διαφορες βεβαια,αλλα και μενα στην αρχη περιεργο μου ακουστηκε.Οσο για τη βενζινη οπως λεει και ο φιλος μονο 100αρα,προσωπικη επιλογη shell,και ουτε ηχος απο πυρακια και πολυ καλυτερο τραβηγμα.Να ερθω και στο θεμα μας,εμενα ειναι η sportline εκδοση και φοραει Bridgestone turanza 215/55/16 παιδια..το λαστιχο ειναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο υπερβολικα σκληρο,θελει ζεσταμα,οσο ειναι κρυο λες τωρα θα σταματησει η δεν θα σταματησει,τωρα θα στριψει η θα παει ευθεια;και στο νερο σου δινει την αισθηση οτι κανεις πατιναζ.Κανω υπομονη ωσπου να βρω τη ζαντα που θελω και να πανε απο κει που ηρθαν!Δεν ξερω ομως τι θα βαλω,σ ολα τα αυτοκινητα που ειχα εβαζα μονο και παντα michelin(μακρυα ομως απο πεζοδρομια) αλλα ουτε ζεσταμα,γατζωνανε στην ασφαλτο αμεσως και στο νερο αψογα και σε φρενο και σε στριψιμο.Δεν ξερω ομως τι να βαλω γιατι ειμαι αναμεσα και στα Continental που στο cc του αδερφου μου με εχουν ενθουσιασει πολυ(δεν ξερω σε βρεγμενο τι λενε).Οταν ερθει η ωρα θα δω αν και κλεινω προς Michelin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAPTAIN HOOK Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Οντως αυτο με την καταναλωση ισχυει,οχι με τρελες διαφορες βεβαια,αλλα και μενα στην αρχη περιεργο μου ακουστηκε.Οσο για τη βενζινη οπως λεει και ο φιλος μονο 100αρα,προσωπικη επιλογη shell,και ουτε ηχος απο πυρακια και πολυ καλυτερο τραβηγμα.Να ερθω και στο θεμα μας,εμενα ειναι η sportline εκδοση και φοραει Bridgestone turanza 215/55/16 παιδια..το λαστιχο ειναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο υπερβολικα σκληρο,θελει ζεσταμα,οσο ειναι κρυο λες τωρα θα σταματησει η δεν θα σταματησει,τωρα θα στριψει η θα παει ευθεια;και στο νερο σου δινει την αισθηση οτι κανεις πατιναζ.Κανω υπομονη ωσπου να βρω τη ζαντα που θελω και να πανε απο κει που ηρθαν!Δεν ξερω ομως τι θα βαλω,σ ολα τα αυτοκινητα που ειχα εβαζα μονο και παντα michelin(μακρυα ομως απο πεζοδρομια) αλλα ουτε ζεσταμα,γατζωνανε στην ασφαλτο αμεσως και στο νερο αψογα και σε φρενο και σε στριψιμο.Δεν ξερω ομως τι να βαλω γιατι ειμαι αναμεσα και στα Continental που στο cc του αδερφου μου με εχουν ενθουσιασει πολυ(δεν ξερω σε βρεγμενο τι λενε).Οταν ερθει η ωρα θα δω αν και κλεινω προς Michelin ΦΙΛΕ, ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΠΡΙΝ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΤΑ DUNLOP SP FΑST RESPONSE 215/55/R16, ΔΕΙΚΤΗ Η, ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ 1500 Km . ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. ΑΘΟΡΥΒΟ(ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ DUNLOP SP SPORT 01), ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΣΕ ΣΤΕΓΝΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΤΟΥ ΑΓΓΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ(ΒΛΕΠΕ WWW.ELASTIKA-ONLINE .GR).ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΑΘΗΝΑ 530 ΕΥΡΩ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 13, 2009 Author Report Share Posted June 13, 2009 Οντως αυτο με την καταναλωση ισχυει,οχι με τρελες διαφορες βεβαια,αλλα και μενα στην αρχη περιεργο μου ακουστηκε.Οσο για τη βενζινη οπως λεει και ο φιλος μονο 100αρα,προσωπικη επιλογη shell,και ουτε ηχος απο πυρακια και πολυ καλυτερο τραβηγμα.Να ερθω και στο θεμα μας,εμενα ειναι η sportline εκδοση και φοραει Bridgestone turanza 215/55/16 παιδια..το λαστιχο ειναι Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο υπερβολικα σκληρο,θελει ζεσταμα,οσο ειναι κρυο λες τωρα θα σταματησει η δεν θα σταματησει,τωρα θα στριψει η θα παει ευθεια;και στο νερο σου δινει την αισθηση οτι κανεις πατιναζ.Κανω υπομονη ωσπου να βρω τη ζαντα που θελω και να πανε απο κει που ηρθαν!Δεν ξερω ομως τι θα βαλω,σ ολα τα αυτοκινητα που ειχα εβαζα μονο και παντα michelin(μακρυα ομως απο πεζοδρομια) αλλα ουτε ζεσταμα,γατζωνανε στην ασφαλτο αμεσως και στο νερο αψογα και σε φρενο και σε στριψιμο.Δεν ξερω ομως τι να βαλω γιατι ειμαι αναμεσα και στα Continental που στο cc του αδερφου μου με εχουν ενθουσιασει πολυ(δεν ξερω σε βρεγμενο τι λενε).Οταν ερθει η ωρα θα δω αν και κλεινω προς Michelin Προς το παρόν σε συμβουλεύω να ελέγξεις την πίεση του αέρα στα ελαστικά.Εγώ από ελαττωματικό μανόμετρο τα είχα βάλει 35 και γλυστρούσαν φοβερά.Τώρα που τα έχω 31 η κατάσταση έχει βελτιωθεί.Μιλάμε πάντα για τα ίδια ελαστικά με τα δικά σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...