Jump to content
taksidiotis

γνωμες απο το 2,0 Fsi Eos.

Recommended Posts

λοιπον εχω το 2,0 fsi απο την τριτη,2 ημερες δηλαδη.πηρα το fsi γιατι δεν μπορουσα να περιμενω το tsi.

το παλιο μου αυτοκινητο ηταν μια alfa romeo gr 2,0 dinstictive στα 165 αλογα.

λοιπον εχω καποιες αποριες,το eos αν και θεωρητικα τα 150 αλογα ειναι λιγα για ενα διλητρο μοτερ μπορω να πω οτι κινουν το αυτοκινητο με ιδιαιτερη ανεση ,φυσικα δεν μπορω να το ανοιξω ακομα μιας και το στρωνω ομως μου δινει αυτη την εντυπωση.

η alfa εχει τα 0-100 σε 8,7 ενω το eos σε 9,8,γιατι εμενα μου φαινεται πιο σβελτο το eos,εχω την αισθηση οτι ειναι πιο ροπατο ασχετα οτι η ροπη του ειναι 20,4 σε σχεση με 21 της alfa.

ισως παιζει μεγαλη σημασια και το εξαρι κιβωτιο ταχυτητων που εχει που σιγουρα ειναι ενα μεγαλο ατου.

δεν ειμαι τοσο ασχετος απο αυτοκινητα,ετσι κι αλλιως η δουλεια μου ειναι μεσα σε αυτοκινητα κι εχω αλλαξει και καποια αυτοκινητα οποτε εχω καποιες μικρες γνωσεις.ειναι αραγε αληθεια η ψευδαισθηση αυτο που λεω.

κατα τα υπολοιπα το eos μου αρεσει παρα πολυ,τριγμους εχω εντοπισει λιγους οταν ειναι κλειστη η οροφη,απολυτα λογικο για μενα μιας και μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι σε 2 κομματια με την οροφη να χωριζεται σε 5 μερη,εδω κλειστα αυτοκινητα κι εχουν περισσοτερους τριγμους,και πως να μην εχουν με τετοιους δρομους που εχουμε αλλωστε.

για γραψτε κι εσεις την γνωμη σας ρεπαιδια.επισης εδω στην κρητη εχει αρχισει και κυκλοφορει το αυτοκινητο,δηλαδη πουλαει.

Edited by taksidiotis
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
λοιπον εχω το 2,0 fsi απο την τριτη,2 ημερες δηλαδη.πηρα το fsi γιατι δεν μπορουσα να περιμενω το tsi.

το παλιο μου αυτοκινητο ηταν μια alfa romeo gr 2,0 dinstictive στα 165 αλογα.

λοιπον εχω καποιες αποριες,το eos αν και θεωρητικα τα 150 αλογα ειναι λιγα για ενα διλητρο μοτερ μπορω να πω οτι κινουν το αυτοκινητο με ιδιαιτερη ανεση ,φυσικα δεν μπορω να το ανοιξω ακομα μιας και το στρωνω ομως μου δινει αυτη την εντυπωση.

η alfa εχει τα 0-100 σε 8,7 ενω το eos σε 9,8,γιατι εμενα μου φαινεται πιο σβελτο το eos,εχω την αισθηση οτι ειναι πιο ροπατο ασχετα οτι η ροπη του ειναι 20,4 σε σχεση με 21 της alfa.

ισως παιζει μεγαλη σημασια και το εξαρι κιβωτιο ταχυτητων που εχει που σιγουρα ειναι ενα μεγαλο ατου.

δεν ειμαι τοσο ασχετος απο αυτοκινητα,ετσι κι αλλιως η δουλεια μου ειναι μεσα σε αυτοκινητα κι εχω αλλαξει και καποια αυτοκινητα οποτε εχω καποιες μικρες γνωσεις.ειναι αραγε αληθεια η ψευδαισθηση αυτο που λεω.

κατα τα υπολοιπα το eos μου αρεσει παρα πολυ,τριγμους εχω εντοπισει λιγους οταν ειναι κλειστη η οροφη,απολυτα λογικο για μενα μιας και μιλαμε για αυτοκινητο που ειναι σε 2 κομματια με την οροφη να χωριζεται σε 5 μερη,εδω κλειστα αυτοκινητα κι εχουν περισσοτερους τριγμους,και πως να μην εχουν με τετοιους δρομους που εχουμε αλλωστε.

για γραψτε κι εσεις την γνωμη σας ρεπαιδια.επισης εδω στην κρητη εχει αρχισει και κυκλοφορει το αυτοκινητο,δηλαδη πουλαει.

Αγαπητέ Τaksidioti.

Καλοτάξιδο και πάλι.

Θα έλεγα ότι συμφωνώ (κατ’ αναλογία) για τις παρατηρήσεις σχετικά με τις επιδόσεις (σε σχέση με τις αναμενόμενες για ένα αυτοκίνητο +1500 κιλών).

Επίσης συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις σου περί τριγμών.

Το μόνο που μένει είναι να δούμε αν το EOS θα παραμείνει αθόρυβο και στεγνό και στο μέλλον!!!

Link to comment
Share on other sites

να σαι καλα φιλε μου,δεν ξερω αν το εχεις βολταρει το αμαξι η αν εχεις το 2,0 παντως δες το καποια στιγμη και μετα πες μου πι ολοκληρωμενη αποψη για να δεις οτι εχω δικιο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
να σαι καλα φιλε μου,δεν ξερω αν το εχεις βολταρει το αμαξι η αν εχεις το 2,0 παντως δες το καποια στιγμη και μετα πες μου πι ολοκληρωμενη αποψη για να δεις οτι εχω δικιο.

Έχω το 1.6 FSI και θεωρώ τις επιδόσεις του ικανοποιητικές για τα κιλά του (και τις απαιτήσεις μου).

Θα έλεγα ότι τα κιλά του αυτοκίνήτου φαίνονται περισσότερο στο φρενάρισμα παρά στην κύλιση.

Έχω κάνει μόνο Test Drive το 2.0 FSI και θεωρώ τις παρατηρήσεις σου λογικές.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εχω το απλό διλιτρο που ειναι περίπου 200 κιλά ποιο ελαφρύ δηλαδή στην ουσία το δικό σου ειναι σα να έχω αλλα δυο μεγαλόσωμα ατομα μέσα. Πίστεψε με δεν θα σε απογοητέυσει.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά εχω το απλό διλιτρο που ειναι περίπου 200 κιλά ποιο ελαφρύ δηλαδή στην ουσία το δικό σου ειναι σα να έχω αλλα δυο μεγαλόσωμα ατομα μέσα. Πίστεψε με δεν θα σε απογοητέυσει.

αυτο ελπιζω και πιστευω κι εγω φιλε μου,απο επιδοσεις πως σου φαινεται?το χεις ανοιξει καθολου?

Link to comment
Share on other sites

και μια παραξενη ερωτηση τωρα,για βελτιωση ωστε να φτασει τα 170 αλογα περιπου μπορω να κανω?κι αν ναι τοτε τι καλο υπαρχει και σε τι χρηματα.

------------------------------------------------------------------------------------------

παιδια sos ερωτηση,ξερετε αν το διλητρο fsi καιει λαδι?

Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Kαι να σου πει καποιος οχι σε σενα μπορει να καψει κ το αντιστροφο.

ειναι κ θεμα τυχης κ θεμα χρησης οποτε κανε υπομονη κ με τα χιλιομετρα θα το ανακαλυψεις.

οποιος κ να σου πει κατι δε μπορει να εγγυηθει για την απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με την βελτιωση του διλιτρου μπορεις να διαβασεις τα υπαρχοντα θεματα στις μηχανικες βελτιωσεις και αν δεν βρεις απαντησεις ανοιγεις ενα νεο.

Σχετικα με το λαδι,ειναι νωρις ακομα.

Με σωστη συντηρηση και σωστη χρηση λογικα δεν θα σου καψει λαδι.

Αν ομως το πηγαινεις Alfaromeϊστικα τοτε μπορει να τσιμπησει(κι εγω Alfa Romeo ειχα και τσιμπαγε χεχε)

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ευχομαι να μην μου καψει γιατι θα το στειλω.

το στρωσιμο που του κανω ειναι,3-4000 στρ με ολες τις ταχυτητες αναλογα τον δρομο,πιστευω οτι ειναι καλο το στρωσιμο που του κανω.

αυτη την στιγμη εχω κανει 1000 και κατι ψιλα χλμ,δεν σκεφτομαι να το ανοιξω σιγα σιγα ακομα.στα 3000 χλμ θα κανω την πρωτη αλλαγη λαδιων κι οχι στα 7000 που μου ειπαν.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω ευχομαι να μην μου καψει γιατι θα το στειλω.

το στρωσιμο που του κανω ειναι,3-4000 στρ με ολες τις ταχυτητες αναλογα τον δρομο,πιστευω οτι ειναι καλο το στρωσιμο που του κανω.

αυτη την στιγμη εχω κανει 1000 και κατι ψιλα χλμ,δεν σκεφτομαι να το ανοιξω σιγα σιγα ακομα.στα 3000 χλμ θα κανω την πρωτη αλλαγη λαδιων κι οχι στα 7000 που μου ειπαν.

Εγώ παντως την έκανα στις 7000 και παλι τσακωθηκα γιατι ηθελαν να μου την κανουν στις 15000. Εννοειται να αλλαξεις και φιλτρο λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

αληθεια υπαρχει καποιος που να εχει το διλητρο fsi και να το χει ανοιξει?ποσο του χει δειξει το κοντερ?

Nα ξερεις οτι τωρα που ειναι καινουριο ακομα το μοτερ δεν θα ανοιγει το ιδιο ανετα και ευκολα με οταν θα εχεις 20.000χλμ πχ.

Θα δεις κι εσυ,οτι οσο κανεις χιλιομετρα τοσο καλυτερα θα πηγαινει το αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.