Jump to content
Dimitri

Βελτιωση σε Golf Gt

Recommended Posts

Ειπα δεν θα το πειραξω, αλλα τι να κανω, αφου μου το λεει και μονο του το ατιμο.

Μεχρι στιγμης εχω αλλαξει τα φωτα μπρος και πισω, με HELLA dynaview, και LED πισω.

Και τωρα αρχισαμε με τα καλα πραγματα.

Β&Β ιντερκουλερ στην στοκ θεση (παραγγελθηκε)

προγραμμα ΜΤΜ (μετα την τοποθετηση του ιντερκούλερ και της εξάτμισης)

εξατμιση ΜΤΜ ή κάποια αλλη (σε σκεψη)

QUAIFE ή PELOQUIN (αναλόγως την τιμη, μεχρι το τέλος Μαϊου πρεπει να το εχω, γιατι ερχεται και ενας φιλος απο USA και θα το φερει στην βαλιτσα του, ως συνηθως)

TEIN EURO DAMPERS με EDFC (Μαϊος 2007 και μετά, τοτε βγαινουν)

SHORT shift της Neuspeed (θα παραγγελθει)

Τι αλλο να κάνεις στο GTακι???

Επισης ειναι όντως Ο2Q το κιβωτιο στο GT, μην παω και πάρω το Peloquin και ψαχνω GTI να το πουλήσω?????

Αν έχεις κανεις άλλα πιθανα tuning για το GT πείτε μου.

Ευχαριστώ

Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουρος οτι η ΜΤΜ εχει βγαλει προγραμμα και εξατμιση για το GT. closedeyes.gif

εισαι σιγουρος οτι η ΜΤΜ θα σου τα βαλει αυτα μολις δει το ιντερκουλερ? closedeyes.gif

εισαι σιγουρος οτι εκανες παραγγελια ιντερκουλερ για GT και οχι για GTI? closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Ειπα δεν θα το πειραξω, αλλα τι να κανω, αφου μου το λεει και μονο του το ατιμο.

Μεχρι στιγμης εχω αλλαξει τα φωτα μπρος και πισω, με HELLA dynaview, και LED πισω.

QUAIFE ή PELOQUIN (αναλόγως την τιμη, μεχρι το τέλος Μαϊου πρεπει να το εχω, γιατι ερχεται και ενας φιλος απο USA και θα το φερει στην βαλιτσα του, ως συνηθως)

TEIN EURO DAMPERS με EDFC (Μαϊος 2007 και μετά, τοτε βγαινουν)

Επισης ειναι όντως Ο2Q το κιβωτιο στο GT, μην παω και πάρω το Peloquin και ψαχνω GTI να το πουλήσω?????

Ευχαριστώ

Δημητρης

Λοιπόν, Καταρχήν χαίρομαι που άλλαξες γνώμη,χεχεχε

Δεν ξέρω αν με θυμάσαι ειμαι το παλικάρι που είχα έρθει μαζι με τον φανη με το κοκκινο gti, οποτε ξέρω τι τρέλα έχεις...

Αυτα που είπε ο Τοnino πιο πάνω είναι τροφή για σκέψη και κουβέντα οπότε ανέλυσε τα και πες μας ακριβώς τι παίζει , γιατι πιστεύω οτι κάποιοι απο εδώ μεσα θα θέλουν να μάθουν περισσοτερα για την βελτίωση του GT..

Μετα λες για QUAIFE ή PELOQUIN, το quaife νομίζω έχει γυρω στα 1100Ευρώ, αλλα χωρίς να είμαι σίγουρος, Την Peloquin την έχω ακουστά μονο απο το vortex...Δεν ξέρω όμως τι παίζει οποτε, αν μάθεις ρίξε και απο εδώ ,γιατι στανταρ ενδιαφέρει πλέον και τα GTI.

Για την TEIN, Θέλω να μάθω απο που πήρες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει προσωπικά , μιας και η TEIN είναι απο τις κορυφαίες εταιρίες στο θέμα ανάρτηση.

Όσο για το τελευταίο , το Ο2Q κιβώτιο νομίζω οτι είναι απο gti και μόνο, εχω μια εντύπωση οτι το gt φοράει άλλο , (ψάξτο στο ΕΤΚΑ..)

Α και κατι άλλο , Απο που τα πήρες τα ΗΕLLA????(Πες μου με Π.Μ )

...

Link to comment
Share on other sites

Ειπα δεν θα το πειραξω, αλλα τι να κανω, αφου μου το λεει και μονο του το ατιμο.

Μεχρι στιγμης εχω αλλαξει τα φωτα μπρος και πισω, με HELLA dynaview, και LED πισω.

Και τωρα αρχισαμε με τα καλα πραγματα.

Β&Β ιντερκουλερ στην στοκ θεση (παραγγελθηκε)

προγραμμα ΜΤΜ (μετα την τοποθετηση του ιντερκούλερ και της εξάτμισης)

εξατμιση ΜΤΜ ή κάποια αλλη (σε σκεψη)

QUAIFE ή PELOQUIN (αναλόγως την τιμη, μεχρι το τέλος Μαϊου πρεπει να το εχω, γιατι ερχεται και ενας φιλος απο USA και θα το φερει στην βαλιτσα του, ως συνηθως)

TEIN EURO DAMPERS με EDFC (Μαϊος 2007 και μετά, τοτε βγαινουν)

SHORT shift της Neuspeed (θα παραγγελθει)

Τι αλλο να κάνεις στο GTακι???

Επισης ειναι όντως Ο2Q το κιβωτιο στο GT, μην παω και πάρω το Peloquin και ψαχνω GTI να το πουλήσω?????

Αν έχεις κανεις άλλα πιθανα tuning για το GT πείτε μου.

Ευχαριστώ

Δημητρης

Δημητρη μπορεις να δωσεις παραπανω πληροφοριες..Για το προγραμμα ειχα ακουσει,αλλα για μεγαλυτερο ιντερκουλερ τπτ..που το βρηκες αυτο??Οπως και για το κιβωτιο δεν το ειχα ακουσει gia GT παντα..απο ελλαδα τα βρηκες αυτα??εχει γινει ηδη αυτη η μετατροπη και σε αλλους??

Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουρος οτι η ΜΤΜ εχει βγαλει προγραμμα και εξατμιση για το GT. closedeyes.gif

εισαι σιγουρος οτι η ΜΤΜ θα σου τα βαλει αυτα μολις δει το ιντερκουλερ? closedeyes.gif

εισαι σιγουρος οτι εκανες παραγγελια ιντερκουλερ για GT και οχι για GTI? closedeyes.gif

H MTM εχει σιγουρα προγραμμα

και εξατμιση και τουρμπινα και αλλα πολλα

Το ιντερκουλερ ειναι της B&B για το 2λιτρο και κανει μια χαρα στο GT.

Edited by dk_supra
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, Καταρχήν χαίρομαι που άλλαξες γνώμη,χεχεχε

Δεν ξέρω αν με θυμάσαι ειμαι το παλικάρι που είχα έρθει μαζι με τον φανη με το κοκκινο gti, οποτε ξέρω τι τρέλα έχεις...

Αυτα που είπε ο Τοnino πιο πάνω είναι τροφή για σκέψη και κουβέντα οπότε ανέλυσε τα και πες μας ακριβώς τι παίζει , γιατι πιστεύω οτι κάποιοι απο εδώ μεσα θα θέλουν να μάθουν περισσοτερα για την βελτίωση του GT..

Μετα λες για QUAIFE ή PELOQUIN, το quaife νομίζω έχει γυρω στα 1100Ευρώ, αλλα χωρίς να είμαι σίγουρος, Την Peloquin την έχω ακουστά μονο απο το vortex...Δεν ξέρω όμως τι παίζει οποτε, αν μάθεις ρίξε και απο εδώ ,γιατι στανταρ ενδιαφέρει πλέον και τα GTI.

Για την TEIN, Θέλω να μάθω απο που πήρες πληροφορίες γιατι με ενδιαφέρει προσωπικά , μιας και η TEIN είναι απο τις κορυφαίες εταιρίες στο θέμα ανάρτηση.

Όσο για το τελευταίο , το Ο2Q κιβώτιο νομίζω οτι είναι απο gti και μόνο, εχω μια εντύπωση οτι το gt φοράει άλλο , (ψάξτο στο ΕΤΚΑ..)

Α και κατι άλλο , Απο που τα πήρες τα ΗΕLLA????(Πες μου με Π.Μ )

...

Επ. που σαι ρε, ελα απο το γκαραζ να δεις τα φωτα, ωραια φαση ειναι.το quaife ειναι καλο, αλλα στην Αμερικη οταν ειχα το VR6 το τουρμπατο ειχα peloquin, γιατι δεν ανατιναζοταν με τιποτα. Και θα μου ρθει και φθηνοτερα.

Τωρα για την ΤΕΙΝ κοιτα στο παρακατω link

http://www.tein.co.jp/e/products/euro.html

MAY 2007 release date

θα κοιταξω και για το κιβωτιο, αλλα εχω την εντυπωση οτι καπου διαβασα οτι ειναι το ιδιο.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη μπορεις να δωσεις παραπανω πληροφοριες..Για το προγραμμα ειχα ακουσει,αλλα για μεγαλυτερο ιντερκουλερ τπτ..που το βρηκες αυτο??Οπως και για το κιβωτιο δεν το ειχα ακουσει gia GT παντα..απο ελλαδα τα βρηκες αυτα??εχει γινει ηδη αυτη η μετατροπη και σε αλλους??

Ιντερκουλερ για TFSI ebay

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...p;rd=1&rd=1

της Β&Β

το πηρα και ερχεται, θα δουμε κατα ποσο χωραει , και αν δεν χωραει θα χωρεσει, Οι καλοι παντου χωρανε.

Link to comment
Share on other sites

Στάνταρ όμως?? Εδώ γιατί δε γράφει τίποτα?? :D

Εκει δεν γραφει πολλα πραγματα απο αυτα που πουλανε στην Γερμανια.

Επισης μολις τσεκαρα το ΕΤΟΣ και το ιντερκουλερ του TFSI 2.0 ειναι το ιδιο με το GT το κουλερ, τα part number εχουν ενα revision διαφορα, με διαφορα κατι βιδακια που μπαινουν στα πλαϊνα αυτακια, που υπαρχουν και στο GT κουλερ αλλα δεν εχουν ανοιχτες τις τρυπες. Τριχες δηλαδη διαφορα, τα καπακια, οι βασεις και το σωμα ειναι ολοϊδια.

Intercooler 1K0 145 803 G για Golf GT

Intercooler 1K0 145 803 A για Golf TFSI 2.0

mod edit:ενωθηκαν 3 διαδοχικες δημοσιευσεις

post-4990-1175636360_thumb.jpg

post-4990-1175636380_thumb.jpg

Edited by dk_supra
Link to comment
Share on other sites

φιλε dk_supra 8α σε παρακαλουσα να μην κανεις διαδοxικες δημοσιευσεις.

αν εχεις ξεχασει να ποσταρεις κατι υπαρχει και το κουμπακι p_edit.gif

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Φιλε dk_supra ξερεις ποσα αλογα γινεται το gt με το προγραμα της MTM?Μηπως ξερεις τι πιεσεις σηκωνει και ποσο κοστιζει?

Ειναι ψηλοταριφα αν δεν κανω λάθος, κανα χιλιαρικο παει η αναβάθμιση. Τωρα άλλοι λένε 217 άλογα, άλλοι λένε 210, άλλοι 200. Εγω πάντως μολις έρθει το κουλερ, πάω για μιά δυναμομέτρηση να δουμε τί βγαζει στοκ, και μετά μία με το κούλερ, μετά θα πάω να βάλω το πρόγραμμα, και μετά δυναμόμετρο και άν δεν βγάλει τα 47 άλογα που λένε παραπάνω, θα γίνει καλό κραξιμο, και εννοείται και refund στην κάρτα. Γιατι έτσι έγινε με κάποιους άλλους βελτιωτές στον χώρο με τον φίλο μου με το OCTAVIA RS και τελικά καταλήξαμε στην ΜΤΜ όλοι οι άλλοι ηταν αεριτζίδες με προγράμματα κονσέρβα που δεν δουλεύανε και σωστα.

Αφου να σκεφτεις βάλαμε wideband O2 στο OCTAVIA και κάναμε log στο VAGCOM και το πρόγραμμα της APR, REVO, αντιπροσωπείας SKODA κλπ. και όλα δουλεύανε τσίου τσίου. Κάτι λόγους αέρα βενζίνης στο 12,2:1 έτοιμα για ανατίναξη, και για να βγάλουνε ισχύ δουλεύανε το duty cycle της Ν75 στο 99%, παπατζιλίκια. ¶σε φιλε μου τους έχω ψιλοβαρεθεί. Και ότι και αν μου πουνε δεν πιστεύω τίποτα. Μονο το ΜΤΜ δούλευε σωστα στα logs, ούτε χαζά duty cycles, ούτε χαζά Air-Fuel Ratios, σωστό πρόγραμμα. Θα δούμε, επιφυλάσομαι.

Για πιέσεις και άλλα νομίζω οτι δουλεύει περίπου 0,3 παραπάνω και στο overboost και στο σταθερό, αλλά και πάλι δεν γνωρίζω, όταν μπει επάνω θα κάνω post τα logs.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ψηλοταριφα αν δεν κανω λάθος, κανα χιλιαρικο παει η αναβάθμιση. Τωρα άλλοι λένε 217 άλογα, άλλοι λένε 210, άλλοι 200. Εγω πάντως μολις έρθει το κουλερ, πάω για μιά δυναμομέτρηση να δουμε τί βγαζει στοκ, και μετά μία με το κούλερ, μετά θα πάω να βάλω το πρόγραμμα, και μετά δυναμόμετρο και άν δεν βγάλει τα 47 άλογα που λένε παραπάνω, θα γίνει καλό κραξιμο, και εννοείται και refund στην κάρτα. Γιατι έτσι έγινε με κάποιους άλλους βελτιωτές στον χώρο με τον φίλο μου με το OCTAVIA RS και τελικά καταλήξαμε στην ΜΤΜ όλοι οι άλλοι ηταν αεριτζίδες με προγράμματα κονσέρβα που δεν δουλεύανε και σωστα.

Αφου να σκεφτεις βάλαμε wideband O2 στο OCTAVIA και κάναμε log στο VAGCOM και το πρόγραμμα της APR, REVO, αντιπροσωπείας SKODA κλπ. και όλα δουλεύανε τσίου τσίου. Κάτι λόγους αέρα βενζίνης στο 12,2:1 έτοιμα για ανατίναξη, και για να βγάλουνε ισχύ δουλεύανε το duty cycle της Ν75 στο 99%, παπατζιλίκια. ¶σε φιλε μου τους έχω ψιλοβαρεθεί. Και ότι και αν μου πουνε δεν πιστεύω τίποτα. Μονο το ΜΤΜ δούλευε σωστα στα logs, ούτε χαζά duty cycles, ούτε χαζά Air-Fuel Ratios, σωστό πρόγραμμα. Θα δούμε, επιφυλάσομαι.

Για πιέσεις και άλλα νομίζω οτι δουλεύει περίπου 0,3 παραπάνω και στο overboost και στο σταθερό, αλλά και πάλι δεν γνωρίζω, όταν μπει επάνω θα κάνω post τα logs.

Φιλε dk_supra σε ευχαρισω πολυ για της πληροφωριες.Περιμενουμαι νεα σου απο τις βελτιωσεις σου και καλη αρχη tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα βεβαια θα σου προτεινα να πας να το μετρησεις το αμαξι σου και να δεις τι θα δειξει μαμα ! γιατι εχω ακουσει οτι παιζουν απο 185-190+ ps ! Τωρα αν πιστευετε οτι μια βελτιωση μηχανικα που θα σας παει στα 215 αξιζει να τη πληρωσεις 2500-2800 ευρω ! Περι ορεξεως ... αλλα μη ξεχνατε οτι τα προγραμματα για το GT δεν επεμβαινουν σχεδον καθολου στον κομπρεσσορα αλλα κυριως στο τουρμπο οποτε για να αξιοποιησεις αυτα τα λεφτα πρεπει να το δουλευεις ψηλα στις σροφες.

Αυτη ειναι μια φιλικη σκεψη χωρις καμια παρεξηγηση γιατι και γω γουσταρω τη βελτιωση και το παρακουλουθω το θεμα αλλα ακομα δε βλεπω φως για το gt.

Aλλα απλα να σου πω να δεις την milltek exhaust που εβγαλε για μας αλλα δεν εχει ανακοινωσει ακομα καμια δυναμομετρηση του συγκεκριμενου κιτ.Μηπως μια λυση απο σασμαν του 2.0 fsi που νομιζω οτι εχει πιο κοντες σχεσεις μπορεις να το τσεκαρεις αν θες !Εγω θα εβαζα μπλοκε διαφορικο αν υπαρχει(σιγουρα για μας κι οχι μονο για gti) και μετα θα κοιταγα για προγραμματα πανω σε δυναμομετρο για να το φτιαξω ποιο καλα πανω στο αμαξι μου .

ΥΓ. θα θελα να δω τα αμορτισερ αυτα στο Golf !αν τα περασεις περιμενω εντυπωσεις!

Edited by DARIOUS
Link to comment
Share on other sites

Το σασμαν του Gt ειναι 02Q.Υπαρχει μπλοκε της quiafe το οποιο κοστιζει στην Ελλαδα 1190 ευρω.στην αμερικη 800ευρω και στην αγγλια 850ευρω.Ολες οι τιμες ΔΕΝ περιλαμβανουν τις βιδες που στερεωνουν την κορωνα,οι οποιες ειναι απαραιτητες!!!Το κοστος του κυμαινεται στα 300ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια σημερα θα περασουμε το ιντερκούλερ στο αυτοκίνητο. Αφηστε παθαμε μια πλακα με τους Γερμανους στο ebay, μας φαγαν μερικά λεφτα αλλα δεν πειραζει το παθημα γινεται μαθημα.

Λοιπον ηρθε το πρωτο ιντερκούλερ και ως δια μαγείας ήταν ολο αλουμινένιο VW/AUDI. Και βεβαια ο Φανης δεν μάφησε σε ησυχία, και το βαλαμε στο δικό του το Octavia RS 2.0 TFSI. Το ιντερκούλερ μπηκε σε ενα 3-4 ωρο, αφου ξεβιδωσεις και βιδώσεις το μισο αυτοκίνητο μπροστά, αλλά μπήκε στην μαμά θέση. Το πάχος του είναι 1cm πιο χοντρο και τα καπάκια αλουμίνιο.

Τα Part numbers της βελτίωσης

1Κ0145803P Ιντερκούλερ

1K0121345AB πλαστικό φιλέτο

1K0121345AC πλαστικό φιλέτο

1K0145832L κολάρο ιντερκούλερ

1K0145834AA κολάρο ιντερκούλερ

Το ιντερκούλερ ειναι από το καινούργιο AUDI S3 :D 2.0 TFSI

Τιμή των παραπάνω περίπου 450 ευρω χωρίς εκπτωση ολα μαζί.

Τωρα στο θέμα, κανει δουλειά ή δεν κάνει. Εμεις παρατηρήσαμε τρομακτική βελτίωση μετά τα 150 χλμ, και στο συνεχές σκησιμο το αμαξι αλλαξε συμπεριφορά. Μερα με την νύχτα. Η πίεση του τουρμπο το overboost εμεινε στο 1.5 (μερικές φορές παει και 1.6) και το σταθερό στις 5500 από 0.8 πηγε στο 1.0 και στις 6500 από 0.6 πηγε στο 0.8. Το αυτοκίνητο έχει τρελλη διαφορά στο δρόμο, Κοφταρει 3,4,5 παρα πολύ ευκολα.

Σημερα μόλις παραλάβαμε το ένα ακόμα πακέτο απο την VW για να κάνουμε τοποθέτηση στο GT μου.

Το υπολογίζω για κάποιον που θέλει ιντερκούλερ που δεν φαίνεται και σίγουρα δουλεύει, περίπου 550-600ευρω με το κλειδί στο χέρι. Και δεν χρειάζεται να αδειάσεις Aircondition και Παραφλού, που λεει η VW για να φαει αλλα 200 ευρω σε υλικά. Απλως θελει 2 ατομα που ξερουν τι κάνουν.

Αν λειπει εστω και ένα από τα παραπάνω part numbers το ιντερκούλερ δεν μπαινει, και επίσης θέλει καμια δεκαριά βιδες M6 με δεκαράρι κεφάλι ή αλλεν γιατι , οι παλιές βιδες είναι βιδωμένες στα πλαστικά καπάκια και ειναι τυπου ξυλόβιδας. Οπότε απλώς προμηθευτήτε και βιδες γιατι όταν φτασεις εκει, ετσι και δεν τις εχεις ξενερώνεις για πλάκα, και δεν λέει να βάλεις παλιες σκουριασμένες, θα φαινεται ασχημα.

Θα πάρω φωτογραφίες στην αλλαγή του ιντερκούλερ του GOLF GT και θα τις κάνω post στο site. Το μόνο που με εχει βάλει σε σκέψεις είναι τα δύο κολάρα αν ταιριάζουν, γιατί το TFSI απο το TSI εχουν μια μικρή διφορούλα στις καμπύλες. θα δούμε στις 6.00 μμ, οταν θα το λύνουμε.

χαιρετω

Δημητρης

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το GT τωρα εχει S3 intercooler και τα part number της βελτιωσης ειναι

Για GOLF V GT

1Κ0145803P Ιντερκούλερ (ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα)

Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια.

Χρησιμοποιούνται τα κολαρα του GT, απλως πρεπει πολυ προσεκτικα να ξεπρεσαριστουν τα κουμπωματα των κολαρων, για να μπουν στο ιντερκουλερ του S3 με κολιέδες.

Η εργασία θέλει περιπου 3 ώρες απο αρχή μέχρι τέλος, και χρειάζεται αρκετά εργαλεία, οπότε θέλει καλό μαγαζί. Επίσης θέλει προσοχή στις βίδες που λύνεται γιατί πρεπει να λυθουν περίπου 60 βίδες.

Για GOLF V GTI

Τα Part numbers της βελτίωσης

1Κ0145803P Ιντερκούλερ (ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα)

Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια.

1K0145832L κολάρο ιντερκούλερ

1K0145834AA κολάρο ιντερκούλερ

Αναλογη εργασία με το GT.

Τα αποτελέσματα στο GT ειναι εκπληκτικά θα έλεγα. Οσοι το οδηγούν λιγακι δυνατα, θα έχουν παρατηρήσει ότι στην τριτη και τετάρτη δυσκολεύεται να πάει στις 7500 και 7200 αντίστοιχα. Τωρα μετά το ιντερκουλερ χτυπαει κόφτη 3,4 για πλάκα και 5η αρκετά ευκολα. Αναβαση Κύμης για όσους ξέρουν από το U turn στο Ολυμπιακο σταδιο μέχρι την γέφυρα άνετα κοφταρε 4η, μα πολύ ανετα.

Δεν ξέρω πόσο πήρε, αλλά σίγουρα πήρε.

Οποιος θα ήθελε την παραπάνω βελτίωση δεν έχει πάρα να στείλει PΜ. Και οπως έιπα, είναι τελείως μαμα κατασκευή ούτε μία αλλαγή πουθενά, απλώς τα GTI και τα GT γίνονται πιο γρήγορα και έχουν πολυ περισσότερη διάρκεια. Αυριο θα δούμε στις τελικές τι λέει το ιντερκούλερ.

Ούτε Forge μπουρδες, ουτε Β&Β μπουρδες, τιποτα μαμα VW και ησυχο το κεφάλι. Και το καλοκαιράκι, άσε τους αλλους να πεφτουν καμια 30 άλογα με τις ζέστες.

Αυριο θα συνδέσω και την κάμερα για τις φωτογραφίες.

Χαιρετώ

Δημητρης

Edited by dk_supra
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον το GT τωρα εχει S3 intercooler και τα part number της βελτιωσης ειναι

Για GOLF V GT

1Κ0145803P Ιντερκούλερ (ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα)

Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια.

Χρησιμοποιούνται τα κολαρα του GT, απλως πρεπει πολυ προσεκτικα να ξεπρεσαριστουν τα κουμπωματα των κολαρων, για να μπουν στο ιντερκουλερ του S3 με κολιέδες.

Η εργασία θέλει περιπου 3 ώρες απο αρχή μέχρι τέλος, και χρειάζεται αρκετά εργαλεία, οπότε θέλει καλό μαγαζί. Επίσης θέλει προσοχή στις βίδες που λύνεται γιατί πρεπει να λυθουν περίπου 60 βίδες.

Για GOLF V GTI

Τα Part numbers της βελτίωσης

1Κ0145803P Ιντερκούλερ (ερχεται μαζι με τα 1K0121345AB πλαστικό φιλέτο, 1K0121345AC πλαστικό φιλέτο οποτε δεν χρειαζονται για αγορα)

Βιδες Μ6 εξάγωνες με ροδέλα inox, M6x20mm 9 τεμαχια.

1K0145832L κολάρο ιντερκούλερ

1K0145834AA κολάρο ιντερκούλερ

Αναλογη εργασία με το GT.

Τα αποτελέσματα στο GT ειναι εκπληκτικά θα έλεγα. Οσοι το οδηγούν λιγακι δυνατα, θα έχουν παρατηρήσει ότι στην τριτη και τετάρτη δυσκολεύεται να πάει στις 7500 και 7200 αντίστοιχα. Τωρα μετά το ιντερκουλερ χτυπαει κόφτη 3,4 για πλάκα και 5η αρκετά ευκολα. Αναβαση Κύμης για όσους ξέρουν από το U turn στο Ολυμπιακο σταδιο μέχρι την γέφυρα άνετα κοφταρε 4η, μα πολύ ανετα.

Δεν ξέρω πόσο πήρε, αλλά σίγουρα πήρε.

Οποιος θα ήθελε την παραπάνω βελτίωση δεν έχει πάρα να στείλει PΜ. Και οπως έιπα, είναι τελείως μαμα κατασκευή ούτε μία αλλαγή πουθενά, απλώς τα GTI και τα GT γίνονται πιο γρήγορα και έχουν πολυ περισσότερη διάρκεια. Αυριο θα δούμε στις τελικές τι λέει το ιντερκούλερ.

Ούτε Forge μπουρδες, ουτε Β&Β μπουρδες, τιποτα μαμα VW και ησυχο το κεφάλι. Και το καλοκαιράκι, άσε τους αλλους να πεφτουν καμια 30 άλογα με τις ζέστες.

Αυριο θα συνδέσω και την κάμερα για τις φωτογραφίες.

Χαιρετώ

Δημητρης

Δώσε μας και άλλες πληροφορίες, είναι τόσο σημαντικές οι διαφορές, αξίζουν λες τον κόπο;

Επίσης μας έχεις τάξει δυναμομέτρηση με το ιντερκοολερ πάνω. :)

Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις ορεξη στειλε μου pm για να το δοκιμασεις το GT με ιντερκουλερ ή να πας βολτα με το TFSI mtm, με ιντερκουλερ S3. Κοιτα απο μεριας χρηματων η βελτιωση στο GT παει γυρω στα 450 ευρω, και στο TFSI γυρω στα 580 ευρω, παντα με τοποθετηση.

Ειναι κυριολεκτικα τσαμπα, αν σκεφτεις οτι η Forge πουλαει το ιντερκουλερ κιτ για 1300 συν τοποθετηση, και η B&B για 1600 ευρω συν τοποθετηση. Και οχι μονο αυτο αλλα το S3 ειναι μεγαλυτερο απο ολα τα παραπανω, και ταιριαζει μαμα στο GT και στο GTI.

Δυναμομετρηση θα γινει το Σαββατο μαλλον, αναλογως το προγραμμα μας.

Σημερα που το οδηγησα στην δουλεια, ειδα στο κοντερ 240 και κατι. Αρα πηρε, γιατι πριν ηταν αδυνατο να περασει τα 235. Εχω την ενυπωση οτι αμα το παω Εθνικη κατα Θηβα μερια, θα δω κανα 245-250. Εχει να δωσει. Και ακομα χωρις προγραμμα.

Δημητρης

Edited by dk_supra
Link to comment
Share on other sites

Ετσι να αρχιζει να διαρρεει λιγο το "μυστικο" με το ιντερκουλερ του S3 μπας και γλιτώσουν οι τρελαμένοι μερικά ευρω

Δυναμομετρησεις υπαρχουν στην Γερμανια και δειχνουν το GTI απο +5 μεχρι +20 αλογα (4 διαδοχικές δυναμομετρησεις, το αυτοκινητο φοραει προγραμμα εξατιμιση)σε σχεση με το νορμαλ σεταπ

σε GT τα νουμερα ήταν πολυ καλύτερα αναλογικα με την υποδυναμη μιας και έδειξαν απο +10 μεχρι +25 (4 διαδοχικες μετρησεις, με προγραμμα εξατμιση).

Ολες οι μετρησεις εγιναν απο γνωστο βελτιωτη στην Γερμανια. Η πηγη που διευρεσε αυτα ειναι αρκετα αξιοπιστη όπως επισης και ο βελτιωτης ειναι απο τους μεγαλυτερους του group VAG. Το σιγουρο ειναι πως και αυτα που εμαθα να μην δινει το κοστος ειναι χαμηλο και αξιζει τον κοπο να το κανει κανεις.

Υ.Γ Το GTI εβγαλε 270ps και 410ΝΜ το GT εβγαλε 240ps και 370ΝΜ!!!!!!!! (Αν δεν το δω δεν το πιστευω αλλα ειπα η πηγη ειναι ΠΟΛΥ αξιοπιστη)

Edited by VoA
Link to comment
Share on other sites

Ετσι να αρχιζει να διαρρεει λιγο το "μυστικο" με το ιντερκουλερ του S3 μπας και γλιτώσουν οι τρελαμένοι μερικά ευρω

Δυναμομετρησεις υπαρχουν στην Γερμανια και δειχνουν το GTI απο +5 μεχρι +20 αλογα (4 διαδοχικές δυναμομετρησεις, το αυτοκινητο φοραει προγραμμα εξατιμιση)σε σχεση με το νορμαλ σεταπ

σε GT τα νουμερα ήταν πολυ καλύτερα αναλογικα με την υποδυναμη μιας και έδειξαν απο +10 μεχρι +25 (4 διαδοχικες μετρησεις, με προγραμμα εξατμιση).

Ολες οι μετρησεις εγιναν απο γνωστο βελτιωτη στην Γερμανια. Η πηγη που διευρεσε αυτα ειναι αρκετα αξιοπιστη όπως επισης και ο βελτιωτης ειναι απο τους μεγαλυτερους του group VAG. Το σιγουρο ειναι πως και αυτα που εμαθα να μην δινει το κοστος ειναι χαμηλο και αξιζει τον κοπο να το κανει κανεις.

Υ.Γ Το GTI εβγαλε 270ps και 410ΝΜ το GT εβγαλε 240ps και 370ΝΜ!!!!!!!! (Αν δεν το δω δεν το πιστευω αλλα ειπα η πηγη ειναι ΠΟΛΥ αξιοπιστη)

και που ειναι αυτες οι δοκιμες να τις δουμε και εμεις;

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά όταν λέμε για το turbo οverboost τι εννοούμε; (π.χ. Η πίεση του τουρμπο το overboost εμεινε στο 1.5 (μερικές φορές παει και 1.6) και το σταθερό στις 5500 από 0.8 πηγε στο 1.0 και στις 6500 από 0.6 πηγε στο 0.:)

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τα παραπάνω στη παρένθεση;

Επίσης είναι αλήθεια ότι τα Honda με 0.5 bar μπορεί να βγάλουν +100 άλογα;

Link to comment
Share on other sites

Εεεεεμμμ...Τώρα κατάλαβα γιατί το GT βγάζει μόνο 170...Η VW του έβαλε μικρό intercooler για να μήν χτυπήσει το GTI...

Αάάάά ρε εταιρία Π@@@@Α !!!! ;):lol:

Το ιντερκουλερ του GT και του GTI ειναι ολοϊδια. ΚΑΡΜΠΟΝ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.