golf-agu Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Με τι εξωτερική θερμοκρασία; Μετά από 3-4 ανοίγματα 3ης 4ης (από χαμηλά) τι θερμοκρασία εισαγωγής έχει; H εξωτερικη θερμοκρασια ηταν χαμηλη (περιπου 12οC). 2-3 φορες που ανοιξαμε μεχρι 3η και λιγο 4η το μεγιστο που ειδαμε ηταν 21οC. Με το intercooler S3 μονο, βλεπαμε θερμοκρασιες γυρω στους 35οC. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Στο site δε δίνει τιμές ούτε κάνει ανάλυση βελτίωσης και επιδόσεων. Δεν έχει βγεί ακόμη επίσημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolisgti Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 εαν τοποθετησω το βαρελακι BMC θα δω διαφορα?εκανα ενα πειραμα βγαζοντας το χαρτινο φιλτρο απο το κουτι και παει καλυτερα απο αλλαγη σε αλλαγη.το αφησα ετσι τωρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Στο site δε δίνει τιμές ούτε κάνει ανάλυση βελτίωσης και επιδόσεων.Δεν έχει βγεί ακόμη επίσημα? Σημερα το βραδυ, μετρηθηκε το Golf TSI 140HP του φιλτατου Αποστολου στο (αυστηρο) δυναμομετρο ΜΑΗΑ στα Σπατα. Η διορθωση εγινε με ISO και η μετρηση εγινε με 5η ταχυτητα. Αποφασισαμε η Ν75 να μην ξεπερασει το 80% duty cycle και η διορθωση αβανς να ειναι μηδενικη καθ ολη τη διαρκεια της μετρησης. Η πιεση βρισκοταν στο 1,45 bar overboost με 0.9 bar @ 6000+σαλ. Το αυτοκινητο απεδωσε 201ΗΡ και 26 kgrm ροπη , αναλυτικοτερα : http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...5TSI/index.html Με περισσοτερη πιεση (95% duty cycle) και περισσοτερο αβανς η ισχυς μπορει να φτασει και τα 220+ΗΡ. Μιλαμε για βελτιωση σε ισχυ της ταξεως του +50%... not bad, αν σκεφτουμε οτι προκειται για 1ο σταδιο βελτιωσης! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 γιατι παρθηκε η αποφαση να μετρησει καποιος ταμαξι του με σκοπο να βγαλει λιγοτερα αλογα αποσα μπορει να βγαλει? δωστε μου παρακαλω να καταλαβω για εγκυκλοπεδικους κυριως λογους. γιατι μπορουμε να πουμε οτι και αν η πιεση αυξηθει στο 1.8 και βγαλουμε κ τον καταλλυτη και αν ειχε κ κρυο εκεινη τη μερα κτλ. δεν σχολιασα ταλογα που εβγαλε ταμαξι προσθεου. τα σχολια πριν τους αριθμους και μετα τους αριθμους σχολιασα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 (edited) γιατι παρθηκε η αποφαση να μετρησει καποιος ταμαξι του με σκοπο να βγαλει λιγοτερα αλογα αποσα μπορει να βγαλει? δωστε μου παρακαλω να καταλαβω για εγκυκλοπεδικους κυριως λογους. γιατι μπορουμε να πουμε οτι και αν η πιεση αυξηθει στο 1.8 και βγαλουμε κ τον καταλλυτη και αν ειχε κ κρυο εκεινη τη μερα κτλ. δεν σχολιασα ταλογα που εβγαλε ταμαξι προσθεου. τα σχολια πριν τους αριθμους και μετα τους αριθμους σχολιασα Γιατι η απαιτηση του συγκεκριμενου κατοχου ηταν να μην γινει οριακο ως προς την πιεση ή την ρυθμιση και η δυναμη να βγει χρησιμοποιοντας και περιφερειακα διευκολυνοντας το εργο της τουρμπινας και αυτο το αυτοκινητο ετυχε να μετρηθει. Δεν εχω μετρησει αλλο 140αρι TSI. Τα σχολια ειναι απαραiτητα για να ξερουμε τι διαβαζουμε στο χαρτι. Το ιδιο αυτοκινητο μπορει σε αλλο dyno να εδειχνε 220 ή 250ΗP... Πρεπει ομως να διακρινεται αν διορθωθηκε κατα ISO ή DIN (+5%...), αν συμβαδιζουν οι θερμοκρασιες εισερχομενου αερα και περιβαλλοντος, αν οι απωλειες εχουν σωστο σχημα, κλπ Τελος ειναι πολλοι που ενδιαφερονται για το που φτανει οριακα η παροχη της τουρμπινας των TSI. Και η εκτιμηση με βαση αυτα που διαπιστωσα σημερα ειναι αυτη που ανεφερα. Edited May 13, 2008 by golf-agu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 πώς ένα αυτοκίνητο που έχει μαμα πίεση 1.4 over και ειναι 1.400cc να βγάλει 50 άλογα παραπάνω μόνο με 1.45 over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 13, 2008 Report Share Posted May 13, 2008 Σημερα το βραδυ, μετρηθηκε το Golf TSI 140HP του φιλτατου Αποστολου στο (αυστηρο) δυναμομετρο ΜΑΗΑ στα Σπατα.Η διορθωση εγινε με ISO και η μετρηση εγινε με 5η ταχυτητα. Αποφασισαμε η Ν75 να μην ξεπερασει το 80% duty cycle και η διορθωση αβανς να ειναι μηδενικη καθ ολη τη διαρκεια της μετρησης. Η πιεση βρισκοταν στο 1,45 bar overboost με 0.9 bar @ 6000+σαλ. Το αυτοκινητο απεδωσε 201ΗΡ και 26 kgrm ροπη , αναλυτικοτερα : http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...5TSI/index.html Με περισσοτερη πιεση (95% duty cycle) και περισσοτερο αβανς η ισχυς μπορει να φτασει και τα 220+ΗΡ. Μιλαμε για βελτιωση σε ισχυ της ταξεως του +50%... not bad, αν σκεφτουμε οτι προκειται για 1ο σταδιο βελτιωσης! Ποιο ειναι το κοστος αυτης της βελτιωσης?η εξατμιση ειναι turbo-back η cat-back?και η εισαγωγη ειναι πατεντα η καποια γνωστη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 στο GT υπαρχει διαφορα ή τα ιδια θα βγαλει και αυτο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 πώς ένα αυτοκίνητο που έχει μαμα πίεση 1.4 over και ειναι 1.400cc να βγάλει 50 άλογα παραπάνω μόνο με 1.45 over?Μόνο αυτό είδες εσύ; Το 0.9 bar @ 6000+σαλ. δε λέει κάτι; Μαμά αμφιβάλω αν δουλεύει 0,4 εκεί ψηλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 (edited) Μόνο αυτό είδες εσύ; Το 0.9 bar @ 6000+σαλ. δε λέει κάτι; Μαμά αμφιβάλω αν δουλεύει 0,4 εκεί ψηλά... Το εργοστασιακό δουλεύει στο 0.35bar στον κόφτη!!! Edited May 14, 2008 by salex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted May 14, 2008 Report Share Posted May 14, 2008 Ποιο ειναι το κοστος αυτης της βελτιωσης?η εξατμιση ειναι turbo-back η cat-back?και η εισαγωγη ειναι πατεντα η καποια γνωστη? Η εξατμιση ειναι catback, ο εργοστασιακος καταλυτης που βρισκεται κατω απο την τουρμπινα ειναι τεραστιος. Απο κει και πισω μια 60-63mm με 2 καζανια ειναι οτι πρεπει. Ση συγκεκριμενη περιπτωση ειναι 60αρα. Η εισαγωγη ειναι μια πρωτοτυπη κατασκευη που θα τυποποιηθει μολις ερθει ο κουρμπαδορος που περιμενουμε, για να γινει σωληνωτη με φιλτροχοανη γαζας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 17, 2008 Report Share Posted May 17, 2008 (edited) Η εξατμιση ειναι catback, ο εργοστασιακος καταλυτης που βρισκεται κατω απο την τουρμπινα ειναι τεραστιος. Απο κει και πισω μια 60-63mm με 2 καζανια ειναι οτι πρεπει. Ση συγκεκριμενη περιπτωση ειναι 60αρα. Η εισαγωγη ειναι μια πρωτοτυπη κατασκευη που θα τυποποιηθει μολις ερθει ο κουρμπαδορος που περιμενουμε, για να γινει σωληνωτη με φιλτροχοανη γαζας. Το οτι ειναι τεραστοις ο εργοστασιακος καταλυτης ειναι υπερ η κατα γιατι δεν γνωριζω.Δηλαδη δεν θα εχει διαφορα αν βαλεις πιο ελευθερο καταλυτη? Edited May 26, 2008 by gtas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 26, 2008 Report Share Posted May 26, 2008 Να ρωτησω τι διαμετρο εξατμιση catback προτινεται για GT? Φ 60 η Φ 63 σωληνα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...