panosM Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Γεια σας και Χρονια Πολλα.Εχω το GOLF VI 1.6 FSI και μου παρουσιαζεται το εξης προβλημα.Καθως κινουμε στο δρομο διακοπτεται η τροφοδοσια για μερικα secont και επανερχεται.Σε μια διαδρομη 150χλμ παρουσιαζεται 3-4 φορες και μαλιστα οι δυο ηταν πανω σε προσπεραση.Βαζω βενζινη shell 95 οκτανιων.Ο μηχανικος μου που τον ρωτησα μου ειπε να βαλω στη βενζινη ενα υγρο που καθαριζει τα μπεκ απο τυχων σκουπιδακια η νερο.Το εκανα λοιπον αλλα δεν ειδα βελτιωση.Ποια ειναι η γνωμη σας για το προβλημα μου? Επισης εχω κανει service το Μαρτιο του 2006 με 17500χλμ.Τωρα εχω 23200 και μου βγαζει στο ταμπλο την ενδειξη service jetzt (τωρα). Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Καταρχην καλωσορισες και χρονια πολλα. Το καλυτερο που εχεις να κανεις πιστευω ειναι να το πας στην αντιπροσωπεια και να μπει στον εγκεφαλο το αυτοκινητο ωστε να διαπιστωθει τι ειδους βλαβη εχει καταγραφει. Τα κοψιματα μπορει να ειναι απο τρομπα,μπορει να ειναι απο βενζινη κτλ. Δοκιμασε να γεμισεις με καλη 100αρα γιατι οντως παιζει να ηταν μουφα η βενζινη. Οταν σου κανει τα κοψιματα,σου αναβει καποιο λαμπακι στο καντραν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosM Posted April 11, 2007 Author Report Share Posted April 11, 2007 Οχι δεν αναβει κανενα λαμπακι.Το αυτοκινητο το ειχα παει στην αντιπροσωπεια γιαυτο το λογο πριν απο τρεις εβδομαδες,το περασαν απο τον εγκεφαλο αλλα οπως φαινετε δεν διορθωθηκε.Και δεν ειναι ευκολο πραγμα για μενα να το ξαναπαω. Πρεπει να λειψω ολοκληρη μερα απο την εργασια μου.Μαλλον θα το παω σε τοπικο συνεργειο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosM Posted April 11, 2007 Author Report Share Posted April 11, 2007 Συγχωρα με φιλε DIS για το λατινικο(VI).Τα μπερδεψα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 (edited) Συγχωρα με φιλε DIS για το λατινικο(VI).Τα μπερδεψα. Νομίζω ειναι εκτός προδιαγραφών να βάζεις 95 οκτανίων εκτός και αν στα ποιο καινούρια πεντάρια δεν παίζει αυτό. Απο 98 οκτάνια και πάνω και επειδή δεν υπάρχουν αναγκαστικά κατοστάρα. Σε ότι αφορά τα σέρβις έχει περάσει ένας χρόνος απο το τελευταίο και νομίζω στο βιβλιαράκι το λέει σαν μεγιστο χρόνο από σέρβις σε σέρβις Edited April 11, 2007 by kchristus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYiD PanoRamiX Posted April 11, 2007 Report Share Posted April 11, 2007 Αυτο με την ενδειξη του σερβις θα συμφωνησω.Τωρα τα κοψιματα αν ηταν απο τρομπα θα το εκανε συνεχεια και ιδιαιτερα ψηλα οπου εχει και αναγκη περισσοτερο για τροφοδοσια.Οποτε και εγω θα ελεγα μουφα βενζινη γιατι την εχω πατησει και εγω ακριβως με τον ιδιο τροπο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosM Posted April 12, 2007 Author Report Share Posted April 12, 2007 Ευχαριστω ολους σας για τις συμβουλες σας. Την Τριτη 17 του μηνος εχω κλεισει ραντεβου σε ενα τοπικο συνεργειο που ειδικευεται στα VW.Θα του αναφερω αυτα που ειπωθηκαν εδω στο forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 κι εμενα το κανει φιλε που και που...μπορει και να μην ειναι απο βενζινη...υπαρχουν χιλιοι και 2 λογοι γι αυτο εγω που εχω hallmeter παντως εκανε σκαμπανεβασματα και ακομα κανει που και που... ενα εμπιστο παλικαρι μου ειπε οτι σε τετοιες περιπτωσεις μπορει να φταιει ο μετρητης αερα,κοινως λουφτερ,που μετραει αερα για το μιγμα οπως επισης και ο λ που εχει αμεση σχεση με το μιγμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 15, 2007 Report Share Posted April 15, 2007 χθες υστερα απο πολυωρη βολτα στο κεντρο της θεσσαλονικης...προσπαθωντας με ενα φιλαρακι να δουμε γιατι κανει διακοπες που και που καταληξαμε,οτι ανα διαστηματα κοβει ενα κυλινδρο...διαληψεις καποιου πολαπλασιαστη ή μπουζι?...ξερει κανεις πως τεσταρω ενα εναν τους πολλαπλασιαστες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosM Posted April 18, 2007 Author Report Share Posted April 18, 2007 Ο μηχανικός μου είπε ότι έβαλε το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο και η μνήμη είχε "κρατήση"κάποιες σποραδικές και μικρής διάρκειας διακοπές στην τροφοδοσία από τα μπέκ.Δεν έλεγξε μπουζί,πολλαπλασιαστές μου είπε να βάζω βενζίνη 100αρα και αν το ξανακάνει εστιάζουμε αλλού την προσοχή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 Από την περιγραφή που εκανες νομιζω οτι ειναι αντλία βενζίνης. Ακριβώς το ιδιο είχα πάθει και εγώ στον πρώτο χρόνο (σε golf IV) και μου την αλλάξαν στην εγγύηση. Εκοβε εντελώς το αμάξι για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά επανερχόταν. Μια φορά προσπερνουσα καποιον και μου το εκανε οταν ημουν διπλα του. Τα ειδα ολα. Πολύ επικίνδυνο. Πες τον μηχανικό που πηγες οτι δεν παίζουν μ'ἀυτά τα πράγματα Γιατί αν σου το ξανακανει σε καμια προσπέραση και γινει κανενα ατυχημα (χτυπα ξυλο) τι γινεται τοτε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 χθες υστερα απο πολυωρη βολτα στο κεντρο της θεσσαλονικης...προσπαθωντας με ενα φιλαρακι να δουμε γιατι κανει διακοπες που και που καταληξαμε,οτι ανα διαστηματα κοβει ενα κυλινδρο...διαληψεις καποιου πολαπλασιαστη ή μπουζι?...ξερει κανεις πως τεσταρω ενα εναν τους πολλαπλασιαστες? Εχω δει σε συνεργείο πως. Αλλα θελει εμπειρία να καταλάβεις οτι καποιος πολλαπλασιαστής υπολειτουργεί. Βγάζουν τους πολλαλπασιαστές και με ένα κατσαβίδι ακουμπαν τον πολλαπλασιαστή και το καπάκι του μοτέρ. Καποιος αλλος γυρίζει τη μιζα και απο τα τσαφ καταλαβαίνεις τι γινεται. Εμενα ετσι μου ειχε βρει οτι ενας πολλαπλασιαστής δεν ηταν και πολύ σόι και πράγματι μετα από 10-15 μέρες καηκε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 αντε να δουμε τι θα δουμε...δεν εχω και χρονο τωρα γμτ να ασχοληθω με την Γκολφω γιατι αρχισε η εξεταστικη...thanks παντως για την πληροφορια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted April 23, 2007 Report Share Posted April 23, 2007 πεταλουδα γκαζιου ηταν τελικα...την εβγαλα και την καθαρισα,πηγα για ρυθμιση σημερα το πρωι και ολα οκ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris7uk Posted May 3, 2007 Report Share Posted May 3, 2007 Εγω το εχω το 1.6 FSI 3 χρονια και αθροιστικα μου το εχει κανει καμια 10αρια φορες. Αναβει το φωτακι EPC (κινητηρας συμφωνα με το βιβλιαρακι) και δεν εχω καθολου γκαζι. Πρεπει να κανω στην ακρη, να σβησω και μολις ξαναβαλω μπροστα το φωτακι υφισταται αλλα απο τροφοδοσια ειμαι μια χαρα. Την επομενη φορα που θα ξαναβαλω μπροστα, το φωτακι εχει εξαφανιστει. Εχω παει 3-4 φορες στο service, το εχουν βαλει στον εγκεφαλο, βλεπουν τη βλαβη, τη διαγραφουν αλλα δεν γινεται τιποτα. Εχω βαλει αυτα τα υγρα που και καλα καθαριζουν, αλλα εξακολουθει και το κανει. Εχω επισης σταματησει να βαζω απλη αμολυβδη αλλα και παλι υφισταται. Η μονη εκδοχη που μου εδωσαν στο service VW ηταν οτι οταν η βενζινη δεν ειναι καλη, ανιχνευεται υπερβολικα πλουσιο μειγμα και για λογους ασφαλειας διακοπτεται η παροχη καυσιμου. !!! Ευτυχως εμενα, σε αντιθεση με το φιλο, δεν μου το εχει κανει σε υψηλες ταχυτητες....ολες οι φορες ηταν μεσα στην Αθηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 το epc αναβει για πολλους λογους φιλε...το εχω μαθει πλεον καλυτερα και απο τα μαθηματα της σχολης μου τις περισσοτερες φορες να ξερεις οτι η πεταλουδα τα παιζει... μπορει ομως και το λουφτερ να τα εχει παιξει και να δινει λαθος αναλογιες και πλουσιο μιγμα να σε ριχνει σε safe mode...αυτο μπορεις να το τεσταρεις παντως αλλα δε ξερω στο Vαρι που βρισκεται η φυσα του...αν τη βγαλεις ενω δουλευει κανονικα για δες αναβει... το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας βολτα με συνδεδεμενο ενα Laptop στον εγκεφαλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 αν οι διακοπες στο γκαζι γινονται οταν αδειαζει το ρεζερβουαρ τοτε τα χει παιξει η αντλια βανζινης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosM Posted May 21, 2007 Author Report Share Posted May 21, 2007 Τελικά το πρόβλημά μου λύθηκε στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ. Αλλάξαν την αντλία βενζίνης και κάποιον ηλεκτρονικό εγκέφαλο που σχετίζεται με αυτή. Σας ευχαριστώ όλους που απαντήσατε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 22, 2007 Report Share Posted May 22, 2007 και το δικο μου προβλημα λυθηκε...φιλτρο βενζινης τελικα...μονο εγω δεν ημουν μεσα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 όταν τα έλεγα , βιαστηκες να μιλήσεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 όταν τα έλεγα , βιαστηκες να μιλήσεις.... καλα μωρε τι βαρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...