Jump to content
panosM

ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ

Recommended Posts

Γεια σας και Χρονια Πολλα.Εχω το GOLF VI 1.6 FSI και μου παρουσιαζεται

το εξης προβλημα.Καθως κινουμε στο δρομο διακοπτεται η τροφοδοσια για

μερικα secont και επανερχεται.Σε μια διαδρομη 150χλμ παρουσιαζεται 3-4

φορες και μαλιστα οι δυο ηταν πανω σε προσπεραση.Βαζω βενζινη shell 95

οκτανιων.Ο μηχανικος μου που τον ρωτησα μου ειπε να βαλω στη βενζινη

ενα υγρο που καθαριζει τα μπεκ απο τυχων σκουπιδακια η νερο.Το εκανα

λοιπον αλλα δεν ειδα βελτιωση.Ποια ειναι η γνωμη σας για το προβλημα μου?

Επισης εχω κανει service το Μαρτιο του 2006 με 17500χλμ.Τωρα εχω 23200

και μου βγαζει στο ταμπλο την ενδειξη service jetzt (τωρα).

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην καλωσορισες και χρονια πολλα.

Το καλυτερο που εχεις να κανεις πιστευω ειναι να το πας στην αντιπροσωπεια και να μπει στον εγκεφαλο το αυτοκινητο ωστε να διαπιστωθει τι ειδους βλαβη εχει καταγραφει.

Τα κοψιματα μπορει να ειναι απο τρομπα,μπορει να ειναι απο βενζινη κτλ.

Δοκιμασε να γεμισεις με καλη 100αρα γιατι οντως παιζει να ηταν μουφα η βενζινη.

Οταν σου κανει τα κοψιματα,σου αναβει καποιο λαμπακι στο καντραν?

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν αναβει κανενα λαμπακι.Το αυτοκινητο το ειχα παει στην αντιπροσωπεια

γιαυτο το λογο πριν απο τρεις εβδομαδες,το περασαν απο τον εγκεφαλο αλλα

οπως φαινετε δεν διορθωθηκε.Και δεν ειναι ευκολο πραγμα για μενα να το ξαναπαω.

Πρεπει να λειψω ολοκληρη μερα απο την εργασια μου.Μαλλον θα το παω σε τοπικο συνεργειο.

Link to comment
Share on other sites

Συγχωρα με φιλε DIS για το λατινικο(VI).Τα μπερδεψα. :lol:

Νομίζω ειναι εκτός προδιαγραφών να βάζεις 95 οκτανίων εκτός και αν στα ποιο καινούρια πεντάρια δεν παίζει αυτό. Απο 98 οκτάνια και πάνω και επειδή δεν υπάρχουν αναγκαστικά κατοστάρα.

Σε ότι αφορά τα σέρβις έχει περάσει ένας χρόνος απο το τελευταίο και νομίζω στο βιβλιαράκι το λέει σαν μεγιστο χρόνο από σέρβις σε σέρβις

Edited by kchristus
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με την ενδειξη του σερβις θα συμφωνησω.Τωρα τα κοψιματα αν ηταν απο τρομπα θα το εκανε συνεχεια και ιδιαιτερα ψηλα οπου εχει και αναγκη περισσοτερο για τροφοδοσια.Οποτε και εγω θα ελεγα μουφα βενζινη γιατι την εχω πατησει και εγω ακριβως με τον ιδιο τροπο...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω ολους σας για τις συμβουλες σας.

Την Τριτη 17 του μηνος εχω κλεισει ραντεβου σε ενα τοπικο

συνεργειο που ειδικευεται στα VW.Θα του αναφερω αυτα που

ειπωθηκαν εδω στο forum. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

κι εμενα το κανει φιλε που και που...μπορει και να μην ειναι απο βενζινη...υπαρχουν χιλιοι και 2 λογοι γι αυτο

εγω που εχω hallmeter παντως εκανε σκαμπανεβασματα και ακομα κανει που και που...

ενα εμπιστο παλικαρι μου ειπε οτι σε τετοιες περιπτωσεις μπορει να φταιει ο μετρητης αερα,κοινως λουφτερ,που μετραει αερα για το μιγμα

οπως επισης και ο λ που εχει αμεση σχεση με το μιγμα...

Link to comment
Share on other sites

χθες υστερα απο πολυωρη βολτα στο κεντρο της θεσσαλονικης...προσπαθωντας με ενα φιλαρακι να δουμε γιατι κανει διακοπες που και που καταληξαμε,οτι ανα διαστηματα κοβει ενα κυλινδρο...διαληψεις καποιου πολαπλασιαστη ή μπουζι?...ξερει κανεις πως τεσταρω ενα εναν τους πολλαπλασιαστες?

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανικός μου είπε ότι έβαλε το αυτοκίνητο στον εγκέφαλο

και η μνήμη είχε "κρατήση"κάποιες σποραδικές και μικρής διάρκειας

διακοπές στην τροφοδοσία από τα μπέκ.Δεν έλεγξε μπουζί,πολλαπλασιαστές

μου είπε να βάζω βενζίνη 100αρα και αν το ξανακάνει εστιάζουμε αλλού την

προσοχή.

Link to comment
Share on other sites

Από την περιγραφή που εκανες νομιζω οτι ειναι αντλία βενζίνης. Ακριβώς το ιδιο είχα πάθει και εγώ στον πρώτο χρόνο (σε golf IV) και μου την αλλάξαν στην εγγύηση. Εκοβε εντελώς το αμάξι για 3-4 δευτερόλεπτα και μετά επανερχόταν. Μια φορά προσπερνουσα καποιον και μου το εκανε οταν ημουν διπλα του. Τα ειδα ολα. Πολύ επικίνδυνο. Πες τον μηχανικό που πηγες οτι δεν παίζουν μ'ἀυτά τα πράγματα Γιατί αν σου το ξανακανει σε καμια προσπέραση και γινει κανενα ατυχημα (χτυπα ξυλο) τι γινεται τοτε?

Link to comment
Share on other sites

χθες υστερα απο πολυωρη βολτα στο κεντρο της θεσσαλονικης...προσπαθωντας με ενα φιλαρακι να δουμε γιατι κανει διακοπες που και που καταληξαμε,οτι ανα διαστηματα κοβει ενα κυλινδρο...διαληψεις καποιου πολαπλασιαστη ή μπουζι?...ξερει κανεις πως τεσταρω ενα εναν τους πολλαπλασιαστες?

Εχω δει σε συνεργείο πως. Αλλα θελει εμπειρία να καταλάβεις οτι καποιος πολλαπλασιαστής υπολειτουργεί. Βγάζουν τους πολλαλπασιαστές και με ένα κατσαβίδι ακουμπαν τον πολλαπλασιαστή και το καπάκι του μοτέρ. Καποιος αλλος γυρίζει τη μιζα και απο τα τσαφ καταλαβαίνεις τι γινεται. Εμενα ετσι μου ειχε βρει οτι ενας πολλαπλασιαστής δεν ηταν και πολύ σόι και πράγματι μετα από 10-15 μέρες καηκε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω το εχω το 1.6 FSI 3 χρονια και αθροιστικα μου το εχει κανει καμια 10αρια φορες.

Αναβει το φωτακι EPC (κινητηρας συμφωνα με το βιβλιαρακι) και δεν εχω καθολου γκαζι. Πρεπει να κανω στην ακρη, να σβησω και μολις ξαναβαλω μπροστα το φωτακι υφισταται αλλα απο τροφοδοσια ειμαι μια χαρα. Την επομενη φορα που θα ξαναβαλω μπροστα, το φωτακι εχει εξαφανιστει.

Εχω παει 3-4 φορες στο service, το εχουν βαλει στον εγκεφαλο, βλεπουν τη βλαβη, τη διαγραφουν αλλα δεν γινεται τιποτα. Εχω βαλει αυτα τα υγρα που και καλα καθαριζουν, αλλα εξακολουθει και το κανει. Εχω επισης σταματησει να βαζω απλη αμολυβδη αλλα και παλι υφισταται. Η μονη εκδοχη που μου εδωσαν στο service VW ηταν οτι οταν η βενζινη δεν ειναι καλη, ανιχνευεται υπερβολικα πλουσιο μειγμα και για λογους ασφαλειας διακοπτεται η παροχη καυσιμου. !!!

Ευτυχως εμενα, σε αντιθεση με το φιλο, δεν μου το εχει κανει σε υψηλες ταχυτητες....ολες οι φορες ηταν μεσα στην Αθηνα.

Link to comment
Share on other sites

το epc αναβει για πολλους λογους φιλε...το εχω μαθει πλεον καλυτερα και απο τα μαθηματα της σχολης μου tongue.gif

τις περισσοτερες φορες να ξερεις οτι η πεταλουδα τα παιζει...

μπορει ομως και το λουφτερ να τα εχει παιξει και να δινει λαθος αναλογιες και πλουσιο μιγμα να σε ριχνει σε safe mode...αυτο μπορεις να το τεσταρεις παντως αλλα δε ξερω στο Vαρι που βρισκεται η φυσα του...αν τη βγαλεις ενω δουλευει κανονικα για δες αναβει...

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας βολτα με συνδεδεμενο ενα Laptop στον εγκεφαλο...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πρόβλημά μου λύθηκε στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ.

Αλλάξαν την αντλία βενζίνης και κάποιον ηλεκτρονικό εγκέφαλο

που σχετίζεται με αυτή.

Σας ευχαριστώ όλους που απαντήσατε. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.