SYKIES20 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 ΜΠΑΙΝΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ. ΤΙ ΛΕΤΕ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 μπαινει αλλα ειναι ψιλομουφα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted April 17, 2007 Report Share Posted April 17, 2007 Χοντρομούφα είναι!!! Βάλε κανονικό τούρμπο αν θες να κάνεις δουλειά!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 ΜΠΑΙΝΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΤΟΥΡΜΠΟ ΣΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ.ΤΙ ΛΕΤΕ? συγχωρηστε τον αδαη αλλα τι ειναι αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 (edited) Πάρε μια ιδέα εδώ http://www.power-tuning.fr/en/Engine/super.../p16517160.html Ουσιαστικά είναι μισή τουρμπίνα, μόνο το κομάτι που τραβάει αέρα από το φίλτρο και τον στέλνει στον κινητήρα με πέση, η οποία γυρίζει με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Συνήθως τριφασικό. Πλεονεκτήματα, μπαίνει-βγαίνει χωρίς μετατροπές στα σωθικά (κιτ) και με σχετικά χαμηλό κόστος, μια και δεν χρειάζεσαι down pipe. Μοιονεκτίματα, μικρή πίεση υπερπλήρωσης (0,2-0,5 bar) άρα και ισχύ, μικρή διάρκεια, συνήθως 10-15 δευτερόλεπτα, μετά αδειάζει η μπαταρία. Edited April 18, 2007 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Πάρε μια ιδέα εδώhttp://www.power-tuning.fr/en/Engine/super.../p16517160.html Ουσιαστικά είναι μισή τουρμπίνα, μόνο το κομάτι που τραβάει αέρα από το φίλτρο και τον στέλνει στον κινητήρα με πέση, η οποία γυρίζει με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Συνήθως τριφασικό. Πλεονεκτήματα, μπαίνει-βγαίνει χωρίς μετατροπές στα σωθικά (κιτ) και με σχετικά χαμηλό κόστος, μια και δεν χρειάζεσαι down pipe. Μοιονεκτίματα, μικρή πίεση υπερπλήρωσης (0,2-0,5 bar) άρα και ισχύ, μικρή διάρκεια, συνήθως 10-15 δευτερόλεπτα, μετά αδειάζει η μπαταρία. Παιδια πατατα μου φαινεται ! 1690 ευρω για αυτο ??????????? Και ποσα αλογα δινει ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Πάρε μια ιδέα εδώhttp://www.power-tuning.fr/en/Engine/super.../p16517160.html Ουσιαστικά είναι μισή τουρμπίνα, μόνο το κομάτι που τραβάει αέρα από το φίλτρο και τον στέλνει στον κινητήρα με πέση, η οποία γυρίζει με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Συνήθως τριφασικό. Πλεονεκτήματα, μπαίνει-βγαίνει χωρίς μετατροπές στα σωθικά (κιτ) και με σχετικά χαμηλό κόστος, μια και δεν χρειάζεσαι down pipe. Μοιονεκτίματα, μικρή πίεση υπερπλήρωσης (0,2-0,5 bar) άρα και ισχύ, μικρή διάρκεια, συνήθως 10-15 δευτερόλεπτα, μετά αδειάζει η μπαταρία. ολόκληρη είναι η τουρμπίνα και όχι μιση, λείπει ο στρόβιλος που δίνει την κίνηση μέσω του άξονα, ουσιαστικά αυτό αντικαθίστανται από ένα ηλεκτρικό μοτερ τάσης 24V,θέλει μια extra μπαταρία 12 βολτή σε σειρά με την εργοστασίακή+αλλαγή δυναμώ(που δεν το αναφέρει η σελίδα ) και δεν έχεις turbo lag, πίεση σταθερή 0,8 bar σχετική ανεξάρτητώς κυβικών είτε 1400 είτε 2000 1,8 απόλυτη.Προσοχή δεν είναι για κόντρες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 τριφασικό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 (edited) ολόκληρη είναι η τουρμπίνα και όχι μιση, λείπει ο στρόβιλος που δίνει την κίνηση μέσω του άξονα Η τουρμπίνα αποτελείτε από τον στρόβιλο που παίρνει κίνηση από τα καυσαέρια και τον συμπιεστή που τραβάει αέρα από το φίλτρο, το συμπιέζει και το οδηγεί (συνήθως μέσω intercooler) στην εισαγωγή του κινητήρα. Αν αφαιρέσουμε τον στρόβιλο, μένει μόνο ο συμπιεστής, δηλαδή, χάριν ευκολίας, η μισή τουρμπίνα. πίεση σταθερή 0,8 bar σχετική ανεξάρτητώς κυβικών είτε 1400 είτε 2000 1,8 απόλυτη Αν το κιτ είναι το ίδιο, η πίεση δεν μπορεί να είναι σταθερή, αφού άλλη παροχή αέρα χρειάζεται ένας κινητήρας 1400 και άλλη ένας 2000. Ενώ δεν μπορεί να περάσει τα 0,5bar γιατί μετά θα χρειαστεί ρίξιμο της συμπίεσης του κινητήρα καθώς και τοποθέτηση intercooler για την αποβολή της θερμοκρασίας που αναπτύσσεται λόγω της συμπίεσης η οποία όμως είναι πολύ μικρότερη από ένα κλασικό τούρμπο μια και δεν υπάρχει κολλητά ο στρόβιλος που (υπερ)θερμαίνεται από τα καυσαέρια. Έτσι όμως χάνουμε ένα από τα πλεονεκτήματα του κιτ, το προσιτό κόστος. Προσοχή δεν είναι για κόντρες Τα 10-15 δεύτερα που κρατάει η λειτουργία της τουρμπίνας πριν το άδειασμα της μπαταρίας καθιστούν το σύστημα μόνο για χρήση κόντρας, άντε να βοηθήσουν και στα προσπεράσματα. Το όλο σύστημα μπορείτε να το παρομοιάσετε και με ένα κιτ νίτρο, απλά γλιτώνετε το γέμισμα της μπουκάλας. τριφασικό; Το πρόβλημα στο ηλεκτρικό τούρμπο είναι ότι ο στρόβιλος χρειάζεται μεγάλη ισχύ για δώσει την παροχή που χρειάζεται ένας κινητήρας Γι΄ αυτό συνήθως βάζουν τριφασικό μοτέρ μαζί με controler που μετατρέπει τα 12V και ελέγχει της στροφές του. Συνήθως το κιτ έρχεται μαζί με έξτρα μπεκ και εγκεφαλάκι, που ενεργοποιεί την τουρμπίνα μόνο όταν το γκάζι είναι πατημένο τέρμα καθώς και ένα ταφ με εσωτερικό κλαπέτο, για να τραβάει ο κινητήρας αέρα κανονικά όταν δεν λειτουργεί η τουρμπίνα Λόγω του περιορισμού της μέγιστης πίεσης που μπορεί να δώσει, η αύξηση της ισχύος είναι στο 10-20% το μέγιστο. Για 1500¤ δεν είναι άσχημα 15-20 αλογάκια σε ένα 100άρι Polo πχ, χωρίς να πειράξουμε τίποτα στον κινητήρα. Την ζημιά στην φήμη του ηλεκτρικού τούρμπο την έκαναν κάτι κιτάκια που έχουν ανεμηστιράκια σαν αυτά που βάζουμε στα PC και φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με τούρμπο. Τα καλύτερα κιτ τα έβγαζε η Turbotyne, αλλά προοριζόντουσαν για αυτοκίνητα πολλών κυβικών και φορτηγά. Ορίστε δύο από τα προϊόντα της: Turbopac 1500 Series Turbopac 2500 Series Στο δεύτερο λίνκ έχει και γραφικές παραστάσεις που δείχνουν την πίεση που σηκώνει η τουρμπίνα σε σχέση με την παροχή που χρειάζεται ο κινητήρας. Υ.Γ. ¶φησα τίποτα να πέση κάτω; μάλον όχι ε; Edited April 20, 2007 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted April 22, 2007 Report Share Posted April 22, 2007 άλλο παροχή , άλλο πίεση, να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα, πάρε ένα λάστιχο που τρέχει νερό και γέμισε ένα κουβά. Μέτρα το χρόνο. Πάρε τώρα το ίδιο λάστιχο που τρέχει νερό και βάλε το δάκτυλο σου μπροστά να στενέψεις την οπή(Μεγαλύτερη πίεση).Μέτρα πάλι το χρόνο.Έκπληξή, Γεμίζουν στον ίδιο χρόνο. Τι θέλω να σου πω? Η παροχή δεν αλλάζει, η πίεση αλλάζει.Κατάλαβες τώρα τη διαφορά πίεσης και παροχής? πίεση σταθερή 0,8 bar σχετική ανεξάρτητώς κυβικών Όσο για τα υπόλοιπα, επιδή είμαστε από διαφορετικούς πλανήτες και δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε δεν θα σχολιάσω, απλά θα κάνω ακόμα ένα quote Το ηλεκτρικό δεν έχει συμπιεστή, καταναλώνει ηλεκτρική ισχύ. Και τέλος για να απαντήσω στην αρχική ερρώτηση, ναι, μπαίνει εύκολα στα Polo μας, μια και είναι με ντίζα και δεν έχουν ένα σκασμό αισθητήρες. Σε καινούρια μοντέλα απλά δεν αξίζει ο κόπος (και τα χρήματα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted April 22, 2007 Report Share Posted April 22, 2007 Καλησπερα !! Φιλε Vracho το προσεγγησες παρα πολυ καλα το θεμα και πιστευω λυθηκαν αρκετες αποριες. Παντος κατα την ταπεινη μου γνωμη και χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις επι του συγγεκριμενου θέματος πιστεύω πως 1500 ευρω για 15-20 αλογα δεν ειναι και λιγα. Εννοωντας οτι με αυτα τα λεφτα μπορει να κανει καποιος πιο ουσιαστηκές βελτιώσεις και χωρις χρονικό οριο στην ισχυς (10-15 ''). Αυτο. Δεν ξερω αμα συμφωνειτε? γιατι οπως σωστα ειπες ("...είμαστε από διαφορετικούς πλανήτες...") και ο καθενας εχει την γνώμη του. Θάνος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...