Jump to content
supergolfakias

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι νέο μέλος στο club όχι όμως στην οικογένεια VW, καθώς είναι το δεύτερο αυτοκίνητο golf που αγοράζω μέσα σε 5 χρόνια. Βλέπετε δεν έβαλα μυαλό (στην τσέπη μου) με το πρώτο και είπα να βάλω με το δεύτερο.

Συγκεκριμένα έχω ένα golf iv 1.6 GENERATION από τον Οκτώβριο του 2003 και έχω το εξής πρόβλημα: Μου ανεβοκατεβάζει στροφές στο ρελαντί όποτε του γουστάρει, όχι συνέχεια, και στην κίνηση στο δρόμο έχει ένα μπούκωμα στην αρχή του γκαζιού.

Έχω αλλάξει αισθητήρα λ, μου έχουν καθαρίσει την πεταλούδα του γκαζιού καμιά δεκαριά φορές και το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει. Η αντιπροσωπεία σηκώνει τα χέρια ψηλά γιατί ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου δεν δείχνει πρόβλημα.

Μήπως ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω εκτός του να το πάω συνεργείο και να το πετάξω στη χαράδρα του Βίκου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου η λυση ειναι να το βαψουμε μπλε

και γραμμη για το Σουνιο... withstupid.gif

εχω κανει καθαρισμο πεταλουδας...εχω αλλαξει τη

βαλβιδα πανω απο το φιλτροκουτι...το φλομητερ...

οι λαμδα ειναι σωστοι....και τωρα επομενη κινηση ειναι

ο αισθητηρας των στροφων....

αν δεν βρω και παλι λυση.. knife.gifnew_killpc.gifnew_grrrr.gif

Edited by Afterdark
Link to comment
Share on other sites

Να δείς που κάποια τέτοια ηλεκτρονική μ&^$^&α θα είναι. Από τότε που τα αυτοκίνητα γεμίσανε από "ηλεκτρονικές ευκολίες", οι ηλεκτρολόγοι ούτε για κατούρημα δεν προλαβένουν να πάνε. Ρώτα την αντιπροσωπεία. Είμαι πολύ περίεργος να ακούσω τι θα σου πούν.

Link to comment
Share on other sites

πανε να αλλαξεις την πεταλουδα και να κανεις επαναρυθμιση...αν εχει προβλημα η πεταλουδα δε διορθωνεται με καθαρισμα...

εγω την καθαρισα πριν 2 μερες και ψιλοεστρωσε...δεν επαιζε ομως το ρελαντι!δεν ενοιγε γραμμικα...αν παιζει στο ρελαντι εχει προβλημα ο αισθητηρας γωνιας της πεταλουδας...angle throttle bank 1...μηπως οταν βαζεις μπρος και ειναι κρυο ανεβαζει μονο του 2000 στροφες?

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα σε στροφές όταν είναι κρύο.

Απλά όποτε του γουστάρει παίζει το ρελαντί και έχει αυτό το μπούκωμα στο γκάζι "κλώτσιμα" λες και έχω σπασμένη βάση μηχανής, που δεν έχω.

Πριν από λίγο καιρό μου βάλανε μια πεταλούδα από άλλο γκολφ δοκιμαστικά και πάλι τα ίδια καμία αλλαγή, άρα μπορεί και να μην είναι η πεταλούδα.

Η αντιπροσωπεία τον Οκτώβριο μου έκανε αναβάθμιση λογισμικού και ως δια μαγείας είχα άλλο αυτοκίνητο. Πήγα Θεσσαλονίκη γύρισα Αθήνα και μετά Γιάννενα και το αυτοκίνητο ρολόι, αλλά μέσα σε μια εβδομάδα ξαναγύρισε στην χάλια λειτουργία που έχει και τώρα. Από πρόβλημα δεν μπορούν να βρουν τίποτα ούτε στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου αλλά ούτε και στον δικό τους "εγκέφαλο". Α μου αλλάξανε και μια βαλβίδα θερμοκράσίας έτσι προληπτικά μήπως και φταίει αυτό αλλά..........

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω πρόβλημα σε στροφές όταν είναι κρύο.

Απλά όποτε του γουστάρει παίζει το ρελαντί και έχει αυτό το μπούκωμα στο γκάζι "κλώτσιμα" λες και έχω σπασμένη βάση μηχανής, που δεν έχω.

Πριν από λίγο καιρό μου βάλανε μια πεταλούδα από άλλο γκολφ δοκιμαστικά και πάλι τα ίδια καμία αλλαγή, άρα μπορεί και να μην είναι η πεταλούδα.

Η αντιπροσωπεία τον Οκτώβριο μου έκανε αναβάθμιση λογισμικού και ως δια μαγείας είχα άλλο αυτοκίνητο. Πήγα Θεσσαλονίκη γύρισα Αθήνα και μετά Γιάννενα και το αυτοκίνητο ρολόι, αλλά μέσα σε μια εβδομάδα ξαναγύρισε στην χάλια λειτουργία που έχει και τώρα. Από πρόβλημα δεν μπορούν να βρουν τίποτα ούτε στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου μου αλλά ούτε και στον δικό τους "εγκέφαλο". Α μου αλλάξανε και μια βαλβίδα θερμοκράσίας έτσι προληπτικά μήπως και φταίει αυτό αλλά..........

Μια απο τα ιδια! Ενα ταξιδι να παω, και οταν γυρισω το ρελαντι κανει τα δικα του!

Golf mk3 εχω!

Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίδια με το δικό μου Golf 4 1.6 (δες εδώ). "Τραβιέμαι" πολύ καιρό.. Έχω ήδη αλλάξει μία βαλβίδα EGR και έναν από τους δύο αιθητήρες λ.. Κάποιος από το forum μου προτείνει αλλαγή ρυθμιστή ρελαντί (265¤)... Δεν το δοκίμασα ακόμη..

Link to comment
Share on other sites

Η αντλία βεντζίνης είναι η τρόμπα; Καθαρίζει γιατί έχω και 56.000km δεν έχω και καμιά 200.000, ή θα μου την λύσουν στο συνεργείο και μετά θα είμαι για καινούργια και θα βάλω το σκουσμό;

Πάντως απ΄οτι έχω καταλάβει όλα τα G4 έχουν το ίδιο πρόβλημα και κανένα συνεργείο στα Γιάννενα δεν μπορεί να στο λύσει χωρίς να σου αλλάξει τους μισούς αισθητήρες και τη μισή μηχανή, για να μην αναφέρω την αντιπροσωπεία που είναι όλοι τους άσχετοι γιατί κρέμονται από το τί βλάβη θα δείξει ο εγκέφαλος όπως όταν πήγα γιατί μου έπαιζε ο δείκτης θερμοκρασίας και αφού μου αλλάξανε το θερμοστάτη(150¤) και δεν λύσανε το πρόβλημα μετά μου είπαν ότι έφταιγε η βαλβίδα (50¤).

¶μπαλοι τελείως φαντάσου να κάνουν και τίποτα πιο σοβαρό οι τύποι ζήτω που καήκαμε να πληρώνουμε........

Link to comment
Share on other sites

Καθάρισε το ρεζερβουάρ και την αντλία βενζίνης. Την αντλία πρώτα που είναι κάτω απο τα πίσω καθίσματα και όχι την τρόμπα. Είναι πολύ πιθανό να θέλει καθάρισμα και είναι και φθηνή εργασία (40 ευρώ). Επίσης είναι πολύ πιθάνο να μην είναι το μόνο που πρέπει να κάνεις. ίσως χρειαστεί κι άλλα (μπεκ κτλ).

Όσον αφορά τους μηχανικούς.... δεν είναι και μάγοι.

Υποτίθεται όμως όταν πας στην αντιπροσωπεία για service, πας γιατί ξερουν το αυτοκίνητο, τι προβλήματα βγάζει, έχουν άμεση επικοινωνία με τα κεντρικά στην Γερμανία, τελοσπάντων πιστεύεις οτι μπορούν να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα άμεσα και υπεύθυνα. ¶λλωστε με τις τιμές που έχουν δεν επιτρέπεται κάτι λιγότερο. Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να κάνει σεμινάρια στους μηχανικούς της ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Έχει ακούσει κανείς να γίνεται αυτό? Ναι, οι μηχανικοί δεν είναι μάγοι αλλά σίγουρα κάθε φορά που έχεις κάποιο πρόβλημα, τα λεφτά σου εξαφανίζονται ως δια μαγείας και χωρίς να έχεις αποτέλεσμα...

Link to comment
Share on other sites

Σεμινάρια πάρα πολλά.

Αλλά κάποια προβλήματα κυρίως όσα έχουν σχέση με την τροφοδοσία τα αντιμετωπίζουν "συντηρητικά". Σκέψου να πήγαινες για τις διακοπές που έκανε του φίλου ή έμένα και να σου έλυναν όλο το αυτοκίνητο για να βρούν τί φταίει. ΑΝ καθάριζες με τη μια και αντλίες και φίλτρα και ρεζερβουάρ και τρόμπες και μπεκ και σωληνάκια. Θα είχες περισσότερες πιθανότητες να λύσεις το πρόβλημα σίγουρα αλλά θα πλήρωνες με τη μια ένα σκασμό λεφτά. Γι αυτό πανε ψάχνοντας ένα ένα ξεκινώντας από αυτό που πιστεύουν ότι είναι πιο πιθανό και πιο έυκολο και ταυτόχρονα οικονομικό.

Τί προτιμάς?

Φίλε DIS,

η λέξη οικονομικά και αντιπροσωπεία δεν ταιριάζουν στην ίδια πρόταση. Φυσικά και έχω κακή εμπειρία τόσο από πλευράς συμπεριφοράς όσο και από πλευράς "γδυσίματος". Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που πάρα πολλοί που έχουν VW πάνε σε άλλο μάστορα μετά την λήξη της περίφημης εγγύησης. Προτιμώ λοιπόν να είναι ειλικρινείς απέναντί μου για να ξέρω τι γίνεται στο αμάξι μου και όχι να με στέλνουν στο σαλονάκι για να μην βλέπω τι κάνουν στο αμάξι μου.

Link to comment
Share on other sites

Αντλία βεντζίνης δεν μου έχουν καθαρίσει ποτέ μέχρι τώρα. Θα έπρεπε και κάνανε την παλάβή στην αντιπροσωπεία ή πρέπει να τους το λες κάθε φορά. Τέλος πάντων τη Δευτέρα κανόνισα να καθαρίσω την αντλία και θα δούμε αν και νομίζω πως δεν θα είναι εκεί το πρόβλημα γιατί θα μου έκανε και διακοπές έτσι δεν είναι. Μήπως φταίει το ηλεκτρονικό γκάζι, έχει καμιά πλακέτα που θέλει αλλαγή και δεν το ξέρω γιατί το πρόβλημα είναι στην αρχή του γκαζιού μόλις το πατήσω, μετά δεν έχει τίποτα δουλεύει γραμικά το μοτέρ. Το πρόβλημα είναι στην αρχή του γκαζιού λες και δεν έχει καθόλου "κενό" το γκάζι και δίνει ξαφνικά πολύ δύναμη και τη δίνει απότομα σαν να είχα turbo boost.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήγαν και μου καθαρίσανε την αντλία βεντζίνης. Τζίφος από ότι είδα και εγώ ήταν πεντακάθαρη τζάμπα μου την βγάλανε. ¶ρα τίποτα δεν κάναμε με αυτό. Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα έχει σχέση ή με την πεταλούδα που μου την καθαρίσανε τη ρυθμίσανε και είναι εντάξει ή με κάτι άλλο ηλεκτρονικό. Γιατί όταν το μαρσάρεις το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε διακοπές ούτε κλώτσημα. Αυτά μου τα κάνει μόνο στην κίνηση στον δρόμο (το κλώτσιμα) και πιο πολύ στις ταχύτητες 1,2,3 και λιγότερο στην 4 και πολύ ελάχιστο στην 5 που μπορεί και να μην το καταλάβεις και καθόλου.

Η πεταλούδα έχει φλάντζα από κάτω όταν την βγάζουν ή δεν έχει γιατί κάποιος μου είπε να αλλάξω φλάντζα πεταλούδας και γω δεν θυμάμαι να έχει κάτι τέτοιο το δικό μου.

Εάν έχει μπορώ να την αλλάξω μόνος μου ή πρέπει να το πάω συνεργείο;

Αν βγάλω μόνος μου όλο το σύστημα (την πεταλούδα) και βάλω φλαντζόκολα πρέπει να το πάω για ρύθμιση πεταλούδας μετά;

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

η θερμοκρασια σου μετα απο κανα 30λεπτο ειναι ακριβως στους 90 βαθμους?μηπως ειναι λιγο ποιο κατω?

Link to comment
Share on other sites

Η θερμοκρασία κανονικά. Πιστεύω πως το πρόβλημα είναι στην βλάντζα της πεταλούδας γιατί έβγαλα όλο το σύστημα και είδα που έχει ένα λαστηχάκι που και καλά προστατεύει να μην χάνει ή μπάζει αέρα από εκεί. Πιστεύω να βρω στο εμπόριο ένα τέτοιο να το αλλάξω αλλιώς πατέντα φλάντζα με φλαντζόκολα και θα δούμε τι θα γίνει.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έβγαλα όλο το σύστημα της πεταλούδας είδα μια φλάντζα να την πω, το έσφιξα ξανά λίγο παραπάνω από το κανονικό και νομίζω ότι χάλασα τις βόλτες από τη βάση που ακουμπάει η πεταλούδα, καθότι όλο αυτό είναι πλαστικό. Τώρα ή θέλει καινούργιες βόλτες που δεν ξέρω αν γίνονται ή αλλαγή σε όλη την εισαγωγή που παει τον αέρα στους κυλίνδρους. Το Πρόβλημα τζίφος. Τα ίδια Παντελή μου τα ίδια Παντελάκη. Μετά έβγαλα δεν ξέρω και πως το λένε, τη βαλβίδα που είναι δεξιά δίπλα από το δοχείο που παίρνουν νερό οι υαλοκαθαριστήρες. Μάλλον επιστροφής καυσαερίων θα είναι. Ξέρει κανένας αν αυτό το μαύρο κουτί καθαρίζει ή θέλει αλλαγή; Μήπως έχει μπουκώσει μέσα και δεν παίρνει αέρα ο κινητήρας;

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια.Εγω εχω ενα AUDI A3 με τα ιδια προβληματα.ειχα σαν αρυθμιες στο ρελαντι και πολες φορες μου εσβηνε και το αμαξι.Μου ετυχε μαλιστα αρκετες φορες να σβησει και την ωρα που οδηγουσα, πανω σε στροφες κ.τ.λ. Επισης ειχα και το προβλημα του Turbo lag που λετε κυριως στην 1η ταχυτητα.Καθαρησα την πεταλουδα και οι αρυθμιες του ρελαντι εξαφανηστηκαν προσ το παρων.Το turbo lag παραμενει οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ύστερα από 30κλμ πορεία σε ανοιχτό δρόμο, πήγα να παρκάρω. Μόλις έκανα όπισθεν κόντεψε να μου σβήσει το αυτοκίνητο (δεν έσβησε) μάρσαρα μια φορά πάρκαρα και μόλις το άφησα στο ρελαντί είχα διακυμάνσεις μεταξύ 600- 800 και κλώτσαγε το αυτοκίνητο. Λαμπάκι δεν άναψε κανένα. Θα σαλτάρω τελείως. Ποιός ανακάλυψε τη VW και γιατί δεν την περίλαβε ο Ηρώδης όταν ήταν μικρή εταιρία ακόμη?

Κανένα σοβαρό συνεργείο στα Γιάννενα υπάρχει να το πάω?

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να θέλει καθαρισμό ο αισθητήρας πίεσης? Μηπως πιάνει καπνία και λάδια από την εισαγωγή και δεν βγάζει πρόβλημα σε κανένα λαμπάκι στο ταμπλό? Το χει καθαρίσει κανένας αυτό? Γιατί όταν κρυώνει λίγο ο καιρός μου "βαραίνει" το πετάλ του γκαζ. Ξέρει κανένας.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα που λέτε χθες να αλλάξω γρύλο στο τζάμι του οδηγού γιατί έσπασε και του λέω του μηχανικού καθαρισέ μου τον αισθητήρα πίεσης ρυθμισέ μου την πεταλούδα ξανά και κάνε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Αφού έγιναν όλα αυτά ο αισθητήρας ήταν καθαρός, η πεταλούδα σε σωστή θέση, μυνήματα στον εγκέφαλο όλα σωστά όλες οι βαλβίδες και οι μετρήσεις τέλειες, έφυγα να δοκιμάσω μπας και ................... αλλά τζίφος το γνωστό πρόβλημα με το κλώτσιμα μεταξύ 2.000 - 3.000 στροφών. Κανένας άλλος καμιά ιδέα γιατί θα το πάω την άλλη εβδομάδα να βάψω την αεροτομή και είμαι στα πρόθυρα του να το βάψω όλο μπλέ και γραμμή για τη Σαντορίνη να κάνει παρέα στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

H απάντηση είναι ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ! Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 1.6cc VW BORA ! Μου βρήκαν το πρόβλημα αμέσως στην αντιπροσωπεία! Τώρα μετά την αλλαγή όλα OK!

Link to comment
Share on other sites

Σου είχε βγάλει μύνημα στον εγκέφαλο; Γιατί εγώ δεν έχω κανένα μύνημα όλα κανονικά μόνο που δεν είναι. Και πόσο κάνει αυτός ο αισθητήρας άραγε;

Link to comment
Share on other sites

Πήγα άλλαξα και αισθητήρα στροφών γιατί ήταν το μόνο που μου είχε μείνει να αλλάξω. Τα αποτελέσματα: Σ Κ Α Τ Α. Τους έβαλα να πάνε βόλτα το αυτοκίνητο και μου είπαν πως αυτό που κάνει το αυτοκίνητο είναι φυσιολογικό διότι έχουν χαλαρώσει οι βάσεις της μηχανής. Αποτέλεσμα: Πρέπει να αλλάξω μία βάση μηχανής την δεξιά οπως βλέπουμε απο μπροστά γιατί φαίνεται να κουνιέται πολύ. Σύνολο σήμερα με το ανταλακτικό 140 ευρώ και τζάμπα το άλλαξα thumbsdown.gifthumbsdown.gif . VW Ιωαννίνων ώρα 16:30.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα για μια ακόμη φορά στο φόρουμ. Μάλλον θα βαρεθείτε να με διαβάζετε αλλά τι να κάνω ας φτιάξει πιο γερά αυτοκίνητα η VW. Λοιπόν σήμερα άλλαξα και την βάση της μηχανής την δεξιά όπως βλέπουμε από μπροστά όλο χαρά γιατί επιτέλους το βρήκα το πρόβλημα κατά τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας, πληρώνω 88 ευρώ και φεύγω (βιαζόμουν) γιατί την είχα κοπανήσει από τη δουλειά. Για καλή μου τύχη το πρόβλημα παραμένει και πολύ το χάρηκα. Φαντάζεστε τα ξεφτέρια στο συνεργείο να είχαν βρει τη βλάβη. Θα ήταν πρωτοφανές για την VW. Να φανταστείτε οτι μου πρότειναν να αλλάξω τη βάση οι 2 πιο έμπειροι υπάλληλοι του συνεργείου ύστερα από συνεχόμενες βόλτες που κάνανε με το αυτοκίνητο. Φανταστείτε να κάνανε διάγνωση δηλαδή τίποτα άσχετοι τι θα άλλαζα (μηχανή μήπως). Κάποιος μάστορας εκτός αντιπροσωπείας μου είπε να αλλάξω τη βάση στήριξης της μηχανής (την απο κάτω) διότι η εταιρεία έχει κάνει βλακεία στο υλικό και να βάλω μία βάση αγωνιστικού τύπου? Τι άλλο να αλλάξω έχει κανείς καμιά ιδέα? Μιλάμε έχω γίνει ο πιο γνωστός πελάτης στην αντιπροσωπεία. Μόλις παίρνω τηλ. με βλέπουν στην αναγνώριση και μου απαντάνε: Καλημέρα σας κύριε ............... με το επωνυμό μου πριν μιλήσω. Μιλάμε έχω γίνει ο μεγαλύτερος μ@λ@κ@ς και θύμα που υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.