nasos_ea Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Ούτε η πεταλούδα έφταιγε δυστυχώς. Πρέπει να κάνω τάμα στην Παναγία για να βρεθεί η βλάβη; Έχω να πάω εκκλησία από όταν με βαφτίσανε που να τρέχω τώρα. Εχτές που σταμάτησα στο φανάρι το μεσημέρι πήγαινε να μου σβήσει το μοτέρ αλλά δεν τα κατάφερε. Τι γίνεται ήθελα να ξερα το δικό μου είναι τοσο ξεφτυλισμένο το αυτοκίνητο ή το κάνουν όλα. Συμπέρασμα: Μ Α Κ Ρ Ι Α απο VW γιατί αλλιώς χαθήκατε. Αυτό θα είναι το λογοτυπό που θα αναρτήσω στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου για να το βλέπουν όλοι. Φιλε ziapa τα συμπτωματα που ειχες τα αντιμετωπισα εγω στο αμαξι του πατερα μου πριν παρω εγω το δικο μου.Ακριβως τα ιδια.Οι στροφες να τρελαινονται,μπουκωματα στην αρχη του γκαζιου και μερικες φορες στο ρελαντι να πεφτουν τοσο πολυ οι στροφες που να τρεμει ολο το αμαξι ετοιμο να σβησει.Αφου αλλαξα φιλτρο βενζινης γιατι νομιζα οτι αυτο φταιει (καθοτι ειχα καιρο να το αλλαξω απο αμελεια) συνεχισαν τα ιδια.Τελικα ο ενοχος ηταν η ΒΕΝΖΙΝΗ.Ηταν καποιο διαστημα που οδηγουσα μονο εγω το αυτοκινητο του πατερα μου κ αρχισα να βαζω απο αλλο πρατηριο πιο φτηνο σε σχεση με τη ΒP που εβαζε ο πατερας μου.Ετσι αρχισα να ξαναβαζω βενζινη απο την ΒP κ μετα απο μερικα γεμισματα κ μεχρι τωρα (εχουν περασει 3 μηνες) δεν το εχει ξανακανει ουτε μια φορα.Για κοιτα το κ αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο... Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω... Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη.. Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες για κανα λεπτο...μετα πεφτει.. Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850 και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700... Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ... Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900 και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800... Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω?? Παιδια ακουω γνωμες... Υ.Γ καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 (edited) Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο...Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω... Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη.. Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες για κανα λεπτο...μετα πεφτει.. Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850 και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700... Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ... Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900 και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800... Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω?? Παιδια ακουω γνωμες... Υ.Γ καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο... Ρε συ αυτο ειναι αναλογο με την θερμοκρασια που εχει ο κινητηρας.Φυσικο ειναι το μεσημερι να ειναι στις 900 αφου το εχεις θεσει το μοτερ σε λειτουργια το πρωι.ειναι κατι σαν "προθερμανση" ας πουμε. και σε μενα το κανει.και αυτο ειναι κ σχετικο με την εξωτερικη θερμοκρασια,αν εχει 40 εξω π.χ, μπορεις να το δεις να ειναι και στις 800 κατευθειαν οταν το αναψεις.τα τσικ τσικ που ακους ειναι οι στροφες, σου δειχνει οτι πεφτουν σιγα σιγα και εισαι ετοιμος να ξεκινησεις(οχι ψιλο-διακοπες, ο ηχος ακουγεται μονο). μην αγχωνεσαι. Σε ολους το κανει αυτο. Edited August 8, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο...Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω... Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη.. Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες για κανα λεπτο...μετα πεφτει.. Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850 και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700... Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ... Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900 και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800... Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω?? Παιδια ακουω γνωμες... Υ.Γ καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο... Για το ρελαντι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα.Για τις διακοπες που λες για γινε πιο συγκεκριμενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted August 8, 2007 Report Share Posted August 8, 2007 (edited) Ρε συ αυτο ειναι αναλογο με την θερμοκρασια που εχει ο κινητηρας.Φυσικο ειναι το μεσημερι να ειναι στις 900 αφου το εχεις θεσει το μοτερ σε λειτουργια το πρωι.ειναι κατι σαν "προθερμανση" ας πουμε. και σε μενα το κανει.και αυτο ειναι κ σχετικο με την εξωτερικη θερμοκρασια,αν εχει 40 εξω π.χ, μπορεις να το δεις να ειναι και στις 800 κατευθειαν οταν το αναψεις.τα τσικ τσικ που ακους ειναι οι στροφες, σου δειχνει οτι πεφτουν σιγα σιγα και εισαι ετοιμος να ξεκινησεις(οχι ψιλο-διακοπες, ο ηχος ακουγεται μονο). μην αγχωνεσαι. Σε ολους το κανει αυτο. Μια απο τα ιδια και απο μενα @Karlos.....@ Edited August 8, 2007 by opus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Για το ρελαντι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα.Για τις διακοπες που λες για γινε πιο συγκεκριμενος. Οπως δουλευει με ανεβασμενο ρελαντι κανει κατι ''ψιλο'' διακοπες...μην φανταστεις τιποτα φοβερο... Δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα.... Τελος παντων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Οπως δουλευει με ανεβασμενο ρελαντι κανει κατι ''ψιλο'' διακοπες...μην φανταστεις τιποτα φοβερο...Δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα.... Τελος παντων... Εκεινη τη στιγμη το ρελαντι παιζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Εκεινη τη στιγμη το ρελαντι παιζει? Το ρελαντι δεν ''παιζει''.... ειπα οτι αλλες φορες παει στις 1.100, 950, 800 κτλ....μεμονομενα ομως. Οχι οτι παιζει η βελονα Τις ''ψιλο'' διακοπες τις κανει μονο οταν δουλευει στις 1.100 στρ/λεπ....στην γνωστη προθερμανση.. μετα οταν πεσουν οι στροφες δεν το κανει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Το ρελαντι δεν ''παιζει''....ειπα οτι αλλες φορες παει στις 1.100, 950, 800 κτλ....μεμονομενα ομως. Οχι οτι παιζει η βελονα Τις ''ψιλο'' διακοπες τις κανει μονο οταν δουλευει στις 1.100 στρ/λεπ....στην γνωστη προθερμανση.. μετα οταν πεσουν οι στροφες δεν το κανει... Δεν μου φαινεται οτι υπαρχει προβλημα τοτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nektariosm Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Να προσθέσω κι εγώ εδώ!! Έχω ένα golf iv 1.6 GENERATION από τον Οκτώβριο του 2002 και με αναμένο κλιματιστικό και σταματημένο στην κίνηση παίζει το ρελαντί του (κόβει και ανεβάζει μόνο του 1100 και πάλι πίσω), ταυτόχρονα αλλά όχι πάντα ανεβάζει θερμοκρασία 100. Όταν τρέξει στο δρόμο μετά όλα μια χαρά. Μέχρι στιγμής το μόνο που μου έκαναν σε εξουσιοδοτημένο είναι καθαρισμό πεταλούδας, αλλά τίποτα. Μετά απ' όλα αυτά που διάβασα έχει βρεθεί οριστική λύση σε κανέναν? Υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει στο δρόμο κάτι τέτοιο γιατί φεύγω ταξίδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron727 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Δεν εχω διαβάσει όλα τα post και δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κάποιος άλλος...Λοιπόν μέτα την πέταλούδα του γκαζιου ,ακριβώς από πίσω αν δεν κάνω λάθος είναι η βαλβίδα του ρελαντί..Στην επόμενη επισκεψή σου στο συνεργείο σου πες να στην καθαρίσουν..πόλλες φορές έχει κάπνα όπως και η πέταλουδα του γκαζιού που είπες οτι στην καθάρισαν..Εγω αντιμετώπισα το ίδιο προβλημα σε αυτοκίνητο άλλης εταιρίας βέβαια (ford fucos).Αφου την καθάρισα μόνος μου με ένα απλο σπραι καρμπυλατερ το πρόβλημα μου λύθηκε και το αμάξι δουλεύει ρολόι τωρα..Τα δικά μας VW πρέπει να έχουν ακριβώς το ίδιο συστημα....δοκιμασε να την καθαρισεις λοιπόν την βαλβιδα ρελαντι να δεις τη γίνεται..Καλυτερα να μην την κάνεις την δουλεία μόνος σου γιατι μπορεί να παρουσιαστουν διάφορα στην πράξη...πχ δεν παιρνεί μετα ευκολά το αμάξι μπροστά λογω του σπραι και επίσης αν καταλάθος βγάλεις την φίσα του εγκέφαλου που διαβαζει το ρελάντι ο εγκέφαλος θα σου βγάλει βλάβη στο ταμπλό..(αναβει το check του κινητήρα)..Οπότε για να μην σε πάρω στο λαιμό μου πηγαινε να το κάνεις σε ένα συνεργειο..Ελπίζω να έδωσα μια βοήθεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 καθαριζεις την πεταλουδα...βγαζεις την φισα...την τοποθετεις...βγαζεις τους πολους της μπαταριας για 10λεπτα,βαζεις τη φισα...βαζεις μπρος! δουλευει κανα 5 λεπτο κι αν δεν το ακους καλα πας για βασικη ρυθμιση πεταλουδας με vagcom...2 λεπτα θελει!!! οσο για το παλικαρι που ειπε για να μεινει στο δρομο...δε μενεις απλα σου σπαει τα νευρα... το προβλημα ειναι αν παιζει το ρελαντι απο τον μετρητη αερος οποτε τοτε μενεις αν δε ξερεις... αν κλειδωσει το λουφτερ και δε μετραει αερα τοτε πρεπει να ανοιξεις το καπω να βγαλεις παλι πολους μπαταριας να τραβηξεις την φισα απο το λουφτερ να βαλεις τους πολους και να αφησεις την φισα εκτος,,,απλα θα πηγαινει το αμαξι καλυτερα...θα εχεις τρελη καταναλωση αλλα θα πηγαινει!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted August 24, 2007 Author Report Share Posted August 24, 2007 Βαλβίδα ρελαντί; Υπάρχει περίπτωση να φταίει και για το τούρμπο λάγκ που έχω και ακόμα δεν έχω βρεί τι είναι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 Βαλβίδα ρελαντί; Υπάρχει περίπτωση να φταίει και για το τούρμπο λάγκ που έχω και ακόμα δεν έχω βρεί τι είναι; εγω εκανα μια ρυθμιση και πλεον δεν εχω lag οσο ειχα πριν... με OBD2 ρυθμιζεις με τον διακοπτη ανοιχτο το ανοιγμα της πεταλουδας με το πανταλ γκαζιου...πατας σταδιακα το γκαζι και ρυθμιζεις τη γωνια ανοιγματος της πεταλουδας...βεβαια περνεις και καμια 5 αλογακια B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iron727 Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Βαλβίδα ρελαντί; Υπάρχει περίπτωση να φταίει και για το τούρμπο λάγκ που έχω και ακόμα δεν έχω βρεί τι είναι; [/quote ΑΣΧΕΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted August 27, 2007 Author Report Share Posted August 27, 2007 Έχεις καμιά ιδέα τί μπορεί να φταίει και δεν έχω κοιτάξει ακόμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted August 29, 2007 Author Report Share Posted August 29, 2007 Χθές το μερημέρι μου συνέβει το εξής: Πάω να πάρω το αυτοκινητό μου από το πάρκιν το βάζω μπροστά με λίγο ζόρι πάω να ξεκινήσω και μου σβήνει. Χρειάστηκε 4 φορές και με τα χίλια ζόρια αφού πάτησα και γκάζι την τελευταία φορά για να πάρει μπροστά. Και έχω αλλάξει της Παναγίας τα μάτια μέχρι στιγμής. Εκπληκτική εταιρία η VW, η καλύτερη στον κόσμο. Βρωμοπ.........Γερμανοί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Χθές το μερημέρι μου συνέβει το εξής: Πάω να πάρω το αυτοκινητό μου από το πάρκιν το βάζω μπροστά με λίγο ζόρι πάω να ξεκινήσω και μου σβήνει. Χρειάστηκε 4 φορές και με τα χίλια ζόρια αφού πάτησα και γκάζι την τελευταία φορά για να πάρει μπροστά. Και έχω αλλάξει της Παναγίας τα μάτια μέχρι στιγμής. Εκπληκτική εταιρία η VW, η καλύτερη στον κόσμο. Βρωμοπ.........Γερμανοί. ρε φιλος χαρας το κουραγιο σου...ειπαμε να εχουμε προβληματα αλλα οχι και τοσο επιμονα...ελα εδω Θεσσαλονικη να το φτιαξουμε αν ειναι...ή να σου βαλουμε εναν 20VT να ησυχασεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted September 3, 2007 Author Report Share Posted September 3, 2007 Μήπως πρέπει να αλλάξω εγκέφαλο της τρόμπας βεντζίνης? Ξέρει κανένας τίποτα τέτοιο και αν ναι πόσο κάνει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Μήπως πρέπει να αλλάξω εγκέφαλο της τρόμπας βεντζίνης? Ξέρει κανένας τίποτα τέτοιο και αν ναι πόσο κάνει? :lol: ακου τι θα κανεις...θα παρεις ενα πλαστικο ποτηρακι...θα βγαλεις το σωληνακι της βενζινης που παει στα μπεκ(πως να σου πω τωρα ποιο ειναι της επιστροφης)...και θα ανοιξεις την πορτα του οδηγου...κανονικα πρεπει να στειλει βενζινη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 Εμενα παντος οποτε αρχιζε να κανει σκαμπανεβασματα στο ρελαντι προετοιμαζομουνα για πολλαπλασιατη. Τωρα πια εχω αλλαξει και τους 4. Για δοκιμαστε να καθαρισετε και τα μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted September 5, 2007 Author Report Share Posted September 5, 2007 (edited) Αν ήταν πολλαπλασιαστής θα είχε καεί τόσο καιρό έτσι δεν είναι? Έχω 60000χλμ και από τα 30000 έχω αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν να βρουν τι φταίει. Το αυτοκίνητο δεν έχει χάσει σε ιπποδύναμη απλά μου ανεβοκατεβάζει ρελαντί όχι συνέχεια σε ανύποπτο χρόνο, μερικές φορές δεν παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό έχει ένα "τούρμπο λάγκ" όταν πατάω το γκάζι και δεν έχει κανένα μύνημα στον εγκέφαλο. Τι είναι? Όποιος το βρει τον κερνάω μπακλαβαδάκι στον Κολιονάσιο όταν έρθει στα Γιάννενα. ΥΣ: Δεν έχω τουρμπίνα ενα ψόφιο 1.6 έχω. Edited September 5, 2007 by ziappa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 5, 2007 Report Share Posted September 5, 2007 παντως ρε καλου κακουπιγενε να σου μετρισουν το injection και τα μπεκ να δεις τη παιζετε και απο εκει ............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supergolfakias Posted September 11, 2007 Author Report Share Posted September 11, 2007 Μάλλον δεν υπάρχει γιατρειά. Αφού δεν έχει τύχει σε κανέναν και δεν ξέρουν τη λύση ούτε στην αντιπροσωπεία πάει για πούλημα και αγορά Mercedes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 δεν εχει να λεει πατριωτη(κι εγω Γιαννιωτης)απλα επεσες στην περιπτωση!!! Λοιπον κ μαμα εξατμιση να φορας θα κανει σκασιματα αλλα οχι δυνατα,εμενα εκανε κ εφταιγε ο ΄λ΄, τον αλλαξα κ ολα οκ για λιγο ομως,παλι τα ιδια τωρα κ αυριο θα αλλαξω κ μπουζοκαλωδια να δουμε τι θα γινει. τελικα ολα οκ! ΤΙ ΗΤΑΝ??? Τα σωληνακια υποπιεσης ηταν κομμενα και επερνε αερα και εκανε τα τρελλα του αλλα ποτε δεν εσβηνε παρα μερικες φορες με αναμενο a/c....τωρα ολα οκ!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...