Jump to content
supergolfakias

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Recommended Posts

Ούτε η πεταλούδα έφταιγε δυστυχώς. Πρέπει να κάνω τάμα στην Παναγία για να βρεθεί η βλάβη; Έχω να πάω εκκλησία από όταν με βαφτίσανε που να τρέχω τώρα. Εχτές που σταμάτησα στο φανάρι το μεσημέρι πήγαινε να μου σβήσει το μοτέρ αλλά δεν τα κατάφερε. Τι γίνεται ήθελα να ξερα το δικό μου είναι τοσο ξεφτυλισμένο το αυτοκίνητο ή το κάνουν όλα. Συμπέρασμα: Μ Α Κ Ρ Ι Α απο VW γιατί αλλιώς χαθήκατε. Αυτό θα είναι το λογοτυπό που θα αναρτήσω στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου για να το βλέπουν όλοι.

Φιλε ziapa τα συμπτωματα που ειχες τα αντιμετωπισα εγω στο αμαξι του πατερα μου πριν παρω εγω το δικο μου.Ακριβως τα ιδια.Οι στροφες να τρελαινονται,μπουκωματα στην αρχη του γκαζιου και μερικες φορες στο ρελαντι να πεφτουν τοσο πολυ οι στροφες που να τρεμει ολο το αμαξι ετοιμο να σβησει.Αφου αλλαξα φιλτρο βενζινης γιατι νομιζα οτι αυτο φταιει (καθοτι ειχα καιρο να το αλλαξω απο αμελεια) συνεχισαν τα ιδια.Τελικα ο ενοχος ηταν η ΒΕΝΖΙΝΗ.Ηταν καποιο διαστημα που οδηγουσα μονο εγω το αυτοκινητο του πατερα μου κ αρχισα να βαζω απο αλλο πρατηριο πιο φτηνο σε σχεση με τη ΒP που εβαζε ο πατερας μου.Ετσι αρχισα να ξαναβαζω βενζινη απο την ΒP κ μετα απο μερικα γεμισματα κ μεχρι τωρα (εχουν περασει 3 μηνες) δεν το εχει ξανακανει ουτε μια φορα.Για κοιτα το κ αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο...

Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω...

Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη..

Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες

για κανα λεπτο...μετα πεφτει..

Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850

και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700...

Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ...

Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900

και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800...

Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ :rolleyes:

Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω??

Παιδια ακουω γνωμες...

Υ.Γ

καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο...

Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω...

Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη..

Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες

για κανα λεπτο...μετα πεφτει..

Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850

και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700...

Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ...

Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900

και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800...

Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ :rolleyes:

Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω??

Παιδια ακουω γνωμες...

Υ.Γ

καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο...

Ρε συ αυτο ειναι αναλογο με την θερμοκρασια που εχει ο κινητηρας.Φυσικο ειναι το μεσημερι να ειναι στις 900 αφου το εχεις θεσει το μοτερ σε λειτουργια το πρωι.ειναι κατι σαν "προθερμανση" ας πουμε. και σε μενα το κανει.και αυτο ειναι κ σχετικο με την εξωτερικη θερμοκρασια,αν εχει 40 εξω π.χ, μπορεις να το δεις να ειναι και στις 800 κατευθειαν οταν το αναψεις.τα τσικ τσικ που ακους ειναι οι στροφες, σου δειχνει οτι πεφτουν σιγα σιγα και εισαι ετοιμος να ξεκινησεις(οχι ψιλο-διακοπες, ο ηχος ακουγεται μονο). μην αγχωνεσαι. Σε ολους το κανει αυτο. :wacko:

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ποσταρω εδω που ειναι σχετικο...

Αλλα δεν εχω καμια σχεση με τα παραπανω...

Εχω τον TSI και θελω την αποψη τον απανταχου TSIκιδων...και μη..

Ως γνωστον οταν το βαζουμε μπροστα τις περισσοτερες φορες ανεβαζει ρελαντι στις 1.100 περιπου στροφες

για κανα λεπτο...μετα πεφτει..

Τον τελευταιο καιρο οταν το ξεκιναω καποιες φορες παει στις 1.100 αλλες φορες στις 900 αλλες στις 850

και καμια φορα αμα του την βερεσει πεφτει και στις 700...

Δηλαδη δεν υπαρχει σταθερο ρελαντι...να προσθεσω ομως ΟΧΙ αυξομειωσεις την ωρα που δουλευει το μοτερ...

Δηλαδη το πρωι θα παει στις 1.100 μετα θα πεσει. Το μεσημερι φευγοντας απο την δουλεια θα δουλεψει αμεσως στις 900

και θα μεινει εκει. Οταν θα φτασω σπιτι θα δουλευει στις 700. Το απογευμα θα δουλεψει στις 800...

Σε ολα αυτα προσθεστε και μερικες ''ψιλο'' διακοπες, κατι σαν τσικ τσικ :mellow:

Ειναι φυσιολογικα ολα αυτα?? Να ανησυχω??

Παιδια ακουω γνωμες...

Υ.Γ

καυσιμο απο την 1η μερα σταθερα απο δυο πρατηρια...μονο...

Για το ρελαντι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα.Για τις διακοπες που λες για γινε πιο συγκεκριμενος.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ αυτο ειναι αναλογο με την θερμοκρασια που εχει ο κινητηρας.Φυσικο ειναι το μεσημερι να ειναι στις 900 αφου το εχεις θεσει το μοτερ σε λειτουργια το πρωι.ειναι κατι σαν "προθερμανση" ας πουμε. και σε μενα το κανει.και αυτο ειναι κ σχετικο με την εξωτερικη θερμοκρασια,αν εχει 40 εξω π.χ, μπορεις να το δεις να ειναι και στις 800 κατευθειαν οταν το αναψεις.τα τσικ τσικ που ακους ειναι οι στροφες, σου δειχνει οτι πεφτουν σιγα σιγα και εισαι ετοιμος να ξεκινησεις(οχι ψιλο-διακοπες, ο ηχος ακουγεται μονο). μην αγχωνεσαι. Σε ολους το κανει αυτο. :D

Μια απο τα ιδια και απο μενα @Karlos.....@

:D:D

Edited by opus
Link to comment
Share on other sites

Για το ρελαντι θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα.Για τις διακοπες που λες για γινε πιο συγκεκριμενος.

Οπως δουλευει με ανεβασμενο ρελαντι κανει κατι ''ψιλο'' διακοπες...μην φανταστεις τιποτα φοβερο...

Δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα....

Τελος παντων...

Link to comment
Share on other sites

Οπως δουλευει με ανεβασμενο ρελαντι κανει κατι ''ψιλο'' διακοπες...μην φανταστεις τιποτα φοβερο...

Δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα....

Τελος παντων...

Εκεινη τη στιγμη το ρελαντι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Εκεινη τη στιγμη το ρελαντι παιζει?

Το ρελαντι δεν ''παιζει''....

ειπα οτι αλλες φορες παει στις 1.100, 950, 800 κτλ....μεμονομενα ομως. Οχι οτι παιζει η βελονα :D

Τις ''ψιλο'' διακοπες τις κανει μονο οταν δουλευει στις 1.100 στρ/λεπ....στην γνωστη προθερμανση..

μετα οταν πεσουν οι στροφες δεν το κανει...

Link to comment
Share on other sites

Το ρελαντι δεν ''παιζει''....

ειπα οτι αλλες φορες παει στις 1.100, 950, 800 κτλ....μεμονομενα ομως. Οχι οτι παιζει η βελονα :D

Τις ''ψιλο'' διακοπες τις κανει μονο οταν δουλευει στις 1.100 στρ/λεπ....στην γνωστη προθερμανση..

μετα οταν πεσουν οι στροφες δεν το κανει...

Δεν μου φαινεται οτι υπαρχει προβλημα τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Guest nektariosm

Να προσθέσω κι εγώ εδώ!!

Έχω ένα golf iv 1.6 GENERATION από τον Οκτώβριο του 2002 και με αναμένο κλιματιστικό και σταματημένο στην κίνηση παίζει το ρελαντί του (κόβει και ανεβάζει μόνο του 1100 και πάλι πίσω), ταυτόχρονα αλλά όχι πάντα ανεβάζει θερμοκρασία 100. Όταν τρέξει στο δρόμο μετά όλα μια χαρά.

Μέχρι στιγμής το μόνο που μου έκαναν σε εξουσιοδοτημένο είναι καθαρισμό πεταλούδας, αλλά τίποτα.

Μετά απ' όλα αυτά που διάβασα έχει βρεθεί οριστική λύση σε κανέναν?

Υπάρχει περίπτωση να σε αφήσει στο δρόμο κάτι τέτοιο γιατί φεύγω ταξίδι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω διαβάσει όλα τα post και δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κάποιος άλλος...Λοιπόν μέτα την πέταλούδα του γκαζιου ,ακριβώς από πίσω αν δεν κάνω λάθος είναι η βαλβίδα του ρελαντί..Στην επόμενη επισκεψή σου στο συνεργείο σου πες να στην καθαρίσουν..πόλλες φορές έχει κάπνα όπως και η πέταλουδα του γκαζιού που είπες οτι στην καθάρισαν..Εγω αντιμετώπισα το ίδιο προβλημα σε αυτοκίνητο άλλης εταιρίας βέβαια (ford fucos).Αφου την καθάρισα μόνος μου με ένα απλο σπραι καρμπυλατερ το πρόβλημα μου λύθηκε και το αμάξι δουλεύει ρολόι τωρα..Τα δικά μας VW πρέπει να έχουν ακριβώς το ίδιο συστημα....δοκιμασε να την καθαρισεις λοιπόν την βαλβιδα ρελαντι να δεις τη γίνεται..Καλυτερα να μην την κάνεις την δουλεία μόνος σου γιατι μπορεί να παρουσιαστουν διάφορα στην πράξη...πχ δεν παιρνεί μετα ευκολά το αμάξι μπροστά λογω του σπραι και επίσης αν καταλάθος βγάλεις την φίσα του εγκέφαλου που διαβαζει το ρελάντι ο εγκέφαλος θα σου βγάλει βλάβη στο ταμπλό..(αναβει το check του κινητήρα)..Οπότε για να μην σε πάρω στο λαιμό μου πηγαινε να το κάνεις σε ένα συνεργειο..Ελπίζω να έδωσα μια βοήθεια...

Link to comment
Share on other sites

καθαριζεις την πεταλουδα...βγαζεις την φισα...την τοποθετεις...βγαζεις τους πολους της μπαταριας για 10λεπτα,βαζεις τη φισα...βαζεις μπρος!

δουλευει κανα 5 λεπτο κι αν δεν το ακους καλα πας για βασικη ρυθμιση πεταλουδας με vagcom...2 λεπτα θελει!!!

οσο για το παλικαρι που ειπε για να μεινει στο δρομο...δε μενεις απλα σου σπαει τα νευρα...

το προβλημα ειναι αν παιζει το ρελαντι απο τον μετρητη αερος οποτε τοτε μενεις αν δε ξερεις...

αν κλειδωσει το λουφτερ και δε μετραει αερα τοτε πρεπει να ανοιξεις το καπω να βγαλεις παλι πολους μπαταριας να τραβηξεις την φισα απο το λουφτερ να βαλεις τους πολους και να αφησεις την φισα εκτος,,,απλα θα πηγαινει το αμαξι καλυτερα...θα εχεις τρελη καταναλωση αλλα θα πηγαινει!!!

Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδα ρελαντί; Υπάρχει περίπτωση να φταίει και για το τούρμπο λάγκ που έχω και ακόμα δεν έχω βρεί τι είναι;

εγω εκανα μια ρυθμιση και πλεον δεν εχω lag οσο ειχα πριν...

με OBD2 ρυθμιζεις με τον διακοπτη ανοιχτο το ανοιγμα της πεταλουδας με το πανταλ γκαζιου...πατας σταδιακα το γκαζι και ρυθμιζεις τη γωνια ανοιγματος της πεταλουδας...βεβαια περνεις και καμια 5 αλογακια :DB) B)

Link to comment
Share on other sites

Βαλβίδα ρελαντί; Υπάρχει περίπτωση να φταίει και για το τούρμπο λάγκ που έχω και ακόμα δεν έχω βρεί τι είναι;

[/quote

ΑΣΧΕΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.....

Link to comment
Share on other sites

Χθές το μερημέρι μου συνέβει το εξής: Πάω να πάρω το αυτοκινητό μου από το πάρκιν το βάζω μπροστά με λίγο ζόρι πάω να ξεκινήσω και μου σβήνει. Χρειάστηκε 4 φορές και με τα χίλια ζόρια αφού πάτησα και γκάζι την τελευταία φορά για να πάρει μπροστά. Και έχω αλλάξει της Παναγίας τα μάτια μέχρι στιγμής. Εκπληκτική εταιρία η VW, η καλύτερη στον κόσμο. Βρωμοπ.........Γερμανοί.

Link to comment
Share on other sites

Χθές το μερημέρι μου συνέβει το εξής: Πάω να πάρω το αυτοκινητό μου από το πάρκιν το βάζω μπροστά με λίγο ζόρι πάω να ξεκινήσω και μου σβήνει. Χρειάστηκε 4 φορές και με τα χίλια ζόρια αφού πάτησα και γκάζι την τελευταία φορά για να πάρει μπροστά. Και έχω αλλάξει της Παναγίας τα μάτια μέχρι στιγμής. Εκπληκτική εταιρία η VW, η καλύτερη στον κόσμο. Βρωμοπ.........Γερμανοί.

ρε φιλος χαρας το κουραγιο σου...ειπαμε να εχουμε προβληματα αλλα οχι και τοσο επιμονα...ελα εδω Θεσσαλονικη να το φτιαξουμε αν ειναι...ή να σου βαλουμε εναν 20VT να ησυχασεις tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μήπως πρέπει να αλλάξω εγκέφαλο της τρόμπας βεντζίνης? Ξέρει κανένας τίποτα τέτοιο και αν ναι πόσο κάνει?

:lol: :lol: :lol::wub:

ακου τι θα κανεις...θα παρεις ενα πλαστικο ποτηρακι...θα βγαλεις το σωληνακι της βενζινης που παει στα μπεκ(πως να σου πω τωρα ποιο ειναι της επιστροφης)...και θα ανοιξεις την πορτα του οδηγου...κανονικα πρεπει να στειλει βενζινη...

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντος οποτε αρχιζε να κανει σκαμπανεβασματα στο ρελαντι προετοιμαζομουνα για πολλαπλασιατη. Τωρα πια εχω αλλαξει και τους 4. Για δοκιμαστε να καθαρισετε και τα μπεκ

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν πολλαπλασιαστής θα είχε καεί τόσο καιρό έτσι δεν είναι? Έχω 60000χλμ και από τα 30000 έχω αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν να βρουν τι φταίει. Το αυτοκίνητο δεν έχει χάσει σε ιπποδύναμη απλά μου ανεβοκατεβάζει ρελαντί όχι συνέχεια σε ανύποπτο χρόνο, μερικές φορές δεν παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό έχει ένα "τούρμπο λάγκ" όταν πατάω το γκάζι και δεν έχει κανένα μύνημα στον εγκέφαλο. Τι είναι? Όποιος το βρει τον κερνάω μπακλαβαδάκι στον Κολιονάσιο όταν έρθει στα Γιάννενα.

ΥΣ: Δεν έχω τουρμπίνα ενα ψόφιο 1.6 έχω.

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

παντως ρε καλου κακουπιγενε να σου μετρισουν το injection και τα μπεκ να δεις τη παιζετε και απο εκει ...............

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν υπάρχει γιατρειά. Αφού δεν έχει τύχει σε κανέναν και δεν ξέρουν τη λύση ούτε στην αντιπροσωπεία πάει για πούλημα και αγορά Mercedes.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει να λεει πατριωτη(κι εγω Γιαννιωτης)απλα επεσες στην περιπτωση!!!

Λοιπον κ μαμα εξατμιση να φορας θα κανει σκασιματα αλλα οχι δυνατα,εμενα εκανε κ εφταιγε ο ΄λ΄,

τον αλλαξα κ ολα οκ για λιγο ομως,παλι τα ιδια τωρα κ αυριο θα αλλαξω κ μπουζοκαλωδια να δουμε τι θα γινει.

τελικα ολα οκ!

ΤΙ ΗΤΑΝ???

:wub:Τα σωληνακια υποπιεσης ηταν κομμενα fire.gif και επερνε αερα και εκανε τα τρελλα του αλλα ποτε δεν εσβηνε παρα μερικες φορες με αναμενο a/c....τωρα ολα οκ!!!!! :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.