Jump to content
supergolfakias

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Recommended Posts

Αν ήταν πολλαπλασιαστής θα είχε καεί τόσο καιρό έτσι δεν είναι? Έχω 60000χλμ και από τα 30000 έχω αυτό το πρόβλημα που δεν μπορούν να βρουν τι φταίει. Το αυτοκίνητο δεν έχει χάσει σε ιπποδύναμη απλά μου ανεβοκατεβάζει ρελαντί όχι συνέχεια σε ανύποπτο χρόνο, μερικές φορές δεν παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι ζεστό έχει ένα "τούρμπο λάγκ" όταν πατάω το γκάζι και δεν έχει κανένα μύνημα στον εγκέφαλο. Τι είναι? Όποιος το βρει τον κερνάω μπακλαβαδάκι στον Κολιονάσιο όταν έρθει στα Γιάννενα.

ΥΣ: Δεν έχω τουρμπίνα ενα ψόφιο 1.6 έχω.

παντως το δικο μου φιλε ηταν πολλαπλασιαστης....1.8 turbo...2002...

η μια απο τις 4 πιπες... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Για να βρούμε μια άκρη με το πρόβλημα σου πρέπει να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Τα στοιχειά που μας δίνεις είναι τα εξής:

1. Ηλεκτρονικό γκάζι

2. Την βλάβη δεν την βγάζει το διαγνωστικό

3. Συν τα πράγματα που έχεις αλλάξει και δεν έστρωσε.

Οπότε έχουμε και λέμε.

Για το ηλεκτρονικό γκάζι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι αν έχει κάποιο πρόβλημα το ίδιο το πετάλι ή να έχει φλασαρει ο εγκέφαλος και τα έχει μπερδέψει όσο αφορά την θέση και την τιμή της αντίστασης του πεταλιού. Και αυτό γιατί αναφέρεις στην αρχή πως σου δούλεψε για μια εβδομάδα όταν το είχες πάει στην αντιπροσωπεία και στο ρύθμισαν.

Για το ότι δεν βγάζει κάποιο κωδικό βλάβης το διαγνωστικό, κακός άλλαξες κάποια εξαρτήματα τα οποία όταν χαλάσουν βγάζει κωδικό. Για εξαρτήματα που δεν βγάζουν κωδικό βλάβης θα σου έλεγα να κοιτάξεις, πρώτα μπουζοκαλωδια και μπουζί και μετά πολλαπλασιαστή, βέβαια έχω την εντύπωση πως ο πολλαπλασιαστής βγάζει κωδικό βλάβης αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Αυτά τα λίγα. Περίγραψε λίγο καλύτερα την κατάσταση του αυτοκινήτου όταν σου κάνει το πρόβλημα, παράδειγμα το κάνει μέρα-νύχτα, κρύο-ζεστό, ανοιχτό-κλειστό κλιματιστικό κ.τ.λ.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως αλλα ο πολλαπλασιαστης δεν βγαζει κωδικο βλαβης...

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το "τούρμπο λαγκ" το έχω μονίμως και εμφανίζεται περισσότερο όταν το αυτοκίνητο ζεσταίνεται και μετά από εκκίνηση. Οσόν αφορά το ανεβοκατέβασμα των στροφών δεν υπάρχει συγκεκριμένη στιγμή που θα το κάνει, το κάνει μια στο τόσο δηλ. πάει να σβήσει η μηχανή και τρέμει αλλά με μια γκαζιά φτιάχνει. Το ότι δεν παίρνει μπροστά μου το έκανε μεσημέρι με 40 βαθμούς καύσονα και ύστερα από μια διαδρομή μέσα στην πόλη με πρώτη δευτέρα. Το έσβησα και μετά από 30 λεπτά δεν έπερνε μπροστά, πάτησα το γκάζι για να πάρει αλλιώς ακόμα εκεί θα μουνα και ύστερα από 4 φορές προσπάθεια. Η αντιπροσωπεία μου λέει τα κλασικά μια χαρά είναι το αμάξι έτσι κάνει λόγω παλαιότητας για το "τούρμπο λαγκ" λόγω βάσεις μηχανής και βλακείες. Αν υποθέσουμε ότι έχω λάθος εγώ και είμαι υπερβολικός το πήρε βόλτα ο αδερφός μου χωρίς να του πω τίποτε και μου λέει ότι κάποιο πρόβλημα έχει το αυτοκίνητο κάτι δεν πάει καλά. Μόνο οι "αρχιμηχανικοί" που το πήραν βόλτα δεν το καταλαβαίνουν. ¶σε μου χουν σπάσει τα νεύρα θα πάρω κανα καλάσνικοφ εδώ από κανένα αλβανό και θα με ακούσετε στις ειδήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα με το "τούρμπο λαγκ" το έχω μονίμως και εμφανίζεται περισσότερο όταν το αυτοκίνητο ζεσταίνεται και μετά από εκκίνηση. Οσόν αφορά το ανεβοκατέβασμα των στροφών δεν υπάρχει συγκεκριμένη στιγμή που θα το κάνει, το κάνει μια στο τόσο δηλ. πάει να σβήσει η μηχανή και τρέμει αλλά με μια γκαζιά φτιάχνει. Το ότι δεν παίρνει μπροστά μου το έκανε μεσημέρι με 40 βαθμούς καύσονα και ύστερα από μια διαδρομή μέσα στην πόλη με πρώτη δευτέρα. Το έσβησα και μετά από 30 λεπτά δεν έπερνε μπροστά, πάτησα το γκάζι για να πάρει αλλιώς ακόμα εκεί θα μουνα και ύστερα από 4 φορές προσπάθεια. Η αντιπροσωπεία μου λέει τα κλασικά μια χαρά είναι το αμάξι έτσι κάνει λόγω παλαιότητας για το "τούρμπο λαγκ" λόγω βάσεις μηχανής και βλακείες. Αν υποθέσουμε ότι έχω λάθος εγώ και είμαι υπερβολικός το πήρε βόλτα ο αδερφός μου χωρίς να του πω τίποτε και μου λέει ότι κάποιο πρόβλημα έχει το αυτοκίνητο κάτι δεν πάει καλά. Μόνο οι "αρχιμηχανικοί" που το πήραν βόλτα δεν το καταλαβαίνουν. ¶σε μου χουν σπάσει τα νεύρα θα πάρω κανα καλάσνικοφ εδώ από κανένα αλβανό και θα με ακούσετε στις ειδήσεις.

Εκτος αντοπροσωπιας το εχεις παει? να το δει καποιος αλλος μχανικος να σου πει τι γωμη του....

Link to comment
Share on other sites

Το έχω πάει και ο καθένας μου λέει τα δικά του. Πιστεύω ότι το πρόβλημα μου είναι κάτι μικρό το οποίο θέλει χρόνο, διάθεση και γνώσεις να το ψάξεις πράγμα το οποίο δεν νομίζω ότι είναι διατεθειμένοι στα συνεργεία.

Link to comment
Share on other sites

Αύριο θα πάω το "μοτέρας" σε μάστορα που δούλευε στην scoda και άνοιξε δικό του συνεργείο. Θα το αφήσω όλη μέρα να το δεί και ελπίζω να βρει κάτι και άν βρει να είναι φθηνό. Θα δώσω συνέντευξη τύπου μόλις το πάρω να σας ενημερώσω. Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων.

Link to comment
Share on other sites

Είσται όλοι έτοιμοι για τη συνέντευξη? Εχθές λοιπόν πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο αφου το "ξεσκόνησε" με εγκεφάλους κλπ. το πήγαμε και βόλτα. Αποτέλεσμα: Έτσι κάνουν όλα τα golf. Συμπέρασμα: Η εγώ είμαι τόσο μα...... ή το αυτοκίνητό μου θέλει να μου σπάσει τα νεύρα. Πάντως θα το ξαναπάω το Σαββάτο το πρωί γιατί μου είπε ότι θέλει πολύ ψάξιμο και καθαρό μυαλό για να βρούμε κάτι. Αν ρίξω καμιά σούρα την Παρασκευή το βράδυ άντε να φτιάξουμε αυτοκίνητο το πρωί.

P.S: Τώρα που το σκέφτομαι μήπως βγαίνει μόνο του τα βράδυα (το αυτοκίνητό μου) και σουρώνει και ύστερα κάνει διακοπές όλη μέρα? Μάλλον θα παραφυλάξω να δώ και αν συμβαίνει αυτό θα του κάνω αλκοτέστ και τότε στο αυτόφορω.

Link to comment
Share on other sites

Είσται όλοι έτοιμοι για τη συνέντευξη? Εχθές λοιπόν πήγα το αυτοκίνητο στο συνεργείο αφου το "ξεσκόνησε" με εγκεφάλους κλπ. το πήγαμε και βόλτα. Αποτέλεσμα: Έτσι κάνουν όλα τα golf. Συμπέρασμα: Η εγώ είμαι τόσο μα...... ή το αυτοκίνητό μου θέλει να μου σπάσει τα νεύρα. Πάντως θα το ξαναπάω το Σαββάτο το πρωί γιατί μου είπε ότι θέλει πολύ ψάξιμο και καθαρό μυαλό για να βρούμε κάτι. Αν ρίξω καμιά σούρα την Παρασκευή το βράδυ άντε να φτιάξουμε αυτοκίνητο το πρωί.

P.S: Τώρα που το σκέφτομαι μήπως βγαίνει μόνο του τα βράδυα (το αυτοκίνητό μου) και σουρώνει και ύστερα κάνει διακοπές όλη μέρα? Μάλλον θα παραφυλάξω να δώ και αν συμβαίνει αυτό θα του κάνω αλκοτέστ και τότε στο αυτόφορω.

ΠΩΩΩ αυτη την ατακα "Ετσι κανουν ολα τα Γκολφ" ΓΑΡΓΑΡΑ την κανουν ολοι.. <_<

Οσο για τις βραδινες εξοδους του τουτου σου , σκασε του τα λαστιχα να δουμε αν θα παει πουθενα!!! new_lol.gifnew_lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Πάλι σήμερα λοιπόν πήγα το χάρο μου στο συνεργείο μπας και βρούμε με το μάστορα τίποτα για το γνωστό πρόβλημα. Ελένξαμε σχεδόν τα πάντα αλλά τίποτα. Ο μάστορας μου είπε πως θα το ψάξει μόνος του στα βιβλία του και αν σκεφτεί κάτι θα με ενημερώσει. Έχει κανένας καμιά άλλη ιδέα να ψάξω?

Link to comment
Share on other sites

hellooo και πάλι. Μια ερώτηση για όποιον ξέρει. Υπάρχει στο φιλτροκουτί κανένας θερμοστάτης και αν υπάρχει τι δουλειά κάνει. Είναι ένα εξάρτημα από την κάτω μεριά φαίνεται ένα ελατήριο.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν πρόκειται να βρω άκρη με το αυτοκίνητο μου φαίνεται. Λογικά αυτό το "τούρμπο λαγκ" θα πρέπει να το κάνει σε όλα τα IV φαντάζομαι. Έχει κανένας καμιά ιδέα άλλη? Τι να φταίει άραγε ή είναι η ιδέα μου και δεν έχει τίποτε το αυτοκίνητο?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν πρόκειται να βρω άκρη με το αυτοκίνητο μου φαίνεται. Λογικά αυτό το "τούρμπο λαγκ" θα πρέπει να το κάνει σε όλα τα IV φαντάζομαι. Έχει κανένας καμιά ιδέα άλλη? Τι να φταίει άραγε ή είναι η ιδέα μου και δεν έχει τίποτε το αυτοκίνητο?

Φιλε μου αν ολα τα golf ειναι ετσι τοτε γιατι δε στο εκανε απο την πρωτη στιγμη που το πηρες;Μη σε παραμυθιαζουν.Το αμαξι σου το ξερεις πολυ καλα οπως ο καθενας το δικο του.Μην αφησεις κανεναν να σε πεισει οτι δε συμβαινει τιποτα τη στιγμη που εσυ εχεις δει καποια αλλαγη στη συμπεριφορα του.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου. Έλα όμως που το έχω πάει στην αντιπροσωπεία και σε 4 συνεργεία εκτός και δεν μου βρήσκουν τίποτα. Τι γίνεται δεν ξέρω ή το αυτοκίνητο είναι εντάξει αλλά δεν μ αρέσει έτσι όπως είναι ή κάποιο πρόβλημα έχει το οποίο δεν μπορούν να το βρουν. Τι άλλο να κάνω να το κάνω βίδες μόνος μου όπως στα καρτούν και όταν το δέσω να περισσέψουν καμιά 500 κομμάτια. Λες να δουλεύει μετά να το δοκιμάσω άραγε?

Link to comment
Share on other sites

ειχα και εγω το ιδιο προβλημα και ενας φιλος μ επισης!εμενα λυθηκε με ενα απλο καθαρισμο της πεταλουδας τους γκαζιου και με μια αλλη ρυθμιση γιατι η θερμοκρασια δεν εδειχνε ακριβως 90 αλλα ποιο κατω λιγο

!ο φιλος μ ειχε αλλάξει αισθητηρα Λ , μπαταρια , πεταλουδα γκαζιου , και αλλο ενα δεν θυμαμαι πως το λενε το οποιο ειχε σχεση με το ρελαντι ρυθμιστης ρελαντι καπως ετσι! λοιπων τι εκανε αυτος!πρωτα αλλαξε τον Λ και μετα με το να ειχε το ιδιο προβλημα τους ειπε και του υπογραψαν πως αν οτι αλλαξουν δεν διορθωσει το προβλημα δεν προκειτε να το πληρωσει

Link to comment
Share on other sites

Έχω αλλάξει την πεταλούδα του γκαζιού μου κάνανε τις ρυθμίσεις που πρέπει αλλά το πρόβλημα παραμένει. Ο ρυθμιστής ρελαντί δεν ξέρω τι είναι και που είναι. Μήπως πρέπει να αρχίζω να ψάχνω αλλού. Π.χ. σασμάν, διαφορικό καμιά βάση αμορτισέρ μήπως. Κάτι φταίει πάντως και η απάντηση ότι όλα τα γκόλφ κάνουν έτσι δεν μπορώ να την καταλάβω. Δηλ όλοι εδώ στο φόρουμ έχουν το τούρμπο λάγκ στο δρόμο? Όταν πατάτε το γκάζι δηλ. το αυτοκίνητο τινάζεται λες και το τσιμπάς με καρφίτσα?

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά πόσο πρέπει να είναι οι στροφές τις μηχανής στο ρελαντί. Το δικό μου μετρημένο με τον υπολογιστή έχει 650. Τόσο πρέπει να είναι ή κάποιος από όλους αυτούς τους "μηχανικούς" που το πήγα να μου το φτιάξουν το κάνανε μαντάρα.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά πόσο πρέπει να είναι οι στροφές τις μηχανής στο ρελαντί. Το δικό μου μετρημένο με τον υπολογιστή έχει 650. Τόσο πρέπει να είναι ή κάποιος από όλους αυτούς τους "μηχανικούς" που το πήγα να μου το φτιάξουν το κάνανε μαντάρα.

Κοντα στις 800

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα από τη σημερινή μου επίσκεψη στον Καψιώχα, αφού μου ανεβάσανε και τα δικά μου λαμπάκια γιατί μου λέγανε διάφορα και με είχανε στο περίμενε, ενώ οι υπάλληλοι καθότανε και φέρνανε βόλτες, (μάλλον επειδή έχουν καταλλάβει ότι δεν το πάω εκεί για σέρβις το αυτοκίνητο) αξιώθηκαν ύστερα από 20 λεπτά να μουν βάλουν το διαγνωστικό και να μου βρούνε οτι ο χάρος μου δουλεύει στο ρελαντί μεταξύ 670-690 πράγμα απόλυτα φυσιολογικό κατ' αυτούς.

Εκείνο που μου την έδωσε ποιό πολύ είναι ότι τους έλεγα βάλτε λίγο το διαγνωστικό να δούμε εάν χρειάζεται να σηκώσουμε λίγο τις στροφές και με κοροϊδεύανε και μου λέγανε ότι δεν σηκώνονται, έτσι ρυθμίζονται με την πεταλούδα του ρελαντί από την αρχή και ότι τί είμαι εγώ μηχανικός ή το είδα στον ύπνο μου.

Βέβαια κατά τη διάρκεια που περίμενα με ρωτούσανε μερικοί υπάλληλοι (με ξέρουν όλοι από τα λεφτά που μου έχουν πάρει τόσο καιρό) τι πρόβλημα έχω και 2,3 από αυτούς μου λέγανε ότι το ρελαντί πρέπει να είναι στο 750. Τελικά ξέρει κανένας πόσο πρέπει να είναι στην πραγματικότητα ή το πέρνουν στο περίπου και λένε λίγο κάτω λίγο πάνω από το 700 καλά είσαι.

Εγώ γιατί θυμάμαι ότι σε εξωτερικό συνεργείο που το είχα πάει για καθαρισμό πεταλούδας στο τέλος μου είπε αυτός από το συνεργείο ότι σου ρύθμισα τις στροφές γιατί είχα υψηλό ρελαντί και ότι μου έκαιγε πολύ το αυτοκίνητο. Τι στο κερατό μου είχε πειράξει αυτός ο Μ@λ@κοπίτουρας. Α άσε τα τελευταία 3 γεμίσματα τα έκανα με 100 βεντζίνη γιατί στα χαμηλά είχε ξεκολιαστεί στα πειράκια. 1,23 η 100 στα Γιάννενα με 20 ευρώ του κάνεις αέρα του ρεζερβουάρ. Α ρε άτιμε Μπους.

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον στο FSI έτσι είναι. Μπορείς να το δεις και στο menu του clima.

Οκ.Απλα εγω στο δικο μου δεν εχω δει κατω απο 700.

Link to comment
Share on other sites

Οκ.Απλα εγω στο δικο μου δεν εχω δει κατω απο 700.

Στο tsi ειναι 800-900 στο ρελαντι. <_<

Στο fsi φυσιολογικο ειναι να εχεις χαμηλοτερες.Μην ανησυχεις φιλε,δεν ειναι τιποτα.

Edited by TOMMASO
Link to comment
Share on other sites

Στο tsi ειναι 800-900 στο ρελαντι. :)

Στο fsi φυσιολογικο ειναι να εχεις χαμηλοτερες.Μην ανησυχεις φιλε,δεν ειναι τιποτα.

800 με 900 κατεβαινει οταν το πρωτοβαζεις μπροστα (αφου πριν εχει δουλεψει λιγο στις 1200 περιπου).Μετα απο ωρα κατεβαινει κ μεχρι 700 αλλα δεν το εχω δει ποτε να πεφτει πιο χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

800 με 900 κατεβαινει οταν το πρωτοβαζεις μπροστα (αφου πριν εχει δουλεψει λιγο στις 1200 περιπου).Μετα απο ωρα κατεβαινει κ μεχρι 700 αλλα δεν το εχω δει ποτε να πεφτει πιο χαμηλα.

+1 οταν ειναι ζεστο,δηλαδη και μετα απο κανα τεταρτο οδηγησης,ειναι στις 700 μονιμα..καπου εκει αν θυμαμαι,πιο κατω no...

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς με το δικό μου μοντέλο που να ξέρει πόσες στροφές πρέπει να έχουμε κανονικά, και τι τιμές πρέπει να έχει το αβάνς? Γιατί τα πέντε και τα tsi είναι διαφορετικά πως να το κάνουμε. new τεχνολογία. Πάντως όλα τα tsi και gt εδώ στα Γιάννενα έχουν προβλήματα με το τούρμπο. Ευτύχως που δεν πήρα και γώ ακόμα το πέντε αν και το σκεφτόμουν άσχημα για το gti. Μελλοντικά όμως κάτι μπορεί να γίνει μόλις βελτιώσουν τις μ@λ@κίες που έχουν κάνει μέχρι στιγμής ο κατασκευαστής.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.