Jump to content
supergolfakias

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ

Recommended Posts

να ρωτησω κατι φιλε ziappa? τα μπεκ τα μετρισες? εαν τα πας για καθαρισμα σου λενε εαν τα μπεκ ψεκαζουν οπως και οση ποσοτητα πρεπει και με τη πιεση μηπως ειναι κανα μπεκ..

λεω εγω τωρα

Link to comment
Share on other sites

Μήν κουράζεστε παιδιά. Το πρόβλημά μας έχει σχέση με το ρεύμα. Ούτε βεντζίνη ούτε πεταλούδες και πράσινα άλογα. Κανένα αυτοκίνητο δεν κάνει αυτά που κάνει το δικό μας με το παραμικρό. Έχουμε καταντήσει να προσέχουμε τί αναπνέει το αυτοκινητό μας περισσότερο από ότι εμείς. Αν έχεις πρόβλημα με το ρεύμα (δηλ. δεν πέρνει το ρεύμα που θέλει ο κινητήρας για τη λειτουργία του) δεν πρόκειται κανένας εγκέφαλος να το δείξει ούτε κανένα ξεφτέρι της VW να στο βρεί, γιατί τα παιδιά είναι άσχετα με το αντικείμενο "αυτοκίνητο" και το μοναδικό που ξέρουν να κάνουν είναι να αλλάζουν λάδια, φίλτρα άντε και κανένα πρόβλημα που θα βγάλει το μηχάνημα όταν το βάλουν στην πρίζα. Από ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ μηδέν.

Edited by ziappa
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Δεν ξέρω πως σας μπήκε εσάς η χρονιά εμένα πάντως άρχισε στραβά και αν συμβαίνει αυτό που λένε ότι αν αρχίσει στραβά θα πάει όλη στραβά την βάψαμε. Δεν πρόλαβε λοιπόν να μπει το νέο έτος και ένας ληστής μπήκε στην Τράπεζα όπου δουλεύω μας απείλησε με κουμπούρι και αφού μας πήρε κάτι ψιλά την κοπάνησε χωρίς να μας πει χρόνια πολλά ο άτιμος. Δεν έχουν τρόπους αυτοί οι κλέφτες σήμερα. Όσον αφορά το golfaki μου καμία αλλαγή τα γνωστά προβλήματα. ¶ρα και φέτος θα τρέχω πάλι στα συνεργεία και θα σας ζαλίζω και σας. Τι να κάνουμε, ευτυχώς που είναι και αυτό το forum να λέμε καμιά κουβέντα να ξαλαφρώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά. Δεν ξέρω πως σας μπήκε εσάς η χρονιά εμένα πάντως άρχισε στραβά και αν συμβαίνει αυτό που λένε ότι αν αρχίσει στραβά θα πάει όλη στραβά την βάψαμε. Δεν πρόλαβε λοιπόν να μπει το νέο έτος και ένας ληστής μπήκε στην Τράπεζα όπου δουλεύω μας απείλησε με κουμπούρι και αφού μας πήρε κάτι ψιλά την κοπάνησε χωρίς να μας πει χρόνια πολλά ο άτιμος. Δεν έχουν τρόπους αυτοί οι κλέφτες σήμερα. Όσον αφορά το golfaki μου καμία αλλαγή τα γνωστά προβλήματα. ¶ρα και φέτος θα τρέχω πάλι στα συνεργεία και θα σας ζαλίζω και σας. Τι να κάνουμε, ευτυχώς που είναι και αυτό το forum να λέμε καμιά κουβέντα να ξαλαφρώνουμε.

ασε με να μαντεψω, ο ληστης πηρε τα κλειδια απο το golf και σε ενα τεταρτο γυρισε πισω και στα πεταξε στα μουτρα αφου σου ειπε..."οταν το φτιαξεις επιτελους θα ρθω να κλεψω με την ησυχια μου" <_<:o;)

δεν ισχυει οτι οπως ξεκινησει η χρονια ετσι θα συνεχιστει, απλα το 2008 ειναι δισεκτο αλλα να θυμισω οτι το προηγουμενο δισεκτο πηραμε το Euro, οποτε ας μην ειμαστε προληπτικοι, στα συνεργεια παντα θα πηγαινουμε...για ενα καφε!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Μην νομίσεται ότι επειδή τόσο καιρό δεν έγραψα τίποτα σημαίνει ότι όλα δουλεύουν ορολόι. Το αντίθετο μάλλιστα. Μια ερώτηση για όποιον ξέρει. Έχει διανομέα το αυτοκίνητό μου γιατί έχει 4 πολ/στές και αν δεν έχει πως ελέγχονται αυτοί. Α ξέχασα να σας πω ότι τόσο καιρό έβαλα και μια εξάτμιση Remus η οποία κάνει πολύ ωραίο θόρυβο αλλά νομίζω πως μου δημιουργεί συντονισμό στο τιμόνι. Σήμερα δε μέσα στην πόλη, σπαστική οδήγηση δηλαδή με 1 νεκρό το αυτοκίνητό μου κάνει λές και κάποιος με κοπανούσε από πίσω όλη την ώρα (όταν πατάω ή αφήνω το γκάζι). Γυρνάω λέω μήπως με κοπανάει κανείς και δεν φταίει ο χάρος μου αλλά τίποτα φουσκή. Ρε τι έχω πάθει έτσι μου ρχεται να το πουλήσω και να αγοράσω κανα γάιδαρο. Περιμένω το καλοκαίρι γιατί δεν καβαλιέται και αυτός τώρα το χειμώνα είναι αυστηρώς κάμπριο. Τουλάχιστον δεν θα μου κάνει διακοπές, γιατί αν κάνει και αυτός τότε νέφτι στον κ@λο και ...................

Link to comment
Share on other sites

γιατι δε το πουλας το ριμαδι να ησυχασεις?...πρεπει να σ εχει κανει πολυ υπομονετικο ανθρωπο ε?...οσο για τον γαιδαρο πιστευω ειναι οικονομικη λυση αλλα παει λιγο αργα...μπορεις να παρεις ενα S2000 καμπριο σε αντιπαραθεση με τον γαιδαρο...θα δωσεις κατι παραπανω αλλα αξιζει!!! ;) ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου ειχε το εξης προβλημα,στο ρελαντι εκανε καποια σκαμπανεβασματα και καποιες φορες εσβηνε.Καποιες φορες εν κινηση εκανε καποιες διακοπες χωρις να σβηνει.Αρχικα εγιναν καθαρισμος πεταλουδας με σπρεϋ,τιποτα ομως.Μετα αλλαχθηκε το ματι στην εισαγωγη,χωρις να εχουμε αποτελεσμα.Μετα ο αισθητηρας λ,παλι ομως τιποτα.Τελος αλλαξε τον δοτη στροφων κινητηρα και το προβλημα λυθηκε.Βεβαια το τσεκ του κινητηρα εδειξε και τον αισθητηρα ανακυκλωσης καυσαεριων ομως μετα απο λιγες μερες εσβησε και δεν ξαναναψε.Η επισκευη εγινε πριν απο 4 μηνες προβλημα δεν ξαναπαρουσιασε.Ηταν 1.4 16V Golf 2000.

Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου ειχε το εξης προβλημα,στο ρελαντι εκανε καποια σκαμπανεβασματα και καποιες φορες εσβηνε.Καποιες φορες εν κινηση εκανε καποιες διακοπες χωρις να σβηνει.Αρχικα εγιναν καθαρισμος πεταλουδας με σπρεϋ,τιποτα ομως.Μετα αλλαχθηκε το ματι στην εισαγωγη,χωρις να εχουμε αποτελεσμα.Μετα ο αισθητηρας λ,παλι ομως τιποτα.Τελος αλλαξε τον δοτη στροφων κινητηρα και το προβλημα λυθηκε.Βεβαια το τσεκ του κινητηρα εδειξε και τον αισθητηρα ανακυκλωσης καυσαεριων ομως μετα απο λιγες μερες εσβησε και δεν ξαναναψε.Η επισκευη εγινε πριν απο 4 μηνες προβλημα δεν ξαναπαρουσιασε.Ηταν 1.4 16V Golf 2000.

tι εννωεις δότη στροφών???

Link to comment
Share on other sites

Τον αισθητήρα στροφών τον έχω αλλάξει χωρίς να έχει πρόβλημα τελικά. Πρώτα μου τον αλλάξανε και μετά μου είπανε στην VW ότι δεν χρειαζόταν αλλαγή. Ένας φίλος μου που έχει και αυτός Golf μου είπε πως αυτό το "πρόβλημα" που έχω δεν είναι πρόβλημα. Έτσι κάνουν όλα τα VW από την μάνα τους. Το πήρε και βόλτα το δικό μου και μου είπε (πως μόλις αφήνεις και ξαναπατάς το γκάζι) έχουν όλα τα ατμοσφαιρικά τουλάχιστον αυτό το κλώτσιμα. Ας κάνουμε μια δημοσκόπηση και όποιος θέλει ας απαντήσει. Η ερώτηση είναι η εξής: Στην πορεία στο δρόμο σε πόσους το αυτοκίνητο "κλωτσάει" κατά την το πάτημα του γκαζιού?

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

Τον αισθητήρα στροφών τον έχω αλλάξει χωρίς να έχει πρόβλημα τελικά. Πρώτα μου τον αλλάξανε και μετά μου είπανε στην VW ότι δεν χρειαζόταν αλλαγή. Ένας φίλος μου που έχει και αυτός Golf μου είπε πως αυτό το "πρόβλημα" που έχω δεν είναι πρόβλημα. Έτσι κάνουν όλα τα VW από την μάνα τους. Το πήρε και βόλτα το δικό μου και μου είπε (πως μόλις αφήνεις και ξαναπατάς το γκάζι) έχουν όλα τα ατμοσφαιρικά τουλάχιστον αυτό το κλώτσιμα. Ας κάνουμε μια δημοσκόπηση και όποιος θέλει ας απαντήσει. Η ερώτηση είναι η εξής: Στην πορεία στο δρόμο σε πόσους το αυτοκίνητο "κλωτσάει" κατά την το πάτημα του γκαζιού?

οχι κλωτσαει...κοπαναει στην corolla αλλα ειναι θεμα ημιαξονιων που εχουν αποκτησει μποσκα στον σταυρο ενωσης με το σασμαν.., και σε αφημα -πατημα κανει εντονο τακ...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα δείχνει ότι κλωτσάει σταματημένο ή σε χαμηλές στροφές με 1η 2η 3η σχέση . Σα να ρετάρει ένα πράγμα αλλα στο απότομο πάτημα δεν κολλάει πουθενά. Για ένα διάστημα είχα βρεί ενα καλό βενζινάδικο και το φαινόμενο είχε σταματήσει αλλά άλλαξα πόλη οπότε το έχει ξαναρχίσει ....Μάλλον το πρόβλημα στο δικό μου οφείλεται στην βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να "ρουφάει" αέρα εκτός από την πεταλούδα? Γιατί έχω ένα σφυριγματάκι όταν πατώ το γκάζι? Αν ρουφάει τι επιπτώσεις έχω στον κινητηρα και τι πρέπει να κάνω?

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει περίπτωση να "ρουφάει" αέρα εκτός από την πεταλούδα? Γιατί έχω ένα σφυριγματάκι όταν πατώ το γκάζι? Αν ρουφάει τι επιπτώσεις έχω στον κινητηρα και τι πρέπει να κάνω?

Όταν το αφήνεις πρέπει να σου σφυρίζει. Αν στο κάνει κατά το γκαζωμα τότε κάπου χάνει από την πολλάπλή - εξατμηση. τάποσε για λίγο την εξάτμηση και άκου μπας και δυναμώνει ο ήχος

Link to comment
Share on other sites

οχι κλωτσαει...κοπαναει στην corolla αλλα ειναι θεμα ημιαξονιων που εχουν αποκτησει μποσκα στον σταυρο ενωσης με το σασμαν.., και σε αφημα -πατημα κανει εντονο τακ...

Δεν εχεις αδικο.

Εχω παρατηρησει στο παρελθον κατι αντιστοιχο σε ενα Ford του θείου μου,το οποιο ειχε φθαρμενα σινεμπλοκ...

Edited by eagle1
Link to comment
Share on other sites

Όταν το αφήνεις πρέπει να σου σφυρίζει. Αν στο κάνει κατά το γκαζωμα τότε κάπου χάνει από την πολλάπλή - εξατμηση. τάποσε για λίγο την εξάτμηση και άκου μπας και δυναμώνει ο ήχος

Μου σφυρίζει όταν πατάω το γκάζι. Δεν σφυρίζει συνεχόμενα παρά μόνο όταν πατάω το γκάζι στιγμιαία λες και κάπου "ρουφάει" αέρα.

Edited by ziappa
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κάποιος να μου πεί γιατί αν βγάλω το κλειδί από την μίζα με αναμμενα τα φώτα δεν κάνει αυτό τον χαρακτηριστικό ήχο. Τώρα τελευταία μου το κάνει αυτό και ταυτόχρονα δεν ανάβει η πλαφονιέρα όταν ανοίγω την πόρτα. Φταίει καμιά ασφάλεια μήπως ή είναι τίποτα άλλο χειρότερο?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρει κάποιος να μου πεί γιατί αν βγάλω το κλειδί από την μίζα με αναμμενα τα φώτα δεν κάνει αυτό τον χαρακτηριστικό ήχο. Τώρα τελευταία μου το κάνει αυτό και ταυτόχρονα δεν ανάβει η πλαφονιέρα όταν ανοίγω την πόρτα. Φταίει καμιά ασφάλεια μήπως ή είναι τίποτα άλλο χειρότερο?

την γλωσσα στο trip computer την εχεις στ αγγλικα?? ειναι γεγονος πως αν αλλαξεις την γλωσσα απο γερμανικα σε αγγλικα,οι περισσοτερες εντολες δεν λειτουργουν(πχ οταν ανοιγεις το καπω,δεν σου βγαζει μηνυματακι στην οθονη,ουτε ακουγετε ο ηχος,το ιδιο και για τα φωτα που λες...) κουφαθηκες ε? και γω στην αρχη,γι αυτο και την αλλαξα παλι σε γερμανικα... για την πλαφονιερα δεν ξερω να σου πω...

P.S: Dis σωστα,δεν προσεξα οτι ηταν golf 4. οποτε αυτο που εγραψα για την γλωσσα ακυρο,για golf 5 ηταν.εκτος και αν γινεται και στο 4

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχει σχέση με το ρελαντί. Το ρελαντί τα δικά του. Αυτό μου παρουσιάστηκε τώρα είναι καινούργιο "απόκτημα".

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε ολο το group διαβαζω την περιπετεια του φιλου μας και θυμηθηκα τα δικα μου :D Λοιπον τα ιδια ακριβως συμπτωματα σε audu a3 1.6 ειχαμε αλλαξει το μισο αυτοκινητο με κανενα αποτελεσμα τελικα τι ηταν???? Χα το πιο ασχετο πραγμα του κοσμου, εμενα ειχε μια μικρη μα πολη μικρη διαροη στην φλατζα κεφαλης με αποτελεσμα να τραβαει νερο (μιλαμε για σταγονες) ο ενας ακριανος κυλινδρος φυσικα το νερο στο παγουρι δεν επεφτε εσθητα για να το παρουμε χαμπαρι οσπου ηρθε το μεσοκαλοκαιρο πλακωσαν οι τρελες ζεστες και προφανος η τριπουλα εγινε τριπαρα διοτι αρχισαν δια μαγειας να χανονται και τα νερα!!!! Υποψην η πεταλουδα αλαχθηκε και ειχε καρατσεκαριστει στην πορει απειρες φορες και ηταν καθαρη (απο την πλευρα του φιλτρου ομως) γιατι οταν ανοιξαμε το καπακι απο την πλευρα της πολλαπλης ειχε τετοια λασπη που εχτιζες σπιτι. Εγω κυκλοφορουσα με το αυτοκινητο ενα χρονο και κατι ετσι μεχρι να φτιαχτει, με παμπολα χιλιομετρα ταξιδιαρικα ( το μοτερ εχει 250.000 χλμ ) και περαν απο αφτα τα κουλα με το ρελαντι οταν εφτασε στο απροχωρητο η κατασταση επερνε και δυσκολα μπροστα. Αυτα ειχα να πω απο την δικη μου εμπειρια φυσικα ολες οι περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες, κανε ενα προληπτικο ελεγχο συμπιεσης να εισαι σιγουρος, ευχομαι να λυθει το οποιο προβλημα αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να με πεθυμήσε το club, τόσο καιρό έχω να γράψω. Τα νέα μου είναι τα ίδια όπως τα ξέρατε το αμάξι μου κάνει τα δικά του όπως πάντα και όλα καλά. Έτσι για το άσχετο τί μπουζί πρέπει να φοράω? Κινητήρας bcb 1.6 φυσικά. Αν βάλω ιριδίου θα έχω κανένα πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Έχω ένα Golf IV 1.6 16V BCB Edition(11/02).

Προχθές έμεινα ξαφνικά από μπαταρία. Μάλιστα στην τελευταία βόλτα, ξαφνικά άναψαν τα λαμπάκια του ABS και του αερόσακου(!).

¶λλαξα χθές μπαταρία(Varta Blue Dynamic), όλα ΟΚ, αλλά τώρα άρχισε τα κόλπα το ρελαντί.

Θυμάμαι ότι πριν το αμάξι πάντα δούλευε ρελαντί γύρω στις 700-750 στροφές.

Τώρα όταν είναι κρύο, πάει 1100, μετά σιγά σιγά πέφτει στις 900.. Όπου και μένει παρ'ότι κινούμε και η θερμοκρασία έχει πάει στους 90 βαθμούς.

Δεν θα έπρεπε να πέφτει χαμηλότερα?

Το πρόβλημα είναι, ότι αν σβήσω τη μηχανή ενώ είναι στις 900 στροφές όπως είπα, όταν πάρει μπρός είναι στις 625-650 παρακαλώ!

Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό?

Χθές το βράδυ το άφησα αρκετή ώρα εκεί, και παίζοντας με φώτα/radio/παράθυρα, ξαφνικά ανέβηκε στις 900 όπου και κόλλησε μέχρι να το σβήσω και να πάει πάλι στις 625(στη μέση του 500 με 750). Τι γίνεται?! :D

Επίσης παρατήρησα ότι όταν το φορτώνω, αντι να ανεβάζει στροφές, ρίχνει στιγμιαία(έστω και λίγο). Είχα διαβάσει ότι θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο.

Υπάρχει περίπτωση να φταίει η μπαταρία ή να ξέχασε/έκανε κάτι λάθος ο ηλεκτρολόγος?

Υπάρχει περίπτωση να έπαθε κάτι ζημιά με το σκηνικό που έγινε(λαμπάκια ABS και αερόσακου) λόγω πεθαμένης μπαταρίας?

Πόσο είναι το φυσιολογικό ρελαντί της συγκεκριμένης μηχανής?

Ευχαριστώ.

Edited by WeReWolF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.