Jump to content
Guest boomax

Κινητηρας Golf Iv 1.6 Sr οκταβάλβιδος - Βελτίωση;

Recommended Posts

Guest boomax

Υπάρχει κανείς που να έχει βελτιώσει κινητήρα 1,6 SR (μοντ 99) οκταβάλβιδο με οποιοδήποτε τρόπο (πρόγραμμα,εξάτμιση κλπ); Είδε διαφορές που να αξίζουν τον κόπο; Παίρνει turbo ο συγκεκριμένος κινητήρας και που με συμβουλεύετε να απευθυνθώ;

Έχω αμάξι κουφέτο ....και λυπάμαι να το σκοτώσω........... rocket.gif

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Guest boomax
δηλαδη αν του βαλεις τουρμπο δε θα το σκοτωσεις tongue.gif ?

Εξαρτάται πως εννοείς το "σκότωμα"... Εγώ ,λέγοντας σκότωμα εννοώ να αναγκαστώ κάποια στιγμή να το πουλήσω σε πολύ χαμηλή τιμή.... Αν όμως παίρνει βελτίωση , θα το κρατήσω ....

Link to comment
Share on other sites

να στο πω απλα...

με full 1ο σταδιο θα ειναι παλι πιο αργο απο τα μαμα 16V... αυτο πιστευω να σου κανει ως απαντηση...

Edited by dubbeR_xronis
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κανείς που να έχει βελτιώσει κινητήρα 1,6 SR (μοντ 99) οκταβάλβιδο με οποιοδήποτε τρόπο (πρόγραμμα,εξάτμιση κλπ); Είδε διαφορές που να αξίζουν τον κόπο; Παίρνει turbo ο συγκεκριμένος κινητήρας και που με συμβουλεύετε να απευθυνθώ;

Έχω αμάξι κουφέτο ....και λυπάμαι να το σκοτώσω........... rocket.gif

Thanks

είχα το ίδιο κ πράγματι λυπήθηκα που το έδωσα. Πολύ οικονομικό στα ταξίδια του κ ροπάτο για την πόλη. (4η με 40χλμ/ω κ να ανοίγει άνετα). Αν θες τη συμβουλή μου μη το δώσεις.

Φιλικά Γιώργος ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis

Εγώ πιστεύω, επειδή τότε υπήρχαν οι 1.8Τ και έπεσαν όλοι με τα μούτρα δεν έκατσε κανένας να ασχοληθεί με αυτόν τον κινητήρα..Αποκλείεται να μην βελτιώνεται.Έχω δει σε παλιό περιοδικό του Power ένα Α3 1.6 8V (τον ίδιο κινητήρα δεν έχει?) που είχε βελτιώσει η Boulekos Dynamique me turbo garrett T25 και γύρω στα 170 άλογα.Δεν τους παίρνεις ένα τηλεφωνάκι να δεις τι παίζει?..

(Δεν κάνω διαφήμιση αν υπάρχει πρόβλημα πείτε να το τροποποιήσω γιατί είμαι καινούργιος στο forum και δεν ξέρω ακριβώς τους κανόνες)

Edited by CLakis
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω, επειδή τότε υπήρχαν οι 1.8Τ και έπεσαν όλοι με τα μούτρα δεν έκατσε κανένας να ασχοληθεί με αυτόν τον κινητήρα..Αποκλείεται να μην βελτιώνεται.Έχω δει σε παλιό περιοδικό του Power ένα Α3 1.6 8V (τον ίδιο κινητήρα δεν έχει?) που είχε βελτιώσει η Boulekos Dynamique me turbo garrett T25 και γύρω στα 170 άλογα.Δεν τους παίρνεις ένα τηλεφωνάκι να δεις τι παίζει?..

(Δεν κάνω διαφήμιση αν υπάρχει πρόβλημα πείτε να το τροποποιήσω γιατί είμαι καινούργιος στο forum και δεν ξέρω ακριβώς τους κανόνες)

Δεν ειχαν αδικο που πεσανε ολοι με τα μουτρα στους 1,8Τ.

Ειναι value for money μετατροπη.

Η λυση που λες εσυ,ειναι ημιλυση και ποτε δεν θα φτασει ενα 1,8Τ.

Οταν πολλοι φτανανε σε αυτα τα κοστολογια βαζανε το τροπετο πανω και τελειωνε η υποθεση.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis

Δεν διαφωνώ <_< .Αλλά για να μας ρωτάει λογικά δεν θέλει το παλικάρι να αλλάξει κινητήρα..

Υ.Γ. "Ημιλύση" για αυτούς που θέλουν 300 άλογα...όχι για αυτούς που βολεύονται με 150-200.

Link to comment
Share on other sites

Guest boomax
Δεν διαφωνώ :) .Αλλά για να μας ρωτάει λογικά δεν θέλει το παλικάρι να αλλάξει κινητήρα..

Υ.Γ. "Ημιλύση" για αυτούς που θέλουν 300 άλογα...όχι για αυτούς που βολεύονται με 150-200.

Ακριβώς έτσι όπως τα λές είναι φίλε μου... Πιστεύω ότι αν αλλάξω κινητήρα θα μπλέξω .....!!γι αυτό και προτιμώ τη λύση της βελτίωσης, η οποία λογικα δεν πρέπει να είναι τόσο σύνθετη. Εξάλλου το μοτέρ μου είναι άψογα συντηρημένο (με 80.000 χλμ)

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου.

Φιλικά

Μάνος :)

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχουμε το ίδιο μοτερ είναι σίγουρα ποιο αργο απο το 16V που λέει κ ο Χρόνης ο έχω ψάξει το θέμα.. ο κινητ΄ξρας δεν έιναι για πολύ ζόρισμα, με το 1ο στάδιο παίρνει αρκετά τα πάνω του απλα πας κάπου στα 1000¤.

Η λύση είναι η μετατροπή σε 1.8Τ ή αστο έτσι λιώστω κ πούλα το αργότερα..

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που ειναι 8βαλβιδος τουρμπιζεται ανετα.

Η Seat ειχε βγαλει στο 1.6Leon τουρμπο κιτ που το πηγαινε περιπου 140-150 ιππους.

Εχεις ρωτησει μηπως ενα χοντρικο κοστος για το εγχειρημα αυτο?Γιατι αν φτανει στα 3χιλιαρικα,προσωπικα για μενα,δεν αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis

Να 'σαι καλά boomax .Αν προχωρήσεις σε κάποια βελτίωση έλα να μας πεις εντυπώσεις :o

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που ειναι 8βαλβιδος τουρμπιζεται ανετα.

Η Seat ειχε βγαλει στο 1.6Leon τουρμπο κιτ που το πηγαινε περιπου 140-150 ιππους.

Εχεις ρωτησει μηπως ενα χοντρικο κοστος για το εγχειρημα αυτο?Γιατι αν φτανει στα 3χιλιαρικα,προσωπικα για μενα,δεν αξιζει.

2500-3000 ζητάνε ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ!

Link to comment
Share on other sites

Tο να βάλεις τροπέτο είναι επίσης ημίμετρο αφού μετά θα έχεις μια μετατροπή και τίποτα παραπάνω...

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ντιζάτο και τουρμπίζεται πολύ πιο εύκολα από το αντίστοιχο με το ηλεκτρικό γκάζι.

Αν δεν ζητάς την απόλυτη ιπποδύναμη με ένα light τούρμπισμα πιστεύω ότι θα είσαι καλυμένος και κολλημένος για αρκετό καιρό ακόμα με το αμάξι σου! Το κόστος είναι η βασική παράμετρος που πρέπει να εξετάσεις σε τέτοιου είδους βελτίωση. Αν είναι παραπάνω από 3.000 ευρώ τότε είναι ασύμφορο οπότε το κρατάς ως έχει. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

είχα το ίδιο κ πράγματι λυπήθηκα που το έδωσα. Πολύ οικονομικό στα ταξίδια του κ ροπάτο για την πόλη. (4η με 40χλμ/ω κ να ανοίγει άνετα). Αν θες τη συμβουλή μου μη το δώσεις.

Φιλικά Γιώργος :lol:

+1

Link to comment
Share on other sites

Guest boomax
Tο να βάλεις τροπέτο είναι επίσης ημίμετρο αφού μετά θα έχεις μια μετατροπή και τίποτα παραπάνω...

Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι ντιζάτο και τουρμπίζεται πολύ πιο εύκολα από το αντίστοιχο με το ηλεκτρικό γκάζι.

Αν δεν ζητάς την απόλυτη ιπποδύναμη με ένα light τούρμπισμα πιστεύω ότι θα είσαι καλυμένος και κολλημένος για αρκετό καιρό ακόμα με το αμάξι σου! Το κόστος είναι η βασική παράμετρος που πρέπει να εξετάσεις σε τέτοιου είδους βελτίωση. Αν είναι παραπάνω από 3.000 ευρώ τότε είναι ασύμφορο οπότε το κρατάς ως έχει. tongue.gif

Ρώτησα και μου είπαν ότι το κόστος για να τουρμπίσω τον κινητήρα προκειμένου να βγάλει γύρω στα 150 άλογα, είναι μεγαλύτερο από την αλλαγή ολοκληρου του κινητήρα με έναν 1,8Τ (150 HP) ο οποίος κομπλέ (τοποθέτηση , ηλεκτρικά , κλπ....) θα στοιχίσει χοντρικά 4.500 € !! Το θέμα τώρα είναι , πως μπορεί να διασφαλιστέι ότι ο 1,8Τ θα είναι τουλάχιστον στην κατάσταση που είναι ο δικός μου , δηλαδή τζάμι !!!!!!!!

Edited by boomax
Link to comment
Share on other sites

Guest stel-th

1.) πιστευω σου ειπαν πολλα για την μετατροπη

2.) οδηγα πρωτα ενα που να ειναι 1.8τ και αν σου αρεσει βαλτο

εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε και οταν συνεβει αυτο απλα πουλησα το τροπετο που ειχα ηδη αγορασει.

πριν το βαλω πανω

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα και μου είπαν ότι το κόστος για να τουρμπίσω τον κινητήρα προκειμένου να βγάλει γύρω στα 150 άλογα, είναι μεγαλύτερο από την αλλαγή ολοκληρου του κινητήρα με έναν 1,8Τ (150 HP) ο οποίος κομπλέ (τοποθέτηση , ηλεκτρικά , κλπ....) θα στοιχίσει χοντρικά 4.500 β�¬ !! Το θέμα τώρα είναι , πως μπορεί να διασφαλιστέι ότι ο 1,8Τ θα είναι τουλάχιστον στην κατάσταση που είναι ο δικός μου , δηλαδή τζάμι !!!!!!!!

Το μόνο καλό σε μια ενδεχόμενη μετατροπή στο αμάξι σου μιας και έχει ντίζα είναι ότι θα περαστεί μια ΑGU μοτέρ το οποίο προφανώς και δεν θα μείνει στα 150 ΗΡ. Αυτά τα τροπέτα είναι από μοντέλα 1998, 99 οπότε θα βρεις σίγουρα και φθηνότερα από 4.500 ευρώ. Το αν θα είναι καλό ή όχι δεν είναι κανείς σε θέση να το διασφαλίσει αφού στην καλύτερη το τροπέτο που θα σου βάλουν θα είναι πεταμένο σε μια αποθήκη για πολύ πολύ καιρό πάνω σε μια παλέτα και θα περιμένει αγοραστή. Το να λειτουργούν όλα πάνω του είναι σχεδόν απίθανο, η πλεξούδα θα μοιάζει με γόρδιο δεσμό και γενικά μιλάμε για ιστορίες για αγρίους. Βέβαια όλοι θα σου πούνε ότι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα, ότι είναι το καλύτερο, σχεδόν καινούριο, μιλάμε για τεράστια ευκαιρία και δεν συμαζεύεται. Ο μόνος τρόπος για μια καλή μετατροπή κατά τη γνώμη μου είναι να βρεις ένα τρακαρισμένο GTi και να ξηλώσεις όλα από πάνω του για να περαστούν στο δικό σου με τη βοήθεια ένος καλού μηχανικού και ηλεκτρολόγου. Αυτό βέβαια απαιτεί ψάξιμο και το κόστος έτσι η αλλιώς ξεφεύγει. Αυτά από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis

Δηλαδή το να σου κάνουν turbo το 1600 γύρω στα 150 άλογα θα στοιχίσει πάνω από 4500 :D ? Έχουν ξεφύγει τελείως.Καλύτερα να πάρουμε από 3-4 βιβλία ο καθένας και να αρχίσουμε να λύνουμε και να δένουμε μόνοι μας..

Φίλε μου boomax ψάξου πολύ αλλά καλύτερα άσ'το όπως είναι μην το χαλάσεις το αμάξι ..Sorry άλλα σου έλεγα τις προάλλες αλλά ...

Το κάνουν σαν κάτι άλλους που φτιάχνουν site στο front page μέσα σε 10 λεπτά και ζητάνε 400¤+ από τον άσχετο ιδιοκτήτη.

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εβαλα 20V και ειδα ασπρες μερες...κανε οικονομια και αλλαξε μοτερ...ολα τα υπολοιπα ειναι τζαμπα χρημα γιατι πολυ απλα το αποτελεσμα θα ειναι κατω του μετριου...οσο για το μοτερ κυκλοφορουν τοσα πολλα που πρεπει να τραβηξεις κληρο και να πεσεις σε καλο...εγω παντως επεσα σε οκ και οσοι εχουν παει απο κει ειναι τζετε...αλλα τιμη ξεφευγει...

Link to comment
Share on other sites

Ας είναι παλιό το θεμα μιας και έχω αυτό το μοτέρ βρήκα αυτό το site

https://mychiptuningfiles.com/en/chiptuning-files/seat/seat-leon/seat-leon-1-6i-8v-100hp

Και εδώ από Αγγλία 112hp https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/seat-leon-16i-8v-102hp/

Edited by BILL5
Link to comment
Share on other sites

Γενικά πεταμένα λεφτά ήταν για το Golf 4

το Golf 7 1.0cc 115hp τελική έχει στα 215χλμ 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.