maniki Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Καλησπερα σε ολους.Εχω ενα MkV Gti και θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια . Λογω του ζεστου καιρου ,που εχει ηδη ξεκινησει , σκεφτομαι να " δροσισω " το αυτοκινητο ή με ενα intercooler ή με την τοποθετηση water spray . Τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο - πιο σωστο , ανεξαρτητως διαφορας τιμης ? ? Kαι που θα μπορουσα να απευθηνθω για κατι απ' τα δυο ? ? Σας ευχαριστω εξ αρχης . Υ.Γ Για water spray μιλαμε παντα για κατι ετοιμο , και οχι πατεντες τυπου μπιτονακι στο πορτ-μπαγκαζ / σωληνακια / πιτσιλιστηρια απο καθαριστηρες. ( Ναι παιζει κι' αυτο σε κατι αυτοκινητακια που μπαινουν και μεγαρα . . . ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Μιά που ρωτάς ή το ένα ή το άλλα αφού έχεις το GTi τότε θα πρέπει να ξέρεις ότι έχει επάνω intercooler Τα water sray injectors ψεκάζουν πάνω στο intercooler για να ρίξουν ακόμα περισότερο την θερμοκρασία του αέρα (μέσω της εξάτμησης του νερού) που θα μπεί στον κινητήρα με αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη συμπίεση. Και μή νομίζεις ότι είναι κάτι παραπάνω από πιτσιλιστίρια με ξεχωριστό τεπόζιτο νερού γιατί είναι ακρυβώς αυτό μόνο που ψεκάζουν λιγότερο νερό ¶σε που για να φτάεις σε σημείο να χρειάζεσαι water sray ή θα πρέπει να είσαι κοντά στα 300ps ή να κάνεις κόντρες καλοκαιριάτικα με τουρμπάτο που δεν θα σου το πρότεινα. Όλλα αυτά είναι για να ψύχουν τον εισερχόμενο αέρα και όχι τον κινητήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS_1.8T Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Καλησπερα σε ολους.Εχω ενα MkV Gti και θα ηθελα να μου λυσετε μια απορια . Λογω του ζεστου καιρου ,που εχει ηδη ξεκινησει , σκεφτομαι να " δροσισω " το αυτοκινητο ή με ενα intercooler ή με την τοποθετηση water spray . Τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο - πιο σωστο , ανεξαρτητως διαφορας τιμης ? ? Kαι που θα μπορουσα να απευθηνθω για κατι απ' τα δυο ? ? Σας ευχαριστω εξ αρχης . Υ.Γ Για water spray μιλαμε παντα για κατι ετοιμο , και οχι πατεντες τυπου μπιτονακι στο πορτ-μπαγκαζ / σωληνακια / πιτσιλιστηρια απο καθαριστηρες. ( Ναι παιζει κι' αυτο σε κατι αυτοκινητακια που μπαινουν και μεγαρα . . . ) Καταρχήν το intercooler στο αμάξι σου .... είναι εγκλωβισμένο "σάντουιτς" μεταξύ ψυγείου και ψυγείου A/C Οπότε δέν είναι εφικτή η λύση του ψεκασμού ή και άν γίνει δέν θα έχει το μάξ αποτέλεσμα. Επίσης ο ψεκασμός του intercooler έχει καθαρά προσωρινό χαρακτήρα λόγω περιορισμένης διάρκειας απόδοσης (όσο διαρκεί ο ψεκασμός) Οπότε άν θές overall βελτίωση....πάς σε intercooler από το νέο S3 ή σε aftermarket (πχ Forge). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 Καταρχήν το intercooler στο αμάξι σου .... είναι εγκλωβισμένο "σάντουιτς" μεταξύ ψυγείου και ψυγείου A/C Οπότε δέν είναι εφικτή η λύση του ψεκασμού ή και άν γίνει δέν θα έχει το μάξ αποτέλεσμα. Επίσης ο ψεκασμός του intercooler έχει καθαρά προσωρινό χαρακτήρα λόγω περιορισμένης διάρκειας απόδοσης (όσο διαρκεί ο ψεκασμός) Οπότε άν θές overall βελτίωση....πάς σε intercooler από το νέο S3 ή σε aftermarket (πχ Forge). Νομίζω ότι προστά μπροστά είναι το intercooler μετά το ψυγείο του κινητήρα και πίσω πίσω το A/C. Σορι αν κάνω λόθος αλλά αν ήταν πρώτο το ψυγείο του κινητήρα τότε στο intercooler θα πήγεναι ζεστός άέρας.Αν έχουν βάλει το intercooler στην μέση έχουν κάνει μεγάλη πατάτα πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniki Posted May 24, 2007 Author Report Share Posted May 24, 2007 Παιδια ευχαριστω πολυ , με βοηθησατε αρκετα.Οποτε θα ηταν καλυτερο ενα αλλο intercooler απ' οτι καταλαβαινω. Οπως και να χει , δεν ειμαι τοσο στοκος να κανω κοντρες καλοκαιριατικα απλα θελω την πιο αξιοπιστη μετατροπη , διοτι καθημερινα κανω γυρω στα 100 -150 km εντος πολης και δεν ειναι και πολυ χαμηλες οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται. Και παλι ευχαριστω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Παιδια ευχαριστω πολυ , με βοηθησατε αρκετα.Οποτε θα ηταν καλυτερο ενα αλλο intercooler απ' οτι καταλαβαινω. Οπως και να χει , δεν ειμαι τοσο στοκος να κανω κοντρες καλοκαιριατικα απλα θελω την πιο αξιοπιστη μετατροπη , διοτι καθημερινα κανω γυρω στα 100 -150 km εντος πολης και δεν ειναι και πολυ χαμηλες οι θερμοκρασιες που αναπτυσονται. Και παλι ευχαριστω . Το μεγαλύτερο intercooler Δεν θα σε βοηθήσει στην κίνηση!!!!! Σου είπα και πρίν όλλα αυτά έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία του αέρα που αναπνέει και όχι με την θερμοκρασία του κινητήρα, αντίθετα η θερμοκρασίες που θα αναπτήσονται μετά θα είναι πολύ μεγαλύτερες λόγο μεγαλύτερης συμπίεσης και εξού εντονότερης καύσης του μείγματος.Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσπαθείς μέσα στην κίνηση να μήν ανοίγει η τουρμπίνα ή ακόμα καλύτερα πάρε ένα δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη γιατί έτσι το μόνο που κάνεις είναι να καταστρέφεις τον κινητήρα σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draga Posted May 24, 2007 Report Share Posted May 24, 2007 Το μεγαλύτερο intercooler Δεν θα σε βοηθήσει στην κίνηση!!!!!Σου είπα και πρίν όλλα αυτά έχουν να κάνουν με την θερμοκρασία του αέρα που αναπνέει και όχι με την θερμοκρασία του κινητήρα, αντίθετα η θερμοκρασίες που θα αναπτήσονται μετά θα είναι πολύ μεγαλύτερες λόγο μεγαλύτερης συμπίεσης και εξού εντονότερης καύσης του μείγματος.Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να προσπαθείς μέσα στην κίνηση να μήν ανοίγει η τουρμπίνα ή ακόμα καλύτερα πάρε ένα δεύτερο αυτοκίνητο για την πόλη γιατί έτσι το μόνο που κάνεις είναι να καταστρέφεις τον κινητήρα σου Ενταξει golf gti εχει και οχι ferrari για να θελει και αλλο αμαξι για την πολη.Απλα χρειαζεται προσοχη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted May 25, 2007 Report Share Posted May 25, 2007 Ενταξει golf gti εχει και οχι ferrari για να θελει και αλλο αμαξι για την πολη.Απλα χρειαζεται προσοχη. Δεν είπα ότι είναι Ferrari αλλά ποιός παίρνει ένα αυτοκίνητο με 200+άλογα με σκοπό να κάνει 150-200 χλμ καθημερινά μέσα στην κίνηση. Σοβαρευτείτε ρε παιδιά! Στο κάτω κάτω άν μπορείς να δώσεις 30 κάτι χιλιάρικα για ένα αυτοκίνητο τί είναι 3-4 ακόμα για ένα μικρό μεταχειρισμένο για να κάνεις την δουλεία σου. Ξεφήγαμε από το θέμα του φίλου αλλά εγώ άν είχα το GTI θα έκανα ότι περνάει από το χέρι μου για να μή το βάζω μέσα στην κίνηση τόσο συχνά. Εγώ το polo λυπάμαι να το βάλω στην κίνηση και πάω στο κέντρο μόνο με την μηχανή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniki Posted May 25, 2007 Author Report Share Posted May 25, 2007 Φιλε μου ευχαριστω που με κατατοπισες και να με συγχωρειτε που σας επρηξα απλα προσπαθω να μαθω μερικα πραγματα. Κι εγω θεωρω ως πιο καλη επιλογη ενα μηχανακι , απλα ηθελα να μαθω και για το αυτοκινητο τις επιλογες μου. Και παλι ευχαριστω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Φιλε μου ευχαριστω που με κατατοπισες και να με συγχωρειτε που σας επρηξα απλα προσπαθω να μαθω μερικα πραγματα. Κι εγω θεωρω ως πιο καλη επιλογη ενα μηχανακι , απλα ηθελα να μαθω και για το αυτοκινητο τις επιλογες μου. Και παλι ευχαριστω . Πάντως αν χρησημοποιείς το αμάξι σου καθημερινά μέσα στην πόλυ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το αφήσεις απείραχτο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!Το πολύ πολύ βάλε κανένα πιο ελεύθερο φίλτρο αν θές ντε και καλά να κάνεις κάτι.θα έχεις καλύτερη απόκριση στο γκάζι και θα έχει λιγο περισότερη ροπή πριν ανοίξει το τουρμπο οπότε θα μπορείς θεοριτικά να κάνεις αλλαγές ταχυτήτων πρίν μπεί το τούρπο με αποτέλεσμα να μην ανεβάζει θερμοκρασία. Ολα τα παράνω έχουν θεορητική βάση αλλά στον δρόμο είναί δύσκολα εφαρμόσημα.Το φίλτρο πάντως δεν χάνεις τίποτα αν το βάλεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...