dimitris1986 Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN? ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΕΩΣ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΙ 15' . ΕΙΧΑ 13' ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ. ΜΑΥΡΑ - ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolakis Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN?ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΕΩΣ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ. ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΙ 15' . ΕΙΧΑ 13' ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ. ΜΑΥΡΑ - ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ? Αν θες να το χαμηλώσεις θα βάλεις τα κίτρινα που είναι για χαμήλωμα, διαφορετικά αν δεν το χαμηλώσεις τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις και με τα μαύρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Αν θες να το χαμηλώσεις πρέπει να βάλεις τα κίτρινα τα sprint. Αν όχι τα κίτρινα τα sport.Γενικά τα κίτρινα είναι πιο σκληρά,ενώ τα μαύρα πλησιάζουν περισσότερο τα εργοστασιακά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Παντος ενας μου ειχε πει πως και τα μαυρα μπορεις μεχρι 3 ποντους να τα βαλεις απλα θα βγουν off νωριτερα (δεν ξερω κατα ποσο στεκει ... ? ). Παντως η bilstein λεει πως τα sprint ειναι για χαμηλωμα και οχι τα μαυρα. Εγω μαλλον για τα κιτρινα sprint θα παω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Εγω εχω 6N2 και λαστιχο 195/50/15.Εβαλα τα κιτρινα sport και το κατεβασα 3 ποντους. Μου βρισκει στο θολο λιγο οταν κοβω τελειως το τιμονι δεξια ή αριστερα Μετα απο πολλα χιλ. που εχω κανει πλεον δεν ακουγεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Εγω εχω 6N2 και λαστιχο 195/50/15.Εβαλα τα κιτρινα sport και το κατεβασα 3 ποντους.Μου βρισκει στο θολο λιγο οταν κοβω τελειως το τιμονι δεξια ή αριστερα Μετα απο πολλα χιλ. που εχω κανει πλεον δεν ακουγεται. Εγω εχω 195/45/15. Λες να βρισκει ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal Drummer Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Παντος ενας μου ειχε πει πως και τα μαυρα μπορεις μεχρι 3 ποντους να τα βαλεις απλα θα βγουν off νωριτερα (δεν ξερω κατα ποσο στεκει ... ? ). Παντως η bilstein λεει πως τα sprint ειναι για χαμηλωμα και οχι τα μαυρα. Εγω μαλλον για τα κιτρινα sprint θα παω. Θάνο αυτά βάλε.Αυτά έχω βάλει και γω και είναι φοβερά. Θα πάμε, όταν τελειώσεις με την υπόθεση του νταλικέρη, μαζί για να δούμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Θάνο αυτά βάλε.Αυτά έχω βάλει και γω και είναι φοβερά.Θα πάμε, όταν τελειώσεις με την υπόθεση του νταλικέρη, μαζί για να δούμε Ωραιος !!!! Αντε να φυγει το αγγουρι που μου κατσε να παμε για τα αμορτισερ..... πολυ τα καθυστερισα............. Αλλα βλεπεις πεσαμε σε Τουρκο............ ελπιζω να το προχωρανε οι ασφαλιστικες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Εγω εχω 195/45/15. Λες να βρισκει ??? Οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanos_mc Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Οχι. Ωραιος !!! Ευχαριστω !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 9, 2007 Report Share Posted June 9, 2007 Αν θες να το χαμηλώσεις πρέπει να βάλεις τα κίτρινα τα sprint. Αν όχι τα κίτρινα τα sport.Γενικά τα κίτρινα είναι πιο σκληρά,ενώ τα μαύρα πλησιάζουν περισσότερο τα εργοστασιακά. - τα μαυρα τα βλεπεις και στα Ταριφια ειναι σαν τα εργοστασικα αλλα για λιγο πιο πολλα χιλιομετρα ,αν τα χαμηλωσεις βγαινουν off πολυ γρηγορα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport? Ποιά είναι για τα μαμά ελατήρια? Και πόσο να υπολογίζω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 (edited) Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport?Ποιά είναι για τα μαμά ελατήρια? Και πόσο να υπολογίζω? αναλογα με το τι θες η πιο σωστη και δοκιμασμενη λυση σε πολο bilstein sprint με H&R ελατηρια χαμηλοματος [3.5 ποντους] εγω τα ειχα βαλει 630 ευρο σε φιλο μου που εχει μαγαζι στον πυργο [τωρα δεν ξερω αν εχουν αλλαξει οι τιμες] Edited May 8, 2008 by polotsik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Θέλω να μήν αλλάξω ελατήρια και να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sav6n2 Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 Θέλω να μήν αλλάξω ελατήρια και να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ... κάτι γενικό κ ελπίζω να βγω off topic. αν θες να βγάλεις ΠOΛΛA χιλιόμετρα,βαλε άζωτο στα λάστιχα αντί για αέρα. έχει τρελή διαφορά στην απόσβεση κρούστηκών φορτίων,οπότε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των αναρτήσεων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 (edited) Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport? επειδη τυχαινει να γνωριζω απο το μαγαζι για τα bilstein θα σου προτεινα να μεινεις μακρυα απο τα μαυρα...θα απογοητευτεις 1000%!δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τα κιτρινα και ακομη και με αλλα αμορτισερ να τα συγκρινεις θα δεις οτι υστερουν.τα κιτρινα ατιθετως εινια σπορ αμορτισερ αλλα και κορυφη για τα λεφτα τους..καλη αγορα κάτι γενικό κ ελπίζω να βγω off topic.αν θες να βγάλεις ΠOΛΛA χιλιόμετρα,βαλε άζωτο στα λάστιχα αντί για αέρα. έχει τρελή διαφορά στην απόσβεση κρούστηκών φορτίων,οπότε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των αναρτήσεων. +100000000000000000 πολυ μεγαλη διαφορα οντως!!! Edited May 10, 2008 by exo_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirisxxx Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 (edited) επειδη τυχαινει να γνωριζω απο το μαγαζι για τα bilstein θα σου προτεινα να μεινεις μακρυα απο τα μαυρα...θα απογοητευτεις 1000%!δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τα κιτρινα και ακομη και με αλλα αμορτισερ να τα συγκρινεις θα δεις οτι υστερουν.τα κιτρινα ατιθετως εινια σπορ αμορτισερ αλλα και κορυφη για τα λεφτα τους..καλη αγορα +100000000000000000 πολυ μεγαλη διαφορα οντως!!! πριν κανα μηνα αλλαξα ολο το συστημα μπροστα οσο αφορα το στησιμο γιατι οταν λεμε στησιμο εννοουμε φρενα,αναρτησεις κ τα λαστιχα ακομα κ σινεμπλοκ.απλα για αναρτηση εβαλα bilstein sprint(κιτρινα)k elathria h&r 3,5 ποντους(μαυρου χρωματος) το αμαξι χαμηλωσε θολους δεν βρισκει φυσικα το 195/45/15 τα κανει ολα κ μπορω να πω ειναι μια χαρα στο κρατημα αλλα κοπανει κ ακουγεται ο θορυβος εντονα σε λακουβα καλη καλη......6n2 gti 7 χρονια αμαξι τι να μου κανει...... 400Ε αμορτισερ κ 140Ε ελατηρια.τοσα εδωσα εγω Edited May 10, 2008 by sotirisxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 Ακυρο λες τα μάυρα... Οπότε βάλω τα bilstein τα sport ή να βάλω τα sachs advantage? (Δέν θα το χαμηλώσω θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotirisxxx Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 (edited) Ακυρο λες τα μάυρα...Οπότε βάλω τα bilstein τα sport ή να βάλω τα sachs advantage? (Δέν θα το χαμηλώσω θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια) βαλε τα σπορτ που ειναι σκληρα μεν αλλα δεν ειναι για χαμηλωμα κ παρε ελατηρια με 10% σκληροτητα απο τα μαμα στο υψος που ειναι τα μαμα.δεν χαμηλωνει ουτε μισο ποντο κ εχει καλυτερο κρατημα το αμαξι... Edited May 10, 2008 by sotirisxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 βαλε τα σπορτ που ειναι σκληρα μεν αλλα δεν ειναι για χαμηλωμα κ παρε ελατηρια με 10% σκληροτητα απο τα μαμα στο υψος που ειναι τα μαμα.δεν χαμηλωνει ουτε μισο ποντο κ εχει καλυτερο κρατημα το αμαξι... +1 αλλα θα πρωτινα τα sprint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 Καλά τα λέτε αλλα επειδή τα δεδομένα είναι οτι δεν θα αλλάξω ελατήρια τι προτείνεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 βαλε τα μαμα αμορτισερ! απλα! τα sport ειναι αρκετα ποιο κουτσουρο απο τα μαμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 - αν θες εργοστασιακο υψος και αμορτισερ να προσαρμοζεται αναλογα στο στυλ οδηγησης κοιτα τα Koni FSD (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted May 11, 2008 Report Share Posted May 11, 2008 - αν θες εργοστασιακο υψος και αμορτισερ να προσαρμοζεται αναλογα στο στυλ οδηγησης κοιτα τα Koni FSD (!) Απότι κοίταξα δεν τα βγάζει για polo 6ν2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sps Posted June 8, 2008 Report Share Posted June 8, 2008 λοιπον για να μην μπερδευεστε: Τα μαυρα bilstein ειναι αντιστοιχα με τα εργοστασιακα και ΔΕΝ κανουν για χαμηλωμα: Τα bilstein sport (Β6) ειναι πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα και συνιστανται για πιο σπορ οδηγηση με τα μαμα ελατηρια. Τα bisltein sprint (B8) ειναι τα ιδια με τα sport αλλα με πιο κοντο καλαμι για να συνδυαζονται με ελατηριο χαμηλωματος. Ta bilstein pss (B12) ειναι coilover ρυθμιζονται καθ υψος δλδ, με στενο πιατελο και δεχονται στενο ελατηριο. Αυτος ειναι ενας πραγματικος σπορ συνδυασμος αφου τα στενα ελατηρια ειναι πραγματικα πιο σκληρα απο τα φαρδια ελατηρια με αποτελεσμα να μην κοπαναει το αυτοκινητο στις λακουβες Προσοχη ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν εχεις το κοπανημα που οφειλεται στον τερματισμο του αμορτισερ λογω μαλακου ελατηριου. Εγω θα προτεινα να αποφευγετε τα φαρδια ελατηρια χαμηλωματος που δεν κανουν για πραγματικη σπορ οδηγηση. Απλα ειναι πιο χαμηλα, πιο σκληρα οχι.(υπαρχουν και αποδειξεις γι αυτο) Οποτε η γνωμη μου ειναι bilstein sport η αντιστοιχο αμορτισερ πχ κονι κιτρινο, με μαμα ελατηριο ή μετα παμε κατευθειαν σε καλο coilover kit. ΥΓ. Τα sachs advantage ειναι στο ιδιο επιπεδο εμτα εργοστασιακα(ακομα και τα ΟΕΜ μπορει να ειναι) και φυσικα δεν κανουν γοια χαμηλωμα. Αν βαλετε bilstein ψαξτε να βρειτε με 40ρι καλαμι, αυτα μετα με ανακατασκευη και στενο πιατελο σε μηχανουργειο γινονται ωραιοτατα coilover με χαμηλο κοστος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...