Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
dimitris1986

Διαφορα αναμεσα σε ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ Bilstein

Recommended Posts

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN?

ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΕΩΣ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ.

ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΙ 15' . ΕΙΧΑ 13'

ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ. ΜΑΥΡΑ - ΚΙΤΡΙΝΑ

ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΑ BILSTEIN?

ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΚΑΙ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ ΕΩΣ 3 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ.

ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΙ 15' . ΕΙΧΑ 13'

ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ.

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ. ΜΑΥΡΑ - ΚΙΤΡΙΝΑ

ΠΟΙΑ ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ?

Αν θες να το χαμηλώσεις θα βάλεις τα κίτρινα που είναι για χαμήλωμα, διαφορετικά αν δεν το χαμηλώσεις τη δουλειά σου μπορείς να την κάνεις και με τα μαύρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θες να το χαμηλώσεις πρέπει να βάλεις τα κίτρινα τα sprint. Αν όχι τα κίτρινα τα sport.Γενικά τα κίτρινα είναι πιο σκληρά,ενώ τα μαύρα πλησιάζουν περισσότερο τα εργοστασιακά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντος ενας μου ειχε πει πως και τα μαυρα μπορεις μεχρι 3 ποντους να τα βαλεις απλα θα βγουν off νωριτερα (δεν ξερω κατα ποσο στεκει ... ? ). Παντως η bilstein λεει πως τα sprint ειναι για χαμηλωμα και οχι τα μαυρα. Εγω μαλλον για τα κιτρινα sprint θα παω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εχω 6N2 και λαστιχο 195/50/15.Εβαλα τα κιτρινα sport και το κατεβασα 3 ποντους.

Μου βρισκει στο θολο λιγο οταν κοβω τελειως το τιμονι δεξια ή αριστερα

Μετα απο πολλα χιλ. που εχω κανει πλεον δεν ακουγεται.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγω εχω 6N2 και λαστιχο 195/50/15.Εβαλα τα κιτρινα sport και το κατεβασα 3 ποντους.

Μου βρισκει στο θολο λιγο οταν κοβω τελειως το τιμονι δεξια ή αριστερα

Μετα απο πολλα χιλ. που εχω κανει πλεον δεν ακουγεται.

Εγω εχω 195/45/15. Λες να βρισκει ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παντος ενας μου ειχε πει πως και τα μαυρα μπορεις μεχρι 3 ποντους να τα βαλεις απλα θα βγουν off νωριτερα (δεν ξερω κατα ποσο στεκει ... ? ). Παντως η bilstein λεει πως τα sprint ειναι για χαμηλωμα και οχι τα μαυρα. Εγω μαλλον για τα κιτρινα sprint θα παω.

Θάνο αυτά βάλε.Αυτά έχω βάλει και γω και είναι φοβερά.

Θα πάμε, όταν τελειώσεις με την υπόθεση του νταλικέρη, μαζί για να δούμε :angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θάνο αυτά βάλε.Αυτά έχω βάλει και γω και είναι φοβερά.

Θα πάμε, όταν τελειώσεις με την υπόθεση του νταλικέρη, μαζί για να δούμε :huh:

Ωραιος !!!! Αντε να φυγει το αγγουρι που μου κατσε να παμε για τα αμορτισερ..... πολυ τα καθυστερισα.............

Αλλα βλεπεις πεσαμε σε Τουρκο............ ελπιζω να το προχωρανε οι ασφαλιστικες.....

protest.gifprotest.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Εγω εχω 195/45/15. Λες να βρισκει ???

Οχι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αν θες να το χαμηλώσεις πρέπει να βάλεις τα κίτρινα τα sprint. Αν όχι τα κίτρινα τα sport.Γενικά τα κίτρινα είναι πιο σκληρά,ενώ τα μαύρα πλησιάζουν περισσότερο τα εργοστασιακά.

:D - τα μαυρα τα βλεπεις και στα Ταριφια ειναι σαν τα εργοστασικα αλλα για λιγο πιο πολλα χιλιομετρα ,αν τα χαμηλωσεις βγαινουν off πολυ γρηγορα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport?

Ποιά είναι για τα μαμά ελατήρια?

Και πόσο να υπολογίζω?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport?

Ποιά είναι για τα μαμά ελατήρια?

Και πόσο να υπολογίζω?

αναλογα με το τι θες

η πιο σωστη και δοκιμασμενη λυση σε πολο bilstein sprint με H&R ελατηρια χαμηλοματος [3.5 ποντους]

εγω τα ειχα βαλει 630 ευρο σε φιλο μου που εχει μαγαζι στον πυργο [τωρα δεν ξερω αν εχουν αλλαξει οι τιμες]

Edited by polotsik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θέλω να μήν αλλάξω ελατήρια και να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Θέλω να μήν αλλάξω ελατήρια και να βγάλω όσο το δυνατόν περισσότερα χλμ...

κάτι γενικό κ ελπίζω να βγω off topic.

αν θες να βγάλεις ΠOΛΛA χιλιόμετρα,βαλε άζωτο στα λάστιχα αντί για αέρα.

έχει τρελή διαφορά στην απόσβεση κρούστηκών φορτίων,οπότε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των αναρτήσεων.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tα μάυρα είναι τα bilstein original ή τα bilstein sport?

επειδη τυχαινει να γνωριζω απο το μαγαζι για τα bilstein θα σου προτεινα να μεινεις μακρυα απο τα μαυρα...θα απογοητευτεις 1000%!δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τα κιτρινα και ακομη και με αλλα αμορτισερ να τα συγκρινεις θα δεις οτι υστερουν.τα κιτρινα ατιθετως εινια σπορ αμορτισερ αλλα και κορυφη για τα λεφτα τους..καλη αγορα :angry2:

κάτι γενικό κ ελπίζω να βγω off topic.

αν θες να βγάλεις ΠOΛΛA χιλιόμετρα,βαλε άζωτο στα λάστιχα αντί για αέρα.

έχει τρελή διαφορά στην απόσβεση κρούστηκών φορτίων,οπότε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των αναρτήσεων.

+100000000000000000 ;) πολυ μεγαλη διαφορα οντως!!!

Edited by exo_polo

Share this post


Link to post
Share on other sites
επειδη τυχαινει να γνωριζω απο το μαγαζι για τα bilstein θα σου προτεινα να μεινεις μακρυα απο τα μαυρα...θα απογοητευτεις 1000%!δεν εχουν απολυτως καμια σχεση με τα κιτρινα και ακομη και με αλλα αμορτισερ να τα συγκρινεις θα δεις οτι υστερουν.τα κιτρινα ατιθετως εινια σπορ αμορτισερ αλλα και κορυφη για τα λεφτα τους..καλη αγορα :)

+100000000000000000 :( πολυ μεγαλη διαφορα οντως!!!

πριν κανα μηνα αλλαξα ολο το συστημα μπροστα οσο αφορα το στησιμο γιατι οταν λεμε στησιμο εννοουμε φρενα,αναρτησεις κ τα λαστιχα ακομα κ σινεμπλοκ.απλα για αναρτηση εβαλα bilstein sprint(κιτρινα)k elathria h&r 3,5 ποντους(μαυρου χρωματος)

το αμαξι χαμηλωσε θολους δεν βρισκει φυσικα το 195/45/15 τα κανει ολα κ μπορω να πω ειναι μια χαρα στο κρατημα αλλα κοπανει κ ακουγεται ο θορυβος εντονα σε λακουβα καλη καλη......6n2 gti 7 χρονια αμαξι τι να μου κανει......

400Ε αμορτισερ κ 140Ε ελατηρια.τοσα εδωσα εγω

Edited by sotirisxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακυρο λες τα μάυρα...

Οπότε βάλω τα bilstein τα sport ή να βάλω τα sachs advantage?

(Δέν θα το χαμηλώσω θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ακυρο λες τα μάυρα...

Οπότε βάλω τα bilstein τα sport ή να βάλω τα sachs advantage?

(Δέν θα το χαμηλώσω θα κρατήσω τα μαμά ελατήρια)

βαλε τα σπορτ που ειναι σκληρα μεν αλλα δεν ειναι για χαμηλωμα κ παρε ελατηρια με 10% σκληροτητα απο τα μαμα στο υψος που ειναι τα μαμα.δεν χαμηλωνει ουτε μισο ποντο κ εχει καλυτερο κρατημα το αμαξι...

Edited by sotirisxxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
βαλε τα σπορτ που ειναι σκληρα μεν αλλα δεν ειναι για χαμηλωμα κ παρε ελατηρια με 10% σκληροτητα απο τα μαμα στο υψος που ειναι τα μαμα.δεν χαμηλωνει ουτε μισο ποντο κ εχει καλυτερο κρατημα το αμαξι...

+1 αλλα θα πρωτινα τα sprint :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά τα λέτε αλλα επειδή τα δεδομένα είναι οτι δεν θα αλλάξω ελατήρια τι προτείνεται?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest BassakosVR6

βαλε τα μαμα αμορτισερ! απλα!

τα sport ειναι αρκετα ποιο κουτσουρο απο τα μαμα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D - αν θες εργοστασιακο υψος και αμορτισερ να προσαρμοζεται αναλογα στο στυλ οδηγησης κοιτα τα Koni FSD (!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D - αν θες εργοστασιακο υψος και αμορτισερ να προσαρμοζεται αναλογα στο στυλ οδηγησης κοιτα τα Koni FSD (!)

Απότι κοίταξα δεν τα βγάζει για polo 6ν2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπον για να μην μπερδευεστε:

Τα μαυρα bilstein ειναι αντιστοιχα με τα εργοστασιακα και ΔΕΝ κανουν για χαμηλωμα:

Τα bilstein sport (Β6) ειναι πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα και συνιστανται για πιο σπορ οδηγηση με τα μαμα ελατηρια.

Τα bisltein sprint (B8) ειναι τα ιδια με τα sport αλλα με πιο κοντο καλαμι για να συνδυαζονται με ελατηριο χαμηλωματος.

Ta bilstein pss (B12) ειναι coilover ρυθμιζονται καθ υψος δλδ, με στενο πιατελο και δεχονται στενο ελατηριο.

Αυτος ειναι ενας πραγματικος σπορ συνδυασμος αφου τα στενα ελατηρια ειναι πραγματικα πιο σκληρα απο τα φαρδια ελατηρια με αποτελεσμα να μην κοπαναει το αυτοκινητο στις λακουβες

Προσοχη ειναι σφιχτο το αμαξι, αλλα δεν εχεις το κοπανημα που οφειλεται στον τερματισμο του αμορτισερ λογω μαλακου ελατηριου.

Εγω θα προτεινα να αποφευγετε τα φαρδια ελατηρια χαμηλωματος που δεν κανουν για πραγματικη σπορ οδηγηση.

Απλα ειναι πιο χαμηλα, πιο σκληρα οχι.(υπαρχουν και αποδειξεις γι αυτο)

Οποτε η γνωμη μου ειναι bilstein sport η αντιστοιχο αμορτισερ πχ κονι κιτρινο, με μαμα ελατηριο

ή μετα παμε κατευθειαν σε καλο coilover kit.

ΥΓ. Τα sachs advantage ειναι στο ιδιο επιπεδο εμτα εργοστασιακα(ακομα και τα ΟΕΜ μπορει να ειναι) και φυσικα δεν κανουν γοια χαμηλωμα.

Αν βαλετε bilstein ψαξτε να βρειτε με 40ρι καλαμι, αυτα μετα με ανακατασκευη και στενο πιατελο σε μηχανουργειο γινονται ωραιοτατα coilover με χαμηλο κοστος!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...