nick_1987 Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 (edited) Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά είναι το Seat Leon με το νέο tubo κινητήρα (TSI) των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας θα προσφέρεται στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις Stylance, Sport up και Sport up Force με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ. http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=73 καλα, θα γινει χαμος! Edited June 14, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 ο ιδιος που ονομαζουν tfsi στο Α3 για εμπορικους λογους.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted June 14, 2007 Author Report Share Posted June 14, 2007 ο ιδιος που ονομαζουν tfsi στο Α3 για εμπορικους λογους.. Σε τι φταιει ομως αυτος που θα παει να το παρει για tsi ενω ειναι ο γνωστος tfsi? δεν μπορω να το καταλαβω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 14, 2007 Report Share Posted June 14, 2007 επειδη η διαφορα τιμης ειναι μεγαλη γι αυτο για να δικαιολογησουν κ την τιμη του Α3 θελουν να δειξουν οτι ειναι διαφορετικος κινητηρας.. αλλα δε νομιζω να βγαζει το vag 30 καινουρια μοτερ με ιδιες ιπποδυναμεις σε καποια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 αν δεις στα περιοδικα στο Α3 τον ονομαζουν TFSI αλλα μαλακιες για το ιδιο μοτερ μιλαμε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanasiskap Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά είναι το Seat Leon με το νέο tubo κινητήρα (TSI) των 1,8 λίτρων και 160 ίππων. Το μοντέλο της ισπανικής εταιρείας θα προσφέρεται στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις Stylance, Sport up και Sport up Force με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ.http://www.autotriti.gr/news/preview_news....;category_id=73 καλα, θα γινει χαμος! :D :lol: νομιζω πως εχει κανει ορθογραφικο λαθος το autotriti.Το altea το ονομαζει 1.8 tfsi και το leon 1.8 tsi?? ακομα δεν εχει βγει κινητηρας 1.8 tsi.Το Α3,Leon,Altea φορανε 1.8 tfsi.Στο μελλον προσανατολιζονται σε εναν 1.6 TSI με 195 ιππους για το Golf. Οι πληροφοριες ειναι απο τα πιο εγκυρα γερμανικα περιοδικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Έχω δει αυτοκίνητο test-drive και brοchure της audi που λέει 1.8 tsi 160 hp. Λάθος κάνω ??? ο κινητηρας ειναι σιγουρα TFSI μιας και ολα τα περιοδικα ετσι τον δινουν.. απλα στο λεον στη διαφημιση τον αναφερει σαν TSI αλλα εχει ιδια ιπποδυναμη ιδια ροπη κλπ κλπ.. τον ιδιο κινητηρα στο altea μιας και η audi δεν εχει να αντιταξει κατι σαν αντιπαλο αυτοκινητο τον αναφερει σαν tfsi αν δε δω ιδιο κωδικο κινητηρα βεβαια και στο Α3 και στο leon δεν πειθομαι αλλα η λογικη λεει οτι ειναι ο ιδιος κινητηρας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimi Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Mπλεξανε τα μπουτια τους με τα tfsi...tsi Θα αγορασει κανας ασχετος το leon tsi θα ψαχνει για comressor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 Mπλεξανε τα μπουτια τους με τα tfsi...tsiΘα αγορασει κανας ασχετος το leon tsi θα ψαχνει για comressor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Απότι ακούγεται σε όλο το group θα υπάρξει μετονομασία. Αφου oι fsi κινητήρες οδεύουν προς κατάργηση και θα είναι όλοι τούρμπο θα βασιστούν στην ονομασία tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 12, 2007 Report Share Posted August 12, 2007 για σας παιδια επειδη ψαχνω να παρω αμαξι πηγα και το έκανα test drive και μετα έκανα test drive το golf tsi 140hp καμια σχεση το golf είναι μια κλαση πάνω. ειναι ποιο γρηγορο απο το tsi αλλα απο αισθηση φρένων κρατηματα και γενικοτερα πατημα ειναι πολυ πισω. το GOLF TSI ειναι πολυ καλυτερο για αυτο και θα το παραγγείλω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted March 20, 2008 Report Share Posted March 20, 2008 Μετά από 2 μήνες κατοχής του αυτοκινήτου στα χέρια μου, έχω να δηλώσω το εξής: Οσο αφήνεις το Seat ήσυχο, σε αφήνει ήσυχο! Σε σχέση κατανάλωσης με ένα Passat TSI 1.8, καίει παραπάνω και το απολαμβάνει! Είναι λιγότερο νευρικό και το απολαμβάνει (, παρά το μικρότερο βάρος του σε σχέση με τη μαούνα Passat (το είχα νοικιάσει στην Ολλανδία και μου έκανε εντύπωση η δύναμη του Passat SW 1.8 TSI). ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ!!!!!! Στρίβει με τα όσα και το απολαμβάνω εγώ!!! Δεν φρενάρει, και δεν το απολαμβάνει κανένας... Υστερεί ΟΙΚΤΡΑ στο θέμα φρένου. Και εννοείται πως με τα Pirelli P7 που το εξοπλίζει το εργοστάσιο, ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!! Λίγο πιο ζεστή να είναι η άσφαλτος, και είσαι ΟΚ! Λίγο υγρή να είναι ή κρύα.... Αστα... Καλύτερα να κοιμάσαι αγκαλιά με το ESP ακόμα κι όταν δεν το οδηγάς.... Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι καλό και νευρικό αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) Μετά από 2 μήνες κατοχής του αυτοκινήτου στα χέρια μου, έχω να δηλώσω το εξής:Οσο αφήνεις το Seat ήσυχο, σε αφήνει ήσυχο! Σε σχέση κατανάλωσης με ένα Passat TSI 1.8, καίει παραπάνω και το απολαμβάνει! Είναι λιγότερο νευρικό και το απολαμβάνει (, παρά το μικρότερο βάρος του σε σχέση με τη μαούνα Passat (το είχα νοικιάσει στην Ολλανδία και μου έκανε εντύπωση η δύναμη του Passat SW 1.8 TSI). ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ!!!!!! Στρίβει με τα όσα και το απολαμβάνω εγώ!!! Δεν φρενάρει, και δεν το απολαμβάνει κανένας... Υστερεί ΟΙΚΤΡΑ στο θέμα φρένου. Και εννοείται πως με τα Pirelli P7 που το εξοπλίζει το εργοστάσιο, ΔΕΝ ΠΑΤΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ!!! Λίγο πιο ζεστή να είναι η άσφαλτος, και είσαι ΟΚ! Λίγο υγρή να είναι ή κρύα.... Αστα... Καλύτερα να κοιμάσαι αγκαλιά με το ESP ακόμα κι όταν δεν το οδηγάς.... Αλλά σε γενικές γραμμές, είναι καλό και νευρικό αμάξι. Εκτος των αλλων, οπως η καταναλωση καυσιμου και λαδιου, τα υπολοιπα δεν τα ηξερες απο πριν;Δεν το ειχες κανει ενα test drive πριν το αγορασεις ωστε να διαπιστωσεις τις επιδοσεις του (φρενα,κρατημα,επιταχυνση);Παντως το οτι ειναι υποδεεστερο ενος Golf Gti το ηξερες ετσι δεν ειναι; Edited April 1, 2008 by Nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Υποδεέστερο δεν θα το έλεγα. Απλά πιο άσχημο και με κάκιστο εσωτερικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Υποδεέστερο δεν θα το έλεγα. Απλά πιο άσχημο και με κάκιστο εσωτερικό. Δεν το εχω οδηγησει, απλα σε συγκριτικο που διαβασα σε περιοδικο, υπολειπεται του Gti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Το ότι πατάει στο πάτωμα του gti, όπως και η Octavia 5, δεν σημαίνει πως είναι κι όλας... Τα φρένα φαινόταν πολύ καλύτερα στο τεστ.. Δεν ξέρω γιατί... ΑΛλά βλέπεις, πολλές φορές γίνονται και μπινιές.. Τέσπα, το λευκό 3θυρο έρχεται σε 4 μήνες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) Το ότι πατάει στο πάτωμα του gti, όπως και η Octavia 5, δεν σημαίνει πως είναι κι όλας... Τα φρένα φαινόταν πολύ καλύτερα στο τεστ.. Δεν ξέρω γιατί... ΑΛλά βλέπεις, πολλές φορές γίνονται και μπινιές..Τέσπα, το λευκό 3θυρο έρχεται σε 4 μήνες... Κακως που δεν το ειχαν βγαλει εξαρχης και σε τριθυρο.Θα ειναι πιο ομορφο Edited April 1, 2008 by Nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Κακως που δεν το ειχαν βγαλει εξαρχης και σε τριθυρο.Θα ειναι πιο ομορφο ΔΕΝ κατάλαβες... το δικό μου λευκό 3θυρο έρχεται.. Οσο για το ΛΕΟΝ, αυτό έχει την ψευδαίσθηση του 3θυρου με τη λαβή στο πλαστικό φινιστρίνι! Αλλά είναι μακρύ σαν αμάξι και δύσχρηστο στο παρκάρισμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 (edited) ΔΕΝ κατάλαβες... το δικό μου λευκό 3θυρο έρχεται.. Οσο για το ΛΕΟΝ, αυτό έχει την ψευδαίσθηση του 3θυρου με τη λαβή στο πλαστικό φινιστρίνι! Αλλά είναι μακρύ σαν αμάξι και δύσχρηστο στο παρκάρισμα... Αρη με εχεις μπερδεψει. Το Leon δεν το εχεις εδω και 2 μηνες οπως λες πιο πανω; Edited April 1, 2008 by Nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted April 1, 2008 Report Share Posted April 1, 2008 Το ότι πατάει στο πάτωμα του gti, όπως και η Octavia 5, δεν σημαίνει πως είναι κι όλας... Και τι ειναι? Εχεις την Σεατ ικανη να σχεδιασει αλλο πατωμα η το group να εχει λεφτα για πεταμα στην εξελιξη διαφορετικης πλατφορμας για καθε αυτοκινητο? Για αυτο τον λογο βγαινουν αυτοκινητα με κοινη πλατφορμα σχεδιασης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Και τι ειναι?Εχεις την Σεατ ικανη να σχεδιασει αλλο πατωμα η το group να εχει λεφτα για πεταμα στην εξελιξη διαφορετικης πλατφορμας για καθε αυτοκινητο? Για αυτο τον λογο βγαινουν αυτοκινητα με κοινη πλατφορμα σχεδιασης. Λαθος καταλαβες.Ο Αρης εννοουσε οτι, το οτι παταει στο πατωμα του Golf Gti δε σημαινει οτι ειναι (Golf Gti) κιολας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted April 21, 2008 Report Share Posted April 21, 2008 Λαθος καταλαβες.Ο Αρης εννοουσε οτι, το οτι παταει στο πατωμα του Golf Gti δε σημαινει οτι ειναι (Golf Gti) κιολας. Ενταξει αυτο εννοειται. Δεν εχει καμια σχεση σε ρυθμιση αναρτησης αποσβεσης κτλ κτλ το TSi με το FR. Το GTi συγκρινεται ΜΟΝΟ με το FR οπως και το edition 30 ΜΟΝΟ με το Cupra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 Να σου πω..... Και πάλι δε συγκρίνονται για μένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted April 30, 2008 Report Share Posted April 30, 2008 μονο σε ποιοτητα υλικων δεν συγκρινονται......και φυσικα σε τιμη μεταπωλησης!!!απο εκει και περα τα πραγματα δεν διαφερουν και τοσο πολυ μεταξυ τους Υ.Γ. το octavia 5 δεν βασιζεται στο πατωμα του golf αλλα σε αυτο του Α4 κοινως εχει το επονομαζωμενο Β5 πατωμα....εξ'ου και η ονομασια του octavia 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schiller Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Να σου πω..... Και πάλι δε συγκρίνονται για μένα... Fine by me... Δικαιωμα σου να εχεις οτι αποψη θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...