emperor Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Αν θα επιχειρούσαμε να συμπυκνώσουμε σε μία πρόταση την κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν οι εταιρίες στον χώρο του αυτοκινήτου, αυτή θα ήταν «το μέγιστο δυνατό κέρδος με όσο το δυνατόν χαμηλότερο κόστος παραγωγής». Η VW έχοντας ήδη στο παθητικό της την αρνητική εμπορική πορεία του Lupo, το τελευταίο που θα ήθελε ήταν να πάρει ένα ακόμη ρίσκο. Από την άλλη πλευρά, έκρινε -ορθώς- ότι θα ήταν σφάλμα να αποχωρούσε από μία κατηγορία με υψηλά μερίδια αγοράς, όπως αυτή των μικρών αυτοκινήτων. Η λύση βρέθηκε με την επιλογή ενός μοντέλου που ήδη υπήρχε στη γκάμα της και με κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις θα μπορούσε να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Fox κατασκευάζεται στη Βραζιλία, όπου τα εργατικά είναι πολύ φτηνότερα απ' ότι στη Γερμανία με ρυθμό παραγωγής που μπορεί να φτάσει τις 200.000 μονάδες ετησίως. Το γεγονός αυτό, κάνει τη VW να πιστεύει πως το Fox μπορεί να αποφέρει κέρδη ήδη από τον πρώτο χρόνο παρουσίας του στην αγορά, κάτι που σπάνια συμβαίνει με καινούργια μοντέλα. Ο λόγος γι' αυτό, είναι ότι ένα μοντέλο που παρουσιάζεται στην αγορά για πρώτη φορά με κύκλο ζωής τα 6-7 χρόνια, είναι σχεδόν αδύνατο να φέρει κέρδη από τον πρώτο χρόνο, εξαιτίας του υψηλού κόστους που συνεπάγεται η σχεδίαση και εξέλιξή του. Από τη στιγμή όμως που το Fox μοιράζεται αρκετά στοιχεία με άλλα μοντέλα της VW, το κόστος εξέλιξης έχει κρατηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Τους προσεχείς μήνες το Fox θα αρχίσει να διατίθεται σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, με κινητήρες 1.2 και 1.4 λίτρων. Ενδεικτική του πως σκοπεύει να τοποθετήσει η VW το νέο της μικρό στην αγορά, είναι η τιμή της βασικής έκδοσης στη Γερμανία, που θα κρατηθεί κάτω από τα 9.000 ευρώ (συγκεκριμένα έχει διαμορφωθεί στις 8.950 ευρώ). Μάλιστα, η VW δεν κρύβει πως στοχεύει κατευθείαν στον κορεατικό ανταγωνισμό (Hyundai Atos, KIA Picanto), αλλά και σε όσους πιθανότατα θα προσανατολίζονταν στην αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Πηγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Μακαρι να γινουν ολα οπως ακριβως τα σκεφτονται οι ανθρωποι του μαρκετινκ της εταιριας και το fox να γραψει την δικη του ιστορια. Το topic μεταφερεται στο forum του Lupo αφου δεν εχει σχεση με τα polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 (edited) Να δουμε τιμες και διαφορα απο ανταγωνισμο και τοτε θα μπορουμε να πουμε αν θα εχει ελπιδες στην αγορα.... Παντως οι τελευταιες πληροφοριες ειναι για μια τιμη γυρω στα 10.000 €. Επισης συμφωνα με ανακοινωση της VW το Fox δεν θα αποτελεσει αντικαταστατη του Lupo αλλα θα ειναι ενα το πλεον μικρο της εταιρειας και η σειρα θα πηγαινει Fox, Lupo, Polo κλπ Edited April 13, 2005 by Peryrho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 Να δουμε τιμες και διαφορα απο ανταγωνισμο και τοτε θα μπορουμε να πουμε αν θα εχει ελπιδες στην αγορα.... Παντως οι τελευταιες πληροφοριες ειναι για μια τιμη γυρω στα 10.000 €. Επισης συμφωνα με ανακοινωση της VW το Fox δεν θα αποτελεσει αντικαταστατη του Lupo αλλα θα ειναι ενα το πλεον μικρο της εταιρειας και η σειρα θα πηγαινει Fox, Lupo, Polo κλπ και ακριβως ενα χρονο μετα την κυκλοφορια του fox οι κατασκευαστες του διαψευδονται περιτρανα για τις βλεψεις που ειχαν για το νεο υποτιθεται δημοφιλες μικρο fox..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 8, 2006 Report Share Posted July 8, 2006 Να δουμε τιμες και διαφορα απο ανταγωνισμο και τοτε θα μπορουμε να πουμε αν θα εχει ελπιδες στην αγορα.... Παντως οι τελευταιες πληροφοριες ειναι για μια τιμη γυρω στα 10.000 ¤. Επισης συμφωνα με ανακοινωση της VW το Fox δεν θα αποτελεσει αντικαταστατη του Lupo αλλα θα ειναι ενα το πλεον μικρο της εταιρειας και η σειρα θα πηγαινει Fox, Lupo, Polo κλπ Πολλά τα 10 χιλ. για ενα τέτοιο αμάξι...... και ψηλό και άχαρο και και .......... που είναι το design της vw??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kage Posted July 10, 2006 Report Share Posted July 10, 2006 gia Ελλαδα μιλαει to site ή γενικα? για γενικα μπορει...για Ελλαδα νο way Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danny Posted July 11, 2006 Report Share Posted July 11, 2006 μέχρι να βγει τελικα το fox ολα τα περιοδικα ειχαν στις στηλες ''συντομα'' οτι το 2006 θα βγει το lupo butterfly...τελικα βγηκε το fox σαν αντικαταστατης...Παντως το εσωτερικο του κ γενικα τα πλαστικα μερη του δν ειναι κ τοσο ποιοτικα οσο ενα VW.... εκτος του design.... εχω δει κ καμποσα να εχουν χαρτακι ΠΩΛΕΙΤΑΙ (?????) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
airthan Posted July 14, 2006 Report Share Posted July 14, 2006 Ασε που αν πας να πάρεις το 1.4 με την καλή έκδοση, δίνεις και λίγο παραπανω και παιρνεις το Polo. Η αλήθεια είναι οτι δεν εχει πάει καθόλου καλά στις πωλήσεις, σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kathgti Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Αντε να βγει κανένα body kit μπας και γίνει τίποτα......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...