fonzi Posted June 19, 2007 Report Share Posted June 19, 2007 (edited) Εχω ένα Golf IV 1.6 του 2000. (Golf IV 1.6 16v AUS 105PS). Εχω κάνει 65.000κμ και το προηγούμενο σερβις πριν 2 χρόνια με 45.000κμ Κανονικά μου λένε ότι θέλει λουρί κινητήρα αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Το βιβλίο σερβις γράφει για κάποιους κινητήρες στα 60000κμ και για κάποιους 90000κμ. Οι κωδικοί που έχει όμως είναι κάτι SDI, κλπ με 3 γράμματα. Στο δικό μου το μόνο που βλέπω είναι να γράφει AUS εκεί που λέει τα στοιχεία στην άδεια καθώς και πάνω στον κινητήρα. Καθώς και κάτι 1JJ... κλπ. Πως να εξακριβώσω σίγουρα αν ο κινητήρας μου είναι για τα 60 ή τα 90000κμ;; Edited June 19, 2007 by fonzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted June 24, 2007 Report Share Posted June 24, 2007 Το εψαχνα κι εγω φιλαράκι το θέμα εχω ενα gti IV.Τελικα άλλαξα ιμάντες στα 65000 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.... Θα ψάξω να βρώ πού έχει παει το topic αυτο και θα σε κατευθύνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Rider Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 (edited) Συνηθως αλλαζονται στα 65000km περιπου. Αυτο μπορει να το δει ο μηχανικος για να εισαι 100% σιγουρος. Εγω τον αλλαξα στα 67000km. Αλλα να εισαι προετοιμασμενος να πληρωσεις αρκετουτσικα, να φανταστεις μαζι με σερβις 550-600€, γιατι δεν ειναι 1 ιμαντας αλλα 3 ή 4. Edited June 26, 2007 by Golf_Rider Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ch02614 Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 εγω προτείνω να αλλάξεις τον ιμάντα γιατί είναι και 7 χρονων το αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VAGKOL Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 FILARAKI EGO EXO ENA GOLF IV 1.4 KAI ALLAKSA IMANTES STA 70.000 km KAI TO PROLABA STO TSAK PHGE 550EURO H ISTORIA...AN THES THN APOPSI MOU ALLAKSE TA NA HREMISEIS EINAI 3-4 IMANTES KAI TA SYMPRAGKALA TOUS..ALLA GINETAI ALLO AMAKSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
css03038 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Ναι...άλλαξε τον! Έχω το Golf iv 1.6 16v και τον άλλαξα στα 60.000 για καλό και για κακό και ένα ρουλεμάν ήταν έτοιμο να εγκαταλείψει!!! Αλλά εγώ τον πλήρωσα μαζί με αλλαγή κάπου στα 200 ευρώ και όχι 550.(Όχι όμως στη VW). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted July 16, 2007 Report Share Posted July 16, 2007 στο δικο μου αμαξι 1,6 8ν Bora ο προηγουμενος ιδιοκτητης του παν στην αντιπροσωπεια κανονικα ειναι στα 60-70χιλ χλμ αλλα εσυ εισαι στα 54 αλλαξε τους ομως επειδει ειναι αμαξι 7 χρονων νομιζω πως στην αποδειξη γραφει πως ο ενας ιμαντας ειχε 65ευρα τιμη με εκπτωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonzi Posted August 12, 2007 Author Report Share Posted August 12, 2007 Είναι το ίδιο αν παώ σε μηχανικό έξω σε σχέση με την αντιπροσωπεία; Υπάρχει κίννδυνος να μην το καταφέρει σωστά; Εχω έναν σχετικά φτηνό αλλά φτιάχνει κυρίως citroen-peugeot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LoukPeri Posted August 16, 2007 Report Share Posted August 16, 2007 Αν είναι καλός ο μηχανικός δεν θα έχεις πρόβλημα και θα πληρώσεις και πολύ πιο λίγα χρήματα. Εγώ τον άλλαξα στα 60.000, όταν έκανα και το πρώτο μεγάλο service,γιατί είχε αρχίσει και έκανε γραμμές ο ιμάντας απο την πανώ πλευρά και ο μηχανικός μου είπε να το αλλάξουμε.Δεν θυμάμαι αν άλλαξα όλους τους ιμάντες όμως. Όλο το service (φίλτρα, λάδια, ιμαντες) το πλήρωσα περίπου 200 ¤ρώπουλα!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtzovas Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 καλησπερα!!εγω εχω ενα golfaki 1.6 16v 2003 μοντελο και αλλαξα ιμαντες στα 95.000 χλμ στη vw(3 ιμαντες και 2 ρουλεμαν-550ευρω)αλλα ηταν ολοκαινουριοι!!το παιδι που μου τα αλλαξε μου πε οτι χαλαρα εβγαζα ακομα 15.000!τελικα ολα ειναι στο τροπο που οδηγεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 γειασασ, οταν ο ιμαντσασ χρονισμου ειναι πανο απο 5 χρονον τοτεσ αλαξτετον οσα χηλ. και να εχει. το προβλιμα ειναι οτι σκλιρενει, μετα αρχιζει και ραγιζει και το κακο ερχετε πριν καν το καταλαβεισ. μιλαο απο εμπιρια γιατι εχο τιχι αρκετουσ κινιτιρεσ που ι πελατεσ νομιζανε οτι μπρουνε να το αφισουνε λιγο ακομι αλα μετα παι ολοσ ο κινιτιρασ... @gtzovas: φιλε gtzova,,,,,δεν εχει και μονο με το ποσ το οδηγεισ να κανι αλα και με αλλεσ σινθικεσ οποσ κερικεσ..... τορα αν τον αλαζεσ στισ 95000 ι στισ 110000 δεν αλαζει και πολι. περα απο αυτο κανισ δεν μπορι να πει ποσο κραται ο ιμαντασ με το ματι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakis21401 Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 εχω ενα golf iv 1,6 8v και αλλαξα τους ιμαντες στα 80,000 χλμ.κανονικα τωρα ποτε πρεπι να τους ξαναλλαξω?στα 160.000 χλμ?και τοτε ειχα πληρωσει γυρω στα 250 ευρω μαζι με λαδια-φιλτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 160 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 (edited) λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 170 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη τελικα ποσο???? :D λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 160 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη αποφασισε :lol: Edited January 8, 2008 by golfakias1983 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...