Jump to content
fonzi

Golf Iv και αλλαγή ιμάντα

Recommended Posts

Εχω ένα Golf IV 1.6 του 2000. (Golf IV 1.6 16v AUS 105PS).

Εχω κάνει 65.000κμ και το προηγούμενο σερβις πριν 2 χρόνια με 45.000κμ

Κανονικά μου λένε ότι θέλει λουρί κινητήρα αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Το βιβλίο σερβις γράφει για κάποιους κινητήρες στα 60000κμ και για κάποιους 90000κμ.

Οι κωδικοί που έχει όμως είναι κάτι SDI, κλπ με 3 γράμματα.

Στο δικό μου το μόνο που βλέπω είναι να γράφει AUS εκεί που λέει τα στοιχεία στην άδεια καθώς και πάνω στον κινητήρα. Καθώς και κάτι 1JJ... κλπ.

Πως να εξακριβώσω σίγουρα αν ο κινητήρας μου είναι για τα 60 ή τα 90000κμ;;

Edited by fonzi
Link to comment
Share on other sites

Το εψαχνα κι εγω φιλαράκι το θέμα εχω ενα gti IV.Τελικα άλλαξα ιμάντες στα 65000 για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.... Θα ψάξω να βρώ πού έχει παει το topic αυτο και θα σε κατευθύνω...

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως αλλαζονται στα 65000km περιπου. Αυτο μπορει να το δει ο μηχανικος για να εισαι 100% σιγουρος. Εγω τον αλλαξα στα 67000km. Αλλα να εισαι προετοιμασμενος να πληρωσεις αρκετουτσικα, να φανταστεις μαζι με σερβις 550-600€, γιατι δεν ειναι 1 ιμαντας αλλα 3 ή 4.

Edited by Golf_Rider
Link to comment
Share on other sites

FILARAKI EGO EXO ENA GOLF IV 1.4 KAI ALLAKSA IMANTES STA 70.000 km KAI TO PROLABA STO TSAK PHGE 550EURO H ISTORIA...AN THES THN APOPSI MOU ALLAKSE TA NA HREMISEIS EINAI 3-4 IMANTES KAI TA SYMPRAGKALA TOUS..ALLA GINETAI ALLO AMAKSI

Link to comment
Share on other sites

Ναι...άλλαξε τον!

Έχω το Golf iv 1.6 16v και τον άλλαξα στα 60.000 για καλό και για κακό και ένα ρουλεμάν ήταν έτοιμο να εγκαταλείψει!!!

Αλλά εγώ τον πλήρωσα μαζί με αλλαγή κάπου στα 200 ευρώ και όχι 550.(Όχι όμως στη VW).

Link to comment
Share on other sites

στο δικο μου αμαξι 1,6 8ν Bora ο προηγουμενος ιδιοκτητης του παν στην αντιπροσωπεια κανονικα ειναι στα 60-70χιλ χλμ αλλα εσυ εισαι στα 54 αλλαξε τους ομως επειδει ειναι αμαξι 7 χρονων νομιζω πως στην αποδειξη γραφει πως ο ενας ιμαντας ειχε 65ευρα τιμη με εκπτωση

Link to comment
Share on other sites

Είναι το ίδιο αν παώ σε μηχανικό έξω σε σχέση με την αντιπροσωπεία; Υπάρχει κίννδυνος να μην το καταφέρει σωστά; Εχω έναν σχετικά φτηνό αλλά φτιάχνει κυρίως citroen-peugeot.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι καλός ο μηχανικός δεν θα έχεις πρόβλημα και θα πληρώσεις και πολύ πιο λίγα χρήματα.

Εγώ τον άλλαξα στα 60.000, όταν έκανα και το πρώτο μεγάλο service,γιατί είχε αρχίσει και έκανε γραμμές ο ιμάντας απο την πανώ πλευρά και ο μηχανικός μου είπε να το αλλάξουμε.Δεν θυμάμαι αν άλλαξα όλους τους ιμάντες όμως. Όλο το service (φίλτρα, λάδια, ιμαντες) το πλήρωσα περίπου 200 ¤ρώπουλα!!!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα!!εγω εχω ενα golfaki 1.6 16v 2003 μοντελο και αλλαξα ιμαντες στα 95.000 χλμ στη vw(3 ιμαντες και 2 ρουλεμαν-550ευρω)αλλα ηταν ολοκαινουριοι!!το παιδι που μου τα αλλαξε μου πε οτι χαλαρα εβγαζα ακομα 15.000!τελικα ολα ειναι στο τροπο που οδηγεις!!

Link to comment
Share on other sites

γειασασ,

οταν ο ιμαντσασ χρονισμου ειναι πανο απο 5 χρονον τοτεσ αλαξτετον οσα χηλ. και να εχει.

το προβλιμα ειναι οτι σκλιρενει, μετα αρχιζει και ραγιζει και το κακο ερχετε πριν καν το καταλαβεισ. μιλαο απο εμπιρια γιατι εχο τιχι αρκετουσ κινιτιρεσ που ι πελατεσ νομιζανε οτι μπρουνε να το αφισουνε λιγο ακομι αλα μετα παι ολοσ ο κινιτιρασ...

@gtzovas: φιλε gtzova,,,,,δεν εχει και μονο με το ποσ το οδηγεισ να κανι αλα και με αλλεσ σινθικεσ οποσ κερικεσ.....

τορα αν τον αλαζεσ στισ 95000 ι στισ 110000 δεν αλαζει και πολι. περα απο αυτο κανισ δεν μπορι να πει ποσο κραται ο ιμαντασ με το ματι....

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα golf iv 1,6 8v και αλλαξα τους ιμαντες στα 80,000 χλμ.κανονικα τωρα ποτε πρεπι να τους ξαναλλαξω?στα 160.000 χλμ?και τοτε ειχα πληρωσει γυρω στα 250 ευρω μαζι με λαδια-φιλτρα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 160 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη

Link to comment
Share on other sites

λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 170 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη

τελικα ποσο???? :D :D :D

λοιπον αλλαγη κιτ ιμαντα χρονισμου κινητηρα 160 ευρο στο ηλεια αιγαλεω πριν 5 ημερες...χωρις αντλια νερου γιατι ειχα ηδη αλλαξει πιο νωρρις σε μεταλλικη

αποφασισε :lol: :lol: :lol:

Edited by golfakias1983
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.