Jump to content
simos

Κ.Τ.Ε.Ο.

Recommended Posts

ειναι απο την μανα του φιμε οχι ζελατινα και βεβαιωση δεν μου δινουνε απο την αντιπροσωπια ουτε απο την cosmocar

Το μηχανολογικο δεν το αναφερει στην αδεια αλλα ουτε εχει εγκριση τυπου για φιμε

Το κτεο μου λεει θελω εγκριση τυπου

Εγω παντως εχ χαζεψει και δεν ξερω τι αλλο να κανω

βοηθειαααααα!!!

κανονικα απο την στιγμη που τα φιμε ειναι τζαμι και μαλιστα απο την ιδια την εταιρια πρεπει η να το εγραφε στην αδεια η να σου δοσουν βεβαιωση [ειναι υποχρεωμενοι] πως το αυτοκινητο το πειρες απο την αντιπροσωπεια με τζαμι φιμε [ετσι το εστειλε η εταιρια] εμενα οταν ειχα του πατερα μου το φορντ μου ειπαν στο κτεο πως για την ηλιοροφη επρεπε να το γραφει στην αδεια ομως αυτο δεν μπορουσε να γινει οπως μας ειπε τοτε η στακορ αλλα μας εβγαλε βεβαιωση πως ετσι αγοραστικε απο αυτους [εργοστασιακα] το αυτοκινητο με ηλιοροφη το ιδιο πρεπει να σου κανουν απο την κοσμοκαρ

Link to comment
Share on other sites

κανονικα απο την στιγμη που τα φιμε ειναι τζαμι και μαλιστα απο την ιδια την εταιρια πρεπει η να το εγραφε στην αδεια.....

c075.gif - πολυ σωστα αλλωστε αυτο ειναι το κυριο οπλο μας στο μπλοκο με τους πολιτσαμνους αν πανε να μας γραψουν για "φιμε" τζαμια (!)

Link to comment
Share on other sites

c075.gif - πολυ σωστα αλλωστε αυτο ειναι το κυριο οπλο μας στο μπλοκο με τους πολιτσαμνους αν πανε να μας γραψουν για "φιμε" τζαμια (!)

μονο που στην αστυνομια οπως εχω ξαναπει δεν υσχειει οτι στο κτεο τωρα αν με την βεβαιωση τους πεις πως στο κτεο σου την ζητησαν και σε περασαν βση αυτης τοτε κατι μπορει να γινει ομως ο κοκ λεει πως στα φιμε ειναι επιτρεπομενα μονο οταν ειναι εμφανεις οι επιβαινοντες και κυριος οδηγος-συνοδηγος :)

Link to comment
Share on other sites

:cry: - δεν εχουν οργανο φωτομετρησης αρα ειναι "σχετικο" το αν σε βλεπουν καθαρα ή οχι αλλως τε τα εργοστασιακα κρυσταλλα ποτε δεν ειναι μαυρα [εξαιρεση υπηρεσικ πχ τζιπ ΕΚΑΜ] ωστε να υπαρχει προβλημα ,ο κατασκευαστης εχει κανει μετρησεις δεν βγαινουν σε οτι αποχρωση/τονο να ειναι (!)
Link to comment
Share on other sites

:lol: - δεν εχουν οργανο φωτομετρησης αρα ειναι "σχετικο" το αν σε βλεπουν καθαρα ή οχι αλλως τε τα εργοστασιακα κρυσταλλα ποτε δεν ειναι μαυρα [εξαιρεση υπηρεσικ πχ τζιπ ΕΚΑΜ] ωστε να υπαρχει προβλημα ,ο κατασκευαστης εχει κανει μετρησεις δεν βγαινουν σε οτι αποχρωση/τονο να ειναι (!)

ετσι ειναι οποτε αν σε βλεπουν απο εξω ολα οκ

οσο για τα τζαμια πολλες εταιριες βαζουν σε αρκετα αυτοκινητα και οχι μονο σε τζιπ [τουλαχιστον στα πιο καινουρια μοντελα] :angry2:

Link to comment
Share on other sites

:whistling: - δεν εχουν οργανο φωτομετρησης αρα ειναι "σχετικο" το αν σε βλεπουν καθαρα ή οχι αλλως τε τα εργοστασιακα κρυσταλλα ποτε δεν ειναι μαυρα [εξαιρεση υπηρεσικ πχ τζιπ ΕΚΑΜ] ωστε να υπαρχει προβλημα ,ο κατασκευαστης εχει κανει μετρησεις δεν βγαινουν σε οτι αποχρωση/τονο να ειναι (!)

Το οργανο φωτομετρησης δε θα ειχε νοημα αφου στον ΚΟΚ δεν αναγραφεται επιτρεπομενο οριο φωτεινοτητας.Σε σχετικο με τις μεμβρανες τοπικ εχει ανεβασει η Ναταλια το σχετικο αρθρο του ΚΟΚ

Link to comment
Share on other sites

:whistling: - υπαρχει οριο φιλε μου εδω και πολλα χρονια ειναι το 38%

αυτο υπαρχει σε κανενα χαρτι του κοκ? γιατι απο οσο γνωριζω δεν υπαρχει

Link to comment
Share on other sites

;) - υπαρχει οριο φιλε μου εδω και πολλα χρονια ειναι το 38%

Δε νομιζω να υπαρχει τετοιο οριο στον ΚΟΚ.Κι εγω για το αν σε βλεπει ή οχι το τροχονομος ξερω οτι ισχυει.Θα μαθω για να βεβαιωθω.

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφο της Γεν. Διεύθ. Μεταφορών του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΑΠ 33965/1806) που εστάλη προς την EWFA (European Window Film Association) και άλλους ενδιαφερόμενους ως διευκρινιστική οδηγία:

Bάση του αρθ.81 ο οδηγός πρέπει να είναι ορατός αλλά ο ΚΟΚ δεν ορίζει σαφείς τεχνικές προδιαγραφές όμως κάτι τέτοιο ρυθμίζεται με την οδηγία 92/22/ΕΟΚ η οποία αναφέρει ότι κάθε αμάξι πρέπει να τηρεί τις προδιαγραφές της οδηγίας του κανονισμού αρθ 43. Της ΟΕΕ/ΗΕ. Μεταξύ λοιπόν των προδιαγραφών ορίζονται επ’ ακριβώς οι ελάχιστες προδιαγραφές των υαλοπινάκων σε ότι αφορά τον συντελεστή (ποσοστό) μετάδοσης του φωτός ως εξής:

(ελάχιστη διαπερατότητα δηλαδή)

75% οι ανεμοθώρακες

70% για τα παράθυρα εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού

70% για τα πίσω παράθυρα, εκτός αν έχει δύο πλευρικούς καθρέπτες, οπότε και δεν ορίζεται

a014.gif - τελικα ειναι ως 30% δεν το θυμομουν καλα αλλα να το εγγραφο (!)

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφο της Γεν. Διεύθ. Μεταφορών του Υπ. Μεταφορών και Επικοινωνιών (ΑΠ 33965/1806) που εστάλη προς την EWFA (European Window Film Association) και άλλους ενδιαφερόμενους ως διευκρινιστική οδηγία:

Bάση του αρθ.81 ο οδηγός πρέπει να είναι ορατός αλλά ο ΚΟΚ δεν ορίζει σαφείς τεχνικές προδιαγραφές όμως κάτι τέτοιο ρυθμίζεται με την οδηγία 92/22/ΕΟΚ η οποία αναφέρει ότι κάθε αμάξι πρέπει να τηρεί τις προδιαγραφές της οδηγίας του κανονισμού αρθ 43. Της ΟΕΕ/ΗΕ. Μεταξύ λοιπόν των προδιαγραφών ορίζονται επΆ ακριβώς οι ελάχιστες προδιαγραφές των υαλοπινάκων σε ότι αφορά τον συντελεστή (ποσοστό) μετάδοσης του φωτός ως εξής:

(ελάχιστη διαπερατότητα δηλαδή)

75% οι ανεμοθώρακες

70% για τα παράθυρα εκατέρωθεν της θέσης του οδηγού

70% για τα πίσω παράθυρα, εκτός αν έχει δύο πλευρικούς καθρέπτες, οπότε και δεν ορίζεται

a014.gif - τελικα ειναι ως 30% δεν το θυμομουν καλα αλλα να το εγγραφο (!)

Το θεμα ομως ειναι οτι ο ΚΟΚ αλλαξε προσφατα και στο αρθ 81 δεν αναφερονται πουθενα ουτε τα επιτρεπομενα ποσοστα φωτεινοτητας αλλα ουτε γινεται μνεια στην οδηγια που παραθετεις.Ξερεις τι ημερομηνια εσχει η συγκεκριμενη οδηγια;Διοτι αν ειναι προγενεστερη του νεου ΚΟΚ , τοτε επρεπε να γινεται σχετικη μνεια στο αρθ 81 διαφορετικα πιασε το αυγο κ κουρεφ'το.

Link to comment
Share on other sites

:thumbsup: - αυτο ισχυε στα μεσα του καλοκαιριου 2007 μετα δεν ξερω αν αλλαξε κατι ,αυτος ειναι ο νεος ΚΟΚ: http://www.yme.gov.gr/imagebank/categories/KOK_pdf.pdf

στην σελιδα 128-9 που ειναι το αρθρο 81 δεν λει κατι αλλα μηπως αυτο που παρεθεσα ειναι συμπληρωματικο (?)

Bάση του αρθ.81 ο οδηγός πρέπει να είναι ορατός αλλά ο ΚΟΚ δεν ορίζει σαφείς τεχνικές προδιαγραφές όμως κάτι τέτοιο ρυθμίζεται με την οδηγία 92/22/ΕΟΚ η οποία αναφέρει ότι κάθε αμάξι πρέπει να τηρεί τις προδιαγραφές της οδηγίας του κανονισμού αρθ 43. Της ΟΕΕ/ΗΕ
Link to comment
Share on other sites

πάντως στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι αρκετά ελαστικοί...

πήγα να περάσω ένα παλιο πεζώ που έχω, ξέρωντας ότι έχει πρόβλημα με αμορτισέρ κ φρένα, κ μου το πέρασαν.

Απλώς μου υπέδειξαν τα προβλήματα να τα κάνω για την ασφάλεια μου, όπως και έκανα...

Link to comment
Share on other sites

εγώ δηλαδή να αισθάνομαι τυχερός που πέρασα εξετάσεις οδήγησης και δύο αμάξια από ΚΤΕΟ (το ένα μάλιστα ένα ΤΟΥΟΤΑ του '78!!!!) χωρίς να λαδώσω??? :lol::blush:

Κανονικά πρέπει να χαίρεσαι που δε στο κρατήσαν για έκθεση αντίκας !!!!! tongue.gif:lol:

Link to comment
Share on other sites

πάντως στα ιδιωτικά ΚΤΕΟ είναι αρκετά ελαστικοί...

πήγα να περάσω ένα παλιο πεζώ που έχω, ξέρωντας ότι έχει πρόβλημα με αμορτισέρ κ φρένα, κ μου το πέρασαν.

Απλώς μου υπέδειξαν τα προβλήματα να τα κάνω για την ασφάλεια μου, όπως και έκανα...

στα ικτεο τα μηχανήματα ρυθμίζονται βάσει κάποιον ορίων, π.χ. στο φρενόμετρο πρέπει να πιάσεις το 50% σε κάθε τροχό, επίσης σε κόβουνε αν έχεις απόκλιση μεταξύ 2 κινητήριων τροχών πάνω από 10%. αυτά τα όρια ισχύουν για όλα τα αυτοκίνητα, 4χ4,2χ4. Σε καμία περίπτωση δε θα σου πούνε δεν περνάς κτεο.Κανόνικα έπρεπε να σε κόβουν μιας και γίνεσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους. Αυτά

Link to comment
Share on other sites

Κανόνικα έπρεπε να σε κόβουν μιας και γίνεσαι επικίνδυνος για τους υπόλοιπους. Αυτά

Και το λογικο και σωστο ετσι ειναι. :)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια θυμαμαι χρονια πριν που ειχα ενα scirocco Μκ1, τα προβληματα που ειχα με το τοτε B κτεο Θεσσαλονικης.

Το αμαξι ΔΕΝ ειχε πουθενα σκουρια η σαπιλα, και η ολη μετατροπη GTO ητανε εγκεκριμενη, αλλα δεν μου το περνουσανε.

Την πρωτη φορα, ο τυπος ξυνισε με τα ζαντολαστιχα, λεγοντας μου οτι η διασταση τους δεν προβλεπετε και παω για επανελεγχο.

Την δευτερη φορα (εχοντας επισημο εγγραφο απο scirocco club Γερμανιας, πληρη ελεγχο express service, και χαρτι απο ΕΤΕΑ VW) δεν ειχε τι να μου πει

ο μαπας και μου λεει οτι κοβεσαι απο καυσαερια!!!!

Του λεω το εχω μετρηση λιγο πριν ερθω εδω, και ητανε πολυ πιο κατω του κανονικου, αλλα αυτος εκει....ηθελε τις τοτε χηνες τις οποιες ομως εγω πεισματικα δεν ηθελα να δωσω.

Αποτελεσμα, δεν τις εδωσα και δεν περασα ποτε ΚΤΕΟ.

Γιατι? εξελιξα τοτε scirocco τοσο πολυ που θα μπορουσα με τα λεφτα που εδωσα να εχω μια κυριλε κουρσα.

Δεν ανεχομαι ο καθε λεχ@#$%ς, που ειναι εκει μεσα, να επιβαλει τους δικους του κανονες, ενω ολοι οι αλλοι βγαζουν το αμαξι καταλληλοτατο για κυκλοφορια.

Δεν με σταματησανε ποτε για ελεγχο αν περασα ΚΤΕΟ, και αργοτερα οταν με μιση καρδια πουληθηκε το αμαξι με την προικα του σε εναν νεαρο, του εξηγησα τα παραπανω, και δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα με την αγορα του.

Edited by Untouchable
Link to comment
Share on other sites

Παιδια θυμαμαι χρονια πριν που ειχα ενα scirocco Μκ1, τα προβληματα που ειχα με το τοτε B κτεο Θεσσαλονικης.

Το αμαξι ΔΕΝ ειχε πουθενα σκουρια η σαπιλα, και η ολη μετατροπη GTO ητανε εγκεκριμενη, αλλα δεν μου το περνουσανε.

Την πρωτη φορα, ο τυπος ξυνισε με τα ζαντολαστιχα, λεγοντας μου οτι η διασταση τους δεν προβλεπετε και παω για επανελεγχο.

Την δευτερη φορα (εχοντας επισημο εγγραφο απο scirocco club Γερμανιας, πληρη ελεγχο express service, και χαρτι απο ΕΤΕΑ VW) δεν ειχε τι να μου πει

ο μαπας και μου λεει οτι κοβεσαι απο καυσαερια!!!!

Του λεω το εχω μετρηση λιγο πριν ερθω εδω, και ητανε πολυ πιο κατω του κανονικου, αλλα αυτος εκει....ηθελε τις τοτε χηνες τις οποιες ομως εγω πεισματικα δεν ηθελα να δωσω.

Αποτελεσμα, δεν τις εδωσα και δεν περασα ποτε ΚΤΕΟ.

Γιατι? εξελιξα τοτε scirocco τοσο πολυ που θα μπορουσα με τα λεφτα που εδωσα να εχω μια κυριλε κουρσα.

Δεν ανεχομαι ο καθε λεχ@#$%ς, που ειναι εκει μεσα, να επιβαλει τους δικους του κανονες, ενω ολοι οι αλλοι βγαζουν το αμαξι καταλληλοτατο για κυκλοφορια.

Δεν με σταματησανε ποτε για ελεγχο αν περασα ΚΤΕΟ, και αργοτερα οταν με μιση καρδια πουληθηκε το αμαξι με την προικα του σε εναν νεαρο, του εξηγησα τα παραπανω, και δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα με την αγορα του.

φίλε και οι υπάλληλοι στα ΙΚΤΕΟ έχουν εντολές να μην περνούν αυτοκίνητα με υπερμεγέθη λάστιχα, χαμηλωμα σαύρας, φιμέ κατράμι κλπ. Δεν είναι σωστό πως να το κάνουμε, το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο.δεν μπορείς με αποστάτες και τροχούς τεράστιους να θες να σε περάσουν, οπότε καλά κάνουν και τα κόβουν τα αυτοκίνητα.Αν δεν είναι με εργοστασιακές προδιαγραφές άντε ένα νούμερο παραπάνω στα λάστιχα άντε να το περάσουν Αλλά ελεύθερες εξατμίσεις και τέτοια δεν τα περνάνε κανονικά

Link to comment
Share on other sites

φίλε και οι υπάλληλοι στα ΙΚΤΕΟ έχουν εντολές να μην περνούν αυτοκίνητα με υπερμεγέθη λάστιχα, χαμηλωμα σαύρας, φιμέ κατράμι κλπ. Δεν είναι σωστό πως να το κάνουμε, το αυτοκίνητο γίνεται επικίνδυνο.δεν μπορείς με αποστάτες και τροχούς τεράστιους να θες να σε περάσουν, οπότε καλά κάνουν και τα κόβουν τα αυτοκίνητα.Αν δεν είναι με εργοστασιακές προδιαγραφές άντε ένα νούμερο παραπάνω στα λάστιχα άντε να το περάσουν Αλλά ελεύθερες εξατμίσεις και τέτοια δεν τα περνάνε κανονικά

Θα ελεγα περισσοτερα, αλλα σεβομαι τους κανονες που υπαρχουν στο forum....

Στον ακριβως διπλα μου διαδρομο, περνουσε escort mk1, το οποιο αμφιβαλω αν υπηρχε καθολου πατωμα!!!

Σαπιλα σε ολο της το μεγαλειο - ΠΕΡΑΣΕ ΟΜΩΣ.

Και αρκετα αλλα ΧΡΕΠΙΑ με το αζημιωτο παντα! To αζημιωτο ειναι που με ενοχλει αν προσεξες.

Scirocco GTO και πως ητανε

gsqpfw31q3lki86p0v12.gif

c6x7hi8mxqje5pfba3jl.gif

Link to comment
Share on other sites

THN ΔΕΥΤΕΡΑ πρεπει να περασω κτεο στο golf(μκιι)!!!!! το αμαξι δεν εχει τελειωσει ακομα,ειναι λυμμενο κ αβαφο,θα παρει κανα μηνα να τελειωσει,ξερει κανεισ πως παιρνω παραταση??????

Link to comment
Share on other sites

δεν παίρνεις παράταση

απλά το πάς όταν έχει τελειώσει και πληρώνεις κάποια λεφτά παραπάνω ως πρόστιμο

50% για 30 μέρες και 100% για περισσότερες αν θυμάμαι καλά

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί στον ANT1 είχε ως είδηση ότι τα καινούρια αυτοκίνητα θα περνάνε πρώτη φορά ΚΤΕΟ με την συμπλήρωση 4 ετών (το ίδιο δεν ίσχυε και τώρα?) και το πρόστιμο γι αυτούς που θα καθυστερούν θα είναι 450 ευρω! ;)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί στον ANT1 είχε ως είδηση ότι τα καινούρια αυτοκίνητα θα περνάνε πρώτη φορά ΚΤΕΟ με την συμπλήρωση 4 ετών (το ίδιο δεν ίσχυε και τώρα?) και το πρόστιμο γι αυτούς που θα καθυστερούν θα είναι 450 ευρω! ;)

ισχυε αλλα για την επαρχια μονο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.