Jump to content
SYKIES20

Silentblock (Σινεμπλόκ)

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους.

Έχω ενα Polo 9N 16V του '04 με 14αρες ζάντες (τις δικές του 185/60-14) και αμορτισερ τα Koni τα κιτρινα (ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα). Ελατήρια της μαμάς του. Το αμάξι έχει περιπου 70.000 χλμ και ειπα να βάλω σινεμπλοκ απο Ιμπιζα Κουπρα γιατί διάβασα καλές κριτικές από πολυ κόσμο σε φόρουμ τόσο από κατόχους Polo όσο και Ibiza. Το συνολικό κόστος μου βγήκε 80 ευρω σε αντιπροσωπεια της Seat (μέσα στην τιμη η τοποθέτηση και ευθυγράμμιση).

+: Νοιωθω το αμάξι πιο σταθερό, πιο δεμένο. Στρίβει καλύτερα και δε γέρνει. Το τιμόνι δίνει πιο ακριβή πληροφόρηση στα χέρια. Εχω επίσης καλύτερη αίσθηση στα φρένα.

-: Αισθάνεσαι πιο πολύ τις λακκούβες και τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα (όχι τιποτε φοβερό παντως).

Και κάτι ακόμα που για καποιους μπορει να είναι θετικό και για αλλους αρνητικό. Το αμάξι γίνεται πιο απόλυτο στο χειρισμό του τιμονιού και των φρένων. Τι εννοώ: έχω το Polo πεντε χρόνια και ήξερα ακριβώς αν στρίψω το τιμόνι τόσες μοίρες πόσο θα στρίψει και αν φρενάρω με τόση δύναμη πότε θα σταματήσει. Τώρα πρέπει να το ξαναμάθω γιατί (τουλάχιστον έχω την αίσθηση ότι) στρίβει περισσότερο και φρενάρει πιο άμεσα. Κατά μια έννοια είναι σαν να οδηγώ άλλο αμάξι πιο σπορ. Θέλει πιο σταθερό χέρι στο τιμόνι γιατί, εκεί που παλια έστριβα με το ένα χέρι χαλαρός γιατί ήξερα ότι θα στρίψει λίγο, τώρα πρέπει να έχω το νου μου. Έχει πολλή πλάκα πάντως και συστήνω αυτή την αναβάθμιση αν σας ενδιαφέρει το σπορ στήσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κλείσει ένα σετάκι να το πάρω αύριο γιατί μετά από σχεδόν 7 χρόνια χρήσης, τα δικά μου είναι.....ανύρπακτα πλέον.

Προσωπικές εντυπώσεις σύντομα.

Πιστεύω πάντως ότι σε συνδυασμό με τα 195/50/15 ελαστικά, θα δέσει άψογα το εμπρός σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω κλείσει ένα σετάκι να το πάρω αύριο γιατί μετά από σχεδόν 7 χρόνια χρήσης, τα δικά μου είναι.....ανύρπακτα πλέον.

Προσωπικές εντυπώσεις σύντομα.

Πιστεύω πάντως ότι σε συνδυασμό με τα 195/50/15 ελαστικά, θα δέσει άψογα το εμπρός σύστημα.

θα νιώθεις λίγο ποιο δεμένο το αμάξι μπροστά, και θα έχεις μιά καλύτερη έσθηση στο στρίψιμο.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά και εγώ εχω τα σινεμπλοκ του cupra εδω και 2,5 χρόνια και παρατηρώ πως το τιμόνι έχει βαρύνει ελαφρώς είναι όντως λίγο πιο άμεσο αλλά θέλω να ρωτήσω και εγώ κάτι..στις χαμηλές στροφές ρελαντί με 2ρα κυρίως τρέμει το τιμόνι το εχει παρατηρήσει κάποιος άλλος ή ωφείλετε σε άλλο παράγοντα?

Link to comment
Share on other sites

παιδιά και εγώ εχω τα σινεμπλοκ του cupra εδω και 2,5 χρόνια και παρατηρώ πως το τιμόνι έχει βαρύνει ελαφρώς είναι όντως λίγο πιο άμεσο αλλά θέλω να ρωτήσω και εγώ κάτι..στις χαμηλές στροφές ρελαντί με 2ρα κυρίως τρέμει το τιμόνι το εχει παρατηρήσει κάποιος άλλος ή ωφείλετε σε άλλο παράγοντα?

σε εμένα που φοράω PowerFlex έχει ένα ελάχιστο. αλλά να ξέρεις ότι τα PowerFlex είναι ποιό σκληρά σε σχέσει με του cupra

Link to comment
Share on other sites

ok thanx φίλε απλά το είχα απορία αν συμβαίνει μόνο σε μένα γιατί στο δικό μου είναι λίγο έντονο..παρόλα αυτά πιστεύω πως είναι πολύ καλη σαν κίνηση καθώς το polo δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι

Link to comment
Share on other sites

ok thanx φίλε απλά το είχα απορία αν συμβαίνει μόνο σε μένα γιατί στο δικό μου είναι λίγο έντονο..παρόλα αυτά πιστεύω πως είναι πολύ καλη σαν κίνηση καθώς το polo δεν έχει και την καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι

το πόλο, για να το δείς να στρίβει και να πατάει και να σε πλοιροφορει τέλεια, θέλει αρκετή δουλιτσά... αλλά για τα χρόνια του (ιδικά τα 6Ν) ήτανε αρκετά καλά στο πάτημα και την πλοιροφόριση. Πάντως καλή κίνηση το σινεμπλοκ του Coupra.

Link to comment
Share on other sites

το 6Ν ήταν άλλο αμάξι κατ εμέ, το είχαμε στην οικογένεια παλιά και δεν ήταν τόσο ήμερο σαν το 9Ν..παιδιά sorry για το off topic αλλά μιαςκαι είμαι καινούριος μήπως υπάρχει κανείς εδώ με ελαφρώς φτιαγμένο ή απείραχτο 100αρακι να κάνουμε μια δοκιμή γιατι τον τ΄λεύταιο καιρο εχω δεί περίεργα αποτελέσματα με το αυτοκίνητο...για την πλάκα μας εννοείτε δεν είμαι κοντράκιας απλά με έχει παραξενέψει..

Link to comment
Share on other sites

το 6Ν ήταν άλλο αμάξι κατ εμέ, το είχαμε στην οικογένεια παλιά και δεν ήταν τόσο ήμερο σαν το 9Ν..παιδιά sorry για το off topic αλλά μιαςκαι είμαι καινούριος μήπως υπάρχει κανείς εδώ με ελαφρώς φτιαγμένο ή απείραχτο 100αρακι να κάνουμε μια δοκιμή γιατι τον τ΄λεύταιο καιρο εχω δεί περίεργα αποτελέσματα με το αυτοκίνητο...για την πλάκα μας εννοείτε δεν είμαι κοντράκιας απλά με έχει παραξενέψει..

τι έχεις δει?

Link to comment
Share on other sites

άνοιξα με α3 1,6 με εισαγώγη και απο 1ες μεχρι 130 ήμουν 3 αμάξια μπροστά και με forester 2.0 πάλι απο 1ες μέχρι 130 ακριβώς ίσια..κάτι που στα χαρτιά μου φαίνεται αδύνατο..εσένα που πρέπει να ξέρεις σου φαίνεται φυσιολογικό?γιατί μου φαίνεται πολύ παράξενο

Link to comment
Share on other sites

ανοιξε με καποια στα κυβικα σου, και στο βαρος το δικο σου και στα ιδια επιπεδα ιπποδυναμης σου!

Link to comment
Share on other sites

παντως μελοντικα αν χριαστει να ξανα αλαξεις σινεμπλοκ, θα σου πρωτινα να βαλης power flex.

Link to comment
Share on other sites

μια απορία που μου δημιουργήθηκε απο το ολο topic, οσο πιο σκληρό το σινεμπλοκ, τοσο πιο λιγους κραδασμους νιώθουμε μεσα στο αμαξι? γίνεται να τους εξαλείψουμε εντελώς?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά βελτιώνεται η αίσθηση στο τιμόνι και γενικότερα σφίγγει το εμπρός σύστημα. Οπότε οι κραδασμοί που μεταφέρονται είναι περισσότεροι σε σχέση με το εργοστασιακό στήσιμο του Polo.

Edit: Eνώθηκαν 2 θέματα με ίδιο περιεχόμενο.

Edited by nikkosnet
Link to comment
Share on other sites

συγγνώμη για το off topic αλλά τι μπορούμε να αλλάξουμε για να περναει το αμάξι πανω απο τους ελληνικους γεματους λακουβες δρόμους μειώνοντας τους κραδασμους? ας πουμε σε κατι ταξι mercedes μου εχει τυχει να τρανταζει ελαχιστα... παρολα αυτα πως μπορώ να έχω και καλη αισθηση στο τιμόνι αλλα και το άλλο που ζητάω! ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

ήθελα να προσθέσω ότι για την συντήρηση των σινεμπλοκ μπορούμε να ψεκάζουμε με κάποιο σπρέυ σιλικόνης. Στρίβουμε το τιμόνι και πέφτουμε απο κάτω και......είναι μπροστά μας όλο το ψαλίδι. Tα έχω αλλάξει πριν 60.000 χλμ και τα έχω ακόμα χωρίς να έχουν κοπεί. Ειδικα αν έχουν σκληρύνει και είναι έτοιμα να κοπούν θα περνούν μέσα όλοι οι κραδασμοί.

Link to comment
Share on other sites

ήθελα να προσθέσω ότι για την συντήρηση των σινεμπλοκ μπορούμε να ψεκάζουμε με κάποιο σπρέυ σιλικόνης. Στρίβουμε το τιμόνι και πέφτουμε απο κάτω και......είναι μπροστά μας όλο το ψαλίδι. Tα έχω αλλάξει πριν 60.000 χλμ και τα έχω ακόμα χωρίς να έχουν κοπεί. Ειδικα αν έχουν σκληρύνει και είναι έτοιμα να κοπούν θα περνούν μέσα όλοι οι κραδασμοί.

καλή μοντίφα Σπύρο :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά

Πριν κανενα τρίμηνο άρχισε να ακούγεται ενα τρομερό τρίξιμο σε κάθε λακούβα αλλά και σε κάθε αλλαγή ταχύτητας. ¶λλαξα τα αμορτισέρ τα οποία ήταν και αυτά σε τραγική κατάσταση (monroe reflex τα καινούργια) αλλά το τρίξιμο συνεχίζεται. Όταν σηκώσαμε το αυτοκίνητο διαπιστώσαμε πως τα συνεμπλοκ είναι σκισμένα, όπως επίσης πρόβλημα έχουν τα ακρόμπαρα και τα σταμπιλάιζερ. Με αλλαγή αυτών των ανταλλακτών θα σταματήσει το τρίξιμο και το "κλώτσιμα" του αυτοκινήτου ή πρέπει να δω κατι άλλο? Polo 9n 2004, 1.4.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα!

Μιας και έκανα service σήμερα τσεκάρανε και τα σινεμπλόκ και είναι φαγωμένα.. Οπότε σκέφτομαι και εγώ να βάλω του ibiza cupra στο polo 9n μου αφού τα προτίνετε ως καλύτερα..

Πώς να ζητήσω? ξέρετε κάποιο κωδικό?

στο συνεργείο που τα πήγα μου είπαν γύρω στα 70Ε εργασία +το κόστος των σινεμπλόκ(μόνο για τα μπροστινά μιλάμε..)

Είναι καλή η τιμή ή να πάω αλλού?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τα είχα πάρει από το Σαββέλο πριν κανά 2 χρόνια αλλά δεν είχα δώσει τόσα λεφτά

(δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα). Ρίξε κανά τηλέφωνο και εκεί να δεις τι παίζει..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.