cprionas Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Καλησπέρα σε όλους, Εδώ και περίπου 10 ημέρες έκανα στο Golfάκι μου (GT - 1.4 - 170ps) το service των 30.000χλμ, (...έχοντας κάνει 24.000χλμ). Δυστυχώς όμως μου έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα το οποίο δεν ξέρω κιόλας αν έχει να κάνει με το service. Αρκετές φορές που ξεκινάω από στάση την ώρα που βάζω από πρώτη δευτέρα και μόνο στη δευτέρα αν και εφόσον έχω πάνω από 3500 ~ 4000 στροφές με όλο το συμπλέκτη πατημένο ακούγεται ένας ενοχλητικός θόρυβος σαν να ξυρίζω το γρανάζι της ταχύτητας. Σας έχει τύχει?? Εννοείται πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν με έπιασε η όρεξη να καρφώνω ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη αλλά και ούτε το έχω ζορίσει ποτέ αρκετά στον ενάμιση χρόνο που το έχω... Thanks!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Καλησπέρα σε όλους,Εδώ και περίπου 10 ημέρες έκανα στο Golfάκι μου (GT - 1.4 - 170ps) το service των 30.000χλμ, (...έχοντας κάνει 24.000χλμ). Δυστυχώς όμως μου έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα το οποίο δεν ξέρω κιόλας αν έχει να κάνει με το service. Αρκετές φορές που ξεκινάω από στάση την ώρα που βάζω από πρώτη δευτέρα και μόνο στη δευτέρα αν και εφόσον έχω πάνω από 3500 ~ 4000 στροφές με όλο το συμπλέκτη πατημένο ακούγεται ένας ενοχλητικός θόρυβος σαν να ξυρίζω το γρανάζι της ταχύτητας. Σας έχει τύχει?? Εννοείται πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν με έπιασε η όρεξη να καρφώνω ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη αλλά και ούτε το έχω ζορίσει ποτέ αρκετά στον ενάμιση χρόνο που το έχω... Thanks!!! Φιλε εγω το ζοριζα και μου το εκανε νωριτερα και με αφησε στο δρομο το αυτοκινητο απο σασμαν..πηγαινε το γρηγορα στην αντιπροσωπεια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLakis Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 ...Εννοείται πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν με έπιασε η όρεξη να καρφώνω ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη αλλά και ούτε το έχω ζορίσει ποτέ αρκετά στον ενάμιση χρόνο που το έχω... Γιατί υπάρχουν άτομα που αλλάζουν τις ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη?? Εγώ μέχρι τώρα ήξερα ότι υπάρχουν καραγκ.. που αλλάζουν με πατημένο γκάζι γιατί νομίζουν ότι κερδίζουν κάτι, αλλά όχι και χωρίς συμπλέκτη. Αυτό πάει πολύ.. Εξάλλου δεν κερδίζεις τίποτα αν κάνεις αλλαγές "απαγορευμένες" και αυτό είναι τεκμηριωμένο.. Sorry για το λίγο off topic αλλά μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση.Ελπίζω να βρεις το πρόβλημα σου στο σασμάν..Good luck!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Αλλαγή συγχρονιζέ 1η-2ας. Προσπάθησε για αλλαγή κιβωτίου αντί επισκευή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted July 10, 2007 Author Report Share Posted July 10, 2007 Καταρχήν ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις έως τώρα, επί του θέματος...έφυγα για αντιπροσωπείαααααα πριν τα πράγματα χειροτερέψουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted July 11, 2007 Author Report Share Posted July 11, 2007 (edited) And the winner is.....αλλαγή συγχρονιζέ .....και τρεις ημέρες χωρίς το Golfάκι μου.. Edited July 11, 2007 by chrisss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
agka8l Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 ε μην σκευτεσε αυτο να σκευτεσε οτι εισαι με την εγγυηση!παντως δεν ξερω το επομενο μου αμαξι δεν θα ναι με τπτ VW αμαξι 1 χρονου και να αρχηζει τα προβλημααταα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiv Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Αν ξαναγινει πας για κιβωτιο.. Be gentle, ή μετα απαιτεις καινουριο κιβωτιο.. Δυστηχως τα περισσοτερα VW πασχουν εκει.. (+ το δικο μου) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cprionas Posted July 11, 2007 Author Report Share Posted July 11, 2007 Πάντως σε πρώτη φάση σκέφτομαι να κάνω επέκταση εγγύησης....σήμερα το κιβώτιο αύριο κάτι άλλο.....οπότε ας έχω λίγα περισσότερα χρόνια εγγύηση γιατί έτσι και αλλιώς όπως έγιναν τα αυτοκίνητα δεν είναι να τα παντρεύεσαι άρα κάποια στιγμή θα αντικατασταθεί και αυτό με κάτι άλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 ειμαι ενας παθων κι εγω με το ιδιο προβλημα στην δευτερα μονο που εγω αλλαξα κιβωτιο. απο οτι διαβασα απο καποιους που ισχυριζονται οτι το σκιζεις και ισως αυτο φταιει. η γνωμη μου ειναι αν ειναι δυνατον να πιστευετε τετοια πραγματα .δηλαδη πηρα αυτοκινητο με 25000 ευρω και 170 αλογα για να μην το σκιζω? φυσικα και θα το σκιζω και δεν εννοω να μην παταω συμπλεκτη καρφωτες και τετοια.να μπορεις να αλαζεις ταχυτητες στους κοφτες.ειχα ενα fabia και εκει μπορω να πω εκανα κακη χρηση παρολο αυτα τιποτα.και οταν βγαινει στην παραγωγη ανα τετοιο αυτοκινητο και το ακριβοπληρωνεις περιμενεις οτι εχει πανω να μπορει να αντεπεξελθει στις συνθηκες που μπορει να οδηγηθει,δηλαδη σαν ενα γρηγορο αυτοκινητο με 170 αλογα και δεν εννοω να κανεις κακη χρηση απλα να το φτανεις στα ορια του και να το εμπιστευεσαι και ουτε δεχομαι οτι τα VW το εχουν αυτο προβλημα δεν νομιζω οτι μπορουν να παιζουν με την περιουσια του καθενα.(δυστηχως το κανουν ομως) και ξαναλεω οτι το προβληματικο σασμαν δεν εχει να κανει με τη χρηση που του εκανε ο φιλος μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Το να αλλάζεις ταχύτητα στον κόφτη σε ένα τουρμπάτο και δη σε ένα TSI, είναι κακή χρήση. Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, αλλά αν το αυτοκίνητο το πηγαίνεις στα όρια του, μια φορά να μην έχει ζεσταθεί καλά όλο το σύστημα (μοτέρ, κιβώτιο) και πίστεψε με δεν θα χρειαστεί 2η. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex16v Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Καλησπερα παιδια ,παρακολουθω το forum σας καθημερινα .Αν και με εχετε φοβισει με ολα αυτα τα προβληματα σκεφτομαι να παραγγειλλω ενα Tsi αλλα με Dsg.Εχει κανεις ιδεα τι παιζει με αυτα τα κιβωτια?Γιατι αν στα χειροκινητα υπαρχουν τοσα προβληματα τοτε σε αυτα τι γινεται?Μηπως δε θα μας φτασει ουτε η επεκταση της εγγυησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wanderer Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Σκίσιμο=αλλαγή στον κόφτη; κι ειδικά σε τούρμπο;;; ρε τι άλλο θα διαβάσουμε. Θα πρέπε να 'χα πάει 3-4 κιβώτια στο χέρι. Απλά πράγματα, πρέπει να τυχαν κάποια ελατωμματικά συγχρονιζέ, ειδικά στα κιβώτια του GT, που δεν είναι ίδιο με του TSI, ούτε του GTI. Δηλαδή των GTI τα κιβώτια τι θα πρέπε να χουν πάθει με τόσο σκίσιμο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Καλησπερα παιδια ,παρακολουθω το forum σας καθημερινα .Αν και με εχετε φοβισει με ολα αυτα τα προβληματα σκεφτομαι να παραγγειλλω ενα Tsi αλλα με Dsg.Εχει κανεις ιδεα τι παιζει με αυτα τα κιβωτια?Γιατι αν στα χειροκινητα υπαρχουν τοσα προβληματα τοτε σε αυτα τι γινεται?Μηπως δε θα μας φτασει ουτε η επεκταση της εγγυησης? Ουδεν προβλημα με 7800 χλμ so far. Το μονο αρνητικο αν παρεις DSG δε θα θελεις να πας πισω σε manual με τιποτα Σκίσιμο=αλλαγή στον κόφτη; κι ειδικά σε τούρμπο;;; ρε τι άλλο θα διαβάσουμε. Θα πρέπε να 'χα πάει 3-4 κιβώτια στο χέρι. Απλά πράγματα, πρέπει να τυχαν κάποια ελατωμματικά συγχρονιζέ, ειδικά στα κιβώτια του GT, που δεν είναι ίδιο με του TSI, ούτε του GTI. Δηλαδή των GTI τα κιβώτια τι θα πρέπε να χουν πάθει με τόσο σκίσιμο; Πολυ σωστα . Δηλαδη δε καταλαβα ο κοφτης ειναι σκισιμο??? Οχι παιρνουμε TSi, GT, GTI, κλπ για να πηγαινουμε μεχρι 4000 στρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted July 11, 2007 Report Share Posted July 11, 2007 Το να αλλάζεις ταχύτητα στον κόφτη σε ένα τουρμπάτο και δη σε ένα TSI, είναι κακή χρήση. Χωρίς να θέλω να παρεξηγηθώ, αλλά αν το αυτοκίνητο το πηγαίνεις στα όρια του, μια φορά να μην έχει ζεσταθεί καλά όλο το σύστημα (μοτέρ, κιβώτιο) και πίστεψε με δεν θα χρειαστεί 2η. εννοειται πως το πηγαινεις στα ορια του οταν ειναι ετοιμο με οτι αυτο προυποθετει.και γιατι ειδικα σε ενα tsi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy_TSI Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Καλησπέρα σε όλους,Εδώ και περίπου 10 ημέρες έκανα στο Golfάκι μου (GT - 1.4 - 170ps) το service των 30.000χλμ, (...έχοντας κάνει 24.000χλμ). Δυστυχώς όμως μου έχει εμφανίσει ένα περίεργο πρόβλημα το οποίο δεν ξέρω κιόλας αν έχει να κάνει με το service. Αρκετές φορές που ξεκινάω από στάση την ώρα που βάζω από πρώτη δευτέρα και μόνο στη δευτέρα αν και εφόσον έχω πάνω από 3500 ~ 4000 στροφές με όλο το συμπλέκτη πατημένο ακούγεται ένας ενοχλητικός θόρυβος σαν να ξυρίζω το γρανάζι της ταχύτητας. Σας έχει τύχει?? Εννοείται πως ποτέ μέχρι σήμερα δεν με έπιασε η όρεξη να καρφώνω ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη αλλά και ούτε το έχω ζορίσει ποτέ αρκετά στον ενάμιση χρόνο που το έχω... Thanks!!! Καλησπέρα και από εμένα. Εχω το GT ένα χρόνο και τις τελευταίες 10 μέρες έχω ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα. Καμία σχέση με σκισίματα, το παρουσιάζει συχνά μόνο σε αλλαγές 1η-2α με στροφές > 4000. Θα το πήγαινα έτσι και αλλιώς για το service λαδιών, τώρα ένας λόγος παραπάωνω... Chriss εσένα μετά το φτιάξιμο είναι οκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulos Posted July 14, 2007 Report Share Posted July 14, 2007 Καλησπέρα και από εμένα.Εχω το GT ένα χρόνο και τις τελευταίες 10 μέρες έχω ακριβώς το ίδιο σύμπτωμα. Καμία σχέση με σκισίματα, το παρουσιάζει συχνά μόνο σε αλλαγές 1η-2α με στροφές > 4000. Θα το πήγαινα έτσι και αλλιώς για το service λαδιών, τώρα ένας λόγος παραπάωνω... Chriss εσένα μετά το φτιάξιμο είναι οκ? φυγε για αλαγη και γρηγορα οσο το εχεις στην εγγυηση . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajohn Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 παιδια, ιδιο προβλημα και σε μενα με tsi! το θεμα με εμενα ειναι οτι εχει φτασει σε σημειο πλεον η 1η αν ανεβασει πανω απο 2500 στροφες να μην μπαινει η 2α.. οχι απο 4000+ που διαβασα σε αλλα παιδια... συν της αλλης περιμενω και ενα μηνα τα ανταλλακτικα απο γερμανια.. ημαρτον δηλαδη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vangelis Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Papajohn ίσως είναι καλύτερα να περιμένεις γιατί βγαίνει το νέο ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ συγχρονιζέ στις 7 Αυγούστου. Το ίδιο μου κάνει κι εμένα (πάνω από τις 3000 στροφές...) Αν το αφήσεις τότε χειροτερεύει και μπορεί να μην κουμπώνει και από τις 2000. Οπότε 1η-3η αν μπορείς μέχρι να σου το φτιάξουν. Εγώ δεν θα πήγαινα σε αλλαγή κιβωτίου γιατί δεν ξέρεις τι θα σου τύχει πάλι... ¶σε που μπορεί να σου έρθει κανένα με προβληματικό συγχρονιζέ καθώς είναι σχεδιαστικό λάθος και όχι ελαττωματική παρτίδα. ¶ρα μόνο αν είσαι ΠΟΛΥ τυχερός δεν θα σου βγάλει πρόβλημα. (ίσως καλύτερα να στο βγάλει νωρίς για να είσαι και στην εγγύηση.) Υπομονή παιδιά. Και μέχρι να έρθουν ανταλλακτικά μην το σκίζετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geohania Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Και εγω επαθα το ιδιο σε tsi αλλα στα 16000 χλμ, 5 μηνων το αυτοκίνητο και με κανονικη χρηση, ουτε καν κοφτες!!!Θα πρεπει να περιμενω λεει μεχρι τισ 10 Σεπτ. και να δουμε αν θα εχει ερθει το ανταλλακτικο απο Γερμανια.Ελεος!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy_TSI Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 1 μήνα είπαν και σε εμένα. Δηλαδή τέλη Αυγ-αρχές Σεπ. Στην αντιπροσωπεία (Autonet) μου είπαν ότι είμαι ο 4ος παθών και ότι πρέπει να περιμένουμε μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά και μέχρι να γυρίσει το προσωπικό από τις διακοπές του Αυγούστου.... Το πρόβλημα λέει το γνωρίζουν αφού έχει δοθεί επίσημα σχετική οδηγία από την VW. Αλλάζουν γρανάζια και συχρονιζέ 2ας. Τουλάχιστον σε μένα το πρόβλημα παραμένει χωρίς επιδείνωση αφού συνεχίζει (εδώ και 1,5 μήνα) να το κάνει μόνο μετά τις 4000 στροφές. Αντε να δούμε Vangeli το βελτιωμένο συχρονιζέ το πληροφορήθηκες από αντιπροσωπεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vangelis Posted August 10, 2007 Report Share Posted August 10, 2007 Από Παζαρόπουλο... Προς το παρόν είμαι ευχαριστημένος με ότι "επέμβαση" χρειάστηκε στο αμάξι, οπότε θέλω να πιστεύω ότι είπε αλήθεια. Για να δούμε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jehuty Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 εχω το ιδιο προβλημα μονο που δεν μου εμφανιζετε συνεχως ! συνηθως εμφανιζετε στις 6000 με κοφτη ! σε παρομοια κατασταση που μου εμφανιστηκε με τριξιμο στον συμπλεκτη στο service δεχτηκαν να το αλλαξουν μονο οταν το ακουσε το τριξιμο και ο τεχνικος ! τι να κανω αμα στην βολτα που θα το κανει ο τεχνικος δεν δει το προβλημα στο κιβωτιο ? επισης υπαρχει περιπτωση αμα μου αλλαξουν μονο το συγχρονιζε να μου παρουσιαση προβλημα το κιβωτιο απο τις αλλαγες τον ταχυτητων που εγιναν ? ευχαριστω ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opus Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Βαλτε και μενα στην λιστα των "προβληματικων συχρονιζε" παιδια..... Ο μηχανικος της αντιπροσωπειας μου ειπε οτι απο την στιγμη που θα παραγγειλει τα ανταλακτικα σε μια εβδομαδα τα εχει.Τον πιεσα για ολοκληρη αλαγη σασμαν.... με αλλα μεσα .....αλλα δεν ψαρωνε με τιποτα!!!! Παντως εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι η vw δεν αλλαζει στους πρωτους 100 πχ ολοκληρο σασμαν... να ανακατεσκευασει αυτα....και να τα ξαναδιαθεσει σε αλλους με προβλημα ....οποτε ολοι να ειναι ευχαριστημενοι....και να λενε..."η vw φοβερη εταιρεια...ειχα ενα προβλημα με το σασμαν ...και μου το αλλαξε ολο!!!" ή μηπως λεω λαλακιες....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 οχι για μενα πρεπει να βγουν να πουν συγνωμη και να δωσουν εγγυηση για 10 χρονια για το σασμαν... καινουργιο αυτοκινητο να βγαζει βλαβη στο σασμαν?...στην Γερμανια αλλο αυτοκινητο θα σου εδιναν!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...