Jump to content
GOLF R32

New Polo 2009

Recommended Posts

VW_Polo_3dr.jpg

Volkswagen’s updated Polo hatch is due to bow in 2009, a car that may eventually spawn a new cabrio version as well as an MPV. This rendering, compiled with information from an inside source gives a good indication as to what the final car may look and shows that the same basic shape of the current car will carry over for the new model.

New to the model family will be hybrid drivetrains, as revealed previously by CEO Martin Winterkorn, but prior to the release of the hybrid car will be new BlueMotion diesel versions as well as a possible performance version with VW’s outstanding super-turbocharged 1.4L TSI engine.

Due to the low cost of the Polo, the hybrid system is likely to a mild version that utilizes regenerative braking and electronically controlled components in similar fashion to BMW’s EfficientDynamics technology.

The next-gen polo is also expected to benefit from VW’s recently announced cheaper version of DSG and, when combined with the efficient BlueMotion diesel, could deliver a mileage figure in excess of 60mpg.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLakis

Πολύ όμορφο...

Αν το συγκρίνω και με τις φωτογραφίες Golf 6 που έχουν βγει μέχρι τώρα, μπορώ να πω ότι αυτό μου αρέσει πιο πολύ :)

Link to comment
Share on other sites

¶ντε με το καλό.Εγώ μαζεύω από τώρα λεφτά για την στιγμή που θα το βγάλουν με τον TSI.Πάντα χρειάζεται ένα καλό μικρό και δυνατό αυτοκίνητο.Λές να κάνουν κανένα καλό και να δούμε 170 άλογα πάνω του???

Βέβαια βρήκα και αυτές τις φωτογραφίες στο google που είναι μεν λιγότερο εντυποσιακές αλλά λίγο πιο κόντά στη πραγματικότηταpolo2008.jpg0425vwpolo5.jpg

Edited by drspeed
Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Καλά εννοείται ότι δεν θα βγει με το TSi 170. Όπως και τον κόβω φέτες ότι είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να ξαναβάλουν αυτό το μοτέρ οπουδήποτε, πόσο μάλλον στο Polo.

Link to comment
Share on other sites

Καλά εννοείται ότι δεν θα βγει με το TSi 170. Όπως και τον κόβω φέτες ότι είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να ξαναβάλουν αυτό το μοτέρ οπουδήποτε, πόσο μάλλον στο Polo.

Γιατί? Δεν είναι κακό μοτέρ, και αν έχει προβλήματακια θα λυθούν! Δεν την παίρνει την vw να το καταργήσει όταν όλες οι άλλες εταιρίες έχουν αρχίσει να βγάζουν παρόμοια σε απόδωση μοτέρ σε πανω κάτω ίδια κυβικά! Ασε που από μόνο του αυτό το μοτέρ έδωσε μεγάλη αυξηση στις πωλήσεις του golf και σίγουρα θα βοηθήσει και το polo να πάρει την πρωτιά μιας και θα του δώσει έναν άλλο χαρακτήρα! Ποις δεν θέλει έναν κινητήρα διαφορετικό από τους συνηθισμένους? Εκτός και αν το γυρίσουν σε 1.6tsi με 200+ps :D

Edited by TAKHS
Link to comment
Share on other sites

ο TSi μονο ελλάδα έχει προβλήματα λόγο καυσιμων

Δεν έχεις και πολύ άδικο!!!

¶σε που στην στην Γερμανία super bleifrei (σούπερ αμόλυβδη) είναι η Α95 μέχρι Α98.Η απλή αμόλυβδη είναι η Α93.Και μερικοί μερικοί εδώ βάζουν μόνο 100άρα γιατί λέει ο κινητήρας μόνο με αυτή δουλεύει καλά.Στην Γερμανία 100άρα δεν έχω δεί.Έχω δεί σε μερικά βενζινάδικα να δίνουν όμως Α115 που είναι αγωνιστικό καύσημο και μάληστα ένας βενζινάς μου είχε πεί ότι είναι μερικοί με Ferrari και lambo που μόνο αυτή βάζουν(2€/λιτρο).

Για να μή πώ ότι εδώ πλυρώνεις 100άρα και ένας θεός ξέρει τί μπένει μέσα στο ρεζερβουάρ.Και μιά που είμαι εντελώς OFF TOPIC να πώ ότι τα πολλά οκτάνια είναι για αυτοκίνητα με μεγάλη τελική χέση συμπίεσης κάτι που ώς γνωστόν ΔΕΝ υπάρχει στα ΤΟΥΡΜΠΟ αφού και ο TSi του GT έχει τελική σχέση κάπου στο 1:8 ή 1:9 κάτι πάντως όχι πάνω από 1:10

Edited by drspeed
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις και πολύ άδικο!!!

¶σε που στην στην Γερμανία super bleifrei (σούπερ αμόλυβδη) είναι η Α95 μέχρι Α98.Η απλή αμόλυβδη είναι η Α93.Και μερικοί μερικοί εδώ βάζουν μόνο 100άρα γιατί λέει ο κινητήρας μόνο με αυτή δουλεύει καλά.Στην Γερμανία 100άρα δεν έχω δεί.Έχω δεί σε μερικά βενζινάδικα να δίνουν όμως Α115 που είναι αγωνιστικό καύσημο και μάληστα ένας βενζινάς μου είχε πεί ότι είναι μερικοί με Ferrari και lambo που μόνο αυτή βάζουν(2¤/λιτρο).

Για να μή πώ ότι εδώ πλυρώνεις 100άρα και ένας θεώς ξέρει τί μπένει μέσα στο ρεζερβουάρ.Και μιά που είμαι εντελώς OFF TOPIC να πώ ότι τα πολλά οκτάνια είναι για αυτοκίνητα με μεγάλη τελική χέση συμπίεσης κάτι που ώς γνωστόν ΔΕΝ υπάρχει στα ΤΟΥΡΜΠΟ αφού και ο TSi του GT έχει τελική σχέση κάπου στο 1:8 ή 1:9 κάτι πάντως όχι πάνω από 1:10

Δηλαδη πρεπει να εχουμε τη Γερμανια ως χωρα συγκρισης?? Στο Λονδινο εχει και 98αρα και 100αρα. Μη συγκρινουμε τι γινεται σε κάθε χωρα γιατι δε βγαζουμε ακρη ετσι

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη πρεπει να εχουμε τη Γερμανια ως χωρα συγκρισης?? Στο Λονδινο εχει και 98αρα και 100αρα. Μη συγκρινουμε τι γινεται σε κάθε χωρα γιατι δε βγαζουμε ακρη ετσι

Αγγλικό αυτοκινητο ή γερμανικό έχεις για να ξέρω???

Link to comment
Share on other sites

Αγγλικό αυτοκινητο ή γερμανικό έχεις για να ξέρω???

Ιταλικο εχω :D Επειδη σου ειπε ο Γερμανος βλαχο-βενζινας τι βενζινη βαζουν στη Ferrari πρεπει να το ασπαστουμε ολοι? Ισως πρεπει να αρχισω να βαζω 95αρα στη Maserati ρε φιλε.

Link to comment
Share on other sites

Ιταλικο εχω :D Επειδη σου ειπε ο Γερμανος βλαχο-βενζινας τι βενζινη βαζουν στη Ferrari πρεπει να το ασπαστουμε ολοι? Ισως πρεπει να αρχισω να βαζω 95αρα στη Maserati ρε φιλε.

Το θέμα δεν είναι τί βενζίνη παίρνει η Ferrari αλλά γιατί εδώ στην Ελλάδα παρουσιάζουν τόσα προβλήματα τα TSi.Και το άλλο θέμα είναι το τί λέμε εμείς super αμόλυβδη και τί οι Γερμανοί.Κοίτα το ταμπελάκι στην τάπα και στο manual και θα δείς ότι λέει όχι λιγότερο από 95 οκτάνια.Δεν λέει ντέ και καλά 100 οκτ.

Και στο κάτω κάτω γνώμη σου και γνώμη μου.Δικό σου είναι στο κάτω κατω το αμάξι και κάνεις ότι γουστάρεις.Βάλε και νάφθα αν θέλεις εμένα το ίδιο μου κάνει!!! Ας αφήσουμε το θέμα γιατί πάμε τελείως αλλού και όλο και κάποιος θα μας την πεί και θα έχει και δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

ποσο το κοστολογητε?πιστευω η εκδοση tsi να ειναι λιγο πιο ¨τουμπανο¨.τι λετε?

Από ότι διάβασα μερικά άρθρα η τιμή του δεν θα έχει τραγηκές διαφορές από το 9Ν3.200 άντε 300€ διαφορά ανάλογα με την έκδωση.Τώρα για το TSi πολύ πιθανών να έχει μία έκδοση στα 122 άλογα(μόνο τούρμπο χωρίς κομπρέσορα) και ακόμα μία στα 140.Για το 170άρι κανείς δεν είναι σύγουρος.Για το 140 υπολόγισε 1000-το πολύ 2000 λιγότερο από το ανάλογο GOLF.Θα υπάρχει από ότι λένε και έκδωση με DSG και μάλιστα στο diesel(όχι ότι θα το δούμε στην Ελλάδα)θα είναι 7τάχυτο

Link to comment
Share on other sites

Πότε περίπου θα το περιμένουμε Ελλάδα το αμαξάκι αυτό?Για προγραμματίσουμε πότε να αλλάξουμε το τωρινό μας polo (2002)

Link to comment
Share on other sites

Πότε περίπου θα το περιμένουμε Ελλάδα το αμαξάκι αυτό?Για προγραμματίσουμε πότε να αλλάξουμε το τωρινό μας polo (2002)

Λογικά τέλος του 2008 με την πιο αισιόδοξη πρόβλεψη να μιλάει για λίγο μετά το καλοκαίρι

Link to comment
Share on other sites

σε μια αντιπροσωπεια που πηγα μεσα στο καλοκαιρι με ενα φιλο για να παρει το 9Ν3 100ps μας ειπαν οτι ειναι απο τα τελευταια και οτι σε λιγο καιρο θα αρχισει η εισαγωγη του polo με tsi 122 ps.απο κει και περα...ο θεος και η ψυχη τους!!!

Link to comment
Share on other sites

σε μια αντιπροσωπεια που πηγα μεσα στο καλοκαιρι με ενα φιλο για να παρει το 9Ν3 100ps μας ειπαν οτι ειναι απο τα τελευταια και οτι σε λιγο καιρο θα αρχισει η εισαγωγη του polo με tsi 122 ps.απο κει και περα...ο θεος και η ψυχη τους!!!

Το αστειο στην υποθεση ειναι πως οσο υπηρχαν τα polo με τους 100hp, κανεις δεν τα προτιμουσε καθως επελεγαν ειτε την εκδοση των 80hp(1000¤ λιγοτερα) ειτε πηγαιναν σε αλλα οικονομικα μεγεθη(polo gti).

Με το που σταματησε η εισαγωγη των polo 100hp η τιμη οσων υπηρχαν ηδη στην ελλαδα σχεδον εξομοιωθηκε με αυτη των 80hp και τωρα η λογικη των αγοραστων ειναι πως αφου ειναι κοντα οι τιμες ας παρουμε την εκδοση των 100hp...

Πλεον ομως ειναι ελαχιστα καθως τα περισσοτερα πουληθηκαν. Οταν μαλιστα πηγα σε αντιπροσωπεια να ρωτησω αν υπαρχουν διαθεσιμα μου ειπαν πως υπαρχει ενα αλλα ειναι κοκκινο(το χρωμα που ηθελα!)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά και γω απ ότι έχω ακούσει το νέο Polo θα βγει στα τέλη του 2008......

Από τις εικόνες φαίνεται να χει αρκετά δυναμική γραμμή....

Όσον αφορά το παλιό.....σταμάτησε η παραγωγή των 100 Ps, φανταστείτε και ότι αυτά τα λίγα που έχουν απομείνει δεν υπάρχουν σε όλα τα χρώματα....Μετά βίας βρήκα ένα ασημί να πάρω......(-_-:lol:-_-)

Τώρα από κινητήρες η εταιρία θα μείνει μέχρι βγει το καινούργιο με τον 85άρι......

Link to comment
Share on other sites

ωραιο φαινεται.θα ειναι αξιοπιστο ομως;ή οποιοι απο εμας το αγορασουν θα πιαστει το χερι τους να γραφουν στο φορουμ για τα προβληματα που θα βγαζει συνεχεια;;;;;εεεε;;;

Link to comment
Share on other sites

off topic tongue.gif

paidia ego exo 100ps polo to 9N vevaia to proigoumeno modelo to strogulofanaro...

to thelei kaneis mias k vlepo oti einai disevreto???? :):baby: :baby:

Link to comment
Share on other sites

ωραιο φαινεται.θα ειναι αξιοπιστο ομως;ή οποιοι απο εμας το αγορασουν θα πιαστει το χερι τους να γραφουν στο φορουμ για τα προβληματα που θα βγαζει συνεχεια;;;;;εεεε;;;

παρτο εσυ,τεσταρε το και μετα θα παμε και οι υπολοιποι να κανουμε την αγορα μας!!! :o

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας ειμαι καινουργο μελος..και σκεφτομαι να αγορασω το polo με τους 100hp.ειχα παει το καλοκαιρι και κατι μου ειχε πει οτι δεν βγαζει το εργοστασιο αλλα και δεν ασχολη8ηκα πολυ.Τωρα ομως που βρηκα τα λεφτα σκεφτομαι να παω να το χτυπησω.υπαρχουν καινουργια??δλδ μπορω να κανω παραγγελια??η 8α ειναι ολα stock?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.