Jump to content
Guest Speedster

Λάδι!

Recommended Posts

;) - λαθος φιλε μου (!) το λαδι το μετραμε με ζεστο κινητηρα και αφου εχουμε αφησει το αμαξι σε επιπεδο σημειο να "καθησουν" τα λαδια για 10 λεπτα ,τοτε κανουμε 2-3 μετρησεις δηλαδη σκουπισματα της βεργας για να ειμαστε σιγουροι

Καλα μεσα σε 10' θα προλαβει να κατσει το λαδι??

Περιεργο μου φαινεται...

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
ευτυχως που προλαβα και το σουταρα

Ευχαριστούμε για την εποικοδομητική συνεισφορά σου.

Αν αγόρασες ένα αυτοκίνητο χωρίς να την ψάξεις, δεν σου φταίει το EOS, ή αλλιώς <P>EOS όπως το ανέφερες σε άλλη περιοχή!

Προφανώς έκανες λάθος επιλογή κινητήρα και είδους οχήματος.

Πάλι καλά που δεν πήρες κανένα cabrio με τριπλάσια π.χ. τιμή.

Καλές βόλτες με το TT! Ελπίζω να το έψαξες καλύτερα…

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Καλα μεσα σε 10' θα προλαβει να κατσει το λαδι??

Περιεργο μου φαινεται...

Στο Astra μου, έχω αξιόπιστη μέτρηση σε λιγότερο χρόνο…

Στο 1.6 FSI χρειάζεται σαφώς περισσότερο χρόνο για κάποιο λόγο…

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου. Για να σωθήτε πάρτε Ιταλικά αυτοκίνητα ;)

Φίλε μου Sppedster, διστυχώς οι FSI καίνε λίγα λάδια. Στο δικό μου EOS με τον 2,0 Turbo FSI κινητήρα χρειάστηκε να συμπληρώσω στις 12.800km περίπου 1/2 λίτρο λάδι. Μου έκανε πάντως εντύπωση και μένα η πυκνότητα του λαδιού. Ενώ όταν το παρέλαβα ο τεχνικός που μου έδωσε τις πτώτες οδηγίες μου είπε αφενώς ότι στον συγκεκριμένο κινητήρα χρειάζεται να συμπληρώνουμε λίγα λάδια (επειδή είναι Turbo), αφετέρου ο τύπος που μου υπόδειξε ήταν 0-30,

την περασμένη εβδομάδα που πήγα στην αντιπροσωπεία να αγοράσω λάδι για να συμπληρώσω μου έδωσαν Shell Hellix 5-30 !!!!

Ax Alfa Romeo. Σταγώνα δεν έκαιγε και ας πήγαινα συνέχεια στα κόκκινα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Φίλοι μου. Για να σωθήτε πάρτε Ιταλικά αυτοκίνητα :D

Φίλε μου Sppedster, διστυχώς οι FSI καίνε λίγα λάδια. Στο δικό μου EOS με τον 2,0 Turbo FSI κινητήρα χρειάστηκε να συμπληρώσω στις 12.800km περίπου 1/2 λίτρο λάδι. Μου έκανε πάντως εντύπωση και μένα η πυκνότητα του λαδιού. Ενώ όταν το παρέλαβα ο τεχνικός που μου έδωσε τις πτώτες οδηγίες μου είπε αφενώς ότι στον συγκεκριμένο κινητήρα χρειάζεται να συμπληρώνουμε λίγα λάδια (επειδή είναι Turbo), αφετέρου ο τύπος που μου υπόδειξε ήταν 0-30,

την περασμένη εβδομάδα που πήγα στην αντιπροσωπεία να αγοράσω λάδι για να συμπληρώσω μου έδωσαν Shell Hellix 5-30 !!!!

Ax Alfa Romeo. Σταγώνα δεν έκαιγε και ας πήγαινα συνέχεια στα κόκκινα.

Έχω την εντύπωση ότι η κατανάλωση που σου έβγαλε είναι πολύ μικρή!

Πιστεύω ότι θα μπορούσες να το κρατήσεις χωρίς συμπλήρωμα μέχρι την αλλαγή!

Μήπως σου έδωσε το 5-30 γιατί τέτοιο θα σου βάλει και την πρώτη αλλαγή, για να σου μείνει?

Υποτίθεται πάντως ότι δεν πρέπει να τα ανακατεύουμε… Δεν είμαι και ειδικός στο θέμα, γι’ αυτό ζήτησα και τη βοήθεια σας.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου. Για να σωθήτε πάρτε Ιταλικά αυτοκίνητα :baby:

Στο δικό μου EOS με τον 2,0 Turbo FSI κινητήρα χρειάστηκε να συμπληρώσω στις 12.800km περίπου 1/2 λίτρο λάδι.

Ενώ όταν το παρέλαβα ο τεχνικός που μου έδωσε τις πτώτες οδηγίες μου είπε αφενώς ότι στον συγκεκριμένο κινητήρα χρειάζεται να συμπληρώνουμε λίγα λάδια (επειδή είναι Turbo), αφετέρου ο τύπος που μου υπόδειξε ήταν 0-30,

Υπαρχει EOS turbo??

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

:baby: - κρυο με την εννοια μετα απο μια μικρη διαδρομη να αφησεις για κανενα 10 λεπτο να "κρυωσει" αν ηταν ετσι θα τα μετραγαμε τον χειμωνα και θα μας εβγαινε η σταθμη στην μεση αφου ολα ειναι στο καρτερ και ενα ελαχιστο φιλμ κατακαθισματος στα τοιχωματα (!)

ΣΕ 10 λεπτα δεν θεωρειται κρυος.Απλα υποτιθεται θα εχουν κατσει τα λαδια.Τελοςπαντων εγω το μετραω εντελως κρυο και ολα καλα.Θα το δοκιμασω και οπως λες να δω αν υπαρχει εστω μια μικρη διαφορα

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου. Για να σωθήτε πάρτε Ιταλικά αυτοκίνητα :baby:

Εισαι απο τους λιγους που δεν τους εκαιγε ιταλικο αυτοκινητο.Τα ιταλικα ειναι συνωνημα με καψιμο λαδιου.Πολλα τα παραδειγματα.........

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

ΣΕ 10 λεπτα δεν θεωρειται κρυος.Απλα υποτιθεται θα εχουν κατσει τα λαδια

:baby: - αυτο δεν ειναι το ζητουμενο να εχουν πιασει τα λαδια την κανονικη τους σταθμη ? ουτε ολα κατω στο καρτερ ουτε πολλα στα τοιχωματα - αν ηταν κρυος δηλαδη με το καλημερα μεσα στην παγωνια να κοιτας την βεργα θα το ξεραμε εδω και δεκαετιες ,εντελως κρυο κοιτας την σταθμη των υγρων του ψυγειου (!)

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Από όσα γνωρίζω, τα Ιαπωνικά μοτέρ είναι γνωστά για την στεγανότητα τους και την μη κατανάλωση λαδιού, τουλάχιστον σύμφωνα με τον μηχανικό μου.

Σε ότι αφορά το EOS, εφοδιάζεται με τους κινητήρες:

1.6 FSI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI και 3.2 V6 με DSG, για την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
:baby: - αυτο δεν ειναι το ζητουμενο να εχουν πιασει τα λαδια την κανονικη τους σταθμη ? ουτε ολα κατω στο καρτερ ουτε πολλα στα τοιχωματα - αν ηταν κρυος δηλαδη με το καλημερα μεσα στην παγωνια να κοιτας την βεργα θα το ξεραμε εδω και δεκαετιες ,εντελως κρυο κοιτας την σταθμη των υγρων του ψυγειου (!)

Κι εμένα μου είχε πει μηχανικός σε αντιπροσωπία OPEL ότι το λάδι πρέπει να το βλέπω ζεστό, αφού κάτσει στο κάρτερ. Βέβαια οι αρχηγοί κατάφεραν να μου βάλουν με αυτή τη μεθοδολογία 3-4 χιλιοστά πάνω από το MAX στη βέργα! Για κάθε ενδεχόμενο, ζήτησα να μου το αφαιρέσουν!

Link to comment
Share on other sites

Από όσα γνωρίζω, τα Ιαπωνικά μοτέρ είναι γνωστά για την στεγανότητα τους και την μη κατανάλωση λαδιού, τουλάχιστον σύμφωνα με τον μηχανικό μου.

:lol: - αν σε ακουσει κανενας με S-2000 θα νομιζει οτι τον επεξεργαζεσαι γιατι αυτοι μαζι με 2 φουλαρισματα βενζινης τσονταρουν και καμποσο λαδι (!) ενω μην ξεχναμε και την Mazda με τους wankel που εκι η καταναλωση παει στα υψη λογω της ειδικης κατασκευης του μοτερ

Link to comment
Share on other sites

:lol: - αυτο δεν ειναι το ζητουμενο να εχουν πιασει τα λαδια την κανονικη τους σταθμη ? ουτε ολα κατω στο καρτερ ουτε πολλα στα τοιχωματα - αν ηταν κρυος δηλαδη με το καλημερα μεσα στην παγωνια να κοιτας την βεργα θα το ξεραμε εδω και δεκαετιες ,εντελως κρυο κοιτας την σταθμη των υγρων του ψυγειου (!)

Αν κοιταξω τα λαδια 10 λεπτα αφου εχω σβησει το κινητηρα και μετα απο 30 λεπτα αφου εχω σβησει τον κινητηρα δε θα δω διαφορα στη σταθμη?Σε αυτα τα 20 λεπτα δεν θα εχουν κατσει κι αλλα λαδια?Εγω κυριως γι'αυτο τον λογο τα κοιταω οταν ειναι πραγματικα κρυος.Φοβαμαι θα βλεπω διαφορετικοτητα στη σταθμη και θα χασω τη μπαλλα.

Link to comment
Share on other sites

:lol: - φιλε μου γιατι τοσο αγχος με την σταθμη του λαδιου ,10 μετρησεις να της κανεις καμια δεν θα ειναι ακριβως η ιδια (!) αν μετρησεις μετα απο 30 λεπτα σε ταξιδι Ε.Ο και μετα αλλη φορα μετα απο 30 λεπτα σε κινηση πολης θα δεις διαφορετικο αποτελεσμα αυτο σημαινει βαζε-βγαζε λιπαντικο ? την μια ημερα να εχει ζεστη και τα λαδια να εχουν ρευστοτητα αυξημενη την αλλη να κανει παγωνια και να ειναι χαμηλα την μια να μετρησεις σε επιφανεια στο σπιτι σου ενω την αλλη στο συνεργειο κ.ο.κ θα σου στριψει στο τελος απο την εννοια ,δεν μενεις απο λιπαντικο ετσι απλα φιλε μου (!) και στο κατω-κατω δεν ειναι δα και απαραιτητο να κολυμπαει στο λαδι ο στροφαλος αρα και να μην ειναι επακριβως στο max εν θα παθεις τιποτα
Link to comment
Share on other sites

B) - φιλε μου γιατι τοσο αγχος με την σταθμη του λαδιου ,10 μετρησεις να της κανεις καμια δεν θα ειναι ακριβως η ιδια (!) αν μετρησεις μετα απο 30 λεπτα σε ταξιδι Ε.Ο και μετα αλλη φορα μετα απο 30 λεπτα σε κινηση πολης θα δεις διαφορετικο αποτελεσμα αυτο σημαινει βαζε-βγαζε λιπαντικο ? την μια ημερα να εχει ζεστη και τα λαδια να εχουν ρευστοτητα αυξημενη την αλλη να κανει παγωνια και να ειναι χαμηλα την μια να μετρησεις σε επιφανεια στο σπιτι σου ενω την αλλη στο συνεργειο κ.ο.κ θα σου στριψει στο τελος απο την εννοια ,δεν μενεις απο λιπαντικο ετσι απλα φιλε μου (!) και στο κατω-κατω δεν ειναι δα και απαραιτητο να κολυμπαει στο λαδι ο στροφαλος αρα και να μην ειναι επακριβως στο max εν θα παθεις τιποτα

Για μενα το θεμα δεν ειναι μη μεινει ο κινητηρας απο λαδι φιλε μου αλλα επειδη το αυτοκινητο ειναι καινουριο κ εχουν ακουστει πολλα για την καταναλωση λαδιου στους κινητηρες Vw,θελω να παρακολουθησω την καταναλωση ανα 1000 xlm.Εκει χρειαζεται μια σχετικη ακριβεια.Παλιοτερα στου πατερα μου παλι κρυο το ελεγχα αλλα δε με ενδιεφερε η καταναλωση αφου δεν εκαιγε.Τυπικα το ελεγχα.Γιαυτο με βλεπεις λιγο ψιρα :lol:

Link to comment
Share on other sites

:lol: - οσο ειναι καινουργιο θα σου δειξει αλλα απο το οσο θα δειξει στα 10000 και μετα στα 30000 χλμ ,εκτος αν εχεις τιποτα τρελες καταναλωσεις που θα επιφερουν ανησυχια τοτε μην σκας γιατι σου ειπα στις μετρησεις λιπαντικου και βενζινης επεισερχεται μεγαλο ποσοστο σφαλματος (!)
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για την εποικοδομητική συνεισφορά σου.

Αν αγόρασες ένα αυτοκίνητο χωρίς να την ψάξεις, δεν σου φταίει το EOS, ή αλλιώς <P>EOS όπως το ανέφερες σε άλλη περιοχή!

Προφανώς έκανες λάθος επιλογή κινητήρα και είδους οχήματος.

Πάλι καλά που δεν πήρες κανένα cabrio με τριπλάσια π.χ. τιμή.

Καλές βόλτες με το TT! Ελπίζω να το έψαξες καλύτερα…

φιλε μου αυτα ειναι γουστα και γνωμες,αν δεν μου φταιει το αυτοκινητο τοτε ποιος μου φταιει,δυστυχως δεν το ειχα ψαξει πριν το παρω,το καλο ειναι οτι βρηκα να το δωσω σε καλα λεφτα κι εφυγε το αμαξι,παντως εδω πολλοι εχουν αρχισει και πηγαινουν τα αυτοκινητα τους σε μαντρες αυτοκινητων,το γιατι μαλλον θα ναι οτι την εψαξαν την δουλεια αφου το ειχαν παρει.

Link to comment
Share on other sites

:) - αν σε ακουσει κανενας με S-2000 θα νομιζει οτι τον επεξεργαζεσαι γιατι αυτοι μαζι με 2 φουλαρισματα βενζινης τσονταρουν και καμποσο λαδι (!) ενω μην ξεχναμε και την Mazda με τους wankel που εκι η καταναλωση παει στα υψη λογω της ειδικης κατασκευης του μοτερ

new_sugkrotima.gif

Καλα εκει εχουμε παρτυ!!!

Μιλαμε για κανονικες φριτεζες!!!

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αυτα ειναι γουστα και γνωμες,αν δεν μου φταιει το αυτοκινητο τοτε ποιος μου φταιει,δυστυχως δεν το ειχα ψαξει πριν το παρω,το καλο ειναι οτι βρηκα να το δωσω σε καλα λεφτα κι εφυγε το αμαξι,παντως εδω πολλοι εχουν αρχισει και πηγαινουν τα αυτοκινητα τους σε μαντρες αυτοκινητων,το γιατι μαλλον θα ναι οτι την εψαξαν την δουλεια αφου το ειχαν παρει.

Ξερεις συγκεκριμενα ατομα? Να μας τα αναφερεις τοτε. Επειδη εσυ δεν ησουν προσεκτικος σε αμαξι που αγορασες, δεν σημαινει οτι το EOS εχει καποιο προβλημα. Εσενα απο οτι θυμαμαι το προβλημα σου ηταν οτι σε περναγαν τα TSi :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
new_sugkrotima.gif

Καλα εκει εχουμε παρτυ!!!

Μιλαμε για κανονικες φριτεζες!!!

Τα συγκεκριμένα είναι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Επειδή έχω 1.6 FSI είχα στο νού μου τα 1.6 VVTi π.χ.

Link to comment
Share on other sites

:rolleyes: - λαθος φιλε μου (!) το λαδι το μετραμε με ζεστο κινητηρα και αφου εχουμε αφησει το αμαξι σε επιπεδο σημειο να "καθησουν" τα λαδια για 10 λεπτα ,τοτε κανουμε 2-3 μετρησεις δηλαδη σκουπισματα της βεργας για να ειμαστε σιγουροι

Τσάκη φίλε μου, ο Κάρλος έχει δίκιο εδώ. Όσο περισσότερο έχει κάτσει τόσο πιο σίγουρη και σταθερή μέτρηση θα πάρουμε. Εννοείται βέβαια ότι 10λεπτά είναι υπεραρκετά ώστε να έχουν κάτσει τα όλα τα ζεστά λάδια στο κάρτερ οπότε και η τακτική σου δεν αποδίδει λάθος.

Σκέψου απλά, ότι πέραν του 10λέπτου τα λάδια παραμένουν στο κάρτερ και σταγόνα-σταγόνα στραγγίζεται και λίγο ακόμη αλλά η διαφορά δεν πρόκειται να είναι αξιόλογη. Σκέψου επίσης ότι το πολύ ζεστό λιπαντικό έχει διασταλεί σε σχέση με το κρύο όχι λόγω των φυσικών του ιδιοτήτων αλλά λόγω των προσθέτων ενίσχυσης του ιξώδους που διαστέλλουν τα μόρια του λιπαντικού στις υψηλές θερμοκρασίες ώστε να ανταπεξέλθουν στην φυσική ιδιότητα των υγρών που γίνονται πιο ρευστά και λεπτά όταν ζεσταίνονται. Αλλά και αυτή η διαστολή δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να αποτελέσει πρακτικό πρόβλημα στην μέτρηση της στάθμης, από την άλλη είναι ένας παράγονας που πρέπει να λάβουμε υπόψιν όταν αναζητούμε την ακρίβεια.

Για όλα αυτά τα μπερδεμενα το καλύτερο είναι να τα μετράς πάντα τα λάδια σου με το μοτέρ πάντα κρύο, οπωσδήποτε σε επίπεδο έδαφος, πχ την ώρα που πας στην δουλειά ή που φεύγεις από την δουλειά ή το ταξίδι. Όσον αφορά το θέμα της εξωτερικής θερμοκρασίας, σίγουρα παιζει κι αυτή τον ρόλο της αλλά οπωσδήποτε μικρότερο από τους υπόλοιπους παράγοντες. Εξάλλου οι διακυμάνσεις της εξ.θερμοκρασίας δεν είναι τέτοιες από μέρα σε μέρα ώστε να μας παραπλανήσουν τα αποτελέσματα των μετρήσεων και να βγει λάθος συμπέρασμα για την κατάσταση του κινητήρα μας.

Λεπτομέρειες θα μου πεις, αλλά εσύ κι εγώ (ίσως και μερικοί ακόμη) με τέτοιες λεπτομέρειες ασχολούμαστε.

Link to comment
Share on other sites

γνωμη μου ειναι καλο να στρωνεις το αυτοκινητο και να το ανοιγεις σταδιακα.

εγω για παραδειγμα μεχρι τα 1500 χιλ ανεβαζα μεχρι 3000 στροφες και απαλα οχι αποτομα

και απο κει και υστερα ανα 500 χιλ ανεβαζα 500 στροφες μεχρι να φτασω τις 5000 στροφες οπου αρχιζα και το

ανοιγα κανονικα και παντα στρωσιμο εντος πολης για να μπορει να δεχεται διαφορετικα φορτια .

μου εκαψε με τα εργοστασιακα λαδια 100ml μεχρι τα 7500 χιλ και μετα που αλαξα λαδια

τα κορυφαια MOBIL 1 0-40 δεν εχει καψει σταγονα και εχω τωρα 16000(golf gt)

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις συγκεκριμενα ατομα? Να μας τα αναφερεις τοτε. Επειδη εσυ δεν ησουν προσεκτικος σε αμαξι που αγορασες, δεν σημαινει οτι το EOS εχει καποιο προβλημα. Εσενα απο οτι θυμαμαι το προβλημα σου ηταν οτι σε περναγαν τα TSi :ninja:

οσο καιρο το ειχα,μολις 4 μηνες αν θυμαμαι καλα δεν μου ειχε παρουσιασει κατι περα απο το φαινομενο του νερου στην οροφη και τα λαστιχα της ηλιοροφης τα εκλεινε μεσα κατα το κλεισιμο της.

απλα 2 πελατες μου ξενερωσαν ασχημα και τα πηγαν σε μαντρα μεταχειρησμενων,λενε οτι τους παρουσιαζε προβληματακια,δεν ξερω ακριβως τι.

ο λογος που το πουλησα ειναι οτι δεν ημουν και τοσο του καμπριο αυτοκινητου,προτιμω το κουπε,ομως νομιζω οτι καλα το εκανα,μια βολτα απο την μαντρα της vw με αφησε εκπληκτο οταν ειδα 6 eos απο ιδιωτες για πουλημα.δεν ξερω τι συμβαινει.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά!

Πως/πότε μετράτε το λάδι?

Έχω ένα 1.6 FSI!

Μέχρι τα 6.000 km δεν είχα κατανάλωση λαδιού. (κυρίως κίνηση στην πόλη και 4 μικρά ταξιδάκια, κατά κύριο λόγο 3.000 στροφές μέχρι 4.000 max και τελική από 120 ως 140 km/h)

Έφτασα τα 6.800 km, και μετά από ένα σύντομο ταξίδι στο Βόλο, με μοναδική υπέρβαση μικρά διαστήματα στην επιστροφή με 160 km/h max.

Χτες ανάβω τον κινητήρα (εντελώς κρύος πριν) για 1 λεπτό και τον αφήνω να κρυώσει για σχεδόν 5. Μετράω το λάδι και βλέπω το δείκτη στο 50%!!!

Όπως καταλάβατε… έμφραγμα!!!

Για να είμαι σίγουρος, επαναλαμβάνω την μέτρηση σήμερα το πρωί και βλέπω μόνο 2mm πτώση στάθμης. Ενδιάμεσα το αυτοκίνητο δεν κινήθηκε. Όλες οι μετρήσεις μέχρι τώρα ήταν σε κρύο κινητήρα και σε επίπεδο parking.

Πρέπει να σημειώσω ότι στο παλιό Astra μου του 93 το λάδι επιστρέφει στο κάρτερ μάλλον πολύ συντομότερα!

Τελικά ποιος είναι ο ορθότερος τρόπος μέτρησης για τα FSI???!!!???

Η κατανάλωση που παρατήρησα στα 2mm θα πρέπει να με ανησυχεί???

λοιπον αν θες και την δικη μου γνωμη τα λαδια τα τσεκαρεις καθε 1000-2500 χλμ. τωρα αν ειναι ζεστο το αυτοκινητο περιμενεις το λιγοτερο 10 λεπτα να κατσουν τα λαδια [ειναι ζεστα και καθονται] η οταν ειναι κρυος ο κινητηρας και παντα σε ευθεια [ η διαφορα κρυου ζεστου κινητηρα δεν θα σου δειξει διαφορα πανω απο λιγα γραμμαρια λαδιου] τωρα αμα βαλει λαδια καινουρια βαλτα κανονικα στον δεικτη [max] και ξανατσκαρε το αφου πας 1 βολτα και εχεις αφησει το αυτοκινητο τουλαχιστον 10 λεπτα να κρυωσει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.