golfakias1983 Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 ποσα λιτρα λαδακι παιρνει το eos με αλλαγη φιλτρου?... εγω παντως οταν ειχα 1.4 με 75 αλογακια το golf μαζι με καθε φουλαρισμα εβαζα και 300ml λαδακι!!! :lol: τωρα του βγαζω την πιστη και δε καιει τιποτα το ατιμο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Speedster Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 Απαντήθηκε (ελλιπώς) από κοντά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 22, 2007 Report Share Posted August 22, 2007 τα κορυφαια MOBIL 1 0-40 δεν εχει καψει σταγονα και εχω τωρα 16000(golf gt) - ευγε για τα εν λογω λιπαντικα ,αν και καθημενος επι του καθισματος επραξες πολυ ορθως (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 νωρις ειναι ακομα για να καψει!! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nionios Posted August 24, 2007 Report Share Posted August 24, 2007 μετα τα 17000 θα καψει λαδακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halkis_13 Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Μετά από σχεδόν 6 μήνες διαβίωση με το ΕΟS και 6600 Km έκανα μαζί με τον τεχνικό της αντιπροσωπίας ένα έλεγχο στα λάδια..μου είπε ότι όλα ΟΚ!τα xιλιόμετρα που έχουν γίνει είναι σε πολυ νορμαλ κατάσταση...ανοίγματα (δηλαδή πάνω απο 5000 στροφές) πάρα πολύ σπάνια και τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου μέχρι τώρα 150Km..γιατί γνωρίζουμε ότι τα fsi και γενικά τα vw καίνε λαδάκι..πιστεύω με καλή χρήση του αυτοκινήτου να ελλατώσουμε αυτό το πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmatso Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Μετά από σχεδόν 6 μήνες διαβίωση με το ΕΟS και 6600 Km έκανα μαζί με τον τεχνικό της αντιπροσωπίας ένα έλεγχο στα λάδια..μου είπε ότι όλα ΟΚ!τα xιλιόμετρα που έχουν γίνει είναι σε πολυ νορμαλ κατάσταση...ανοίγματα (δηλαδή πάνω απο 5000 στροφές) πάρα πολύ σπάνια και τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου μέχρι τώρα 150Km..γιατί γνωρίζουμε ότι τα fsi και γενικά τα vw καίνε λαδάκι..πιστεύω με καλή χρήση του αυτοκινήτου να ελλατώσουμε αυτό το πρόβλημα... H καλή χρήση είτε έχεις VW είτε Yugo είτε Ferrari, είναι το Α και το Ω... Αν το σπάς συνέχεια στις 5-6000 στροφές είναι λογικό να σου κάψει και λάδια κάποια στιγμή και γενικότερα να σου βγάλει προβλήματα στο μέλλον. Όπως φερθείς στο αυτοκίνητο θα σου φερθεί κι αυτό ανάλογα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleni-mpantoy Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Καλησπερα,νεα εδω μεσα αλλα πλεον με ενα προβλημα στο δ-eos μου,εχω το TSI,εδω και περιπου 1000km σταζει λαδι,εχω κανει 37600km, το πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι χανει απο την φλατζα,και δεν αξιζει απο τωρα να φτιαχτει γιατι ειναι μεγαλο το κοστος,ομως πλεον οι κηλιδες στο δρομο που αφηνω ειναι μεγαλες και προσθετω αρκετα λαδι. Υπαρχει περιπτωση με καποιο λαδι 15αρι, τωρα εχει 10-40, να σταζει λιγοτερο? Τι λυση μου προτεινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleni-mpantoy Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Eχει βαλει κανεις λαδια eneos 10-40? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Καλησπερα,νεα εδω μεσα αλλα πλεον με ενα προβλημα στο δ-eos μου,εχω το TSI,εδω και περιπου 1000km σταζει λαδι,εχω κανει 37600km, το πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι χανει απο την φλατζα,και δεν αξιζει απο τωρα να φτιαχτει γιατι ειναι μεγαλο το κοστος,ομως πλεον οι κηλιδες στο δρομο που αφηνω ειναι μεγαλες και προσθετω αρκετα λαδι. Υπαρχει περιπτωση με καποιο λαδι 15αρι, τωρα εχει 10-40, να σταζει λιγοτερο? Τι λυση μου προτεινετε? εγώ προτείνω να πάς και σε άλλο συνεργείο ,τι πάει να πει ότι δεν αξιζει να φτιαχτεί; είσαι ακομα στην εγγυση; οπωσδήποτε πάρε και άλλη γνωμη -μπορει ναείναι πιο απλα τα πραγματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleni-mpantoy Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 εγώ προτείνω να πάς και σε άλλο συνεργείο ,τι πάει να πει ότι δεν αξιζει να φτιαχτεί; είσαι ακομα στην εγγυση; οπωσδήποτε πάρε και άλλη γνωμη -μπορει ναείναι πιο απλα τα πραγματα Η εγγυηση πλεον εχει ληξει, σε δευτερο συνεργειο που πηγα,ακριβως την ιδια διαγνωση εκαναν με γενικο κοστος περιπου τα 700 ευρω, και βεβαια επαθα σοκ. Ειναι δυνατον?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 σου έχουν πει ακριβως τι ζημια είναι; εννοω πως έγινε ,ειχες κάποιο χτυπημα απο κάτω στο καρτερ και χανει λάδια; εάν ξέρεις περι τινος προκειται ίσως κάποιοι απο εδω μεσα μπορουν να προτεινουν κάτι - φοβαμαι μήπως είναι μονοδρομος να το επισκευασεις προκειμενου να αποφυγεις μελλοντικα χειρότερα προβλήματα,δυστηχως το να συμπληρωνεις συνεχεια λάδια δεν ειναι λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleni-mpantoy Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 σου έχουν πει ακριβως τι ζημια είναι; εννοω πως έγινε ,ειχες κάποιο χτυπημα απο κάτω στο καρτερ και χανει λάδια; εάν ξέρεις περι τινος προκειται ίσως κάποιοι απο εδω μεσα μπορουν να προτεινουν κάτι - φοβαμαι μήπως είναι μονοδρομος να το επισκευασεις προκειμενου να αποφυγεις μελλοντικα χειρότερα προβλήματα,δυστηχως το να συμπληρωνεις συνεχεια λάδια δεν ειναι λυση Δυστυχως δεν ειναι,συνεχεια να προσεχω και να βαζω λαδι,και πραγματικα ειναι ασχημο νε σταζει οπου παρκαρω. Αλλαγη φλατζας κεφαλης μου ειπαν,απλα ειναι μεγαλη η διαδικασια αλλαγης και δεν αξιζει να γινει τωρα,στο μελλον με μελλοντικα σερβις,αυτα μου ανακοινωσαν!Τωρα τι κανω ειναι το θεμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 κάτσε μήπως δει κανεις άλλος το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω να προτείνω κάτι άλλο ...(καντεμια ..φλάτζα κεφαλής ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 (edited) Αν σταζεις να πας να κοιταξεις μηπως εχεις διαροη απο καρτερ αυτα φλατζα δεν παιρνουν γιατι ειναι αλουμινιο καμια βιδα σφιξιμο μονο ολα τα σωληνακια που περναει λαδι μεσα να κοιταξεις μηπως ειναι απο τα σωληνακια τιμονιου η απο φλατζα ψευτοκαπακου φλατζα κεφαλης να εχει διαροη πρωτη φορα ακουω αν ειχε τετοια τρυπα η φλατζα κεφαλης θα εφευγε ολη η compression στον αερα και το αμαξι δεν θα πηγαινε αλλα για να σιγουρευτεις πηγαινε να μετρησεις τη συμπιεση απο ολους τους κυλινδρους με συμπιεσομετρο και αλλαξε λαδι ολοι οι tsi παιρνουν 5w/30 και οχι 10w/40. Edited February 22, 2012 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 26, 2016 Report Share Posted January 26, 2016 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...