Jump to content
Guest Speedster

Λάδι!

Recommended Posts

ποσα λιτρα λαδακι παιρνει το eos με αλλαγη φιλτρου?...

εγω παντως οταν ειχα 1.4 με 75 αλογακια το golf μαζι με καθε φουλαρισμα εβαζα και 300ml λαδακι!!! :lol: :lol: :lol:

τωρα του βγαζω την πιστη και δε καιει τιποτα το ατιμο.... :cry::wacko::blink::lol:

Link to comment
Share on other sites

τα κορυφαια MOBIL 1 0-40 δεν εχει καψει σταγονα και εχω τωρα 16000(golf gt)

:mellow: - ευγε για τα εν λογω λιπαντικα ,αν και καθημενος επι του καθισματος επραξες πολυ ορθως (!)

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν 6 μήνες διαβίωση με το ΕΟS και 6600 Km έκανα μαζί με τον τεχνικό της αντιπροσωπίας ένα έλεγχο στα λάδια..μου είπε ότι όλα ΟΚ!τα xιλιόμετρα που έχουν γίνει είναι σε πολυ νορμαλ κατάσταση...ανοίγματα (δηλαδή πάνω απο 5000 στροφές) πάρα πολύ σπάνια και τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου μέχρι τώρα 150Km..γιατί γνωρίζουμε ότι τα fsi και γενικά τα vw καίνε λαδάκι..πιστεύω με καλή χρήση του αυτοκινήτου να ελλατώσουμε αυτό το πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν 6 μήνες διαβίωση με το ΕΟS και 6600 Km έκανα μαζί με τον τεχνικό της αντιπροσωπίας ένα έλεγχο στα λάδια..μου είπε ότι όλα ΟΚ!τα xιλιόμετρα που έχουν γίνει είναι σε πολυ νορμαλ κατάσταση...ανοίγματα (δηλαδή πάνω απο 5000 στροφές) πάρα πολύ σπάνια και τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου μέχρι τώρα 150Km..γιατί γνωρίζουμε ότι τα fsi και γενικά τα vw καίνε λαδάκι..πιστεύω με καλή χρήση του αυτοκινήτου να ελλατώσουμε αυτό το πρόβλημα...

H καλή χρήση είτε έχεις VW είτε Yugo είτε Ferrari, είναι το Α και το Ω... Αν το σπάς συνέχεια στις 5-6000 στροφές είναι λογικό να σου κάψει και λάδια κάποια στιγμή και γενικότερα να σου βγάλει προβλήματα στο μέλλον. Όπως φερθείς στο αυτοκίνητο θα σου φερθεί κι αυτό ανάλογα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,νεα εδω μεσα αλλα πλεον με ενα προβλημα στο δ-eos μου,εχω το TSI,εδω και περιπου 1000km σταζει λαδι,εχω κανει 37600km, το πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι χανει απο την φλατζα,και δεν αξιζει απο τωρα να φτιαχτει γιατι ειναι μεγαλο το κοστος,ομως πλεον οι κηλιδες στο δρομο που αφηνω ειναι μεγαλες και προσθετω αρκετα λαδι. Υπαρχει περιπτωση με καποιο λαδι 15αρι, τωρα εχει 10-40, να σταζει λιγοτερο? Τι λυση μου προτεινετε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα,νεα εδω μεσα αλλα πλεον με ενα προβλημα στο δ-eos μου,εχω το TSI,εδω και περιπου 1000km σταζει λαδι,εχω κανει 37600km, το πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν οτι χανει απο την φλατζα,και δεν αξιζει απο τωρα να φτιαχτει γιατι ειναι μεγαλο το κοστος,ομως πλεον οι κηλιδες στο δρομο που αφηνω ειναι μεγαλες και προσθετω αρκετα λαδι. Υπαρχει περιπτωση με καποιο λαδι 15αρι, τωρα εχει 10-40, να σταζει λιγοτερο? Τι λυση μου προτεινετε?

εγώ προτείνω να πάς και σε άλλο συνεργείο ,τι πάει να πει ότι δεν αξιζει να φτιαχτεί; είσαι ακομα στην εγγυση;

οπωσδήποτε πάρε και άλλη γνωμη -μπορει ναείναι πιο απλα τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

εγώ προτείνω να πάς και σε άλλο συνεργείο ,τι πάει να πει ότι δεν αξιζει να φτιαχτεί; είσαι ακομα στην εγγυση;

οπωσδήποτε πάρε και άλλη γνωμη -μπορει ναείναι πιο απλα τα πραγματα

Η εγγυηση πλεον εχει ληξει, σε δευτερο συνεργειο που πηγα,ακριβως την ιδια διαγνωση εκαναν με γενικο κοστος περιπου τα 700 ευρω, και βεβαια επαθα σοκ. Ειναι δυνατον??????

Link to comment
Share on other sites

σου έχουν πει ακριβως τι ζημια είναι; εννοω πως έγινε ,ειχες κάποιο χτυπημα απο κάτω στο καρτερ και χανει λάδια;

εάν ξέρεις περι τινος προκειται ίσως κάποιοι απο εδω μεσα μπορουν να προτεινουν κάτι -

φοβαμαι μήπως είναι μονοδρομος να το επισκευασεις προκειμενου να αποφυγεις μελλοντικα χειρότερα προβλήματα,δυστηχως το να συμπληρωνεις συνεχεια λάδια δεν ειναι

λυση

Link to comment
Share on other sites

σου έχουν πει ακριβως τι ζημια είναι; εννοω πως έγινε ,ειχες κάποιο χτυπημα απο κάτω στο καρτερ και χανει λάδια;

εάν ξέρεις περι τινος προκειται ίσως κάποιοι απο εδω μεσα μπορουν να προτεινουν κάτι -

φοβαμαι μήπως είναι μονοδρομος να το επισκευασεις προκειμενου να αποφυγεις μελλοντικα χειρότερα προβλήματα,δυστηχως το να συμπληρωνεις συνεχεια λάδια δεν ειναι

λυση

Δυστυχως δεν ειναι,συνεχεια να προσεχω και να βαζω λαδι,και πραγματικα ειναι ασχημο νε σταζει οπου παρκαρω. Αλλαγη φλατζας κεφαλης μου ειπαν,απλα ειναι μεγαλη η διαδικασια αλλαγης και δεν αξιζει να γινει τωρα,στο μελλον με μελλοντικα σερβις,αυτα μου ανακοινωσαν!Τωρα τι κανω ειναι το θεμα?

Link to comment
Share on other sites

κάτσε μήπως δει κανεις άλλος το θέμα γιατί εγώ δεν ξέρω να προτείνω κάτι άλλο ...(καντεμια ..φλάτζα κεφαλής :suicide: )

Link to comment
Share on other sites

Αν σταζεις να πας να κοιταξεις μηπως εχεις διαροη απο καρτερ αυτα φλατζα δεν παιρνουν γιατι ειναι αλουμινιο καμια βιδα σφιξιμο μονο ολα τα σωληνακια που περναει λαδι μεσα να κοιταξεις μηπως ειναι απο τα σωληνακια τιμονιου η απο φλατζα ψευτοκαπακου φλατζα κεφαλης να εχει διαροη πρωτη φορα ακουω αν ειχε τετοια τρυπα η φλατζα κεφαλης θα εφευγε ολη η compression στον αερα και το αμαξι δεν θα πηγαινε αλλα για να σιγουρευτεις πηγαινε να μετρησεις τη συμπιεση απο ολους τους κυλινδρους με συμπιεσομετρο και αλλαξε λαδι ολοι οι tsi παιρνουν 5w/30 και οχι 10w/40.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.