Jump to content
thanasis6Ν

Turbo H ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ?

Recommended Posts

σκεφτομαι να μολις τελειωσουν οι διακοπες να δυναμωσω το μωρακι μου γιατι με κερασανε τσαγακι κατι rally ενα βραδυ στην βουλιαγμενης και απλα τα πηρα rocket.gifrocket.gif τι προτεινετε turbo η ατμοσφαιρα.ακοθω γνωμες και τι πρεπει να βαλω για να φτασω περιπου τα 200hp!!!!τωρα εχω 125hp και ενα βαρελακι bmc.

Link to comment
Share on other sites

Και απο τα 125 νομιζεις οτι μπορεις να φτασεις τα 200 με ατμοσφαιρικη βελτιωση???

Κοιτα οι λυσεις ειναι δυο...

1)Κανεις ενα φπε και βαζεις μια μπουκαλιτσα +50

2)Το τουρμπιζεις

Ειναι καθαρα δικη σου επιλογη...Αν εχεις τα φραγκα θα σου προτεινα την δευτερη επιλογη,αλλα ολοκληρωμενες λυσεις οχι Light turbo..

Και μετα κοτσαρεις και μια μπουκαλιτσα και τα rallye βγαζουν αφρους...

Link to comment
Share on other sites

μπουκαλιτσα?πω πω τι μου εκανες τωρα.αντεχει αραγε? μου ειπαν τα παιδια απο εδω οτι φοραω σφυρηλατα ισχυει οντως?

Link to comment
Share on other sites

Σφυρηλατα απο μαμα χλωμο το κοβω.... Παντως η βελτιωση που θες να κανεις δεν ειναι ευκολη, θελεις μια αυξηση της ταξης σχεδον του 60% της υπαρχουσας ιπποδυναμης. Για ατμοσφαιρα απιθανο και ολες οι αλλες λυσεις θα σου κοστισουν αρκετα, συν οτι πρεπει να σκεφτεις και αλλα πραγματα μετα δεν ειναι μονο το να εχεις τα αλογα πρεπει να μπορεις να το ελεγχεις και να τα σταματησεις οποτε πας και για αλλα οπως φρενα αναρτησεις κλπ.

Link to comment
Share on other sites

αναρτησεις φοραω KW ρυθμιζομενες και τισ μπροστα δισκοπλακες θα τις αλλαξω σε λιγο ουτως η αλλως ειναι στα τελευταια τους εχω ακουσει απο corrado που τις βρισκω?

Link to comment
Share on other sites

τι πρεπει να βαλω για να φτασω περιπου τα 200hp!!!!

Γύρω στις 12.000-15.000 για μεταχειρισμένο ή καμιά 22.000 για καινούριο Golf GTI και θα έχεις σίγουρα 200hp. :D:ninja::ninja:

Η πλάκα είναι ότι ενώ κάνω πλάκα δεν κάνω πλάκα!!! :ninja::lol::lol:

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Σφυρηλατα??Ποιος στο ειπε αυτο??

Κοιτα με λογικη χρηση το +50 το αντεχει το μοτερακι σου,θα αλλαξεις και μπουζακια να βαλεις πιο ψυχρα και το πολυ πολυ να αλλαξεις και καμια τρομπα βενζινης να μην στεγνωνει

Εγω στο saxo που ειχα μπουκαλι επαιζα +65 με μαμα μπιελοπιστονα και δεν εκανε ουτε κιχ αλλα ειχα βαλει και προγραμματακι για νιτρα να ειμαι πιο σιγουρος..

Η επιλογη ειναι δικη σου...Παντως με το μπουκαλι εχεις αλογα με πολυ μικρο κοστος αλλα χρειαζεται πολυ συχνα γεμισμα και αν θες να κανεις σωστη δουλεια θα παρεις και κουβερτα

Ελπιζω να σε βοηθησα λιγο

Link to comment
Share on other sites

λες εαν ειχα τοσα λεφτα να μην ηξερα τι να παρω?προς το παρον πηρα το Polo και θα το κρατησω/ :D

πολυ αν μου ελεγες και το κοστος για το καθενα απο αυτα θα σου ημουν υποχρεως

Link to comment
Share on other sites

Για να φτάσεις τα 200... ε ναι τουρμπάκι θα σου δώσει αυτά τα άλογα.. αλλά και το κόστος ανεβαίνει αρκετά :)

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στις 12.000-15.000 για μεταχειρισμένο ή καμιά 22.000 για καινούριο Golf GTI και θα έχεις σίγουρα 200hp.

που υπαρχουν αυτες οι τιμες σε gti καινουργια αν ειναι να παρω 2 :)

Link to comment
Share on other sites

που υπαρχουν αυτες οι τιμες σε gti καινουργια αν ειναι να παρω 2 :)

μαλλον εννοει 12000-15000 για καποιο αλλο μοντελο με 200 αλογα μεταχειρισμενο, και οχι gti!

Link to comment
Share on other sites

στην φαντασια του υπαρχουν μονο μην το ψαχνεις

Αντί να ειρωνεύεσαι δεν κάνεις μια απλή αφαίρεση την αξία του μεταχειρισμένου που έχεις ήδη? Εγώ το υπολόγισα 8.000 - 8.500.

Εκτός αν σκέφτεσαι να έχεις ένα GTI και ένα Polo 6N2 GTI (που δεν το σκέφτεσαι γιατί ο ίδιος λες ότι αν είχες λεφτά και -καλά- θα ήξερες τι να πάρεις που δεν το νομίζω όπως θα δεις και παρακάτω)

Όταν γράφουμε ειρωνείες πρώτα σκεφτόμαστε γιατί αλλίως εκτιθέμεθα. Iδίως όταν διατυπώνουμε απορίες και ζητάμε την γνώμη των άλλων.

Για να είμαστε on topic αν θες να ρίχνεις σε rallye-Saxo πήρες λάθος αμάξι! Θα σε κερνάνε τα Γαλλάκια και στα ευθυλίκια και στα στροφιλίκια.

Το Polo που έχεις το παίρνει κάποιος για να έχει ένα σβέλτο αμάξι, μέτριο κράτημα, αξιοπρεπή φρένα και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (να λοιπόν που μάλλον δεν ήξερες τελικά τι πήρες).

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Το Polo που έχεις το παίρνει κάποιος για να έχει ένα σβέλτο αμάξι, μέτριο κράτημα, αξιοπρεπή φρένα και πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (να λοιπόν που μάλλον δεν ήξερες τελικά τι πήρες).

+1

Οπότε αν θες όντως thanasis6N να μπορείς να κερνάς τσαγάκι στα πανάλαφρα saxoralla θες όντως ή μια μπουκαλίτσα (για να είσαι μπροστά από τα μαμά) ή πολύ περισσότερα χρήματα για να κάνεις μια ολοκληρωμένη βελτίωση είτε τούρμπο είτε ατμόσφαιρα.

Link to comment
Share on other sites

Καντο μπουκαλι φιλε μου αν δεν παιζουνε πολλα λεφτα με +50 αν το κανεις σωστο θα εισαι μπροστα απο σαξοραλο φπε και βαλε...

Για αρχη βαλε και καμια εξατμισουλα και κανενα σωστο φιλτρακι και μετα με το μπουκαλι πηγαινε βαλε ενα προγραμματακι για νιτρα να εισαι σιγουρος και να μπορεις να παιξεις με τα ζιγκλερακια και να ψεκασεις και +70(παντα με λογικη χρηση ετσι)

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Καντο μπουκαλι φιλε μου αν δεν παιζουνε πολλα λεφτα με +50 αν το κανεις σωστο θα εισαι μπροστα απο σαξοραλο φπε και βαλε...

Για αρχη βαλε και καμια εξατμισουλα και κανενα σωστο φιλτρακι και μετα με το μπουκαλι πηγαινε βαλε ενα προγραμματακι για νιτρα να εισαι σιγουρος και να μπορεις να παιξεις με τα ζιγκλερακια και να ψεκασεις και +70(παντα με λογικη χρηση ετσι)

Φιλικα

Κι αν τελειώσει η μπουκάλα τι γίνεται??? ...Απλά βλέπεις τα Saxoralla να σε περνάνε... κι αν πέσεις στο καπάκι και σε στροφή απλά :huh:

¶σε που γενικότερα είναι μόνο για φανάρια.

Τσάμπα λεφτά... τα κρατάς, μαζεύεις κι άλλα εν καιρώ και παίρνεις ένα δυνατότερο.

¶σε οι καταπονήσεις που δέχονται τα "εντόσθια" του κινητήρα - μετάδοση - ημιαξόνια.

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Φιλτατε Μενιο και εγω κατοχος saxo με μπουκαλι ημουνα και ξερω τι λεω

Προτεινω αυτη την λυση AN :

1)Δεν υπαρχει μεγαλο μπατζετ

2)Θελεις γκαζι σε ορισμενες στιγμες και σε ολες τις αλλες να εισαι μαμα

3)**** ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ *****

4)Πας σε εναν σωστο μηχανικο και κανεις τις κινησεις που πρεπει ετσι ωστε να ειναι αξιοπιστο

Απαντησεις στις ερωτησεις σου τωρα...

1)Το ποτε θε τελειωσει η μπουκαλα το βλεπεις απο το μανομετρο που μετραει την πιεση της,αν δεις οτι ειναι κατω απο καποιο οριο δεν ανοιγεις,ειναι απλο

2)Το κοστος γεμισματος ειναι 35 ευρω(για την 12κιλη τουλαχιστον που ειχα εγω) και δεν ειναι τσαμπα λεφτα..Ειναι αναλογα τις επιλογες σου...Αν δεν διαθετεις πολλα λεφτα ειναι η καλυτερη λυση για ''φτηνο'' γκαζι

3)Ναι ως επι το πλειστον ειναι για φαναρια και γενικοτερα για ευθειες...Αν πας να νιτραρεις πανω στη στροφη δεν σου φταιει κανεις αλλος εκτος απο την ξεροκεφαλια σου...

4)Οι καταπονησεις που δεχονται τα εντοσθια ειναι αναλογα την χρηση που του κανεις(για αυτο τονισα ιδιαιτερα και το Νο 3 πιο πανω).

Αν εισαι καυτης και σιδεροφαγος τοτε με την καμια μην βαλεις μπουκαλι...

5)Οσο για μεταδοση και ημιαξονια και αυτο ειναι θεμα της χρησης και της εμπειριας..Ειναι λογικο αν το ξεκινας ταπα στο φαναρι να προκληθει ζημια αλλα αυτο δεν οφειλεται μονο στο μπουκαλι...Και χωρις μπουκαλι να ησουνα και ξεκινουσες ταπα παλι ζημια θα προκαλουσες!

Επισημαινω πως την λυση του νιτρο την προτεινω αν δεν υπαρχουν πολλα λεφτα και θες οπωσδηποτε αρκετο γκαζι και γρηγορα

Για μενα ειναι καλυτερο να το τουρμπισεις ολοκληρωμενα το αμαξακι,με μπιελοπιστονα κλπ κλπ αλλα εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη...Και αν δεν σου φτανει κ αυτο πετας και ενα μπουκαλι!!

Ελπιζω να σε καλυψα!

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

φιλε μενιο δεν ηθελα να σε προσβαλω γιατι ειχα αναφερει οτι το αμαξι το πηρα τωρα.κοιταγα και για golf 4 1.8T αλλα δεν μου εβγαινε.για το τοθρμισμα τι λες?αξιζει?

Link to comment
Share on other sites

κι αν πέσεις στο καπάκι και σε στροφή απλά :o

σε αυτο που λες εχεις λιιιιγο αδικο....τα σαξοραλα εχουν το ατου της "κλειστης" στροφης....τι γινετε ομως οταν τα χιλιομετρα ανεβουν και οι καμπες ανοιξουν???

πολλα ραλακια βλαστημησαν την ωρα και τη στιγμη που με πετυχαν στο δρομο τους με πολλα χιλιομετρα και στροφη.....στην ευθεια δεν το συζηταμε εξαφανιστηκαν αλλα σε στροφη το μονο που καταφεραν ειναι να προσπαθουν να μαζεψουν τον πισινο τους....εγγυημενα και αποδεδειγμενα αυτα που λεω :D

τωρα οσων αφορα το μπουκαλακι δεν εχεις και αδικο σε αυτα που λες....το νιτρο ειναι μια φτηνη λυση μεν αναξιοπιστη δε....για μενα κανενα ενα καλο πρωτο σταδιο υπομονη κανα δυο χρονακια και μετα αλλαξε το και παρε μια καλυτερη "βαση" για φτιαξιμο

Link to comment
Share on other sites

Φιλτατε Μενιο και εγω κατοχος saxo με μπουκαλι ημουνα και ξερω τι λεω

Προτεινω αυτη την λυση AN :

1)Δεν υπαρχει μεγαλο μπατζετ

2)Θελεις γκαζι σε ορισμενες στιγμες και σε ολες τις αλλες να εισαι μαμα

3)**** ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΓΙΚΗ ΧΡΗΣΗ *****

4)Πας σε εναν σωστο μηχανικο και κανεις τις κινησεις που πρεπει ετσι ωστε να ειναι αξιοπιστο

ΑΝ ΑΝ ΑΝ...

Απαντησεις στις ερωτησεις σου τωρα...

1)Το ποτε θε τελειωσει η μπουκαλα το βλεπεις απο το μανομετρο που μετραει την πιεση της,αν δεις οτι ειναι κατω απο καποιο οριο δεν ανοιγεις,ειναι απλο

2)Το κοστος γεμισματος ειναι 35 ευρω(για την 12κιλη τουλαχιστον που ειχα εγω) και δεν ειναι τσαμπα λεφτα..Ειναι αναλογα τις επιλογες σου...Αν δεν διαθετεις πολλα λεφτα ειναι η καλυτερη λυση για ''φτηνο'' γκαζι

3)Ναι ως επι το πλειστον ειναι για φαναρια και γενικοτερα για ευθειες...Αν πας να νιτραρεις πανω στη στροφη δεν σου φταιει κανεις αλλος εκτος απο την ξεροκεφαλια σου...

4)Οι καταπονησεις που δεχονται τα εντοσθια ειναι αναλογα την χρηση που του κανεις(για αυτο τονισα ιδιαιτερα και το Νο 3 πιο πανω).

Αν εισαι καυτης και σιδεροφαγος τοτε με την καμια μην βαλεις μπουκαλι...

5)Οσο για μεταδοση και ημιαξονια και αυτο ειναι θεμα της χρησης και της εμπειριας..Ειναι λογικο αν το ξεκινας ταπα στο φαναρι να προκληθει ζημια αλλα αυτο δεν οφειλεται μονο στο μπουκαλι...Και χωρις μπουκαλι να ησουνα και ξεκινουσες ταπα παλι ζημια θα προκαλουσες!

Επισημαινω πως την λυση του νιτρο την προτεινω αν δεν υπαρχουν πολλα λεφτα και θες οπωσδηποτε αρκετο γκαζι και γρηγορα

Για μενα ειναι καλυτερο να το τουρμπισεις ολοκληρωμενα το αμαξακι,με μπιελοπιστονα κλπ κλπ αλλα εχει μεγαλη διαφορα στην τιμη...Και αν δεν σου φτανει κ αυτο πετας και ενα μπουκαλι!!

Ελπιζω να σε καλυψα!

Φιλικα

Κατ' αρχάς δεν είχα απορίες (αν προσεξεις μετά τα ερωτηματικά απαντώ ό ίδιος).

1) Αυτό που λέω είναι ότι αν τελείωσε η μπουκάλα μέχρι να την ξαναγεμίσεις (δεν την γεμίζουν και τα περίπτερα δα) είσαι νορμάλ.

2) Αν το δεις μόνο σαν κόστος μπουκάλας είναι φθηνό. Συνολικά όμως από τις καταπονήσεις με το χερι στην τσέπη σε βλέπω.

3) Ακριβώς επειδή δεν νιτράρεις στη στροφή => έχεις ένα γρήγορο στην ευθεία και ένα αργό αμάξι στις στροφές => δεν είναι κάτι ολοκληρωμένο. Παραδειγμα: Θα την έβρισκες με ένα τέρας μοτέρ χωρίς αναρτήσεις και φρένα? Εγώ με τίποτα.

4) Δηλαδή θα βάλεις μπουκάλα μόνο και μόνο για να την χρησιμοποιήσεις μια φόρα στο τόσο για να μην το καταπονήσεις?

ΑΝ ΑΝ ΑΝ

5) Ζητάς από κάποιον να βάλει μπουκάλι και να είναι συγκρατημένος? χλωμό έως κίτρινο... Τώρα αν ξεκινάς τάπα χωρίς μπουκάλι πάλι θα του βγάλεις τα μάτια αλλά πολύ μα πάρα πολύ αργότερα (ίσως και να το πουλήσεις και να μην έχεις δώσει φράγκο).

Εν κατακλείδι αν δεν έχεις λεφτά να το κάνεις ολοκληρωμένο που και πάλι η άποψη μου είναι το πουλάς και παίρνεις κάτι δυνατότερο μαμά, καλύτερα μείνε στ' αυγά σου. Οι φθηνές λύσεις είναι λύσεις "η φθήνια τρώει τον παρά".

Τα πολλά ΑΝ να ξέρεις κάποια στιγμή κουράζουν όση τρέλα και αν κουβαλάς.

Κι εγώ φίλτατε Kalamaris Clio 16V είχα μετατροπή και πειραγμένο και ξέρω πόσα μου έφαγε (τελικά) και πόσο ταλαιπωρήθηκα από ζημίες και ήμουνα μένω δεν μένω στο δρόμο... άστα...

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

σε αυτο που λες εχεις λιιιιγο αδικο....τα σαξοραλα εχουν το ατου της "κλειστης" στροφης....τι γινετε ομως οταν τα χιλιομετρα ανεβουν και οι καμπες ανοιξουν???

πολλα ραλακια βλαστημησαν την ωρα και τη στιγμη που με πετυχαν στο δρομο τους με πολλα χιλιομετρα και στροφη.....στην ευθεια δεν το συζηταμε εξαφανιστηκαν αλλα σε στροφη το μονο που καταφεραν ειναι να προσπαθουν να μαζεψουν τον πισινο τους....εγγυημενα και αποδεδειγμενα αυτα που λεω :D

Μιχάλη εσύ έχεις 9Ν άρα άλλο μετατρόχιο, άλλο μεταξόνιο, άλλη κατανομή βάρους κλπ κλπ, ο thanasis6N όπως λέει το nick του έχει 6Ν....

φιλε μενιο δεν ηθελα να σε προσβαλω γιατι ειχα αναφερει οτι το αμαξι το πηρα τωρα.κοιταγα και για golf 4 1.8T αλλα δεν μου εβγαινε.για το τοθρμισμα τι λες?αξιζει?

Το τούρμπισμα Θανάση αν γίνει σωστά είναι μια πολύ καλή λύση αλλά και εκεί το κόστος παίζει από 5 μέχρι 8 χιλιάρικα αναλόγως του τι θα κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.