polo03 Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Επιστροφή στα προβλήματα Εκεί που πηγαίνω ωραία και καλά, χαλαρά και ενώ εχω διανύσει γύρω στα 3km ακούω ένα ping και ανάβει το σύμβολο για τα λάδια! Σταματάω όπως είμαι έξω από το Καλλιμάρμαρο, ανοίγω το καπό, βλέπω τον δείκτη λαδιού να είναι νορμάλ, κλείνω το καπό, μπαίνω μέσα και το σύμβολο είχε σβήσει! Ήταν προπομπός να ετοιμάζομαι για κάτι? Έχω ακόμα 5000 km για αλλαγή λαδιών.... Να σημειώσω ότι ούτε πριν αλλά ούτε και μετά απο το συμβάν είχα κάποια αρυθμία ή γενικότερη δυσλειτουργία εμφανή από τον κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Θα το πειραξε η ζεστη! Μπα οχι, αφου ειχε λαδι μεσα...απλως σπανια τους την βαραει στα vw γενικα να αναβουν λαμπακια! πηγαινε στην αντιπροσωπεια να δουν το σφαλμα και να το σβησουν, και να σου πουν και αυτοι την γνωμη τους!(αμα ξερουν.... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Το λαμπάκι του λαδιού δεν είναι σφάλμα,απλά προειδοποίηση και σβήνει μόνο του όταν εκλήψει ο λόγος για τον οποίο άναψε αλλά δεν ανάβει μόνο όταν δεν έχει λάδια το αμάξι αλλά και όταν πέσει πάρα πολύ η πίεση του λαδιού.Τσέκαρε όπωσδήποτε τρόμπα λαδιού ή δες για κανένα βουλωμένο ή ελατωματικό φίλτρο λαδιού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 (edited) Για την πίεση είναι κόκκινο το λαμπάκι, για την ποσότητα στο κάρτερ είναι κίτρινο. Το κόκκινο υπάρχει σε όλα τα αυτόκινητα, το κίτρινο το τοποθετούν οι εταιρίες που ξέρουν ότι το μοντέλο καίει λάδια (γι' αυτό και δεν το βρίσκεις σε γιαπωνέζικα ). Ποιό άναψε? Υ.Γ. Αν το 9Ν έχει μόνο κόκκινο τότε συμφωνώ με το παραπάνω post του dpspeed. Edited July 19, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo03 Posted July 19, 2007 Author Report Share Posted July 19, 2007 Για την πίεση είναι κόκκινο το λαμπάκι, για την ποσότητα στο κάρτερ είναι κίτρινο.Το κόκκινο υπάρχει σε όλα τα αυτόκινητα, το κίτρινο το τοποθετούν οι εταιρίες που ξέρουν ότι το μοντέλο καίει λάδια (γι' αυτό και δεν το βρίσκεις σε γιαπωνέζικα ). Ποιό άναψε? Υ.Γ. Αν το 9Ν έχει μόνο κόκκινο τότε συμφωνώ με το παραπάνω post του dpspeed. Κίτρινο άναψε και μέχρι να κοιτάξω τα λάδια έσβησε... Αργοτερα θα ξανακοιτάξω να δω τι παίζει... Ευχαριστώ πάντως..Αν έχει κανείς και άλλη γνώμη ας την πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Κιτρινο αναβει αμα εχει χαμηλη σταθμη λαδιου ή πιεση , αλλα 1ον με ζεστο κινητηρα δεν μπορεις να καταλαβεις αν ειναι ενταξει η σταθμη και 2ον αν ανοιχτει το καπω μετα απο ενδειξη για χαμηλη σταθμη αυτη σβηνει μονη της και αν δεν εχει αλλαξει κατι σε 100χλμ ξανα αναβει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Κίτρινο άναψε και μέχρι να κοιτάξω τα λάδια έσβησε...Αργοτερα θα ξανακοιτάξω να δω τι παίζει... Ευχαριστώ πάντως..Αν έχει κανείς και άλλη γνώμη ας την πει. Τί να σου πώ εγώ μόνο κόκκινο έχω δεί στο δικό μου τον παλιό κακό καιρό που έκαιγε λάδια.Ευτυχώς γλύτωσα από αυτό το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Menios Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 (edited) Κιτρινο αναβει αμα εχει χαμηλη σταθμη λαδιου ή πιεση , αλλα 1ον με ζεστο κινητηρα δεν μπορεις να καταλαβεις αν ειναι ενταξει η σταθμη και 2ον αν ανοιχτει το καπω μετα απο ενδειξη για χαμηλη σταθμη αυτη σβηνει μονη της και αν δεν εχει αλλαξει κατι σε 100χλμ ξανα αναβει Συμφωνώ σε όλα εκτός από το κίτρινο για την πίεση. Είσαι σίγουρος? Είναι συγκεκριμένο το σήμα (το λαδερό) και το χρώμα (κόκκινο) για την πίεση για όλους τους κατασκευαστές. Είναι σαν να μου λες ότι είναι πράσινο για το χειρόφρενο και κίτρινο όταν ανάβει η μεγάλη σκάλα των φώτων. Edited July 19, 2007 by Menios Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Δεν θυμαμαι και 100% αλλα νομιζω οτι αναβει κιτρινο οταν ειναι προειδοποιητικο και οταν ειναι κοκκινο πρεπει να ελεχθει αμεσα. Ριξτε μια ματια στο εγχειριδιο χρησης, κατι θυμαμαι οτι στην πιεση λαδιου αναβοσβηνει το κιτρινο αλλα δεν το λεω και με σιγουρια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo03 Posted July 19, 2007 Author Report Share Posted July 19, 2007 Ξανακοίταξα τώρα και είδα ότι κίτρινο λαμπάκι δεν υπάρχει Μάλλον μου φάνηκε κίτρινο γιατί ήταν κόντρα και ο ήλιος... Πάντως εξακολουθώ να αναρωτιέμαι γιατί έσβησε... Κοίταξα τα λάδια και όντως φαίνονται στο όριο. Αύριο θα περάσω από το συνεργίο να το τσεκάρουν. Δεν θα έπρεπε όμως αν έχει πέσει η στάθμη να ξανααναψει τώρα που το έβαλα μπρος? Λοιπόν, πήγε συνεργείο το αυτοκίνητο. Δυστυχώς δε πήγα και εγώ λόγω φόρτου εργασίας αλλά έστειλα συγγενή Πήρε ένα κουτί λάδι και έφτασε στη μέση περίπου του δείκτη. Λογικό λέει ο μάστορας, αλλά να το προσέξω. Δεν είχε κάψει όμως ποτέ /μάλλον δεν είχα προσέξει ποτέ να κάψει τόσο λάδι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dimoz Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Aθήνα - Καλαμάτα. Μετά την Κόρινθο άναψε κίτρινο λαμπάκι λαδιού. Χωρίς να αναβοσβήνει. Σταμάτησα το άφησα κανα τέταρτο να κατέβει το λάδι και ήταν στο low. Ενώ όταν έφυγα από Αθήνα ήταν στο high.Πήγα με λαμπάκι Τρίπολη έβαλα ενα λίτρο αλλά το λαμπάκι έμεινε ανοιχτό. Έσβησε τελικά μόνο του το επόμενο βράδυ. Στη VW μου είπαν ότι όταν είναι για άλλαγη είναι λογικό να σοθ κάψει και 2-3 κιλά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 ...Στη VW μου είπαν ότι όταν είναι για άλλαγη είναι λογικό να σοθ κάψει και 2-3 κιλά. Αφού το μοτέρ παίρνει 3,5 κιλα, πώς γίνεται να κάψεις 2-3? Πόσο τρόμπες μπορεί να είναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 Το ειχε κανει και μενα καποια στιγμη και το λαμπακι αν θυμαμαι καλα ηταν κοκκινο... (κιτρινο δεν νομιζω οτι εχει ). Αν τα λαδια ειναι σε σωστη σταθμη τοτε παιζει να ειναι καποιο σκουπιδακι που κανει την ζημια. Τοτε ειχα αλλαξει αμεσως φιλτρο και λαδια και δεν ξαναεκανε κατι οποτε υπεθεσα οτι ηταν σκουπιδακι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renaissance Posted August 20, 2007 Report Share Posted August 20, 2007 2-3 κιλά??????Πωωωω....Αυτοί στις αντιπροσωπείες αποτελούν κατηγορία ανθρώπων απο μόνοι τους..Θα μας τρελλάνουν.Πάει και τελείωσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dimoz Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Τι να πω δεν ξέρω.Το λαμπάκι πάντως κίτρινο μου φάνηκε. Και στο Manual αν θυμάμαι καλά λέει και για κίτρινο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Ναι, έχει κίτρινο, μην κάνουμε την τρίχα τριχιά. Έχει κίτρινο και κόκκινο που αναβοσβήνει και κάνει και ήχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kchristus Posted August 21, 2007 Report Share Posted August 21, 2007 Ελπίζω όλοι να κοιτάτε τα λάδια σε επίπεδη επιφάνεια έτσι.....???? Αν ειναι πεσμένη η στάθμη είναι πιθανό σε ανηφόρα να σου ανάψει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 και κοκκινο υπαρχει και κιτρινο.οταν αναβει το κοκκινο σβηνεις το αμαξι και καλεις γερανο!οταν αναβει το κιτρινο θελει συμπληρωση.οταν το αυτοκινητο δεν εχει ΑΜΕΣΗ αναγκη απο λαδι ( δηλαδη δεν κολας το μοτερ) κ κοιταξεις την σταθμη το λαμπακι σβηνει,για καποια ωρα τουλαχιστον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GDM Posted August 28, 2007 Report Share Posted August 28, 2007 Καλημέρα σε όλους, δεν θέλω να σε ανησυχήσω φίλε polo03, αλλά για καλό και για κακό τσέκαρε την μηχανή (κρύα πάντα) να δεις αν υπάρχει πουθενά ίχνος λαδιού. Εμένα ξεκίνησε να ανάβει το κίτρινο προειδοποιητικό λαμπάκι με μικρή αρχικά μείωση στη στάθμη λαδιού (μόλις κάτω από το low) και τελικά από ότι φαίνεται "χάνω λάδια". Το ότι έχω διαρροή λαδιού το έψαξα μόνος γιατί σε συγκεκριμένη αντιπροσωπεία που το πήγα τρεις λαλούν ........ Η γνώμη μου είναι πως αν σου ανάψει ξανά το κίτρινο λαμπάκι του λαδιού πήγαινε το στην αντιπροσωπεία κατευθείαν και απαίτησε να στο κοιτάξουν και όχι απλά να σου συμπληρώσουν λάδι. Και άν είσαι ακόμα στην εγγύηση σκίστους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 φιλε GDM τι εννοεις οταν λες οτι " χανεις λαδια"?εννοεις οτι χανεις απο τα τσιμουχακια των βαλβιδων?που βρηκες λαδια στο χωρο της μηχανης?πανω στην μηχανη η στην προστατευτικη ποδια?στον δρομο εκει που το ειχες παρκαρισμενο? παντως αναλογα με τα λαδια που φοραει αν ειναι το 101 εχω δει να καει απο 750ml εως 1150ml,απο 5500 εως 8500 km αντιστοιχα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GDM Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Τα λάδια τα βρήκα στη μηχανή αριστερά μπροστά στη γωνία. Πήγα και πάλι αντιπροσωπία και στείλανε γράμμα στην Karenta. Περιμένω απάντηση. Πάντως με φίλο μου που έχει vagcom tester δεν δείχνει πρόβλημα στη μηχανή-γενικώς δεν δείχνει κάποιο πρόβλημα, κάτι που σημαίνει πως δεν τα καίει (αυτό φαίνεται κι απ'το ότι δεν βγαίνει καπνός από την εξάτμιση, αν δεν κάνω λάθος). Εντύπωση μου έκανε πως στην αντιπροσωπεία ούτε καν ανοίξανε το καπό να κοιτάξουν. Πιθανές βλάβες που μου αναφέρανε: α. τσιμουχάκια β. ελατήρια γ. ίσως και κύλινδροι δ. καπάκι (?) Το polaki είναι 9N 101ps, μοντέλο 2005 με 16.000χλμ. Δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τέτοιο πρόβλημα (Το πρόβλημα ξεκίνησε στα 10.000χλμ.). Κατανάλωση λαδιού από τα 12.500χλμ. (που άρχισα να το μετράω) μέχρι τα 16.000χλμ. 1λίτρο ανά 830-920χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 (edited) α. τσιμουχάκια το πετυχαν!νομιζω ο σαγιαν ειχε καποια στιγμη το ιδιο προβλημα.... Το polaki είναι 9N 101ps, μοντέλο 2005 με 16.000χλμ. Δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τέτοιο πρόβλημα (Το πρόβλημα ξεκίνησε στα 10.000χλμ.). Κατανάλωση λαδιού από τα 12.500χλμ. (που άρχισα να το μετράω) μέχρι τα 16.000χλμ. 1λίτρο ανά 830-920χλμ. το δικο μου ειναι 9Ν 101,2004,98.000 χλμ. σημερα κοιταξα λαδια...απο το σερβις των 90000 στα πρωτα 5440 χλμ μου ειχε καψει 1150μλ.σημερα στα 8000 απο το σερβις εχει καψει αλλα 850 μλ περιπου!!!! Edited September 13, 2007 by vivpolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GDM Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Καλησπέρα παιδιά, Σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση αλλά μόλις την περασμένη Τρίτη μου απάντησαν από την αντιπροσωπεία. Έχουν παραγγείλει τα ανταλλακτικά μου είπαν και από την επόμενη εβδομάδα θα με ειδοποιήσουν για το πότε να πάω το polaki για φτιάξιμο. Έχουμε και λέμε: Θα αλλάξουν καπάκι μηχανής, τσιμούχα, λαστιχάκια, ελατήρια, κυλίνδρους. Θα το κρατήσουν μια εβδομάδα και τα καλά νέα είναι ότι δεν θα πληρώσω τίποτα, συμπεριλαμβανομένων και των εργασιών. Όλα αυτά βέβαια μετά από πολύ ταλαιπωρία και εκνευρισμό αλλά μάλλον τέλος καλό όλα καλά. Πάντως όλα αυτά αποκλείεται να είναι, οπότε θα περιμένω όταν το παραλάβω "έτοιμο" πλέον να δω τι πραγματικά έχουν αλλάξει και θα σας ειδοποιήσω. Σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω ότι δίνουν επιπλέον εγγύηση ένα έτος για τα υλικά που αλλάχτηκαν. Εγώ θα το ζητήσω να μου το δώσουν και γραπτώς αν ισχύει. Αυτά προς το παρόν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted October 7, 2007 Report Share Posted October 7, 2007 νομιζω οτι η εγγυηση για ολα τα γνησια ανταλλακτικα ειναι δυο χρονια.οποτε κρατας το τιμολογιο των εργασιων οπουκαι αναγραφονται τα ανταλλακτικα και οτιδηποτε παρουσιαστει πας και τους το τριβεις στη μαπα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stv75 Posted June 12, 2014 Report Share Posted June 12, 2014 GDM τί έγινε? Λύθηκε το πρόβλημα. Εμένα μου ανάβει μετά από 150 συνεχόμενα χλμ. Έχω αλλάξει αισθητήρα λαδιού, βαλβίδα λαδιού, καντράν, αντλία βενζίνης και τον αισθητήρα του καπώ και τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...