Jump to content
NickTheBig

Για ποσα χιλιομετρα αντεχει ενα 1.8Τ μοτερ?

Recommended Posts

Καλησπερα...Θελω να κανω μια ερωτησουλα για να αποφασισω τι να κανω με το αμαξι μου...στα ποσα χιλιομετρα παραδιδει πνευμα ο 1.8turbo??

εχω ηδη 161.000χλμ,ειναι μοντελο 11/99 και ηδη θελω αλλαγη σε εργοστασιακο turbo+intercooler,εξατμιση μιας και εχει σκουριασει ολη απο μπρος μεχρι πισω και σε λιγα χιλιομετρα σε βασεις στα ψαλιδια....

το κοστος για να τα φτιαξω ολα αυτα αξιζει ή ο κινητηρας θα φτασει π.χ.τα 200.000χλμ και οτι και να του κανω θα παραδωσει πνευμα??? το πηρα μεταχειρισμενο με καπου 76.000χλμ, του εκανα σε 3 χρονια και εχω μεινει υπερευχαριστημενος και δε ξερω τι να κανω περαιτερω.....

ΒΟΗΘΕΙΑ PLEASEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Nick,

Καταρχήν να σου πω ότι δεν είμαι ειδικός σε τέτοια θέματα και ούτε καν πρώην κάτοχος τέτοιου κινητήρα, απλά γνωρίζω κάποια γενικά πράγματα και περιπτώσεις που ίσως βοηθήσουν. Κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει κάποιος αποτελεσματικός τρόπος να προβλέψεις τι και πόσες βλάβες θα βγάλει ένας κινητήρας, ειδικά μακροχρόνια. Το καλύτερο και δυσκολότερο για να διαπιστώσεις κάτι τέτοιο είναι να εντοπίσεις αρκετούς κατόχους του κινητήρα αυτού και να βγάλεις κάτι σαν μέσο όρο περιπτώσεων. Σε αυτά τα χλμ όμως (200.000) είναι γενικά δύσκολο να βρεις πολλές αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις. Αυτό που αυξάνεται είναι η γενική πιθανότητα να παρουσιάσει βλάβες. Σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται εξαρτήματα για τα οποία ξέρεις (είτε από εμπειρία, είτε από έγκυρες πηγές) ότι υπάρχει μία ημερομηνία λήξης/αντικατάστασης. Τέτοια μπορεί να είναι μηχανικοί υπερσυμπιεστές, εξατμίσεις, τουρμπίνες, κινητήρες wankel - :) και άλλα. Απόσο γνωρίζω το μπλοκ του κινητήρα μπορεί να έχει τεράστιο χρόνο ζωής (300.000+ χλμ) ο οποίος έχει γενικά μικρή διακύμανση στο χρόνο ζωής (μέγιστος-ελάχιστος) σε σχέση με άλλα μέρη που λόγο φύσης της φθοράς τους σε συνάρτηση με τις αντοχές τους, ο χρόνος ζωής τους μπορεί έχει τεράστιες αποκλίσεις σε σχέση με το "μέσο όρο" ανάλογα με τη χρήση. Φίλος μου και κάτοχος κινητήρα 1.8Τ έχει αλλάξει τουρμπίνα, εγκέφαλο, συμπλέκτη κ.α. μετά από λίγα σχετικά χιλιόμετρα χωρίς να οδηγεί ιδιαίτερα επιθετικά, αλλά όντας απλά βάρβαρος με την τουρμπίνα (και τα υπόλοιπα) και γενικά το θέμα καλή χρήση/ζέσταμα/κρύωμα κλπ. Τώρα μετά από 130.000+ χλμ, δεν έχει παρουσιάσει οτιδήποτε το μοτέρ, παρ'όλη την βαρβαρότητα. Γενικά το κάθε εξάρτημα έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής και ανάλογη διακύμανση επί αυτού. Πάντως, σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από τον κινητήρα, όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα εμπίπτουν στους ίδιους κανόνες, γι'αυτό και η αύξηση της συχνότητας βλαβών (μικρών/μεγάλων) αυξάνεται εκθετικά στα πολλά χιλιόμετρα. Ρώτησες μόνο για κινητήρα, αλλά τα ηλεκτρονικά και τα άλλα περιφερειακά έχουν επίσης φθορά που μπορεί να σε ταλαιπωρήσουν στο μέλλον (αν όχι μέχρι τώρα), εκτός και αν δεν σε ενδιαφέρουν τόσο. Από κάποια φάση και μετά, αρχίζεις ουσιαστικά να κάνεις "αναπαλαίωση" αλλά μέσα σε αρκετά συγκεκριμένα πλαίσια. Το "όλα φτιάχνονται" ισχύει, αλλά μέχρι ενός σημείου. Επιπλέον, εκτός από τα χλμ και τη χρήση, άλλος παράγοντας φθοράς είναι και ο χρόνος (οξειδώσεις κλπ).

Αυτές είναι γενικές παρατηρήσεις που ίσως γνωρίζεις και ο ίδιος, και τις αναφέρω δεδομένου του ότι είναι σχετικά δύσκολο να βρεις ικανό και αντιπροσωπευτικό αριθμό περιπτώσεων σε αυτό το θέμα. Όπως και να 'χει, η άποψη ενός κατόχου θα είναι πιο κατατοπιστική.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι εχεις αρκετα χιλιομετρα αλλα αν κρινουμε απο τις πληροφοριες που εχουν βγει προς τα εξω για τη μεχρι τωρα πορεια αυτου του κινητηρα, λογικα δε θα εχεις προβλημα ουτε στο μελλον.Ενας φιλος εχει τον ιδιο κινητηρα με 110.000 χλμ χωρις κανενα προβλημα.Και τον πιεζει αρκετα.Παντως απ'οσα εχουμε ακουσει μεχρι τωρα , ο κινητηρας αυτος ειναι φοβερα αξιοπιστος.Δεν εχουν αναφερθει παραπονα ιδιοκτητων.Το αντιθετο μαλιστα.

Link to comment
Share on other sites

αναλογα την χρηση θα εχεις και τα αναλογα προβληματα...

αν σκαλιζεις θα σκαλιζει και την την τσεπη σου...ειναι ντιζατο οποτε με μετρο η καταπονηση...(υπαρχουν και βελτιωμενα ντιζατα που δεν εχουν κανει κιχ ομως)

αν δεις ομως κεφαλαρια απο ντιζατα και ηλεκτρογκαζα θα δεις πολλες διαφορες σε ελατηρια και πιστονια...

π.χ. αν δεις τον 20vt που εχει πανω το πολακι δεν εχει καμια σχεση με τον agu...τα πιστονια του αντεχουν μεχρι 350 αλογακια...σφυρηλατα!!!

οποτε καθε 20vt δεν ειναι ιδιος...κι εφοσον εχεις κ03 δεν ειναι για προγραμματα και πιεσεις...

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω αν αξιζει να αλλαξω τα περιφεριακα του κινητηρα που προανεφερα,που λογικα θα περασουν τα 3000ευρω ή να το πουλησω και να αλλαξω αμαξι μια και καλη...

το ειχα παρει μεταχειρισμενο με 76-78000χλμ και ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ειχε μονο για να ανεβοκατεβαινει Καβαλα...το αμαξι ηταν εντελως μαμα...εγω το χρησιμοποιω για τις βολτες μου, για να πηγαινω στη δουλεια καθε μερα (90χλμ χαλαρα καθε μερα) αλλα και για ταξιδια στην εθνικη που βγαινω κεθε 15μερες(Καλαματα,Αγρινιο,Λαρισα,Βονιτσα)...η χρηση του απο τη μερα που το πηρα ως τωρα ειναι 40%-Αθηνα, 40%-Εθνικη και 20%-"ανοιγματα" :o

να πω την αληθεια δεν εχει κανει τσικ ως τωρα...το μονο που παρεδωσε πνευμα ηταν δισκο-πλατω στα 131000χλμ περιπου και τα αλλαξα με ενα τετραφτερο της Sachs και αλλαξα επι της ευκαιριας και το βολαν με ενα αλουμινενιο...

οσο για προγραμμα του εβαλα 6 μηνες αφου το πηρα (το αμαξι το εχω ηδη 3,5 χρονια)..Ηταν βλεπετε το πρωτο αμαξι που απεκτησα που ειχε κυβικα και αλογα και ηθελα να το μαθω...πρωτα αλλαξα αναρτησεις(Bilstein+Eibach),φρενα(S3 με χαρακτους) και λαστιχα...και μετα του εβαλα το προγραμμα...εβγαλε ολα κι ολα 176 αλογα..τοτε ομως..τωρα μερικα, οποτε ανοιγω το καπω, φευγουν τρεχοντας!!!! :lol:

δεν εχω παραπονο απο τη VW,παντα VW ειχα και το αλλαζα μονο για να παρω ενα αλλο VW!!!!!

απλα δεν μου τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια για να εχω να ξοδευω...

Να ρωτησω κατι τελευταιο...αν οντως αλλαζα turbo,intercooler και εξατμιση απο χταποδι μεχρι πισω, ποσο οντως θα μου κοστιζε?? θα περναγα τις 3000ευρω....?

Ευχαριστω για το χρονο σας παιδια...και για τα φωτα σας!!

α,και συγνωμη που αργω να απαντησω αλλα μπαινω ιντερνετ περιπου μια φορα την εβδομαδα....λογο δουλειας εντος και εκτος Αθηνας τρεχω και δε προλαβαινω...ουτε ενα meeting δεν εχω πετυχει....σνιφ :D :D

Link to comment
Share on other sites

Για να βάλουμε μερικά πραγματάκια στην θέση τους...

Το ότι είναι AGU λέει πολλά αφού φοράει τις καλές μπιέλες, καλοσχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής, δεν έχει μεταβλητό χρονισμό, έχει καλούς πολλαπλασιαστές και το πιο βασικό είναι ντίζα. Πατάς και φεύγεις, όχι ηλεκτρόγκαζο, πατάς και περιμένεις να φύγεις. Το μοτέρ αυτό δεν έχει καμιά επαφή με τα επόμενα ΑUM, AUQ και δεν συμμαζεύεται που είναι πιο ευαίσθητα στις μεγάλες πιέσεις. Επίσης να ξέρεις ότι αν και μάλλον χαλασμένος ο καταλύτης σου αν δεν έχει αλλαχτεί, μπορεί να μείνει στη θέση ακόμα και σε μετατροπές με 300+

Φαντάσου ότι κυκλοφορούν AGU με stock μέταλλα που παίζουν γύρω στα 400 άλογα. Μακάρι η VW να συνέχιζε να βγάζει τέτοιους κινητήρες αλλά μας έχουν φάει τα EURO κάτι και οι προδιαγραφές ρύπων. Ο μόνος περιοριστικός παράγοντας αν κρατήσεις την τουρμπίνα του AGU είναι ότι φοράει Κ03 η οποία μετά το 2001 έμπαινε σε όλα Κ03s.

Στην περίπτωση σου τα χιλιόμετρα είναι σίγουρα αρκετά χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα το πειράζω και μου μένει στα χέρια...

Εγώ στη θέση σου θα πετούσα πάνω ένα big turbo θα το χαιρόμουν για κάνα 6μηνό και θα το άλλαζα με κάτι άλλο. Έτσι ή αλλιώς πλέον τα αμάξια έχουν γίνει κάτι σαν αναλώσιμο! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είχα ενα 225άρι BAM που στα 103.000km δικαιολόγησε πλήρως τον κωδικό του και έκανε ΜΠΑΜ, μπήκε σε τροχιά, έγινε πυροτέχνημα δηλαδή. Με μετατροπές 2ου σταδίου αλλά σχολαστικό service σε αντιπροσωπεία πάντα και προσεκτικό σκίσημο. Εσύ τα έχεις ήδη ξεπεράσει οπότε τι έχεις να φοβηθείς?

Link to comment
Share on other sites

Οταν αγόρασα το 4άρι με τον AGU μαμά φορεμένο, το πήρα με 108.000, και το μοτόρι δεν καταλάβαινε Χριστό πραγματικά. Μόνο ένα σαλιγκάρι ήθελε, κι αυτό γιατί το προηγούμενο το είχε πει το ποιήμα!

Ο μόνος λόγος που το άλλαξα, είναι γιατί δε γουστάρω μεταχειρισμένα αμάξια, και πήγα για το 5άρι gti (BWA), που ως τώρα και μέσα σε κάτι λιγότερο από 6 μήνες έχει κάνει 29.000 χλμ και δε λέει ΚΙΧ!!

Link to comment
Share on other sites

εγω που εχω το ιδιο μοτερ που αναφερεται(AGU ντιζα)το εχω πανω απο 180000 χλμ και ειναι ολα οκ............μην μασας μια δεν εχουν αναγκη.......... :baby:B)

Link to comment
Share on other sites

Καπου ειχα διαβασει αλλα δυστυχως δεν μπορω να το βρω τωρα, πως το 1.8Τ μοτερ ειχε σχεδιαστει για 500.000κμ. :) Αυτο απο μονο του μαλλον λεει πολλα....στο γιατι ολοι εσεις με 190.000+ δεν εχετε προβληματα...

Οταν αγόρασα το 4άρι με τον AGU μαμά φορεμένο, το πήρα με 108.000, και το μοτόρι δεν καταλάβαινε Χριστό πραγματικά. Μόνο ένα σαλιγκάρι ήθελε, κι αυτό γιατί το προηγούμενο το είχε πει το ποιήμα!

Ο μόνος λόγος που το άλλαξα, είναι γιατί δε γουστάρω μεταχειρισμένα αμάξια, και πήγα για το 5άρι gti (BWA), που ως τώρα και μέσα σε κάτι λιγότερο από 6 μήνες έχει κάνει 29.000 χλμ και δε λέει ΚΙΧ!!

Φιλε μου συγνωμη για το ΟΦΦΤΟΠΙΚ αλλα τι εχεις κανει στο γκολφακι σου και τα πατας ολα αυτα?

Link to comment
Share on other sites

εγω απο ποστ π εχω διαβασει στο gtc,οσον αφορα τα πιστονια του 1.8 το αποτελεσμα π βγηκε ειναι οτι αν δεν ανοιξεις μηχανη δεν ξερεις αν εχεις τα "καλα"πιστονια...επισης οτι κανεις δεν ξερει αν θα ναι ασφαλη ή οχι ενα φτιαξιμο τους.γενικα ομως σαν μηχανες εχουν δοκιμαστει σε πολλα setup κ ξερεις που να κινηθεις...

ποσο παει μια αλλαγη σε πιστονια σφυριλατα?

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος νομίζω οτι ο 1.8 Τ κινητήρας ψηφίστηκε στους 10 καλύτερους όλων των εποχών. Αυτό νομίζω λέει κάτι. worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

οι ηλεκτρογκαζες που εχουν βγει απο το 2003 και μετα η αληθεια ειναι οτι ειναι πιο ευαισθητες σε βενζινες κακης ποιοτητας και σε αισθητηρες οπως το λουφτερ αερος και ο αισθητηρας ρυθμισης γωνιας ανοιγματος της πεταλουδας...(αρυθμιες)

απο κει και περα τα ζωτικα της μηχανης ειναι καλυτερης ποιοτητας απο τους πολλαπλασιαστες οι οποιοι πλεον ειναι made in germany και οχι made in italy μεχρι τα ελατηρια,τα καπελωτα και τις μπιελες...

π.χ. αν ανοιξεις το μοτερ που εχει το πολακι το gti που εχει την τελευταια φουρνια 20vt θα διαπιστωσεις διαφορετικα υλικα...

ολα αυτα δε σημαινουν τιποτα για ενα μαμισιο αυτοκινητο...και τα δυο μπορουν να γραψουν χιλιομετρα αβιαστα...

οταν ερχεται ο παραγοντας μετετροπη εκτος απο το οτι η τουρμπινουλα σηκωνει λιγο παραπανω πιεση...ο προγραμματισμος γινεται χωρις κατεβασμα εγκεφαλου και τα αλογα που μπορει να φτασει ΧΩΡΙΣ να εχει προβλημα ειναι περισσοτερα απο εναν κινητηρα AGU o οποιος θα χρειαστει μπιελοπιστονα...

ο AGU ειναι πιο καλος και πιο ανθεκτικος αν δεις διαφορετικα το θεμα...απο αποψη λιγοτερων ηλεκτρονικων πανω στο αυτοκινητο, βαζεις σκαστρουλες ελευθερα,μηχανικο γκαζι χωρις lag...κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

αντέχει λεφτά να έχεις να το συντηρείς, βενζίνες, σερβισ,ασφαλειες,ενδεχομενα τρακαρισματα , όλα πρεπεί να τα υπολογίσεις, φαντάζομαι σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα εε?

Link to comment
Share on other sites

Το καλό σε ένα forum(=τόπος δημόσιας συζήτησης) είναι ότι μπορείς να ακούσεις σχεδόν τα πάντα...

Όπως ότι ο AGU έχει μάπα πολλαπλασιαστές, ψεύτικες μπιέλες, χάλια εισαγωγή και πολλά άλλα. Επίσης είναι και προβληματικός γιατί για να φτιάξεις πρόγραμμα πρέπει να κατεβάσεις τον εγκέφαλο για να τον ρυθμίσεις, άσε που είναι και ντιζάτος(=παλιά τεχνολογία). Επίσης είναι γνωστό στο ευρύ κοινό ότι αποδίδει πολύ καλά με σκάστρες ανοιχτού τύπου (όπως και όλοι οι 20VT ανεξαιρέτως) αλλά πάσχει από μέταλλα οπότε χρειάζεται αλλαγή σε μπιελες πιστόνια το λιγότερο.

Είναι πάντως περίεργο που μετά από όλα αυτά τα αρνητικά του, υπάρχουν AGU με big turbo στο δρόμο που βγάζουν 300+ αβίαστα, άνετα, χαλαρά και με stock μέταλλα! Αν και τώρα μεταξύ μας αύξηση ισχύος της τάξης του 200% δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο.

Κουβέντα να γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου golfakias1983 ακου να σου πω λιγο εχω εναν AGU κηνητιρα δηλαδη εχο ενα VW GOLF GTΙ IV 1.8T 20VT το οποιο μαμα οταν το εφερα απο γερνανια ειχε 200ps επιδει εγο ειμαι ανθρωπος ο οποιοσ δεν μπορο να μηνο με ενα μαμα μοτερ πιγα και εμεθα γιαυτο λιοπον εχει σφηριλατεσ μπιελες και μπιστονια τα οποια μπορουν να αντεξουν αλογα μεχρι 350ps οπος τα μοτερ s3 οι πολαπλασιαστες ειναι απο s4 τα μεταλα ποιο σκηρα απο τα αλλα... που θελο να καταληξο οτι εχο βαλει μια γουρουνισια turbina 28-35 garret downpipe 70mm με εξατμισι ολοι χωρης καταλιτι και μεσεο intercooler και προγραμμα ανδριανακι το μοτερ δεν εχει ανηχτι και βγαζει 1.2 σταθερη με ενα 1.4 over 340ps εχεις να πεις κατι?

Link to comment
Share on other sites

μαλλον δεν θα καταλαβες τον τροπο που το λεει ο πανος εκτος και αν δεν καταλαβαινω εγω!!!οταν βλεπω τετοια πραγματα γραμμενα γιαυτο γινομαι ειρωνικος γιατι δεν μπορω να τα βλεπω αυτα και αν προσεξες δεν γραφω και συχνα αλλα δεν μου καθονται αυτα .........τερμα το σταματαω γιατι εχουμε ξεφυγει απο το ποστ........αν εχεις απορια τι αντοχες εχει το συγκεκριμενο μοτερ περα απο το οτι το γραφουν σε ολλα τα forum μπορω να στο δειξω και στο δικο μου..... tongue.giftongue.gif καλη συνεχεια!!!!!

Μια χαρά κατάλαβες didymos... :D

Δεν μ'αρέσει και μένα να γράφω με αυτό το τρόπο αλλά αν κάποιος που έχει άδικο, προσπαθεί να πείσει και τους υπόλοιπους για τα λάθος πράγματα που γράφει γίνομαι και γω ειρωνικός. Τέλος πάντων, επειδή όντως το θέμα έχει ξεφύγει, για το παιδί που ανέβασε το θέμα η απάντηση είναι ότι δεν έχεις να φοβηθείς απολύτως τίποτα αν το βελτίωσεις σε λογικά πλαίσια.

Όσο για την καραμέλα με το POLO και τα μέταλλά του, δεν γνωρίζω οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αλλά αμφιβάλλω αν υπάρχει στον κόσμο POLO GTI που έβγαλε 350 και αν υπάρχει πολύ θα ήθελα να το δω πως συμπεριφέρεται στο δρόμο.

Για τον andonis πρέπει να είσαι το πρώτο άτομο που του έβγαλε AGU 200 μαμά και όχι κάπου στα 155 που έχουν οι υπόλοιποι!

Όταν λες πιο σκληρά μέταλλα τι ακριβώς εννοείς; στα AUM ας πούμε είναι πιο μαλακά και λυγίζουν τις μπιέλες τους; Μάλλον αυτό θα συμβαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Από προσωπική πείρα από το δικό μου 20VT με την Κ03 και ηλεκτρόγκαζο χωρίς μεταβλητό χρονισμό και κάτι εξιδικευμένο στα μέταλα(Ιbiza cupra μοντ.2001) είχα 120.000χλμ απο τα οποία τα μισά γίνανε μαμά και τα υπόλοιπα με revo και εξάτμίση απο dp και κάτω δεν είχε κάνει ούτε κιχ. Το συγκεκριμένο μοτέρ μετά από ένα καλό service φορέθηκε σε άλλο αυτοκίνητο και έγραψε σίγουρα καμία 40.000 χλμ ακόμη και απ όσο μαθαίνω δεν έχει βγάλει το παραμικρό. Σπάω βέβαια το κεφάλι μου να θυμηθώ πιο μοτέρ φορούσε το συγκεκριμένο αλλά μάταιο.

Φυσικά το αμάξι το ζουλούσα αρκετά αλλά ποτέ κρύο και σπανιότερα όταν είχε αρκετή ζέστη. Θέλω να πιστεύω πως εξαρτάται από την χρήση που κάνει κάποιος. Αν πχ μόνιμα το τσιτώνεις 1η 2η μέσα στο μποτιλιάρισμα που ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες, αν με το που ξεκινάς δεν αφήνεις να ζεσταθεί και το ζουλάς, αν μετά απο αρκετό λιώσιμο σβήνεις αμέσως και δεν πληρώνεις το κάτι τις παραπάνω για τα λαδάκια του..... ε κάποια στιγμή θα το πει το ποίημα τουρμπίνα και τα μέταλλα και ειδικά αν το έχεις "πουσάρει" αρκετά.

edit: To θυμήθυκα :lol: ΑΥP ήταν το μοτέρ..

Edited by J.K
Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

επεσε "σκουπα" στα off topics!

απο αυτο το post και μετα

εαν συνεχιστουν τα off topics ,προσβολες ,κτλ

θα πεσουν warns!

μην μου λετε μετα "μα" και "μου". . .

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Τωρα γυρισα απο διακοπες και διαβασα τις απαντησεις σας..... πηγα και ρωτησα για τις αλλαγες που ειπαμε πως πρεπει να γινουν για να γινει το αμαξι παλι αμαξι....

εξατμιση απο downpipe ως πισω μαζι με νεο καταλυτη περιπου 1000-1100 ευρω

intercooler+σωληνωσεις+εργασια περιπου 350ευρω

τουρμινα σκεφτομουν να βαλω μια ΚΟ3s...κοστος δε ξερω ακομη...

βλεπετε με νοιαζει και η καθημερινη χρηση και οι βενζινες που θα καιει μετα και οτι τα παραπανω αλογα χρειαζονται και μεγαλυτερα φρενα και καμια 17αρα ζαντα με αναλογα ελαστικα οποτε βγαινω εκτος προυπολογισμου... :D

εψαξα σημερα για κανενα δυωρο σε site του εξωτερικου και διαβασα πως πολλα 20vt μοτερ,αναλογα τις εκδοσεις και τις βελτιωσεις αντεξαν απο 180.000 χλμ εως και 310.000χλμ :wacko:

παντως ολοι αλλαζαν τουρμπινες οταν αυτες εγραφαν καπου 80.000-90.000χλμ(αρα αφου εγω εχω τα διπλα,το`χω παρακανει!!!) και φυσικα δεν δουλευαν με ελληνικες βενζινες :wacko:

ενα golfaki, μοντελο 1998 με μαμα μοτερ AGU,που το παλικαρι εγραφε πως ηταν γερμανος,το ειχε μεχρι που εσπασε....κρατησε 374.776χλμ :wacko:

τι να πω....θα το φτιαξω και θα δω,με την ιδια χρηση που του εκανα ως τωρα,ποσα χιλιομετρα θα αντεξει

Link to comment
Share on other sites

επεσε "σκουπα" στα off topics!

απο αυτο το post και μετα

εαν συνεχιστουν τα off topics ,προσβολες ,κτλ

θα πεσουν warns!

μην μου λετε μετα "μα" και "μου". . .

ευχαριστω!

Το post που ανέλυσα τις διαφορές των AGU με τα ΑUM,AUQ ήταν off-topic δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6
Το post που ανέλυσα τις διαφορές των AGU με τα ΑUM,AUQ ήταν off-topic δηλαδή?

αν θυμασε καλα φιλε μου εκτος απο τις διαφορες στο τελος ειχες και μια προταση

οχι και τοσο κολακευτικη. . .

για οτι αλλο θελεις σε παρακαλω με ΠΜ ;)

ευχαριστω :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.