ΝΙΚΟΣΣ Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΓΚΟΛΦ 1400 GT ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ 6Ν2? [Η ΑΠΟ S3]? ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 (edited) Απο S3 εχω την εντυπωση οτι μπαινει το μοτερ.Τωρα για το tsi θα σε γελασω. Αλλα γιατι ρωτας για του S3 και οχι καποιου FR / Cupra που βρισκεις πολυ πιο ευκολα? Edited July 29, 2007 by icy20 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted July 29, 2007 Author Report Share Posted July 29, 2007 Απο S3 εχω την εντυπωση οτι μπαινει το μοτερ.Τωρα για το tsi θα σε γελασω.Αλλα γιατι ρωτας για του S3 και οχι καποιου FR / Cupra που βρισκεις πολυ πιο ευκολα? ΒΑΣΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΒΑΣΕΙΣ ΚΤΛ. [ΚΟΨΙΜΑΤΑ ΡΑΨΙΜΑΤΑ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 βασικα θα ειναι πολυ δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενο tsi,ενω απο 1,8T θα εχεις πολλες λυσεις...... οσο για το κοψε-ραψε νομιζω οτι οποιον κ να βαλεις κατι θα χρειαστει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted July 29, 2007 Author Report Share Posted July 29, 2007 βασικα θα ειναι πολυ δυσκολο να βρεις μεταχειρισμενο tsi,ενω απο 1,8T θα εχεις πολλες λυσεις......οσο για το κοψε-ραψε νομιζω οτι οποιον κ να βαλεις κατι θα χρειαστει... 1400 GT 170HP ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΩ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted July 29, 2007 Report Share Posted July 29, 2007 Δεν νομιζω να το εχει κανει καποιος αλλα φοβαμαι οτι θα πρεπει να εχει πολυ κοψε - ραψε γιατι το 6N2 με το Golf Gt έχουν διαφορετικες βασεις... Επισης σε παρακαλω μην γραφεις μονο κεφαλαια. Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted July 30, 2007 Author Report Share Posted July 30, 2007 Οκ. Μηπως εχει κανει κανεις αλλλος την επεμβαση αυτη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 (edited) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=8955 Αφου χωραει αυτο το κτηνος τοτε ο 20vt και o Tsi χωρανε ανετα . Το θεμα ειναι οτι κοψε ραψε θα παιξει με ολα τα μοτερ που σκεφταισε αλλιως χαρα δεν βλεπεις. Και πρεπει να βρεις μαστορα να κατσει να ασχοληθει με το ολο θεμα γιατι μιλαμε για ξηλωμα σε σχεδον ολα τα ηλεκτρικα εκτος απο μοτερ. Δεν ειναι ευκολη δουλεια αν και φαινεται πολυ δελεαστικη. Edited July 30, 2007 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 άποψή μου.... κόψε / ράψε στο σασί, δεν είναι και ότι καλύτερο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 άποψή μου.... κόψε / ράψε στο σασί, δεν είναι και ότι καλύτερο... +1.000 Για τον 20vt δεν νομίζω ότι θέλει κώψε ράψε αλλά μόνο βάσεις για να κάτσει ο κινητήρας. Για τον tsi ψινόμουνα και εγώ αλλά δεν είναι ότι δεν χωράει αλλά ότι θέλει 15.000 αισθητήρες για να δουλέψει και το ταμπλό από το golf.Επίσεις πρέπει να αλαχτούν όλες οι καλωδιώσεις του αυτοκινήτου με αυτές του golf για να μην έχει πρόβλημα το canbus.Πολύ φασαρία πολλά λεφτά και ελάχιστοι με τις γνώσεις για να σου τα φτιάξουν.¶σε που όπου και να πάς για σου κάνουνε την μόντα ουσιαστικά θα μάθουν πάνω στο δικό σου αμάξι. Πάρε έναν 20vt από το Leon ή από κανένα Oktavia με 180 άλογα και 6τάχυτο σασμάν και με ένα πρόγραμμα πάς στα 200 άλογα εύκολα. Θα κάτσει μέσα στο αμάξι σου κουτί,υπάρχουν άνθρωποι που το έχουν ξανακάνει και ξέρουν ,ο 20vt είναι κατά πολύ φθηνότερος από τον tsi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Doctor αυτο που λες οτι θα μαθουν δηλαδη επανω στο δικο σου αμαξι ειναι το πιο ανυσηχητικο απ ολα... Η σκεψη και μονο να με κοιταει ο μαστορας και να ξυνει το κεφαλι του με ενα βλεμμα που λεει: "Μεγαλε οσο ξερεις εσυ τι πρεπει να κανουμε αλλο τοσο ξερω και γω" μου προκαλλει απανωτα μικρο εγκεφαλικα και καρδιακα επεισοδια. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 όσον αφορά τον 1.8Τ θέλει βάσεις και γέφυρα αλλαγή για να μπει στο 6Ν/6Ν2 Τώρα για το μοτέρ από το Golf V ... όντως dr... είναι "μακριά και αγαπημένοι" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Κωστα γεφυρα πιο κομματι του σασι ειναι?Αυτο που "καθεται" επανω ο κινητηρας? Αυτο θελει κοψιμο για να αλλαξει να υποθεσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 Κωστα γεφυρα πιο κομματι του σασι ειναι?Αυτο που "καθεται" επανω ο κινητηρας? Αυτο θελει κοψιμο για να αλλαξει να υποθεσω? Αν κάνω λάθος ας διορθώσει κάποιος: Η γέφυρα είναι κάτω από τον κινητήρα και πάνω σε αυτή στιρίζονται τα κάτω ψαλίδια η αντιστρεπτική το διαφορικό και ένα μέρος του σασμάν.Νομίζω ότι εκεί πατάνε και η 1 ή 2 βάσεις του κινητήρα.Είναι ακίνητο μέρος το οποίο χρησημεύει σάν πλατφόρμα στήριξεις για τα μηχανικά μέρη του εμπρός τμήματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 σωστόοοος!! και συγκεκριμένα πρέπει να βρεις από IBIZA Diesel, για να κάτσει καλά ο 1.8Τ. Αλλά θυμάμαι πως θέλει και λίγη μοδιστροδουλειά (κόψε ράψε) και στις βάσεις που είναι στα ράμφη... οπότε εκεί είναι τα ζόρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 σωστόοοος!!και συγκεκριμένα πρέπει να βρεις από IBIZA Diesel, για να κάτσει καλά ο 1.8Τ. Αλλά θυμάμαι πως θέλει και λίγη μοδιστροδουλειά (κόψε ράψε) και στις βάσεις που είναι στα ράμφη... οπότε εκεί είναι τα ζόρια... ρε παιδια ενας τετοιος κινητηρας δηλωνεται στο 6n? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 σωστόοοος!!και συγκεκριμένα πρέπει να βρεις από IBIZA Diesel, για να κάτσει καλά ο 1.8Τ. Αλλά θυμάμαι πως θέλει και λίγη μοδιστροδουλειά (κόψε ράψε) και στις βάσεις που είναι στα ράμφη... οπότε εκεί είναι τα ζόρια... Απο 6Ν diasel δεν κάνει??? Στην Γερμανία βρομάει ο κόσμος από δαύτα!!! Στο 9Ν είναι λίγο πιο εύκολα τα πράγματα πάντος αφού παίρνεις την γέφυρα από 9Ν3 Gti και δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΙΚΟΣΣ Posted July 30, 2007 Author Report Share Posted July 30, 2007 Θα αξιζε τον κοπο ομως κατι τετοιο. Παντως οταν θα εχω τα χρηματα παιζει πολυ να το κανω παντως με ενδιαφερει να μαθω αν ακουσετε καποιον να το εχει δοκιμασει. [Στην πραξη ομως]. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted July 30, 2007 Report Share Posted July 30, 2007 S&M Bros @ Thessaloniki με 1.8Τ.... και με τα απαραίτητα κόψε ράψε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 ρε παιδια ενας τετοιος κινητηρας δηλωνεται στο 6n? Όχι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 (edited) http://www.ultima-tuning.de/index1.htm http://www.derpolo.de/frame.htm Ο τυπος φορεσε στο 6n κινητηρα απο ΤΤ αυτον με τα 180 και περιγραφει αναλυτικα τι εκανε στο γκαραζ του με την βοηθεια των κολλητων του... Εχει φοτο για καθε βημα και τι χρειαστηκε να αλλαξει. Μετα δεν κρατηθηκε και αλλαξε τουρμπινα (στο project2) και το εφτασε καμια 300 αλογακια. Δυστυχως ολα ειναι στα γερμανικα αλλα με αυτο http://babelfish.altavista.com/ μπορεις να κανεις μια ψιλομεταφραση στα αγγλικα . Edited August 2, 2007 by Capamaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopas Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Γενικα για να δηλωσεις σε polo 9n τον 1.8Τ ειναι ευκολο? Και αν ειναι κινητηρας απο polo 9n3 ισως να ειναι ενταξει αλλα αμα βρεις απο seat ή skoda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 (edited) Γενικα για να δηλωσεις σε polo 9n τον 1.8Τ ειναι ευκολο? Και αν ειναι κινητηρας απο polo 9n3 ισως να ειναι ενταξει αλλα αμα βρεις απο seat ή skoda? Στη γερμανία απλά πάς στο TUV και το κοιτάνε άν όλα ειναι ασφαλή και τέλος.Μπορείς αν σου κάνουν νούμερα εδώ να πάρεις ένα χαρτί από Γερμαία που να λέει ότι έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο να το μεταφράσεις και μετά να πάς εδώ στο ΚΤΕΟ για να δούν αυτά που θα εχουν γράψει οι Γερμανοί.Υπάρχει και σχετικό θέμα εδώ Edited August 3, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Γενικα για να δηλωσεις σε polo 9n τον 1.8Τ ειναι ευκολο? Και αν ειναι κινητηρας απο polo 9n3 ισως να ειναι ενταξει αλλα αμα βρεις απο seat ή skoda? νομιζω οτι οι κοδικοι των κινητηρων ειναι ιδιοι σε ολο το group vag, οποτε δεν παιζει problem (αρκει να ειναι ο ιδιος τυπος κινητηρα)!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tafos16v Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 νομιζω οτι οι κοδικοι των κινητηρων ειναι ιδιοι σε ολο το group vag, οποτε δεν παιζει problem (αρκει να ειναι ο ιδιος τυπος κινητηρα)!!! για σας παίδες!!!!έχει σκευτεί κανένας τι γίνετε με τα ηλεκτρικά??ο tsi μπορεί να μπαίνει σαν μοτερ,τα ηλεκτρικά του ομως πολύ δίσκολα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...