Jump to content
LADILAS

Πυράκια και δεν συμμαζέυεται....

Recommended Posts

Καλησπέρα παίδες...Ελπίζω να μην ανοίγω θέμα που υπάρχει αλλά με μια πρόχειρη ματια δεν είδα κάτι.

Εδώ και καιρό παρατηρώ,ειδικά μεσα σε στενά με ανοιχτα παραθυρα που το ακούω καλύτερα,οτι το polo (101)χτυπάει συνεχώς πυράκια,ακόμη και με πρώτη,ακόμη και με πάνω απο 4000στροφές.Επίσης κατα την επιτάχυνση τρέμει αρκετά κάτω απο τα πόδια του συνοδηγου.Δεν ξέρω αν έχουν μεταξύ τους αυτά τα δυό,πάντως ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση το κανα και δεν συνηρθε. Βάζω και συνεχόμενες φορές 100άρα αλλά τπτ. Βεβαια νομίζω οτι δεν ειναι μοναδικό το πρόβλημα αφου ακουω και άλλα polo αλλα και 4άρια να χτυπάνε.

Δεν έχω χρόνο να πάω στην αντιπροσωπεία(την άλλη φορά με κράτησαν στον μανδύλα 3ώρες για τον γυαλοκαθαρηστήρα και το πήγα σε κανα δυο αλλους έτσι στο πεταχτό αλλά δεν βρήκαν κάτι...Ξ'ερουμε κάτι?Υπάρχει κάποιο καλό συνεργειο Θεσσαλονίκη?Ο Παζαρόπουλος τι λεει? Γιατι μεχρι τώρα δεν το χα παει για τπτ σοβαρο,αλλωστε 50000χλμ έχει.

Θέλω να το φτιάξω γιατι μου χει σπάσει τα νευρα...Φοβαμαι να πατησω γκάζι...Για πειτε ρε παίδες.

Link to comment
Share on other sites

^_^ - τα πειρακια χαμηλα τα ακους γιατι αν φτασεις σε σημειο να τα ακους ψηλα τοτε εισαι ενα βημα πριν το μπαμ (!) λυση Α' αναγκης: στελνω pm (!) Edited by TSAKHS-EVIA
Link to comment
Share on other sites

γιατί πμ??

γράψε εδώ να βλέπει ο κόσμος!

γράψε γιατί κι εγώ ακούω πυράκια ακόμα και με 100άρα και με καινούρια μπουζί..

Link to comment
Share on other sites

:D - τα πειρακια χαμηλα τα ακους γιατι αν φτασεις σε σημειο να τα ακους ψηλα τοτε εισαι ενα βημα πριν το μπαμ (!) λυση Α' αναγκης: στελνω pm (!)
γιατί πμ??

γράψε εδώ να βλέπει ο κόσμος!

γράψε γιατί κι εγώ ακούω πυράκια ακόμα και με 100άρα και με καινούρια μπουζί..

Να το το p.m.

edit.Το παρών pm το δημοσιευσα χωρις την άδεια του συγγραφέα του,οπότε αφού ο ίδιος το επιθυμεί το διαγράφω

Φίλε μου ευχαριστώ για τις συμβουλές,αλλά περιεργα μου φαινονται όλα αυτα να τα βάλω στο ρεζερβουαρ.Δεν οτι δεν σε πιστευω αλλά το δημοσιευω το πμ σου να μας πει και κανενας αλλος την γνώμη του...Οσο για αν τα ακουω και ψηλά,ναι τα ακούω...Αρχίζω να φοβαμαι...

Ερωτηση:Δεν υπάρχει κανενα έτοιμο "σκευασμα" που μου κάνει λίγο ποιοοοο normal να το ρίξω στο ρεζερβουάρ?

Edited by Ladilas-Jims192
Link to comment
Share on other sites

yup.... καθαριστικό μπεκ, με 10 ευρώ περίπου από ένα βενζινάδικο :D

Link to comment
Share on other sites

έχω βάλει παλιότερα καναδυό φορές ένα protec αλλά δεν θυμάμαι να είδα και καμιά διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Τελικά αυτά τα παλιάμαξα όσο τα νταντεύεις τόσο βγάζουν προβλήματα. Έχω 21.000χλμ χωρίς καν αλλαγή λαδιών και το μοτεράκι κελαηδάει :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες...Ελπίζω να μην ανοίγω θέμα που υπάρχει αλλά με μια πρόχειρη ματια δεν είδα κάτι.

Εδώ και καιρό παρατηρώ,ειδικά μεσα σε στενά με ανοιχτα παραθυρα που το ακούω καλύτερα,οτι το polo (101)χτυπάει συνεχώς πυράκια,ακόμη και με πρώτη,ακόμη και με πάνω απο 4000στροφές.Επίσης κατα την επιτάχυνση τρέμει αρκετά κάτω απο τα πόδια του συνοδηγου.Δεν ξέρω αν έχουν μεταξύ τους αυτά τα δυό,πάντως ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση το κανα και δεν συνηρθε. Βάζω και συνεχόμενες φορές 100άρα αλλά τπτ. Βεβαια νομίζω οτι δεν ειναι μοναδικό το πρόβλημα αφου ακουω και άλλα polo αλλα και 4άρια να χτυπάνε.

Δεν έχω χρόνο να πάω στην αντιπροσωπεία(την άλλη φορά με κράτησαν στον μανδύλα 3ώρες για τον γυαλοκαθαρηστήρα και το πήγα σε κανα δυο αλλους έτσι στο πεταχτό αλλά δεν βρήκαν κάτι...Ξ'ερουμε κάτι?Υπάρχει κάποιο καλό συνεργειο Θεσσαλονίκη?Ο Παζαρόπουλος τι λεει? Γιατι μεχρι τώρα δεν το χα παει για τπτ σοβαρο,αλλωστε 50000χλμ έχει.

Θέλω να το φτιάξω γιατι μου χει σπάσει τα νευρα...Φοβαμαι να πατησω γκάζι...Για πειτε ρε παίδες.

πώς είσαι σίγουρος ότι αυτά που ακούς είναι πυράκια?

Edited by MC HAMMER
Link to comment
Share on other sites

:D - για κοιτα εδω: WRT BV, founded in 1985, is a Dutch company that produces chemicals and supplies services for the oil industry. In almost 20 years we have gathered a lot of experience in this field and at present we produce additives for all kind of specific problems that may occur in either gas oil, fuel oil, gasoline, naphtha, crude, etc.

We offer our customers the following additives: for gas oil - CFPP improvers, lubricity improvers, cetane no improvers, conductivity improvers, dehazers, dyes and biocides; for fuel oil - H²S scavengers, demulsifiers and pour point depressants; for gasoline - anti-oxidants, dyes, RON / MON improvers and mercaptane scavengers; for naphtha: - mercaptane scavengers and for crude - pour point depressants and demulsifiers (desalting aid).

Link to comment
Share on other sites

:D - ειναι συστατικο της βενζινης που δεν βλεπω πουθενα να εχει σχεση με αποδοση ή αυξηση οκτανιων (!)

Rubber compositions

Moreover, the potassium compound may be used in an admixture with a polar compound. As the polar compound, mention may be made of aliphatic alcohols such as methyl alcohol, n-butyl alcohol, t-butyl alcohol, hexyl alcohol, 2-ethylhexyl alcohol, n-octyl alcohol, lauryl alcohol and the like; various phenolic alcohol derivatives; primary and secondary amines such as butylamine, dibutylamine, hexylamine, dihexylamine, octylamine, dioctylamine, benzylamine, dibenzylamine, aniline and the like; thioalcohols such as butyl mercaptane, octyl mercaptane, dodecyl mercaptane and the like; organic carboxylic acids such as octylic acid, stearic acid, hexanoic acid and the like; organic phosphorous acids and organic sulfonic acids.

Laboratory:

Flash point by open cup method and by closed cup method. Test for hydrocarbon types liquid fuels by FIA method. Determination of oxygenates in gasoline. Fractional composition by distillation method and boiling range distribution by gas chromatography method. Cetan index by calculation method. Test for mercaptane content for aviation fuels.Net heat of combustion of aviation fuels by calculation method (based on density, aniline point and total sulphur tests). Determination of alkanes in diesel fuel components. Influence of depressant on cold point and freezing point of diesel fuel. Oil-water emulsion characteristics. Reological properties of fuel oils. Resin-asphaltens content in petroleum fuels. Engine utility parameters of LPG autogas calculated from chromatographic data.

We're passing through the distinctive smell of natural gas (or rather one of the mercaptane additives that makes it smell); we figure there are natural gas refineries around here.

Mercaptane Scavengers

Mercaptan Scavengers break up mercaptans into sulfides and di-sulfides and thus reduce the bad smell released by mercaptanes and result in a negative doctor test.

Link to comment
Share on other sites

:D - δεν ειναι συστατικο το οποιο πωλειται και το ριχνεις στην βενζινη ,ποιος σου την ανεφερε και τι χρηση ειχε κανει αυτος σε καυσιμο ?

Basic technical parametres of gasoline

Gasoline meeting the EU quality standards

Corrosive activity of gasoline. It is characterised by the velocity of the chemical reaction between gasoline, its combustion products and materials from which all the systems are made and in which the products circulate: fuel feeding, exhaust systems, combustion chamber. Corrosive activity depends upon the acidity, overall quantity of sulphur, mercaptane sulphur, water deliquescent acids and alkali. The quantity of sulphur in the gasoline produced by AB Mazeikiu Nafta ranges from 0 to 0.015 percent. This is fully in line with the current European standards. When the quantity of sulphur is bigger, after the gasoline combustion corrosion causing SO2 and SO3 emerge.

In order to meet E.P. A. Regulations for Sulfur Emissions refineries use a process called Hydro Treating to flush the Sulfur out of the fuel.

Sulfur has no beneficial effect, It has no redeeming value in diesel fuel, as a matter of fact it is actually corrosive, however there is a Mercaptane Molecule linked to the Sulfur Molecule which is very beneficial. It maintains the Viscosity, the Stability and Lubricating Properties of the fuel. When you pull the Sulfur out you also take the Mercaptanes. It’s like Throwing the Baby out with the Bath Water

http://64.233.183.104/search?q=cache:INdMw...cd=99&gl=gr

Link to comment
Share on other sites

πυράκια σε σύγχρονο αμάξι και να τα ακούς έτσι; Το αποκλείω. Ο εγκέφαλος με το που έχει υποψία για πυράκια κόβει αβάνς και τα εξαφανίζει πριν πάρει ο οδηγός χαμπάρι.

Μήπως απλά σου κάνει διακοπές και ρετάρει;

Link to comment
Share on other sites

στο clio της οικογένειας πάντως όσο και ζόρι να του έχω ρίξει χαμηλά και φουλ ζέστη δεν έχω ακούσει κιχ.

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλά μάλλον είναι το knock sensor ( μαλλον χαλασμενο ), το οποιο οταν εμφανιζονται "πυρακια" αλλάζει στιγμιαια τη χαρτογραφιση του εγκεφάλου προκειμένου να τα εξαλείψει.Είχα το ιδιο περιπου πρόβλημα. Οταν το εβαλα στο μηχανημα , εδειξε error on knock sensor. Το εκανα clear to error και μεχρι στιγμης ειναι οκ. Θα έλεγα να κάνεις clear to error αν υπαρχει ( που θα υπαρχει σιγουρα ) και να δεις. Αν το ξανακάνει τοτε πρεπει να τον αλλαξεις.Ελπιζω να βοηθησα...

Link to comment
Share on other sites

πώς είσαι σίγουρος ότι αυτά που ακούς είναι πυράκια?
πλάκα πλάκα μπορεί να ακούς τίποτα σπασμένα διφράγματα από την εξάτμηση και να μπερδεύσαι

O ήχος απο τα πυράκια η αλήθεια είναι οτι είναι μοναδικός και πάνω κάτω περιμένω υπο ποιές συνθήκες θα τον ακούσω....Επίσης επειδη έχει σπάσει και ο καταλύτης καποια στιγμή αλλά και το θήτα στο down pipe ο ήχος είναι διαφορετικός...Επίσης το έχουμε παει βολτα με το διαγνωστικό στο φις πριν 2 εβδομάδες και έλεγε ανα πάσα στιγμή ποιός κύλινδρος χτυπάειΧτυπούσαν εναλλάξ όλοι...

πυράκια σε σύγχρονο αμάξι και να τα ακούς έτσι; Το αποκλείω. Ο εγκέφαλος με το που έχει υποψία για πυράκια κόβει αβάνς και τα εξαφανίζει πριν πάρει ο οδηγός χαμπάρι.

Μήπως απλά σου κάνει διακοπές και ρετάρει;

Δυστυχώς,για την δική μου μου ψυχική ηρεμία,ο δικός μου εγκέφαλος τα παίρνει μια χαρα χαμπάρι,πριν προλάβει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να τα διορθώσει και μάλλον σ'αυτην την λειτουργία του εγκεφάλου(του αυτοκινήτου) υπάρχει το πρόβλημα...

sorry αλλά μάλλον είναι το knock sensor ( μαλλον χαλασμενο ), το οποιο οταν εμφανιζονται "πυρακια" αλλάζει στιγμιαια τη χαρτογραφιση του εγκεφάλου προκειμένου να τα εξαλείψει.Είχα το ιδιο περιπου πρόβλημα. Οταν το εβαλα στο μηχανημα , εδειξε error on knock sensor. Το εκανα clear to error και μεχρι στιγμης ειναι οκ. Θα έλεγα να κάνεις clear to error αν υπαρχει ( που θα υπαρχει σιγουρα ) και να δεις. Αν το ξανακάνει τοτε πρεπει να τον αλλαξεις.Ελπιζω να βοηθησα...

Στον εγκέφαλο δεν έδειξε καποιο error..Tώρα όμως που το είπες θα πάω να το ξαναδώ,γιατί την ίδια μέρα που το πήγα το έψαχνα για αλλα πράγματα γιατι έβγαζε 2-3 άλλα(αισιώς αλλαξα τον 4ο πολλαπαλασιαστή) και την ιδια μερα το απόγευμα και το map...Παει το 130άρι...

Link to comment
Share on other sites

Guest pappoulis

Για τα πυράκια έλεγξε μήπως ισχύει κάτι από τα παρακάτω:

1. Κακής ποιότητας βενζίνη (την έχω πάθει ακόμα και με 100ρα, λόγω "κακής ποιότητας" βενζινοπώλη).

2. Βουλωμένα μπεκ (κάνε κανονικό καθαρισμό, όχι με τα σκευάσματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο, για να είσαι απόλυτα σίγουρος και να πάρεις τις μετρήσεις στο χέρι).

4. Φθαρμένα μπουζί (πότε τα άλλαξες τελευταία φορά?)

3. Κακώς ρυθμισμένο πρόγραμμα (να δίνει περισσότερο καύσιμο από όσο πρέπει).

Μια πολύ σημαντική παρατήρηση είναι πως τα πυράκια εμφανίζονται στις στροφές 1000 - 3000. Ό,τι ακούς σε στροφές πέραν αυτών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΚΙΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.