LADILAS Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 Καλησπέρα παίδες...Ελπίζω να μην ανοίγω θέμα που υπάρχει αλλά με μια πρόχειρη ματια δεν είδα κάτι. Εδώ και καιρό παρατηρώ,ειδικά μεσα σε στενά με ανοιχτα παραθυρα που το ακούω καλύτερα,οτι το polo (101)χτυπάει συνεχώς πυράκια,ακόμη και με πρώτη,ακόμη και με πάνω απο 4000στροφές.Επίσης κατα την επιτάχυνση τρέμει αρκετά κάτω απο τα πόδια του συνοδηγου.Δεν ξέρω αν έχουν μεταξύ τους αυτά τα δυό,πάντως ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση το κανα και δεν συνηρθε. Βάζω και συνεχόμενες φορές 100άρα αλλά τπτ. Βεβαια νομίζω οτι δεν ειναι μοναδικό το πρόβλημα αφου ακουω και άλλα polo αλλα και 4άρια να χτυπάνε. Δεν έχω χρόνο να πάω στην αντιπροσωπεία(την άλλη φορά με κράτησαν στον μανδύλα 3ώρες για τον γυαλοκαθαρηστήρα και το πήγα σε κανα δυο αλλους έτσι στο πεταχτό αλλά δεν βρήκαν κάτι...Ξ'ερουμε κάτι?Υπάρχει κάποιο καλό συνεργειο Θεσσαλονίκη?Ο Παζαρόπουλος τι λεει? Γιατι μεχρι τώρα δεν το χα παει για τπτ σοβαρο,αλλωστε 50000χλμ έχει. Θέλω να το φτιάξω γιατι μου χει σπάσει τα νευρα...Φοβαμαι να πατησω γκάζι...Για πειτε ρε παίδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 (edited) - τα πειρακια χαμηλα τα ακους γιατι αν φτασεις σε σημειο να τα ακους ψηλα τοτε εισαι ενα βημα πριν το μπαμ (!) λυση Α' αναγκης: στελνω pm (!) Edited August 1, 2007 by TSAKHS-EVIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 γιατί πμ?? γράψε εδώ να βλέπει ο κόσμος! γράψε γιατί κι εγώ ακούω πυράκια ακόμα και με 100άρα και με καινούρια μπουζί.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 1, 2007 Report Share Posted August 1, 2007 - οχι για πολυ ακομη (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LADILAS Posted August 2, 2007 Author Report Share Posted August 2, 2007 (edited) - τα πειρακια χαμηλα τα ακους γιατι αν φτασεις σε σημειο να τα ακους ψηλα τοτε εισαι ενα βημα πριν το μπαμ (!) λυση Α' αναγκης: στελνω pm (!) γιατί πμ??γράψε εδώ να βλέπει ο κόσμος! γράψε γιατί κι εγώ ακούω πυράκια ακόμα και με 100άρα και με καινούρια μπουζί.. Να το το p.m. edit.Το παρών pm το δημοσιευσα χωρις την άδεια του συγγραφέα του,οπότε αφού ο ίδιος το επιθυμεί το διαγράφω Φίλε μου ευχαριστώ για τις συμβουλές,αλλά περιεργα μου φαινονται όλα αυτα να τα βάλω στο ρεζερβουαρ.Δεν οτι δεν σε πιστευω αλλά το δημοσιευω το πμ σου να μας πει και κανενας αλλος την γνώμη του...Οσο για αν τα ακουω και ψηλά,ναι τα ακούω...Αρχίζω να φοβαμαι... Ερωτηση:Δεν υπάρχει κανενα έτοιμο "σκευασμα" που μου κάνει λίγο ποιοοοο normal να το ρίξω στο ρεζερβουάρ? Edited October 12, 2007 by Ladilas-Jims192 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 yup.... καθαριστικό μπεκ, με 10 ευρώ περίπου από ένα βενζινάδικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 έχω βάλει παλιότερα καναδυό φορές ένα protec αλλά δεν θυμάμαι να είδα και καμιά διαφορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Τελικά αυτά τα παλιάμαξα όσο τα νταντεύεις τόσο βγάζουν προβλήματα. Έχω 21.000χλμ χωρίς καν αλλαγή λαδιών και το μοτεράκι κελαηδάει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 (edited) Καλησπέρα παίδες...Ελπίζω να μην ανοίγω θέμα που υπάρχει αλλά με μια πρόχειρη ματια δεν είδα κάτι.Εδώ και καιρό παρατηρώ,ειδικά μεσα σε στενά με ανοιχτα παραθυρα που το ακούω καλύτερα,οτι το polo (101)χτυπάει συνεχώς πυράκια,ακόμη και με πρώτη,ακόμη και με πάνω απο 4000στροφές.Επίσης κατα την επιτάχυνση τρέμει αρκετά κάτω απο τα πόδια του συνοδηγου.Δεν ξέρω αν έχουν μεταξύ τους αυτά τα δυό,πάντως ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση το κανα και δεν συνηρθε. Βάζω και συνεχόμενες φορές 100άρα αλλά τπτ. Βεβαια νομίζω οτι δεν ειναι μοναδικό το πρόβλημα αφου ακουω και άλλα polo αλλα και 4άρια να χτυπάνε. Δεν έχω χρόνο να πάω στην αντιπροσωπεία(την άλλη φορά με κράτησαν στον μανδύλα 3ώρες για τον γυαλοκαθαρηστήρα και το πήγα σε κανα δυο αλλους έτσι στο πεταχτό αλλά δεν βρήκαν κάτι...Ξ'ερουμε κάτι?Υπάρχει κάποιο καλό συνεργειο Θεσσαλονίκη?Ο Παζαρόπουλος τι λεει? Γιατι μεχρι τώρα δεν το χα παει για τπτ σοβαρο,αλλωστε 50000χλμ έχει. Θέλω να το φτιάξω γιατι μου χει σπάσει τα νευρα...Φοβαμαι να πατησω γκάζι...Για πειτε ρε παίδες. πώς είσαι σίγουρος ότι αυτά που ακούς είναι πυράκια? Edited August 2, 2007 by MC HAMMER Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 πλάκα πλάκα μπορεί να ακούς τίποτα σπασμένα διφράγματα από την εξάτμηση και να μπερδεύσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Εγώ λέω πλάκα-πλάκα ότι ο Λαδίλας ξέρει να ξεχωρίζει τον ήχο από τα πυράκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 Αυξησή ΟΚΤΑΝΙΩΝ μιας βενζίνης= Μερκαπτάνη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 19, 2007 Report Share Posted August 19, 2007 - ειναι παραγωγο Παραφινης ειναι Ολεφινη ή Αρωματικος υδρογονανθρακας ? ποσα RON και MON εχει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 κανένα από τα τρία, είναι μια χημική ουσία, δεν ξέρω περισσότερα.οσο για τα RON και MON δεν έχει αυτή η ουσία από μόνη της Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 - και τοτε πως αυξανει τα οκτανια ? για ψαξε στο net γιατι πουθενα δεν την εχουν ως octane improvement (!) πως και την ανεφερες ως "αυξητικο οκτανιων" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 - για κοιτα εδω: WRT BV, founded in 1985, is a Dutch company that produces chemicals and supplies services for the oil industry. In almost 20 years we have gathered a lot of experience in this field and at present we produce additives for all kind of specific problems that may occur in either gas oil, fuel oil, gasoline, naphtha, crude, etc. We offer our customers the following additives: for gas oil - CFPP improvers, lubricity improvers, cetane no improvers, conductivity improvers, dehazers, dyes and biocides; for fuel oil - H²S scavengers, demulsifiers and pour point depressants; for gasoline - anti-oxidants, dyes, RON / MON improvers and mercaptane scavengers; for naphtha: - mercaptane scavengers and for crude - pour point depressants and demulsifiers (desalting aid). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 - ειναι συστατικο της βενζινης που δεν βλεπω πουθενα να εχει σχεση με αποδοση ή αυξηση οκτανιων (!) Rubber compositions Moreover, the potassium compound may be used in an admixture with a polar compound. As the polar compound, mention may be made of aliphatic alcohols such as methyl alcohol, n-butyl alcohol, t-butyl alcohol, hexyl alcohol, 2-ethylhexyl alcohol, n-octyl alcohol, lauryl alcohol and the like; various phenolic alcohol derivatives; primary and secondary amines such as butylamine, dibutylamine, hexylamine, dihexylamine, octylamine, dioctylamine, benzylamine, dibenzylamine, aniline and the like; thioalcohols such as butyl mercaptane, octyl mercaptane, dodecyl mercaptane and the like; organic carboxylic acids such as octylic acid, stearic acid, hexanoic acid and the like; organic phosphorous acids and organic sulfonic acids. Laboratory: Flash point by open cup method and by closed cup method. Test for hydrocarbon types liquid fuels by FIA method. Determination of oxygenates in gasoline. Fractional composition by distillation method and boiling range distribution by gas chromatography method. Cetan index by calculation method. Test for mercaptane content for aviation fuels.Net heat of combustion of aviation fuels by calculation method (based on density, aniline point and total sulphur tests). Determination of alkanes in diesel fuel components. Influence of depressant on cold point and freezing point of diesel fuel. Oil-water emulsion characteristics. Reological properties of fuel oils. Resin-asphaltens content in petroleum fuels. Engine utility parameters of LPG autogas calculated from chromatographic data. We're passing through the distinctive smell of natural gas (or rather one of the mercaptane additives that makes it smell); we figure there are natural gas refineries around here. Mercaptane Scavengers Mercaptan Scavengers break up mercaptans into sulfides and di-sulfides and thus reduce the bad smell released by mercaptanes and result in a negative doctor test. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 - δεν ειναι συστατικο το οποιο πωλειται και το ριχνεις στην βενζινη ,ποιος σου την ανεφερε και τι χρηση ειχε κανει αυτος σε καυσιμο ? Basic technical parametres of gasoline Gasoline meeting the EU quality standards Corrosive activity of gasoline. It is characterised by the velocity of the chemical reaction between gasoline, its combustion products and materials from which all the systems are made and in which the products circulate: fuel feeding, exhaust systems, combustion chamber. Corrosive activity depends upon the acidity, overall quantity of sulphur, mercaptane sulphur, water deliquescent acids and alkali. The quantity of sulphur in the gasoline produced by AB Mazeikiu Nafta ranges from 0 to 0.015 percent. This is fully in line with the current European standards. When the quantity of sulphur is bigger, after the gasoline combustion corrosion causing SO2 and SO3 emerge. In order to meet E.P. A. Regulations for Sulfur Emissions refineries use a process called Hydro Treating to flush the Sulfur out of the fuel. Sulfur has no beneficial effect, It has no redeeming value in diesel fuel, as a matter of fact it is actually corrosive, however there is a Mercaptane Molecule linked to the Sulfur Molecule which is very beneficial. It maintains the Viscosity, the Stability and Lubricating Properties of the fuel. When you pull the Sulfur out you also take the Mercaptanes. It’s like Throwing the Baby out with the Bath Water http://64.233.183.104/search?q=cache:INdMw...cd=99&gl=gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 πυράκια σε σύγχρονο αμάξι και να τα ακούς έτσι; Το αποκλείω. Ο εγκέφαλος με το που έχει υποψία για πυράκια κόβει αβάνς και τα εξαφανίζει πριν πάρει ο οδηγός χαμπάρι. Μήπως απλά σου κάνει διακοπές και ρετάρει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 - ε οχι και εξαφανιζονται ,αν ειναι τα ακους στις χαμηλες και μαλιστα καθαρα φτανει να μην εχεις το ηχοσυστημα τερμα και να μην εισαι αδιαφορος (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bit Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 στο clio της οικογένειας πάντως όσο και ζόρι να του έχω ρίξει χαμηλά και φουλ ζέστη δεν έχω ακούσει κιχ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
padpolo Posted August 31, 2007 Report Share Posted August 31, 2007 sorry αλλά μάλλον είναι το knock sensor ( μαλλον χαλασμενο ), το οποιο οταν εμφανιζονται "πυρακια" αλλάζει στιγμιαια τη χαρτογραφιση του εγκεφάλου προκειμένου να τα εξαλείψει.Είχα το ιδιο περιπου πρόβλημα. Οταν το εβαλα στο μηχανημα , εδειξε error on knock sensor. Το εκανα clear to error και μεχρι στιγμης ειναι οκ. Θα έλεγα να κάνεις clear to error αν υπαρχει ( που θα υπαρχει σιγουρα ) και να δεις. Αν το ξανακάνει τοτε πρεπει να τον αλλαξεις.Ελπιζω να βοηθησα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LADILAS Posted October 12, 2007 Author Report Share Posted October 12, 2007 πώς είσαι σίγουρος ότι αυτά που ακούς είναι πυράκια? πλάκα πλάκα μπορεί να ακούς τίποτα σπασμένα διφράγματα από την εξάτμηση και να μπερδεύσαι O ήχος απο τα πυράκια η αλήθεια είναι οτι είναι μοναδικός και πάνω κάτω περιμένω υπο ποιές συνθήκες θα τον ακούσω....Επίσης επειδη έχει σπάσει και ο καταλύτης καποια στιγμή αλλά και το θήτα στο down pipe ο ήχος είναι διαφορετικός...Επίσης το έχουμε παει βολτα με το διαγνωστικό στο φις πριν 2 εβδομάδες και έλεγε ανα πάσα στιγμή ποιός κύλινδρος χτυπάειΧτυπούσαν εναλλάξ όλοι... πυράκια σε σύγχρονο αμάξι και να τα ακούς έτσι; Το αποκλείω. Ο εγκέφαλος με το που έχει υποψία για πυράκια κόβει αβάνς και τα εξαφανίζει πριν πάρει ο οδηγός χαμπάρι.Μήπως απλά σου κάνει διακοπές και ρετάρει; Δυστυχώς,για την δική μου μου ψυχική ηρεμία,ο δικός μου εγκέφαλος τα παίρνει μια χαρα χαμπάρι,πριν προλάβει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να τα διορθώσει και μάλλον σ'αυτην την λειτουργία του εγκεφάλου(του αυτοκινήτου) υπάρχει το πρόβλημα... sorry αλλά μάλλον είναι το knock sensor ( μαλλον χαλασμενο ), το οποιο οταν εμφανιζονται "πυρακια" αλλάζει στιγμιαια τη χαρτογραφιση του εγκεφάλου προκειμένου να τα εξαλείψει.Είχα το ιδιο περιπου πρόβλημα. Οταν το εβαλα στο μηχανημα , εδειξε error on knock sensor. Το εκανα clear to error και μεχρι στιγμης ειναι οκ. Θα έλεγα να κάνεις clear to error αν υπαρχει ( που θα υπαρχει σιγουρα ) και να δεις. Αν το ξανακάνει τοτε πρεπει να τον αλλαξεις.Ελπιζω να βοηθησα... Στον εγκέφαλο δεν έδειξε καποιο error..Tώρα όμως που το είπες θα πάω να το ξαναδώ,γιατί την ίδια μέρα που το πήγα το έψαχνα για αλλα πράγματα γιατι έβγαζε 2-3 άλλα(αισιώς αλλαξα τον 4ο πολλαπαλασιαστή) και την ιδια μερα το απόγευμα και το map...Παει το 130άρι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pappoulis Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 Για τα πυράκια έλεγξε μήπως ισχύει κάτι από τα παρακάτω: 1. Κακής ποιότητας βενζίνη (την έχω πάθει ακόμα και με 100ρα, λόγω "κακής ποιότητας" βενζινοπώλη). 2. Βουλωμένα μπεκ (κάνε κανονικό καθαρισμό, όχι με τα σκευάσματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο, για να είσαι απόλυτα σίγουρος και να πάρεις τις μετρήσεις στο χέρι). 4. Φθαρμένα μπουζί (πότε τα άλλαξες τελευταία φορά?) 3. Κακώς ρυθμισμένο πρόγραμμα (να δίνει περισσότερο καύσιμο από όσο πρέπει). Μια πολύ σημαντική παρατήρηση είναι πως τα πυράκια εμφανίζονται στις στροφές 1000 - 3000. Ό,τι ακούς σε στροφές πέραν αυτών ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΚΙΑ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Μια πολύ σημαντική παρατήρηση είναι πως τα πυράκια εμφανίζονται στις στροφές 1000 - 3000. - ετσι ετσι (!) μια 2α μεχρι τις 2000 στροφες θα τα δειξει 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...