konstantinos passat Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 Νορμαλ μου φαινεται η τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 (edited) Νορμαλ μου φαινεται η τιμη. ευχαριστω Κωνσταντινε για τις απαντησεις... να ρωτησω και κατι ακομα μηπως ξερετε. 1. το 18Τ τι μαρκα αναρτηση φοραει απο μαμα? 2. παιζει το σεναριο να βαλω στο β5.5 1.6 αμορτισερ με κωδικο του 1.8Τ , να χαμηλωση 1.5cm και να μην ειναι τοσο σκληρη οπως με bilstein sport ? Edited December 1, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 ευχαριστω Κωνσταντινε για τις απαντησεις...να ρωτησω και κατι ακομα μηπως ξερετε. 1. το 18Τ τι μαρκα αναρτηση φοραει απο μαμα? 2. παιζει το σεναριο να βαλω στο β5.5 1.6 αμορτισερ με κωδικο του 1.8Τ , να χαμηλωση 1.5cm και να μην ειναι τοσο σκληρη οπως με bilstein sport ? 1. Αν θυμαμαι καλα τα αμορτισερ τα μαμα ειναι ή monroe ή sachs. 2.Αν βαλεις αμορτισερ δεν θα χαμηλωσει το αμαξι.Τα ελατηρια θα το χαμηλωσουν. Βαζοντας λοιπον ελατηρια απο το 1.8Τ,το αμαξι θα γινει τραχτερ ειδικα μπροστα,λογω διαφορετικου βαρους που εχει. Για μενα καλο θα ηταν να βαλεις αμορτισερ και ελατηρια για το δικο σου μοντελο μονο.Μην βαλεις απο το τουρμπο. Την εχουν πατησει φιλοι μου με Leon 1.6 που εβαλαν ελατηρια απο το 20VT. Να κανω και μια μικρη διευκρινιση σχετικα με το Β5.5 που σου ειπα σε πιο πανω ποστ. Το Β5.5 χρησιμοποιειται κατα κυριο λογο,και γιαυτο στο ebay δεν εβρισκα πραγματα. Μολις βρηκα οτι ο κωδικος ειναι 3BG τα βρηκα ολα!!χεχε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 1, 2008 Report Share Posted December 1, 2008 Μολις βρηκα οτι ο κωδικος ειναι 3BG τα βρηκα ολα!!χεχε G@MIS3S... THNX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 1, 2008 Author Report Share Posted December 1, 2008 G@MIS3S...THNX Το εψαξα περισσοτερο προχτες και μετα μου ηρθε αναλαμπη οτι ειναι 3BG και το ριχνω στο ebay.de και πεταξε 6.000 αποτελεσματα!!χεχε 3 ωρες χαζευα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antoniss Posted December 3, 2008 Report Share Posted December 3, 2008 (edited) τελικα σημερα εβαλα τα bilstein sport. οι εντυπωσεις μου ειναι αριστες. δεν κοπαναει καθολου και εχει σκληρηνει. τα συνιστω ανεπιφιλακτα σε οσους θελουν ενα αμορτισερ της ταξης των 500¤ με κρατηματα και ανεση... Edited December 3, 2008 by antoniss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 3, 2008 Author Report Share Posted December 3, 2008 Καλοριζικες Αντωνη!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 Επειδή βαρέθηκα να οδηγώ σαν βαρκάρης (ετσι με λέεει ο ξάδερφος ) σκέφτομαι να αλλάξω αναρτήσεις και ίσως να βάλω και ελατήρια χαμηλώματος.Κάποια πρόταση για το Passat μου? (3Β5 1.6) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted December 29, 2008 Author Report Share Posted December 29, 2008 Επειδή βαρέθηκα να οδηγώ σαν βαρκάρης (ετσι με λέεει ο ξάδερφος ) σκέφτομαι να αλλάξω αναρτήσεις και ίσως να βάλω και ελατήρια χαμηλώματος.Κάποια πρόταση για το Passat μου? (3Β5 1.6) Bilstein κιτρινα χοντρομπουκαλα και ελατηρια HR 3ποντα. Η κλασικη και δοκιμασμενη οικονομικη λυση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomorozos Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Μάλλον θα προχωρήσω και εγώ σε αυτή τη λύση. Ομως, αν τυχόν αλλάξω και κινητήρα (από 1.6 σε 1.8 ή 1.8Τ) φαντάζομαι πως δεν θα χρειαστεί να ξαναλλάξω αμορτισέρ/ελατήρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 έχω ένα passat 1.9 tdi μοντ. 1998 με ελατήρια eibach , τι bilstein ταιριάζουνε για μεγαλύτερη άνεση sport ή sprint ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 τα ελατήρια είναι τα μαμά ύψος? εάν ναι τότε Blistein Β8 Sport τα Β6 Sprint είναι για κατεύασμα και θέλει Set ελατήρια χαμιλόματος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 (edited) Τα ελατηρια ειναι χαμηλωματος . Τι λετε για KONI κίτρινα ; Έχετε καμία πρόταση για την αγορά αμορτισέρ; Edited February 17, 2009 by xaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 17, 2009 Report Share Posted February 17, 2009 Blistein B6 Sprint για να μπορείς να βάλεις τα ελατήρια κατευάσματος... δεν ξέρω όμως κατα πώσο σωστά κάθετε το Blistein με τα Eibach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Blistein ή ΚΟΝΙ κίτρινα λες ; Έχεις καμία πρόταση για αγορά σε καλή τιμή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 σε τιμές δέν ξέρω κάτι όλα αυτά κοντά στα 500 πρέπει να πάνω, γνώμη μου καλήτερα τα Blistein και εάν μπορούσες να αλάξεις τα Eibach θα σου έλεγα με κλειστά μάτια H&R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Παιδιά ερώτηση : τα bilstein sprint + Η&R ελατηρια θα είναι πολύ πιο σκληρά απο τα bilstein sport? Θέλω να το χαμηλώσω 30 mm αλλά από την άλλη δεν θέλω να γίνει κούτσουρο σαν το yaris! Edited February 20, 2009 by Passat_3b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 21, 2009 Author Report Share Posted February 21, 2009 Επειδη τον συγκεκριμενο συνδυασμο τον εχει φιλος μου με bora,μπορω να σου πω οτι δεν κοπαναει,δεν ειναι κουτσουρο και δεν νομιζω να ειναι ενοχλητικο. Ειναι ιδανικη λυση πιστευω για να ''σφιξει'' το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 νομίζω βγάζει ακόμα η H&R και η Blistein κιτ με αμορτισέρ & ελατήρια ένα φέγγαρι που δοκίμασα το κιτ της Blistein έμινα πολύ ευχαριστιμένος αλλά σε μερικές στροφές ένιωθα σαν να αναπιδάει το αυτοκίνητο... αλλά δεν είχε κοπανίματα σε λακούβες κτλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passat_3b Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 (edited) Επιτέλους μπήκαν αμορτισέρ! Επειδή όμως το βήμα απο τα μαμα-βάρκα στα sprint ίσως να μου κακοφαινόταν,να το συνήθιζα δύσκολα δλδ και δεδομένου οτι κινούμαι σε πόλη με πάρα πολλές λακούβες ,έβαλα τα Bisltein B6 Sport.Λοιπών ας σας πώ κι εγω τις εκτιμήσεις μου :Δεν λέω οτι έγινε πέτρα αλλά το αμάξι έσφιξε, μπαίνει στις στροφές πολύ καλύτερα απο πρίν και παράλληλα κρατάει την άνεση του!Επίσης μου δίνει σιγουριά πλέον για την κάθε μου κίνηση αφού έγινε αρκετά πιο <<άμεσο>> απο πρίν οταν έστριβα το τιμόνι και μετά απο μία ώρα έστριβε το αμάξι Βέβαια πριν 3 ωρες μπήκαν οι αναρτήσεις ,οπότε ακόμα δεν το έχω εξετάσει καλά καλά!Αρχικά πάντος είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και στην άκρη του μυαλού μου θα έχω τα sprint μιας και ήθελα να το χαμηλώσω κιόλας....anyway! Edited March 5, 2009 by Passat_3b 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted March 5, 2009 Report Share Posted March 5, 2009 έτσι μπράβο φίλε Κώστα! Keep going Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...