Jump to content
Guest nionios

αλλαξα τακακια

Recommended Posts

Guest nionios

λοιπον παιδακια πηγα αλλαξα τακακια μπρος πισω τακακια μαρκας textar ωραια τακακια και μαλακά μαζι με αλλαγη υγρων φρενων τιμη 130 ευρω ενω για ferodo που ρωτησα 160 χωρις υγρα φρενων στο fit&go και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.

Link to comment
Share on other sites

Guest nionios

γιαννακη λαθος κανεις εχω κανει 300χλμ με αυτα τα τακακια και ουτε μαυρισμα ζαντας εχω και φρενο καλο.οπως ειχα πλυνει την ζαντα ετσι καθαρη εχει μεινει.ασε το fit&go ειναι φωτια

Link to comment
Share on other sites

Εγώ περιμένω να ακούσω ήχο γδαρσίματος δαγκάνας στο δίσκο.

Τότε αλλάζω

Παντως εγω απο τοτε που το πηρα ακουω θορυβο στο φρεναρισμα σα να εχουν φαγωθει τα τακακια.Λετε να φταιει το υλικο?Δε νομιζω να υπαρχει προβλημα.Οσο για το μαυρισμα της ζαντας,εχω τρελαθει να τις καθαριζω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να μην ακούς και τίποτα, τριβή υλικών έχεις, λογικό είναι...

Δε θυμαμαι να εχω οδηγησει αλλο και να κανει τετοιο θορυβο.Στην αρχη νομιζα οτι θα το κανει μεχρι να στρωσουν αλλα μπα.Συνεχιζει.Δε με ενοχλει αλλα δεν το εχω ακουσει σε αλλο αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμαμαι να εχω οδηγησει αλλο και να κανει τετοιο θορυβο.Στην αρχη νομιζα οτι θα το κανει μεχρι να στρωσουν αλλα μπα.Συνεχιζει.Δε με ενοχλει αλλα δεν το εχω ακουσει σε αλλο αμαξι.

Mηπως ειναι ρουλεμαν τροχου και νομιζεις οτι ειναι απο τα φρενα?

Λεω εγω...

Link to comment
Share on other sites

Mηπως ειναι ρουλεμαν τροχου και νομιζεις οτι ειναι απο τα φρενα?

Λεω εγω...

Δε νομιζω.Τον ακουω οταν φρεναρω στο παρκαρισμα π.χ.Δηλαδη με πολυ μικρες ταχυτητες.Οταν παταω φρενο ακουγεται ενα χχχχχχχχχχ.Αυτο.Δεν ειναι πολυ δυνατο αλλα ακουγεται.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Δε νομιζω.Τον ακουω οταν φρεναρω στο παρκαρισμα π.χ.Δηλαδη με πολυ μικρες ταχυτητες.Οταν παταω φρενο ακουγεται ενα χχχχχχχχχχ.Αυτο.Δεν ειναι πολυ δυνατο αλλα ακουγεται.

Έχω την εντύπωση ότι ο θόρυβος που ακούς είναι φυσιολογικός. Τον ακούω και εγώ στο δικό μου, μέσα στο parking, που έχει ησυχία.

Σε ότι αφορά το θέμα καθάρισμα ζάντας μία λέξη σας έχω! Πεντάκτινο!!!

Καθαρίζει απίστευτα εύκολα. Αν μιλάμε ειδικά για κάποιο κλασικό σχέδιο χωρίς σχισμές και χαραμάδες… τέλεια!!!

Εγώ προσωπικά βρήκα μόνο επτάκτινο που να μου αρέσει, αλλά είναι σχεδον εξίσου εύκολο στο καθάρισμα!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι ο θόρυβος που ακούς είναι φυσιολογικός. Τον ακούω και εγώ στο δικό μου, μέσα στο parking, που έχει ησυχία.

Σε ότι αφορά το θέμα καθάρισμα ζάντας μία λέξη σας έχω! Πεντάκτινο!!!

Καθαρίζει απίστευτα εύκολα. Αν μιλάμε ειδικά για κάποιο κλασικό σχέδιο χωρίς σχισμές και χαραμάδες… τέλεια!!!

Εγώ προσωπικά βρήκα μόνο επτάκτινο που να μου αρέσει, αλλά είναι σχεδον εξίσου εύκολο στο καθάρισμα!

Φιλε ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο και του πατερα μου ειχε τασια.Ετσι ,ποτε δε με απσχολησε το θεμα "καθαρισμα ζαντας ".Μαλιστα σκεφτομουν να εβαζα κατα παραγελια τη 17αρα του gt ή καποια παρομοια.Τωρα ομως που οταν το πλενω καθομαι και καθαριζω τη ζαντα,λεω καλυτερα που δεν πηρα του Gt.Που να καθαρισεις τοσες ακτινες?Παντως το πιεστικο που εχω κανει απιστευτη δουλεια με τις μαυριλες.Απλα μετα πρεπει να παρω με το σφουγγαρι κ καποια σημεια που εχουν ξεφυγει.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Φιλε ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο και του πατερα μου ειχε τασια.Ετσι ,ποτε δε με απσχολησε το θεμα "καθαρισμα ζαντας ".Μαλιστα σκεφτομουν να εβαζα κατα παραγελια τη 17αρα του gt ή καποια παρομοια.Τωρα ομως που οταν το πλενω καθομαι και καθαριζω τη ζαντα,λεω καλυτερα που δεν πηρα του Gt.Που να καθαρισεις τοσες ακτινες?Παντως το πιεστικο που εχω κανει απιστευτη δουλεια με τις μαυριλες.Απλα μετα πρεπει να παρω με το σφουγγαρι κ καποια σημεια που εχουν ξεφυγει.

Πολύ προσοχή στο προφίλ του ελαστικού και την βαλβίδα (ειδικά αν έχεις και τους αισθητήρες) με το πιεστικό. Από μικρή απόσταση μπορεί να κάνει ζημιά! Το γράφει και στο manual!

P.S. Στο Astra GT του 93 έχω εκείνη τη ζάντα σουρωτήρι!!! Από τότε πήρα (και εξακολουθώ να παίρνω) το μάθημα μου!!!

Edited by Speedster
Link to comment
Share on other sites

Πολύ προσοχή στο προφίλ του ελαστικού και την βαλβίδα (ειδικά αν έχεις και τους αισθητήρες) με το πιεστικό. Από μικρή απόσταση μπορεί να κάνει ζημιά! Το γράφει και στο manual!

P.S. Στο Astra GT του 93 έχω εκείνη τη ζάντα σουρωτήρι!!! Από τότε πήρα (και εξακολουθώ να παίρνω) το μάθημα μου!!!

Δεν το πλησιαζω καν στο προφιλ και τη βαλβιδα.Μονο απο μακρια τα βρεχω.Παντως το πιεστικο ειναι πολυ εξυπηρετικο.Για αυτους ομως που εχουν πολλες ακτινες θα ελεγα οτι το πιεστικο ειναι μονοδρομος.Εκτος αν εχουν γαιδουρινη υπομονη.

Link to comment
Share on other sites

αναλογα με τα χλμ πηγαινουν τα τακακια, ή περιμενουμε να αναψει το λαμπακι ?

:lol: - αναλογα με το στυλ που οδηγεις γιατι 1000 χλμ πολης δεν συγκρινονται με 1000 χλμ εθνικης ,βαλε και το ματι συν την πιο χαλαρη αισθηση του πεταλ (!) τα υγρα καθε 2 χρονια λογω υγρασιας ενω φυσικα δεν μιλαμε στα ανωτερω για αγωνες/track-day ετσι ?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αγορασε ο πατερας μου τα Ferodo FSL775 για το Audi80 του.Απ'οτι ειδα,φοριουνται σε Γκολφ ΙΙΙ,στο Α4 και σε καποια Πασατ.Τα εχει βαλει κανεις ή μηπως ξερει κανεις τι παστα εχουν;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αγορασε ο πατερας μου τα Ferodo FSL775 για το Audi80 του.Απ'οτι ειδα,φοριουνται σε Γκολφ ΙΙΙ,στο Α4 και σε καποια Πασατ.Τα εχει βαλει κανεις ή μηπως ξερει κανεις τι παστα εχουν;

ετσι εκανε και το δικο μου μην αγχωνεσε δεν χρειαζετε να αλλαξεις τακακια απο τωρα αστα να λιωσουν πρωτα απο τα φρεναρισματα και μετα βαλε Ferodo

α κανουν και στο δικο σου η μαλλον βγαζει και για τι δικο σου :lol::D

Link to comment
Share on other sites

ετσι εκανε και το δικο μου μην αγχωνεσε δεν χρειαζετε να αλλαξεις τακακια απο τωρα αστα να λιωσουν πρωτα απο τα φρεναρισματα και μετα βαλε Ferodo

α κανουν και στο δικο σου η μαλλον βγαζει και για τι δικο σου :D:D

Δε ρωταω για μενα βρε.Αυτο ελειπε να τα αλλαξω απο τωρα.Απλα απο περιεργεια ρωτησα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μετά από 68.000km με τα μαμά τακάκια έφτασε η ώρα της αλλαγής πριν περίπου μια εβδομάδα...

Και φανταστείτε ότι είχαν ακόμα ψωμί.

Στο θέμα μας, τα άλλαξα όλα λοιπόν με Ferodo που μου πρότειναν στην αντιπροσωπεία. Έκανα μερικές βόλτες με ήρεμα φρεναρίσματα για να στρώσουν. Στην αρχή τα φρένα ήταν ανύπαρκτα... Σιγά σιγά βελτιώνονται αλλά μετα από 500 km που έχω κάνει δεν θυμίζουν σε τίποτα τα φρένα που είχα πριν! Ειδικά το πρόβλημα είχα έντονο στα 100-0.

Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Μετά από 68.000km με τα μαμά τακάκια έφτασε η ώρα της αλλαγής πριν περίπου μια εβδομάδα...

Και φανταστείτε ότι είχαν ακόμα ψωμί.

Στο θέμα μας, τα άλλαξα όλα λοιπόν με Ferodo που μου πρότειναν στην αντιπροσωπεία. Έκανα μερικές βόλτες με ήρεμα φρεναρίσματα για να στρώσουν. Στην αρχή τα φρένα ήταν ανύπαρκτα... Σιγά σιγά βελτιώνονται αλλά μετα από 500 km που έχω κάνει δεν θυμίζουν σε τίποτα τα φρένα που είχα πριν! Ειδικά το πρόβλημα είχα έντονο στα 100-0.

Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!

Υπαρχουν καποια συγκεκριμενα φεροντο?Οχι για διαστασεις αλλα για τυπο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.