Jump to content
foyntas

Πρόβλημα με μπαταρια

Recommended Posts

Την καλημερα μου σε όλους. Πριν 2 ημέρες ειχα το εξης προβλημα. Εχω το golf V και αφησα επανω τα κλειδια στην μιζα ενα κλικ πριν την εκινηση του κινητηρα δηλ. ολα τα λαμπακια του καντραν αναμενα. Το αφησα ετσι για 5 'ωρες. Ξεχαστηκα, οταν ομως χρειαστηκε να το μετακινησω δεν επαιρνε μπρος. Οταν γυρνουσα το κλειδι εκανε ενα θορυβο σαν να χτηπαει κατι συνεχεια. Το δεν καντραν τα λαμπακια αναβοσβηνα τρελα. με τα λιγα με τα πολλα τα βαλαμε μπρος με καλωδια και συνδεση μα αλλη μπαταρια. Το αμαξι πηρε μπρος. Ολα καλα. Η ερωτηση μου είναι γιατι να μου αποφορτισει την μπαταρία ενω είναι σε κατασταση αναμονης ( να σημειωσω οτι τα radio δεν ήταν σε λειτουργεια) και 2ον ο Συναγερμός δεν κανει το χαρακτηρηστικο θορυβο κλειδωνει αλλα δεν κανει το θορυβο. Καμια Ιδεα

Link to comment
Share on other sites

Την καλημερα μου σε όλους. Πριν 2 ημέρες ειχα το εξης προβλημα. Εχω το golf V και αφησα επανω τα κλειδια στην μιζα ενα κλικ πριν την εκινηση του κινητηρα δηλ. ολα τα λαμπακια του καντραν αναμενα. Το αφησα ετσι για 5 'ωρες. Ξεχαστηκα, οταν ομως χρειαστηκε να το μετακινησω δεν επαιρνε μπρος. Οταν γυρνουσα το κλειδι εκανε ενα θορυβο σαν να χτηπαει κατι συνεχεια. Το δεν καντραν τα λαμπακια αναβοσβηνα τρελα. με τα λιγα με τα πολλα τα βαλαμε μπρος με καλωδια και συνδεση μα αλλη μπαταρια. Το αμαξι πηρε μπρος. Ολα καλα. Η ερωτηση μου είναι γιατι να μου αποφορτισει την μπαταρία ενω είναι σε κατασταση αναμονης ( να σημειωσω οτι τα radio δεν ήταν σε λειτουργεια) και 2ον ο Συναγερμός δεν κανει το χαρακτηρηστικο θορυβο κλειδωνει αλλα δεν κανει το θορυβο. Καμια Ιδεα

γιατι οταν γυρνας το διακοπτη ολα τα ηλεκτρικα του συστηματα ειναι ανοιχτα και δουλευουν [κι απο ηλεκτρικα δοξα το θεο εχεις μπολικα]

Link to comment
Share on other sites

Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. new_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gif Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? fire.giffire.gif Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο?

Link to comment
Share on other sites

Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. new_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gif Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? fire.giffire.gif Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο?

...πλάκα μου κάνεις????? :huh: Εμένα με άφησε από μπαταρία πάνω στον πρώτο μήνα στη μέση του πουθενά, χωρίς καμιά απολύτως αιτία...και εσύ ρωτάς εαν είναι λογικό το σκηνικό? .....Μια χαρά τυχερός είσαι που δεν σε άφησε πιο πριν....

Link to comment
Share on other sites

Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε.

Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?.

Μια χαρά είναι η 60αρα εγώ τι να πω με την 45αρα σε golf v gt

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?.

Εισαι σιγουρος οτι εχεις 60αρα; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ετυχε σε γνωστο μου,κατοχο Golf V: εμεινε απο μπαταρια 10 μηνες μετα την αγορα του αυτοκινητου. Στην ανιπροσωπεια βρηκανε διαρροη απο εγκεφαλο. Του τον αλλαξανε οπως και την μπαταρια (με μια μεγαλυτερης χωρητικοτητας!) και το προβλημα λυθηκε.

Εγώ κάθε φορά που βάζω το κλειδί στη μίζα, με χτυπάει το ρεύμα...παίζει καμία διαρροή.

Με έχει ταράξει το ριμάδι!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ κάθε φορά που βάζω το κλειδί στη μίζα, με χτυπάει το ρεύμα...παίζει καμία διαρροή.

Με έχει ταράξει το ριμάδι!

....πήγαινε σε ένα μαραγκό....και φτιάξε ένα ξύλινο κλειδί.......στο χέρι του είναι? tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

:lol: - παραπανω Ah δεν σημαινει λυσαμε το προβλημα και δεν θα μας ξανα αφησει στα ξαφνικα ,μην ξεχναμε οτι το δυναμο μας δεν μπορει να φορτισει περαν απο καποιο οριο - το οτι δεν παιρνει μπρος μετα απο τετοιο συμβαν πχ ξεχασαμε πλαφονιερα ανοιχτη δεν σημαινει οτι αχρηστευτηκε απλα με 20' διαδρομη και λιγο υψηλες στροφες ξαναφορτισε (!)
Link to comment
Share on other sites

:lol: - παραπανω Ah δεν σημαινει λυσαμε το προβλημα και δεν θα μας ξανα αφησει στα ξαφνικα ,μην ξεχναμε οτι το δυναμο μας δεν μπορει να φορτισει περαν απο καποιο οριο - το οτι δεν παιρνει μπρος μετα απο τετοιο συμβαν πχ ξεχασαμε πλαφονιερα ανοιχτη δεν σημαινει οτι αχρηστευτηκε απλα με 20' διαδρομη και λιγο υψηλες στροφες ξαναφορτισε (!)

απο τη στιγμη που θα σε αφησει η κλειστου τυπο μπαταρια που φορανε τα αυτοκινητα μας μετα αντε γεια μπορει να το βαλεις μπροστα με καλωδια να κανεισ ταξιδι να το σβησεις και να μην παρει εμπρος παλι. Η κλειστου τυπου μπαταριες οταν θα μεινουν θα μεινουν μια και καλη.. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Εισαι σιγουρος οτι εχεις 60αρα; :lol:

Και μαλιστα και το jetta TSI του father εχει την ιδια με την δικια μου

Link to comment
Share on other sites

....πήγαινε σε ένα μαραγκό....και φτιάξε ένα ξύλινο κλειδί.......στο χέρι του είναι? tongue.gif

Το έχω κάνει ήδη!!!!!

Μου βγάζει όμως στο ταμπλό το σχεδιάκι με το κλειδί....δε το δέχεται :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σκεφτηκα και εγω οταν το πρωτοπηρα. Το αμαξι με τοσα ηλεκτρονικα δεν θα επρεπε να ειχε μεγαλυτερη μπαταρια?? Δλδ η 60αρα που εχει πανω την <<σηκωνει>>?.

Αυτος φορουσε μπαταρια 44Ah και του την αλλαξανε με μια 60Ah. Και συμφωνα με αυτα που μου ειπε, το προβλημα εντοπιστηκε σε εγκεφαλο που βρισκοτανε κατω απο το τιμονι κοντα στον μοχλο που ρυθμιζεις υψος τιμονιου κλπ.

Μετα απο 5-6 μερες ακινησιας του οχηματος τον αφηνε η μπαταρια.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπν ειχατε δικιο το αμαξι φοραει 44αρα!!!!!! fire.gif Μου το κρατησαν 2 μερες για να ελεγξουν δυναμο, μπαταρια και δεν ξερω τι αλλα σκ@@α. Πηγα και το πηρα και μου ειπαν οτι ξεφορτιστκε η μπαταρια,καλα εως εδω!!! Καλα αφου το αμαξι δεν την σηκωνει τοσο μικρη μπαταρια γιατι δεν βαζετε μια μεγαλυτερη π.χ. 60αρα. Ο ηλεκτρολογος, να'ναι καλα, μου εξηγησε οτι δεν μπορουν να την αλλαξουν αν δεν βγαλει προβλημα. Και καλα αν παω διακοπες κα μου μεινει, τοτε τι κανω?? Οτοστοπ??? Και συνεχιζει, δυστυχως ολα τα tsi ερχονται με 44αρες και λογω το οτι το συγκεκριμενο αμαξι δεν την <<σηκωνει>>,ολοι οι πελατες εχουν το ιδιο προβλημα, με αποτελεσμα να ερχονται να τις φορτιζουμε και να φευγουν και να γινομαστε και ρεζιλι σε αυτους. Τα ακουτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε? fire.gifprotest.gif Η λυση!!!!! ή πληρωνω απο την τσεπη μου για μεγαλυτερη ή οποτε μενω (κατα τα αλλα καινουργιο αμαξι), να βαζω καλωδια (booster cables) new_grrrr.gifnew_grrrr.gif

Link to comment
Share on other sites

http://prsearch.planetvag.com/

Συμπληρώστε το PRCode για να δείτε με ποιά μπαταρία έφυγε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο.

καλο σιτε βεβαια να κατσω να δοκιμασω ~40 κωδικους για να βρω την μπαταρια ειναι λιγο κουραστικο...

βεβαια πετυχα στην τυχη το δυναμο που λεγε κατι για 60. λογικα αμπερ...

Edited by kage
Link to comment
Share on other sites

Να ενα προβλημα που αντιμετωπισα με την μπαταρια. Κυριακη ξημερωματα εβαλα μπρος να φυγω και με το που γυρισα τη μιζα το αμαξι δεν επαιρνε μπρος. new_grrrr.gifnew_grrrr.gifnew_grrrr.gif Κλοτσαγε η μιζα. Οπα λεω μπαταρια!!! 10 μηνων αμαξι??????? fire.giffire.gif Κατεβηκε ο father βαλαμε jumpers στο jetta & golf και πηρε μπρος. Το πρωι το πηγα στην αντι/πεια και εκλεισα ραντεβου να ελεγξουν, μπαταρια, μιζα, δυναμο και κατι αλλο που ειπαν, αλλα το ξεχασα. Σας φαινεται λογικο το ολο σκηνικο?

Δεν το λες λογικο ενα αμαξι με της παναγιας τα ματια στα ηλεκτικα και με μια 40αρα μπαταρια πως να τα βγαλει περα??

Εμενα μου εμεινε απο μπαταρια την ωρα που ρυθμιζα τα φωτα με το VAG COM!

Το ταμπλο εγινε χριστουγεννιατικο!το laptop να εχει διαβασει 14 σφαλματα!δεν καταλαβα οτι επεσε η μπαταρια,νομιζα οτι εκανα μ@λακια με το καλωδιο κ λεω εκαψα τον εγκεφαλο σιγουρα!

Link to comment
Share on other sites

Δεν το λες λογικο ενα αμαξι με της παναγιας τα ματια στα ηλεκτικα και με μια 40αρα μπαταρια πως να τα βγαλει περα??

Εμενα μου εμεινε απο μπαταρια την ωρα που ρυθμιζα τα φωτα με το VAG COM!

Το ταμπλο εγινε χριστουγεννιατικο!το laptop να εχει διαβασει 14 σφαλματα!δεν καταλαβα οτι επεσε η μπαταρια,νομιζα οτι εκανα μ@λακια με το καλωδιο κ λεω εκαψα τον εγκεφαλο σιγουρα![/quote

Κοιτα πιο πανω στο Νο17 για να δεις τι μου ειπαν και fire.gif

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

φιλε svoura το πιστευεις οτι στο προηγουμενο 5αρι που ειχα χρησιμοποιησα την εγγυηση 19 φορες?τα ειδα ολα και βλεπω ακομα πως τα προβληματα της VW ειναι και μενουν τα ιδια και τα ιδια.εμεις δεν βαζουμε μυαλο.εγω σαν tolis κατηγορω τη VW αλλα παλι εκει καταληγω!ειμαι golfακιας μεχρι το κοκκαλο!

Link to comment
Share on other sites

φιλε svoura το πιστευεις οτι στο προηγουμενο 5αρι που ειχα χρησιμοποιησα την εγγυηση 19 φορες?τα ειδα ολα και βλεπω ακομα πως τα προβληματα της VW ειναι και μενουν τα ιδια και τα ιδια.εμεις δεν βαζουμε μυαλο.εγω σαν tolis κατηγορω τη VW αλλα παλι εκει καταληγω!ειμαι golfακιας μεχρι το κοκκαλο!

+1000000000000000000000000000000000 απολυτως.

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια

Κοιτα εδω τι γραφω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...17196&st=0# (νουμερο 17)

Edited by svouras
Link to comment
Share on other sites

εβαλα σημερα το απογευμα το vagcom μηπως καταφερω και βρω καμια ενδειξη για το ποσο φορτισμενη ειναι η μπαταρια και ειδα αυτα τα λαη υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

76-Park Assist -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No SW: 1K0 907 044 CP HW: 1K0 907 044 CP

Component: ClimatronicPQ35 130 1212

Revision: 00130022 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H07 0052

Revision: H07 01 Serial number: 101107F2000294

Coding: E9807F0E0002020002

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01305 - Databus for Infotainment

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 254

Reset counter: 59

Mileage: 19013 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 18:18:55

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl

Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N

Component: Tuer-SG 006 1219

Coding: 0000180

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl

Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N

Component: Tuer-SG 006 1219

Coding: 0000436

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

καθε βοηθεια δεκτη εαν γνωριζεται κατι για τις βλαβες

Link to comment
Share on other sites

μιλισα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι μπαινει στην εγγυηση η αλλαγη της μπαταριας αλλα να το παω την τεταρτη γιατι λεει γινετε χαμος

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.