Jump to content
foyntas

Πρόβλημα με μπαταρια

Recommended Posts

μιλισα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι μπαινει στην εγγυηση η αλλαγη της μπαταριας αλλα να το παω την τεταρτη γιατι λεει γινετε χαμος

Καλα το οτι στην αλλαζουν, εφοσον υπαρχει προβλημα και το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν διαφωνω. Οταν ομως στην αλλαξουν θα βαλουν μεγαλυτερη????

Link to comment
Share on other sites

Καλα το οτι στην αλλαζουν, εφοσον υπαρχει προβλημα και το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν διαφωνω. Οταν ομως στην αλλαξουν θα βαλουν μεγαλυτερη????

θα σου απαντησω την τεταρτη που θα γινει η αλλαγη tongue.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

θα σου απαντησω την τεταρτη που θα γινει η αλλαγη tongue.giftongue.gif

Αντε μπας και βγαλω και εγω καμμια ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Αντε μπας και βγαλω και εγω καμμια ακρη.

Μπα δεν νομίζω να βάζουν μεγαλύτερη.Αφού παραγγέλνουν με το πλαίσιο του αυτοκινήτου πως θα δικαιολογήσουν την μεγαλύτερη. Εκτός και αν την κρατήσουν και πληρώσεις την διαφορά για να βάλεις την μεγαλύτερη. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Στο post#5 που ανέφερα για αλλαγή 44άρας με 60άρα, δεν υπήρξε επιπλέον επιβάρυνση από την αντιπροσωπεία, καθώς η 44άρα ήταν αποδεδειγμένα μικρή για αυτό το αυτοκίνητο.

μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια

Αν έχεις μικρή μπαταρία, ζήτησε να τοποθετήσουν μία 60Ah.

Link to comment
Share on other sites

Στο post#5 που ανέφερα για αλλαγή 44άρας με 60άρα, δεν υπήρξε επιπλέον επιβάρυνση από την αντιπροσωπεία, καθώς η 44άρα ήταν αποδεδειγμένα μικρή για αυτό το αυτοκίνητο.

Αν έχεις μικρή μπαταρία, ζήτησε να τοποθετήσουν μία 60Ah.

αυτο θα κανω να δουμε τι θα γίνει

Link to comment
Share on other sites

συμπληρωνω οτι σαφεστατα μπαταρια με χαμηλη αποδοση ειτε λιγοτερα ΑΗ απο το κανονικο ειτε λογο φθορας τις ιδιας η του δυναμο επιρεαζει αμεσα την αποδοση του κινητηρα ως προς ροπη ιπποδυναμη και αποκριση..

Link to comment
Share on other sites

η μπαταρία αλλάχτηκε και μου έβαλαν ακριβώς την ιδια. απο όσο μου είπαν είχε καει ένα στοιχειο για αυτο είχε και προβλημα 'οταν τους είπα για μεγαλυτερη είπαν οτι δεν χρειαζεται

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδιά και γω τι επαθα χτες. Εχω ενα golf4 στα 1400 το οποιο εχω πουλήσει ήδη σε συγγενικό μου πρόσωπο, και έχω παραγγείλει το golf5 στα 122Hp. Την αλλη εβδομάδα θα το παρέδιδα, και χτες με αφησε στα κρύα του λουτρού. Μετά τη δουλειά πήγα να βάλω μπρος τζίφος. Καλώ γερανό και μου το πάει στο συνεργείο (60¤ ο γερανός). Ακόμα δεν ξέρω τι έχει αλλά έχω παρατηρήσει πως όταν χρησιμοποιώ τον αναπτήρα για να φορτίσω κινητό ή το gps πάντα κάτι "σκάει" με την μπαταρία. Παλιά (πριν 2 χρόνια) είχα ξεχάσει το φορτιστή πάνω όλο το βράδυ και το πρωϊ η μπαταρία νεκρή. Κατά τα άλλα ποτε δεν ειχα προβλημα με κάτι άλλο. Α και μια ερώτηση για ιμάντα και αντλία νερού 350¤ είναι καλα?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

τελικά μαλλον κάποιο πρόβλημα εχω γιατι παλι εμεινα απο μπαταρια αλλα αυτη τη φορα η μίζα γυρναγε αλλα δεν ειχε τη δυναμη αλλα δεν ηταν τελειως νεκρη οπως την προυγουμενη φορα. τι να πω rocket.gifrocket.gifrocket.gif

Link to comment
Share on other sites

έκανα ένα scan με vagcom και μου έβγαλε τα παρακάτω σφάλματα εάν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα του ήμουν ευγνώμων

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

76-Park Assist -- Status: OK 0000

Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl

Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C

Component: MED17.5.1 G 1729

Revision: 96H07--- Serial number: VWX7Z0GN3NK8UJ

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal

P1601 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Load: 0.0 %

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 24.0°C

Temperature: 25.0°C

Absolute Pres.: 1000.0 mbar

Voltage: 9.906 V

Readiness: 0000 0000

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl

Part No SW: 1K0 907 044 CP HW: 1K0 907 044 CP

Component: ClimatronicPQ35 130 1212

Revision: 00130022 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - - - Intermittent

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl

Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951

Component: J533 Gateway H07 0052

Revision: H07 01 Serial number: 101107F2000294

Coding: E9807F0E0002020002

Shop #: WSC 00016 207 91350

1 Fault Found:

01305 - Databus for Infotainment

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 254

Reset counter: 109

Mileage: 19625 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 08:55:18

Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl

Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N

Component: Tuer-SG 006 1219

Coding: 0000180

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl

Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N

Component: Tuer-SG 006 1219

Coding: 0000436

Shop #: WSC 00028 028 00001

1 Fault Found:

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

:rolleyes::huh::mellow::lol:

Link to comment
Share on other sites

έκανα ένα scan με vagcom και μου έβγαλε τα παρακάτω σφάλματα εάν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα του ήμουν ευγνώμων

Βγάλε τον θετικό πόλο (χωρίς το κλειδί στην μίζα) και βάλε ένα αμπερόμετρο σε σειρά για να δεις τι αμπεραζ έχεις κατανάλωση σε θέση ηρεμίας. :)

Link to comment
Share on other sites

Βγάλε τον θετικό πόλο (χωρίς το κλειδί στην μίζα) και βάλε ένα αμπερόμετρο σε σειρά για να δεις τι αμπεραζ έχεις κατανάλωση σε θέση ηρεμίας. :)

ξέρεις πόσο πρέπει να δείχνει??? και εαν γνωρίζεις πως μπορω να βρω τι στο διάολο καταναλώνει το ρευμα?

έκλεισα ραντεβου σε αντιπροσωπεία για την τρίτη, δεν είχαν νωρίτερα, εαν δεν βρουν και πάλι τη βλάβη θα τους πάρει και θα τους σηκώσει

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

ξέρεις πόσο πρέπει να δείχνει??? και εαν γνωρίζεις πως μπορω να βρω τι στο διάολο καταναλώνει το ρευμα?

έκλεισα ραντεβου σε αντιπροσωπεία για την τρίτη, δεν είχαν νωρίτερα, εαν δεν βρουν και πάλι τη βλάβη θα τους πάρει και θα τους σηκώσει

Οχι δεν γνωρίζω πια πρέπει να είναι η κατανάλωση, άλλα υποθέτω ότι πρέπει να είναι διψήφια σε (milliampere). Αν κάποιος άλλος γνωρίζει πιο πολλά ας μας πει!!!

Αν βεβαία αν έχει κατανάλωση σε ampere τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν γνωρίζω πια πρέπει να είναι η κατανάλωση, άλλα υποθέτω ότι πρέπει να είναι διψήφια σε (milliampere). Αν κάποιος άλλος γνωρίζει πιο πολλά ας μας πει!!!

Αν βεβαία αν έχει κατανάλωση σε ampere τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα

Σε golf v μετά από μία ώρα (για να κλείσουν οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ρεύμα) η κατανάλωση πρεπει να είναι 30 έως 35 mA.Αν έχεις κάποια πρόσθετα αξεσουάρ όπως π.χ συναγερμό λίγο μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Σε golf v μετά από μία ώρα (για να κλείσουν οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ρεύμα) η κατανάλωση πρεπει να είναι 30 έως 35 mA.Αν έχεις κάποια πρόσθετα αξεσουάρ όπως π.χ συναγερμό λίγο μεγαλύτερη.

Αρα καλα υπέθεσα, άντε λοιπόν μέτρα τα mA αύριο πριν το πας για έλεγχο στην αντιπροσωπεία για να εξακριβώσεις τι φταίει και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα!!

Link to comment
Share on other sites

το πήγα αντιπροσωπεία τελικά το αμάξι δεν πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας από το ηχοσύστημα που έχω προφανώς κάτι δεν έχει συνδεθεί σωστά.

ξέρει κάποιος εάν μπορώ απο το vagcom να δω πότε πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας?

Link to comment
Share on other sites

το πήγα αντιπροσωπεία τελικά το αμάξι δεν πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας από το ηχοσύστημα που έχω προφανώς κάτι δεν έχει συνδεθεί σωστά.

ξέρει κάποιος εάν μπορώ απο το vagcom να δω πότε πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας?

Δεν μπορείς γιατι τα aftermarket ηχοσυστήματα δεν τα βλέπει το vag-com, τωρα για πατέντες και τέτοια δεν ξέρω

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.