svouras Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 μιλισα με αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι μπαινει στην εγγυηση η αλλαγη της μπαταριας αλλα να το παω την τεταρτη γιατι λεει γινετε χαμος Καλα το οτι στην αλλαζουν, εφοσον υπαρχει προβλημα και το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν διαφωνω. Οταν ομως στην αλλαξουν θα βαλουν μεγαλυτερη???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Καλα το οτι στην αλλαζουν, εφοσον υπαρχει προβλημα και το αμαξι ειναι στην εγγυηση δεν διαφωνω. Οταν ομως στην αλλαξουν θα βαλουν μεγαλυτερη???? θα σου απαντησω την τεταρτη που θα γινει η αλλαγη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 θα σου απαντησω την τεταρτη που θα γινει η αλλαγη Αντε μπας και βγαλω και εγω καμμια ακρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Αντε μπας και βγαλω και εγω καμμια ακρη. Μπα δεν νομίζω να βάζουν μεγαλύτερη.Αφού παραγγέλνουν με το πλαίσιο του αυτοκινήτου πως θα δικαιολογήσουν την μεγαλύτερη. Εκτός και αν την κρατήσουν και πληρώσεις την διαφορά για να βάλεις την μεγαλύτερη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Στο post#5 που ανέφερα για αλλαγή 44άρας με 60άρα, δεν υπήρξε επιπλέον επιβάρυνση από την αντιπροσωπεία, καθώς η 44άρα ήταν αποδεδειγμένα μικρή για αυτό το αυτοκίνητο. μετα απο 15 μηνες που εχω το αμαξι δεν επερνε μπροστα χρησιμοπιησα καλωδια ολα οκ απο οτι καταλαβαινω δεν υπαρχει περιπτωση να παω στην αντιπροσωπεια και να μου αντικαταστησουν την μπαταρια ????ελεος μονο 15 μηνες μπαταρια Αν έχεις μικρή μπαταρία, ζήτησε να τοποθετήσουν μία 60Ah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 16, 2009 Report Share Posted April 16, 2009 Στο post#5 που ανέφερα για αλλαγή 44άρας με 60άρα, δεν υπήρξε επιπλέον επιβάρυνση από την αντιπροσωπεία, καθώς η 44άρα ήταν αποδεδειγμένα μικρή για αυτό το αυτοκίνητο.Αν έχεις μικρή μπαταρία, ζήτησε να τοποθετήσουν μία 60Ah. αυτο θα κανω να δουμε τι θα γίνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billygri77 Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 συμπληρωνω οτι σαφεστατα μπαταρια με χαμηλη αποδοση ειτε λιγοτερα ΑΗ απο το κανονικο ειτε λογο φθορας τις ιδιας η του δυναμο επιρεαζει αμεσα την αποδοση του κινητηρα ως προς ροπη ιπποδυναμη και αποκριση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 η μπαταρία αλλάχτηκε και μου έβαλαν ακριβώς την ιδια. απο όσο μου είπαν είχε καει ένα στοιχειο για αυτο είχε και προβλημα 'οταν τους είπα για μεγαλυτερη είπαν οτι δεν χρειαζεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glamshine Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Λοιπον παιδιά και γω τι επαθα χτες. Εχω ενα golf4 στα 1400 το οποιο εχω πουλήσει ήδη σε συγγενικό μου πρόσωπο, και έχω παραγγείλει το golf5 στα 122Hp. Την αλλη εβδομάδα θα το παρέδιδα, και χτες με αφησε στα κρύα του λουτρού. Μετά τη δουλειά πήγα να βάλω μπρος τζίφος. Καλώ γερανό και μου το πάει στο συνεργείο (60¤ ο γερανός). Ακόμα δεν ξέρω τι έχει αλλά έχω παρατηρήσει πως όταν χρησιμοποιώ τον αναπτήρα για να φορτίσω κινητό ή το gps πάντα κάτι "σκάει" με την μπαταρία. Παλιά (πριν 2 χρόνια) είχα ξεχάσει το φορτιστή πάνω όλο το βράδυ και το πρωϊ η μπαταρία νεκρή. Κατά τα άλλα ποτε δεν ειχα προβλημα με κάτι άλλο. Α και μια ερώτηση για ιμάντα και αντλία νερού 350¤ είναι καλα? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 τελικά μαλλον κάποιο πρόβλημα εχω γιατι παλι εμεινα απο μπαταρια αλλα αυτη τη φορα η μίζα γυρναγε αλλα δεν ειχε τη δυναμη αλλα δεν ηταν τελειως νεκρη οπως την προυγουμενη φορα. τι να πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 έκανα ένα scan με vagcom και μου έβγαλε τα παρακάτω σφάλματα εάν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα του ήμουν ευγνώμων 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Malfunction 0010 62-Door,Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 76-Park Assist -- Status: OK 0000 Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component: MED17.5.1 G 1729 Revision: 96H07--- Serial number: VWX7Z0GN3NK8UJ Coding: 0000072 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 005633 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal P1601 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C Temperature: 25.0°C Absolute Pres.: 1000.0 mbar Voltage: 9.906 V Readiness: 0000 0000 Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl Part No SW: 1K0 907 044 CP HW: 1K0 907 044 CP Component: ClimatronicPQ35 130 1212 Revision: 00130022 Serial number: 00000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 1 Fault Found: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 000 - - - Intermittent Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl Part No SW: 1K0 907 530 L HW: 1K0 907 951 Component: J533 Gateway H07 0052 Revision: H07 01 Serial number: 101107F2000294 Coding: E9807F0E0002020002 Shop #: WSC 00016 207 91350 1 Fault Found: 01305 - Databus for Infotainment 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 254 Reset counter: 109 Mileage: 19625 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 08:55:18 Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 701 N HW: 1K0 959 701 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000180 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl Part No SW: 1K0 959 702 N HW: 1K0 959 702 N Component: Tuer-SG 006 1219 Coding: 0000436 Shop #: WSC 00028 028 00001 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 έκανα ένα scan με vagcom και μου έβγαλε τα παρακάτω σφάλματα εάν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα του ήμουν ευγνώμων Βγάλε τον θετικό πόλο (χωρίς το κλειδί στην μίζα) και βάλε ένα αμπερόμετρο σε σειρά για να δεις τι αμπεραζ έχεις κατανάλωση σε θέση ηρεμίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 (edited) Βγάλε τον θετικό πόλο (χωρίς το κλειδί στην μίζα) και βάλε ένα αμπερόμετρο σε σειρά για να δεις τι αμπεραζ έχεις κατανάλωση σε θέση ηρεμίας. ξέρεις πόσο πρέπει να δείχνει??? και εαν γνωρίζεις πως μπορω να βρω τι στο διάολο καταναλώνει το ρευμα? έκλεισα ραντεβου σε αντιπροσωπεία για την τρίτη, δεν είχαν νωρίτερα, εαν δεν βρουν και πάλι τη βλάβη θα τους πάρει και θα τους σηκώσει Edited May 14, 2009 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 ξέρεις πόσο πρέπει να δείχνει??? και εαν γνωρίζεις πως μπορω να βρω τι στο διάολο καταναλώνει το ρευμα?έκλεισα ραντεβου σε αντιπροσωπεία για την τρίτη, δεν είχαν νωρίτερα, εαν δεν βρουν και πάλι τη βλάβη θα τους πάρει και θα τους σηκώσει Οχι δεν γνωρίζω πια πρέπει να είναι η κατανάλωση, άλλα υποθέτω ότι πρέπει να είναι διψήφια σε (milliampere). Αν κάποιος άλλος γνωρίζει πιο πολλά ας μας πει!!! Αν βεβαία αν έχει κατανάλωση σε ampere τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Οχι δεν γνωρίζω πια πρέπει να είναι η κατανάλωση, άλλα υποθέτω ότι πρέπει να είναι διψήφια σε (milliampere). Αν κάποιος άλλος γνωρίζει πιο πολλά ας μας πει!!!Αν βεβαία αν έχει κατανάλωση σε ampere τότε σίγουρα έχεις πρόβλημα Σε golf v μετά από μία ώρα (για να κλείσουν οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ρεύμα) η κατανάλωση πρεπει να είναι 30 έως 35 mA.Αν έχεις κάποια πρόσθετα αξεσουάρ όπως π.χ συναγερμό λίγο μεγαλύτερη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Σε golf v μετά από μία ώρα (για να κλείσουν οι εγκέφαλοι του αυτοκινήτου που καταναλώνουν ρεύμα) η κατανάλωση πρεπει να είναι 30 έως 35 mA.Αν έχεις κάποια πρόσθετα αξεσουάρ όπως π.χ συναγερμό λίγο μεγαλύτερη. Αρα καλα υπέθεσα, άντε λοιπόν μέτρα τα mA αύριο πριν το πας για έλεγχο στην αντιπροσωπεία για να εξακριβώσεις τι φταίει και ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 το πήγα αντιπροσωπεία τελικά το αμάξι δεν πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας από το ηχοσύστημα που έχω προφανώς κάτι δεν έχει συνδεθεί σωστά. ξέρει κάποιος εάν μπορώ απο το vagcom να δω πότε πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 το πήγα αντιπροσωπεία τελικά το αμάξι δεν πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας από το ηχοσύστημα που έχω προφανώς κάτι δεν έχει συνδεθεί σωστά.ξέρει κάποιος εάν μπορώ απο το vagcom να δω πότε πέφτει σε κατάσταση ηρεμίας? Δεν μπορείς γιατι τα aftermarket ηχοσυστήματα δεν τα βλέπει το vag-com, τωρα για πατέντες και τέτοια δεν ξέρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...