Jump to content
konv

Προσδοκώμενο όριο ζωής Vw Golf Gt

Recommended Posts

Guest Speedster

Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και 1.4 FSI καθώς και μικρότεροι κινητήρες. Μπορεί ο 1.6 FSI να μην έχει νόημα με την ύπαρξη ενός 1.4 TSI σε αντίστοιχα άλογα και τιμή, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πέθαναν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ! Η VW δεν έχει εφαρμόσει ακόμα αυτή την τεχνολογία σε όλη την γκάμα του ομίλου και μερικοί φωστήρες σπεύδουν να ανακοινώσουν το θάνατο της ατμόσφαιρας. Ας αρχίσουν να κλωτσάνε τα περιφερειακά τύπου Turbo και Κομπρέσορας κοντά στις 100.000 km και εκτός εγγύησης και θα σας πω εγώ μετά που είναι το μέλλον. Ειλικρινά, πιστεύεις ότι ο μέσος έλληνα (και μη) οδηγός είναι ικανός και έχει το επίπεδο γνώσης που χρειάζεται για να χειριστεί ένα αυτοκίνητο με turbo?

Σε ότι αφορά το θέμα χρήση, εγώ φίλε μου έχω ένα 1.6 FSI και ξέρεις τι μου λένε οι περισσότεροι εδώ μέσα??? Σκίσε το γιατί μπορεί να σου καίει λάδια αν το μπουκώνεις. Αντιλαμβάνεσαι ότι έχει χαθεί η μπάλα!!! Εγώ έχω επιλέξει να μην το σκίζω, να μην ανεβάζω στροφές άσκοπα και να προσέχω το κρύο ξεκίνημα και το σβήσιμο μετά από ταξίδι.

Όταν με το καλό φτάσετε τις 100.000 km, κάντε απολογισμό και πέστε μας αν το TSI είναι καλό.

Επίσης σημείωσε ότι το 1.4 TSI με τα 125 άλογα έχει μόνο Turbo. ¶ραγε θα διαθέτει τα πλεονεκτήματα του 1.4 TSI με τα 140 άλογα όπως απουσία turbo lag??? Ας δούμε πρώτα κάποια πράγματα από κοντά και ας μιλήσουμε μετά!

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και 1.4 FSI καθώς και μικρότεροι κινητήρες. Μπορεί ο 1.6 FSI να μην έχει νόημα με την ύπαρξη ενός 1.4 TSI σε αντίστοιχα άλογα και τιμή, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πέθαναν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ! Η VW δεν έχει εφαρμόσει ακόμα αυτή την τεχνολογία σε όλη την γκάμα του ομίλου και μερικοί φωστήρες σπεύδουν να ανακοινώσουν το θάνατο της ατμόσφαιρας. Ας αρχίσουν να κλωτσάνε τα περιφερειακά τύπου Turbo και Κομπρέσορας κοντά στις 100.000 km και εκτός εγγύησης και θα σας πω εγώ μετά που είναι το μέλλον. Ειλικρινά, πιστεύεις ότι ο μέσος έλληνα (και μη) οδηγός είναι ικανός και έχει το επίπεδο γνώσης που χρειάζεται για να χειριστεί ένα αυτοκίνητο με turbo?

O 1,6 FSI στα Golf έχει σταματήσει να τοποθετείται ΚΑΙ στη Γερμανία.- Μόνο σε Passat & EOS τοποθετείται -ακόμα. Και στα Passat φαίνεται ότι θα τοποθετηθεί, όπως και ο 1,8 TFSI που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο ατμόσφαιρικό FSI.

Όσο για τα turbo... ΜΥΘΟΣ! τι γνώσεις χρειάζεται δηλαδή; Τα turbodiesel χρειάζονται άλλη χρήση; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον ατμοσφαιρικό diesel και κυκλοφορούν ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ απ' όλες τις μάρκες σε όλη την Ευρώπη, τι έχουν πάθει; ή μήπως δεν αναπτύσσονται πιέσεις και θερμοκρασίες στα diesel;

Οι diesel αλλάζουν τουρμπίνα κάθε 100.000 χλμ.; θα 'χαν αυτοκτονήσει όλοι οι ταρίφες!

btw, το Tiguan -που δεν θα προλαβαίνει να πουλάει- θα βγαίνει μόνο με turbo, είτε βενζίνης είτε diesel. Ασχετοι λες να 'ναι; κι είναι απόλυτα λογικό γιατί τετρακίνηση+βάρος θέλει ΡΟΠΗ για να κινηθεί. Ε ο ατμοσφαιρικός βενζίνης θέλει κυβικά για να τη δώσει, άρα κατανάλωση, άρα V6 σύνολα, -δεν μπορείς να 'χεις τετρακύλινδρο με 3.000 κυβικά- άρα ακόμα μεγαλύτερο βάρος οπότε φαύλος κύκλος.

Σε ότι αφορά το θέμα χρήση, εγώ φίλε μου έχω ένα 1.6 FSI και ξέρεις τι μου λένε οι περισσότεροι εδώ μέσα??? Σκίσε το γιατί μπορεί να σου καίει λάδια αν το μπουκώνεις. Αντιλαμβάνεσαι ότι έχει χαθεί η μπάλα!!! Εγώ έχω επιλέξει να μην το σκίζω, να μην ανεβάζω στροφές άσκοπα και να προσέχω το κρύο ξεκίνημα και το σβήσιμο μετά από ταξίδι.

κι εγώ αυτό σου λέω, να το σκίζεις και να μην το ταλαιπωρείς. Οι κινητήρες έχουν ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας 2-5.000 σαλ (γενικά) αν το πηγαίνεις μέχρι 3 σκέτος βιασμός είναι. Κάτι θείες οδηγούν έτσι

Όταν με το καλό φτάσετε τις 100.000 km, κάντε απολογισμό και πέστε μας αν το TSI είναι καλό.

Επίσης σημείωσε ότι το 1.4 TSI με τα 125 άλογα έχει μόνο Turbo. ¶ραγε θα διαθέτει τα πλεονεκτήματα του 1.4 TSI με τα 140 άλογα όπως απουσία turbo lag??? Ας δούμε πρώτα κάποια πράγματα από κοντά και ας μιλήσουμε μετά!

Θα στο πουν οι κάτοχοι. Εσένα πως θα είναι στα 100.000; ξέρεις;

ο 125άρης δεν έχει turbo lag γιατί είναι light! με δεν ενδιαφέρεται για ισχύ, αλλά για ροπή στις χαμηλές στροφές με μικρής διαμέτρου τουρμπίνα. Μέγιστη ροπή στις 1.500 βγάζει και ισχύ στις 5.000, λες να 'χει πολύ lag;

Απλώς πολύς κόσμος έχει μείνει στα Punto GT και Uno Turbo με το ατέλειωτο lag χαμηλά και την απότομη δύναμη μετά τις 3.000. Αυτά μόνο σε EVO τα βρίσκεις πλέον

Link to comment
Share on other sites

'' O 1,6 FSI στα Golf έχει σταματήσει να τοποθετείται ΚΑΙ στη Γερμανία.- Μόνο σε Passat & EOS τοποθετείται -ακόμα. Και στα Passat φαίνεται ότι θα τοποθετηθεί, όπως και ο 1,8 TFSI που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο ατμόσφαιρικό FSI.''

................................................................................

.................................................................................

................

Καλησπέρα διαβάζοντας το πιο πάνω μπήκα στο site της vw στην Γερμανία και δεν είδα κάτι τέτοιο αν δείτε και τις τιμές έχει το GTsport 1.6 FSI 21975.00 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

'' O 1,6 FSI στα Golf έχει σταματήσει να τοποθετείται ΚΑΙ στη Γερμανία.- Μόνο σε Passat & EOS τοποθετείται -ακόμα. Και στα Passat φαίνεται ότι θα τοποθετηθεί, όπως και ο 1,8 TFSI που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο ατμόσφαιρικό FSI.''

................................................................................

................................................................................

.

................

Καλησπέρα διαβάζοντας το πιο πάνω μπήκα στο site της vw στην Γερμανία και δεν είδα κάτι τέτοιο αν δείτε και τις τιμές έχει το GTsport 1.6 FSI 21975.00 ευρώ.

κι εδώ υπάρχει ακόμα στους τιμοκαταλόγους. Δοκίμασε να προσπαθήσεις να παραγγείλεις 1,6 FSI :)B):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πριν 5-6 χρόνια(μπορεί και να λέω και πολλά) κάποιοι λέγανε πως "η γνήσια δύναμη δεν συμπιέζεται" και οτι η bmw ήταν μια απο τις ευρωπαικές εταιρείες που δεν θα έβαζε ποτέ τουρμπίνα σε αμάξι της και θα ακολουθούσε την κλασσική ατμοσφαιρική οδό. Όποιος όμως τότε έλεγε πως κι η BMW θα βάλει τουρμπίνα μια μέρα όλοι τον περνούσαν για χαζό. Να όμως που η ίδια η BMW που κοιτούσε με μισό μάτι τις τουρμπίνες, τις στρίμωξε κάτω απο τα καπό της ---κι όχι μία αλλά δύο---- και δικαίωσε και όλους εμάς τους τότε χαζούς.

Να μην πούμε για το πολύ αξιόλογο 16άρι της με τους 150 κια 170 ίππους που φόρεσε στα μικρά της cooperάκια και δάνεισε στα καημένα τα γαλλάκια που είδαν τους γερμανούς να πουσάρουν ανελέητα και να πουλάνε ασταμάτητα τα 20VT και τα TSI σαν τσίχλες.

Τώρα αν κάποιος γυρίσει και μου πει οτι κι η BMW δεν ξέρει τι κάνει.....ε πολύ απλά θα του πω να πάει να κάνει ένα καλό test drive σε ένα καινούριο 3αρι coupe(το 335 κατα προτίμηση), να καβαλήσει κανένα 320 εξακύλινρο Ε46 και να έρθει να το ξανασυζητήσουμε.

Φυσικά δεν συγκρίνω την VW με την BMW ούτε τις θεωρώ ισάξιες (όχι ακόμη τουλάχιστον) αλλά είναι ακόμη μια απόδειξη απο τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες οτι οι τουρμπίνες (και κυρίως οι μικρές) θα μπούνε σιγά σιγά παντού.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
O 1,6 FSI στα Golf έχει σταματήσει να τοποθετείται ΚΑΙ στη Γερμανία.- Μόνο σε Passat & EOS τοποθετείται -ακόμα. Και στα Passat φαίνεται ότι θα τοποθετηθεί, όπως και ο 1,8 TFSI που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο ατμόσφαιρικό FSI.

Όσο για τα turbo... ΜΥΘΟΣ! τι γνώσεις χρειάζεται δηλαδή; Τα turbodiesel χρειάζονται άλλη χρήση; ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πλέον ατμοσφαιρικό diesel και κυκλοφορούν ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ απ' όλες τις μάρκες σε όλη την Ευρώπη, τι έχουν πάθει; ή μήπως δεν αναπτύσσονται πιέσεις και θερμοκρασίες στα diesel;

Οι diesel αλλάζουν τουρμπίνα κάθε 100.000 χλμ.; θα 'χαν αυτοκτονήσει όλοι οι ταρίφες!

btw, το Tiguan -που δεν θα προλαβαίνει να πουλάει- θα βγαίνει μόνο με turbo, είτε βενζίνης είτε diesel. Ασχετοι λες να 'ναι; κι είναι απόλυτα λογικό γιατί τετρακίνηση+βάρος θέλει ΡΟΠΗ για να κινηθεί. Ε ο ατμοσφαιρικός βενζίνης θέλει κυβικά για να τη δώσει, άρα κατανάλωση, άρα V6 σύνολα, -δεν μπορείς να 'χεις τετρακύλινδρο με 3.000 κυβικά- άρα ακόμα μεγαλύτερο βάρος οπότε φαύλος κύκλος.

κι εγώ αυτό σου λέω, να το σκίζεις και να μην το ταλαιπωρείς. Οι κινητήρες έχουν ωφέλιμη περιοχή λειτουργίας 2-5.000 σαλ (γενικά) αν το πηγαίνεις μέχρι 3 σκέτος βιασμός είναι. Κάτι θείες οδηγούν έτσι

Θα στο πουν οι κάτοχοι. Εσένα πως θα είναι στα 100.000; ξέρεις;

ο 125άρης δεν έχει turbo lag γιατί είναι light! με δεν ενδιαφέρεται για ισχύ, αλλά για ροπή στις χαμηλές στροφές με μικρής διαμέτρου τουρμπίνα. Μέγιστη ροπή στις 1.500 βγάζει και ισχύ στις 5.000, λες να 'χει πολύ lag;

Απλώς πολύς κόσμος έχει μείνει στα Punto GT και Uno Turbo με το ατέλειωτο lag χαμηλά και την απότομη δύναμη μετά τις 3.000. Αυτά μόνο σε EVO τα βρίσκεις πλέον

Επαναλαμβάνω, κοίτα ολόκληρο το VAG και όχι μόνο τα VW!

Αγαπητέ, στα Turbo Diesel υπάρχει ένδειξη στα όργανα για το ζέσταμα του κινητήρα. Επίσης τεχνολογικά υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ petrol και diesel και δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει άμεσα σύγκριση.

Σε ότι αφορά τη χρήση των ΤΑΞΙ, αυτή περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα με ελάχιστα σβησίματα ενδιάμεσα (επίσης οικονομική οδήγηση και αλλαγές ταχύτητας νωρίς, σαν θεία όπως είπες) και το τι αλλάζουν οι κάτοχοι ΤΑΞΙ, αυτό το ξέρουν οι ίδιοι, και σε πληροφορώ ότι αλλάζουν τρελά πράγματα…

Το παράδειγμα που έθεσες με το Tiguan τι ακριβώς αποδεικνύει, μπορείς να μας πεις? Δηλαδή τι ήθελες να βάλουν, 1.4 FSI? Και σε τελική ανάλυση, ο 1.4 TSI δεν θα έχει υψηλή κατανάλωση αν θα κινεί καρότσα 1.600 kg? Πως το βλέπεις?

Η οικονομική οδήγηση (για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση) γίνεται με open throttle αλλά αλλαγές ταχύτητας νωρίς. Ειδικά στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα πάντως είναι καλό να μην επιχειρούμε άσκοπα βίαιες επιταχύνσεις (για να μην μιλήσουμε για την καταπόνηση στο πλαίσιο). Το μοτέρ έχει optimum απόδοση κοντά στα 60-70.000km. Σκοπός είναι να φτάσεις ομαλά μέχρι εκεί! Βέβαια, αν είσαι πιτσιρικάς και τα πληρώνει ο μπαμπάς, τι σε νοιάζει η οικονομική οδήγηση και τα μηχανικά προβλήματα?

Ας μας πούνε με το καλό όποιοι φτάσανε τα 100.000km με TSI τον απολογισμό τους. Εγώ πάντως ξέρω ότι η φριτέζα FSI μου δεν θα χρειαστεί τουρμπίνα και κομπρέσορα… Τώρα θα μου πεις ότι με την λογική του Drive it like it is a rental ή Drive it like you stole it που επικρατεί πλέον στην κοινωνία των χρονομισθώσεων και των μεικτών ασφαλειών, ποιος ενδιαφέρεται για την φροντίδα ενός μοτέρ?

Στα χαρτιά όλα είναι ωραία! Το οδήγησες το μοτέρ (1.4 TSI 122hp), και σε τι σασί? Όταν το κάνεις πες μας…

Edited by Speedster
Link to comment
Share on other sites

Όλοι εσείς που κράζετε τα TSI γνωρίζετε από που ξεκίνησε αυτό το μοτέρ και που δοκιμάστηκε αρχικά η συγκεκριμένη τεχνολογία πάνω στην οποία έχει βασιστεί. Ποιος ήταν ο στόχος των Γερμανών όταν το φτιάχνανε ξέρετε???

Γιατί διαβάζω κάτι κουλά για αυξημένες καταναλώσεις και άλλα παρόμοια!

Totaly, anyway, otherwise,respect ,unfortunattely, minimum, maximum. kapout!

Γάλα...anyone??

Υ.Γ και όχι μόνο το TSI αλλά όλα τα FSI γενικότερα γιατί και το TSI ένα 14αρι FSI με turbo είναι.

Edited by J.K
Link to comment
Share on other sites

Όλοι εσείς που κράζετε τα TSI γνωρίζετε από που ξεκίνησε αυτό το μοτέρ και που δοκιμάστηκε αρχικά η συγκεκριμένη τεχνολογία πάνω στην οποία έχει βασιστεί. Ποιος ήταν ο στόχος των Γερμανών όταν το φτιάχνανε ξέρετε???

Γιατί διαβάζω κάτι κουλά για αυξημένες καταναλώσεις και άλλα παρόμοια!

Totaly, anyway, otherwise,respect ,unfortunattely, minimum, maximum. kapout!

Γάλα...anyone??

Αν μπορεις πες μου που δοκιμαστηκε κ ποτε γιατι με ενδιαφερει.Στην αντιπροσωπεια μου ειχαν πει οτι προκειται για τεχνολογια που ειχε πρωτοδοκιμαστει τη δεκαετια του 80 αλλα δε μου ειπαν κατι παραπανω.Οσο για τις καταναλωσεις υπαρχουν πολλοι σε αυτο το φορουμ που ειτε μας εχει τσιμπησει ελαχιστα ειτε καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω, κοίτα ολόκληρο το VAG και όχι μόνο τα VW!

Γιατί το υπόλοιπο VAG τι θα κάνει σιγά σιγά; :lol: Απλώς θ' ακολουθήσει :rolleyes:

Αγαπητέ, στα Turbo Diesel υπάρχει ένδειξη στα όργανα για το ζέσταμα του κινητήρα. Επίσης τεχνολογικά υπάρχει πολύ μεγάλη διαφορά μεταξύ petrol και diesel και δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει άμεσα σύγκριση.

Γιατί δεν γίνεται; άμεσου ψεκασμού -εδώ και πολλά χρόνια- είναι τα diesel με turbo. Ειδικά οι αντλίες και τα μπεκ υψηλής πίεσης είναι πολύ πιο εξελιγμένα από τα βενζίνης που φτάνουν μόλις... 200 bar, αντί... 2000 των diesel

Σε ότι αφορά τη χρήση των ΤΑΞΙ, αυτή περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα με ελάχιστα σβησίματα ενδιάμεσα (επίσης οικονομική οδήγηση και αλλαγές ταχύτητας νωρίς, σαν θεία όπως είπες) και το τι αλλάζουν οι κάτοχοι ΤΑΞΙ, αυτό το ξέρουν οι ίδιοι, και σε πληροφορώ ότι αλλάζουν τρελά πράγματα…

Για πες μας τι αλλάζουν, θα ενδιέφεραι πολύ κόσμο η άποψή σου. Η διαφορά είναι ότι τα diesel ΜΠΟΡΟΥΝ και κινούνται με χαμηλές στροφές γιατί έχουν τερατώδεις ροπές σε σχέση με αντίστοιχους βενζίνης και δεν ταλαιπωρούνται. Δοκίμασε να πατήσεις τέρμα γκάζι έναν diesel ή έναν σύγχρονο tubro στις 1.500, δοκίμασε κι έναν ατμοσφαιρικό ίδιων ίππων :rolleyes:

Το παράδειγμα που έθεσες με το Tiguan τι ακριβώς αποδεικνύει, μπορείς να μας πεις? Δηλαδή τι ήθελες να βάλουν, 1.4 FSI? Και σε τελική ανάλυση, ο 1.4 TSI δεν θα έχει υψηλή κατανάλωση αν θα κινεί καρότσα 1.600 kg? Πως το βλέπεις?

Αποδεικνύει ότι δεν θα μπει ένας δίλιτρος ατμοσφαρικός FSI 150 ίππων. Αντίθετα προτιμούν έναν "κατα-πιεσμένο" :lol: 1,4 με δύο τουρμπίνες για να χαλάει :lol: Κέρδος σε κατανάλωση, επιδόσεις και ρύπους. Σε αγορές όπως τη δική μας και σε κόστος.

Η Audi επίσης κατήργησε ουσιαστικά τον δίλιτρο FSI με τον 1,8 TFSI, αυτό τι να δείχνει άραγε;

Η οικονομική οδήγηση (για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση) γίνεται με open throttle αλλά αλλαγές ταχύτητας νωρίς. Ειδικά στις πρώτες χιλιάδες χιλιόμετρα πάντως είναι καλό να μην επιχειρούμε άσκοπα βίαιες επιταχύνσεις (για να μην μιλήσουμε για την καταπόνηση στο πλαίσιο). Το μοτέρ έχει optimum απόδοση κοντά στα 60-70.000km. Σκοπός είναι να φτάσεις ομαλά μέχρι εκεί! Βέβαια, αν είσαι πιτσιρικάς και τα πληρώνει ο μπαμπάς, τι σε νοιάζει η οικονομική οδήγηση και τα μηχανικά προβλήματα?

Έχεις μείνει λίγο πίσω, δεν πειράζει, θα το συνηθίσεις σιγά σιγά. Το στρώνες για 10.000χλμ το μοτέρ; ή ακόμα το στρώνεις;

Ας μας πούνε με το καλό όποιοι φτάσανε τα 100.000km με TSI τον απολογισμό τους. Εγώ πάντως ξέρω ότι η φριτέζα FSI μου δεν θα χρειαστεί τουρμπίνα και κομπρέσορα… Τώρα θα μου πεις ότι με την λογική του Drive it like it is a rental ή Drive it like you stole it που επικρατεί πλέον στην κοινωνία των χρονομισθώσεων και των μεικτών ασφαλειών, ποιος ενδιαφέρεται για την φροντίδα ενός μοτέρ?

Στα χαρτιά όλα είναι ωραία! Το οδήγησες το μοτέρ (1.4 TSI 122hp), και σε τι σασί? Όταν το κάνεις πες μας…

αν συνεχίσεις να οδηγείς έτσι, μην είσαι σίγουρος ότι δεν θα αλλάξεις τίποτα :rolleyes: Σύντομα θα οδηγήσω τα 122,

Υ.Γ: ο TSI είναι όντως ο 1,4 FSI. Μοναδικό κοινό τα... 1.390 κυβικά, μπλοκ, κεφαλή πιστόνια, περιφερειακά είναι απλώς διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Γιατί το υπόλοιπο VAG τι θα κάνει σιγά σιγά; :lol: Απλώς θ' ακολουθήσει :rolleyes:

Γιατί δεν γίνεται; άμεσου ψεκασμού -εδώ και πολλά χρόνια- είναι τα diesel με turbo. Ειδικά οι αντλίες και τα μπεκ υψηλής πίεσης είναι πολύ πιο εξελιγμένα από τα βενζίνης που φτάνουν μόλις... 200 bar, αντί... 2000 των diesel

Για πες μας τι αλλάζουν, θα ενδιέφεραι πολύ κόσμο η άποψή σου. Η διαφορά είναι ότι τα diesel ΜΠΟΡΟΥΝ και κινούνται με χαμηλές στροφές γιατί έχουν τερατώδεις ροπές σε σχέση με αντίστοιχους βενζίνης και δεν ταλαιπωρούνται. Δοκίμασε να πατήσεις τέρμα γκάζι έναν diesel ή έναν σύγχρονο tubro στις 1.500, δοκίμασε κι έναν ατμοσφαιρικό ίδιων ίππων :rolleyes:

Αποδεικνύει ότι δεν θα μπει ένας δίλιτρος ατμοσφαρικός FSI 150 ίππων. Αντίθετα προτιμούν έναν "κατα-πιεσμένο" :lol: 1,4 με δύο τουρμπίνες για να χαλάει :lol: Κέρδος σε κατανάλωση, επιδόσεις και ρύπους. Σε αγορές όπως τη δική μας και σε κόστος.

Η Audi επίσης κατήργησε ουσιαστικά τον δίλιτρο FSI με τον 1,8 TFSI, αυτό τι να δείχνει άραγε;

Έχεις μείνει λίγο πίσω, δεν πειράζει, θα το συνηθίσεις σιγά σιγά. Το στρώνες για 10.000χλμ το μοτέρ; ή ακόμα το στρώνεις;

αν συνεχίσεις να οδηγείς έτσι, μην είσαι σίγουρος ότι δεν θα αλλάξεις τίποτα :rolleyes: Σύντομα θα οδηγήσω τα 122,

Υ.Γ: ο TSI είναι όντως ο 1,4 FSI. Μοναδικό κοινό τα... 1.390 κυβικά, μπλοκ, κεφαλή πιστόνια, περιφερειακά είναι απλώς διαφορετικά.

Δείχνεις να έχεις αρκετές γνώσεις στα τεχνικά θέματα γενικότερα.

Επίσης παραθέτεις με ιδιαίτερη αυτοπεποίθηση τις εκτιμήσεις σου.

Το θεωρώ σεβαστό και δεν έχω να σχολιάσω κάτι παραπάνω.

Με έχεις καλύψει.

Link to comment
Share on other sites

να συμπληρώσω και εγώ ότι κάτι ξέρουν και αυτοί στο εξωτερικό που αγοράζουν diesel κινητήρες.και είναι και πιο οικονομική απο θέμα τιμής τou diesel.έβλεπα αυτοκίνητα απο ξένες χώρες (τουρίστες)και τα περισσότερα που είδα ήταν με diesel.

Link to comment
Share on other sites

Δείτε τον κινητήρα του Audi R8(LeMans) και του R10!!!

Όλη η τεχνολογία των FSI προέρχεται απο εκεί και πάνω σε αυτό το αμάξι πειραματίστηκαν αρκετά. Δεν είναι τυχαίο ότι απο το 2000 κερδίσαν 5 πρωταθλήματα στη σειρά(εκτός του 2003) και συνεχίζουν να κερδίζουν και με το R10!

Και μη μου πείτε τη σχέση έχει ο δίλιτρος και ο 14αρης με το R8 γιατί είναι φτιαγμένοι πιστά αντίγραφά του. To R8 έτρεχε για ωρες με 1,6bar πίεση απο τις δύο τουρμπίνες του και ένα απο τα (+) του ήταν οτι έκανε λιγότερα pit stop για ανεφοδιασμό απο τους άλλους γιατί ήταν οικονομικότερο από το άλλα τέρατα!

Δεν είναι τυχαία η τεχνολογία που ενσωματώνει ο TSI και γενικότερα όλα τα τελευταία μοτέρ της VW με το direct fuel injection. Πειραματιστήκαν αρκετά μέχρι να βρούνε τα μοτερ που θα τους κατατάξουν ψηλά γιατί χρόνια τώρα ήταν λίγα και για λίγους τα μοτερ τους που είχαν να δώσουν το κατι παραπάνω. Την αρχή την έκανε ο 20VT που τους χάρισε αρκετά χρήματα για να ψαχτούν και να πειραματιστούν μέχρι να εξελίξουν τους FSI.

Όσο για τα diesel.......τα diesel που ξέραμε κάποτε πεθάνανε έχει αρχίσει μια νέα γενιά και γι αυτούς! Μία εικόνα 1000 λέξεις ---> V12 TDI

Όσοι θα έχουν στηθεί δίπλα σε octavia(ταξί) θα ξέρουν!

Link to comment
Share on other sites

Οι diesel αλλάζουν τουρμπίνα κάθε 100.000 χλμ.; θα 'χαν αυτοκτονήσει όλοι οι ταρίφες!

180.000χλμ!! :whistling: Παραλιγο.... glare.gif

Σε ότι αφορά τη χρήση των ΤΑΞΙ, αυτή περιλαμβάνει πολλά χιλιόμετρα με ελάχιστα σβησίματα ενδιάμεσα (επίσης οικονομική οδήγηση και αλλαγές ταχύτητας νωρίς, σαν θεία όπως είπες) και το τι αλλάζουν οι κάτοχοι ΤΑΞΙ, αυτό το ξέρουν οι ίδιοι, και σε πληροφορώ ότι αλλάζουν τρελά πράγματα?

Να πω κ γω δυο πραγματακια μιας κ με πιασατε στο στομα σας <_<

Η χρηση τον ταξι γενικα φτανει στα ορια τις εκδικησης τις περισσοτερες φορες (οδηγει που ειναι "στ@ρχιδ@α" τους πολλες ωρες πανω στο τιμονι κ.α) κ καταπονουνται 10 φορες παραπανω απο το καθε αυτοκινητο...κ απο το καθε tsi-gt...

Τωρα για το τη αλλαζουμε...... :D παμε παρακατω.....

Κ με την ευκαιρια μιας κ πιασαμε τους ταριφες :thumbsup: Θα πω κ κατι αλλο που δεν ειδα να αναφερθει πουθενα...

Η ΩΡΕΣ που ειναι?? κ οχι μονο στα ΤΑΞΙ που τα περισοτερα μετρανε και της ωρες κ στα απλα αυτοκινιτα.... λετε ολοι για χιλιομετρα.... τη να το κανω εγω αν κανω να παω στη δουλεια μου 5χιλ κ κανω 1ωρα! π.χ που στη 1ωρα σε εναν αυτοκινιτοδρομο θα μπορουσε να κανει 150χιλ!

Και ποσο καταπονειται ενας κινητηρας μεσα στη κινηση (να μη πουμε το καλοκαιρι) κ ποσο σε εναν απλο δρομο?

ΥΓ Δεν εχω ζεστανει ΠΟΤΕ το ΤΑΞΙ κ δεν το εχω αφησει ΠΟΤΕ να να κρυωσει κ το Turbo που αλλαξα ηταν ανακληση

απο τη MERCEDES κ η θερμοκρασια κινητηρα ειναι τις περισοτερες φορες 100 βαθμους.

Edited by K_M_l
Link to comment
Share on other sites

Guest The Wolf

ενα μπραβο στον wanderer και σε οποιον αλλο δεν σηκωνει μυγα στο σπαθι του..

τι αγαπη ειναι αυτη για τη vw ρε παιδια.. αμα αγαπατε ετσι μια εταιρεια, τοτε πραγματικα ειναι τυχερη η οικογενεια σας..

ΥΓ ολα τα λεφτα ειναι που προεξοφλησες οτι ο 1.4 TFSI δεν θα εχει turbo lag πριν καν κυκλοφορησει..

btw, ο 1.4 TSI 140 hp με τον κομπρεσσορα και το τουρμπο εχει αρκετα φανερο και εκνευριστικο turbo lag (το εχω κανει test-drive).

αρα τι να υποθεσω για τον ιδιο κινητηρα μειον τον κομπρεσορα?

καλυτερα ομως να ακουσω εσενα που κατι παραπανω θα ξερεις..

ειναι φανερο αλλωστε..

Link to comment
Share on other sites

ο 1.4 TSI 140 hp με τον κομπρεσσορα και το τουρμπο εχει αρκετα φανερο και εκνευριστικο turbo lag

Ανεξάρτητα από την αξιοπιστία αυτό είναι αλήθεια. Ίσως όμως στο μικρότερο να εξαλιφθεί γιατί θα μειωθούν οι πιέσεις και ίσως λόγο έλιψης κομπρέσορα η τουρμπίνα να επεμβαίνει πιο χαμηλά όπως και στα δίλιτρα και να δουλέυει πιο στρωτά. Θα δείξει

Link to comment
Share on other sites

Όντως... πού το είδατε το lag ρε σεις?

Εχει... ειδικα τις ζεστες μερες του καλοκαιριου... αστα να πανε! μονο τοτε το εχω παρατηρησει εγω

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

ενα μπραβο στον wanderer και σε οποιον αλλο δεν σηκωνει μυγα στο σπαθι του..

τι αγαπη ειναι αυτη για τη vw ρε παιδια.. αμα αγαπατε ετσι μια εταιρεια, τοτε πραγματικα ειναι τυχερη η οικογενεια σας..

ΥΓ ολα τα λεφτα ειναι που προεξοφλησες οτι ο 1.4 TFSI δεν θα εχει turbo lag πριν καν κυκλοφορησει..

btw, ο 1.4 TSI 140 hp με τον κομπρεσσορα και το τουρμπο εχει αρκετα φανερο και εκνευριστικο turbo lag (το εχω κανει test-drive).

αρα τι να υποθεσω για τον ιδιο κινητηρα μειον τον κομπρεσορα?

καλυτερα ομως να ακουσω εσενα που κατι παραπανω θα ξερεις..

ειναι φανερο αλλωστε..

εσύ αυτό κατάλαβες; αν είσαι άσχετος μπορείς να μην γράφεις...

lag B);) μάλλον αλλού το έχεις, αλλά δεν πειράζει

Link to comment
Share on other sites

ενα μπραβο στον wanderer και σε οποιον αλλο δεν σηκωνει μυγα στο σπαθι του..

τι αγαπη ειναι αυτη για τη vw ρε παιδια.. αμα αγαπατε ετσι μια εταιρεια, τοτε πραγματικα ειναι τυχερη η οικογενεια σας..

ΥΓ ολα τα λεφτα ειναι που προεξοφλησες οτι ο 1.4 TFSI δεν θα εχει turbo lag πριν καν κυκλοφορησει..

btw, ο 1.4 TSI 140 hp με τον κομπρεσσορα και το τουρμπο εχει αρκετα φανερο και εκνευριστικο turbo lag (το εχω κανει test-drive).

αρα τι να υποθεσω για τον ιδιο κινητηρα μειον τον κομπρεσορα?

καλυτερα ομως να ακουσω εσενα που κατι παραπανω θα ξερεις..

ειναι φανερο αλλωστε..

Η χρηση του κομπρεσορα χαμηλα εχει σκοπο να εξαλειψει το turbo lag κι εσυ λες οτι οχι μονο εχει,αλλα ειναι κι αρκετα εντονο.Αν θες θα ηθελα να μας περιγραψεις πως το καταλαβες.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδια δεν ξερω τι ειναι το turbo lag γιατι ειναι το πρωτο και

μοναδικο tourbo αυτοκινητο που εχω οδηγησει....

ακου tourbo lag....εγω τη lac για τα μαλλια ξερω :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Guest The Wolf
Η χρηση του κομπρεσορα χαμηλα εχει σκοπο να εξαλειψει το turbo lag κι εσυ λες οτι οχι μονο εχει,αλλα ειναι κι αρκετα εντονο.Αν θες θα ηθελα να μας περιγραψεις πως το καταλαβες.

το εκανα test drive φιλε και το διαπιστωσα σε ολες τις ταχυτητες.. ειναι κριμα μαλιστα γιατι υποτιθεται οτι εβαλαν τον κομπρεσορα για αυτον ακριβως το λογο..

εσύ αυτό κατάλαβες; αν είσαι άσχετος μπορείς να μην γράφεις...

lag :rolleyes: :rolleyes: μάλλον αλλού το έχεις, αλλά δεν πειράζει

ωραιος εισαι B)

επειδη λοιπον εσυ, αντιθετα με εμενα που δοκιμαζω τα αμαξια ΠΡΙΝ μιλησω, εβγαλες συμπερασμα για το TSI 122 πριν καν κυκλοφορησει (...), καλο θα ηταν να μας πεις και το λογο που το TSI 140 δεν εχει lag. ΔΕΝ χρειαζεται να το οδηγησεις.. εσυ τα ξερεις ολα.. πες μας και θα προσκυνησουμε ολοι μαζι την αφεντια σου.. B):D-_-

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το δοήγησα ένιωσα πολύ έντονο το σκαλοπάτι που κάνει απο τις 1000 μέχρι εκεί που μπαίνει το turbo. Εμένα πάντως μου αρέσει αυτή η αίσθηση της σφαλιάρας (θυμίζει puntoGT) κι ας είναι ενοχλητική σε κάποιες περιπτώσεις. Το γραμμικό είναι πιο μονότονο!

Αν και το θέμα μας εδώ είναι άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.