Jump to content
konv

Προσδοκώμενο όριο ζωής Vw Golf Gt

Recommended Posts

Εγώ πάντως που το δοήγησα ένιωσα πολύ έντονο το σκαλοπάτι που κάνει απο τις 1000 μέχρι εκεί που μπαίνει το turbo. Εμένα πάντως μου αρέσει αυτή η αίσθηση της σφαλιάρας (θυμίζει puntoGT) κι ας είναι ενοχλητική σε κάποιες περιπτώσεις. Το γραμμικό είναι πιο μονότονο!

Αν και το θέμα μας εδώ είναι άλλο!

Τόσο έντονο όσο το δικό σου πριν τις 2000-2500 στροφές;

Link to comment
Share on other sites

Το γραμμικό είναι πιο μονότονο!

το γραμμικο ομως σε κραταει στις στροφες...το αποτομο σε παει καροτσακι...

πατας γκαζι με τριτη και ξαφνικα μολις πιασει 2500 στροφες το μπροστινο μερος παει ευθεια!!! :DB)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το δοήγησα ένιωσα πολύ έντονο το σκαλοπάτι που κάνει απο τις 1000 μέχρι εκεί που μπαίνει το turbo. Εμένα πάντως μου αρέσει αυτή η αίσθηση της σφαλιάρας (θυμίζει puntoGT) κι ας είναι ενοχλητική σε κάποιες περιπτώσεις. Το γραμμικό είναι πιο μονότονο!

Αν και το θέμα μας εδώ είναι άλλο!

Το TSI το εχω οδηγηση μονο σε test drive (πριν κανα 2 εβδομαδες) για καμια 30αρια χιλιομετρα και μπορω να πω οτι ειναι ανεπαισθητο εως καθολου και δεν εχει καμία σχεση με το Punto GT που η εμπειρία σε αυτο ειναι απο "μαμα" μεχρι και βελτιωμενο 210hp

Link to comment
Share on other sites

το εκανα test drive φιλε και το διαπιστωσα σε ολες τις ταχυτητες.. ειναι κριμα μαλιστα γιατι υποτιθεται οτι εβαλαν τον κομπρεσορα για αυτον ακριβως το λογο..

ωραιος εισαι :rolleyes:

επειδη λοιπον εσυ, αντιθετα με εμενα που δοκιμαζω τα αμαξια ΠΡΙΝ μιλησω, εβγαλες συμπερασμα για το TSI 122 πριν καν κυκλοφορησει (...), καλο θα ηταν να μας πεις και το λογο που το TSI 140 δεν εχει lag. ΔΕΝ χρειαζεται να το οδηγησεις.. εσυ τα ξερεις ολα.. πες μας και θα προσκυνησουμε ολοι μαζι την αφεντια σου.. B):D-_-

Golf V 1,6 έχεις μήπως και σε καίει; ή 1,4 FSI; :rolleyes:

Το να λες ότι έχει lag σε σχέση με το ατμοσφαιρικό που οδηγείς είναι τουλάχιστον ειρωνεία. Να το λέγα εγώ που έχω GTI, θα 'χε μία βάση. Μην ανησυχείς, έχω οδηγήσει όλους τους TSI του ομίλου και σύντομα το 122άρι.

η ασχετοσύνη και η εμπάθεια βλάπτουν -και το lag-

Link to comment
Share on other sites

Τόσο έντονο όσο το δικό σου πριν τις 2000-2500 στροφές;

Όχι στο 14αρι είναι πιο έντονο.

το γραμμικο ομως σε κραταει στις στροφες...το αποτομο σε παει καροτσακι...

πατας γκαζι με τριτη και ξαφνικα μολις πιασει 2500 στροφες το μπροστινο μερος παει ευθεια!!! :D:rolleyes:

Γι αυτό και λέω οτι κάποιες φορές είναι εκνευριστικό.

.... μπορω να πω οτι ειναι ανεπαισθητο εως καθολου και δεν εχει καμία σχεση με το Punto GT που η εμπειρία σε αυτο ειναι απο "μαμα" μεχρι και βελτιωμενο 210hp

Σίγουρα δεν διαφωνώ γι αυτό και λέω θυμίζει, στο puntoGT όταν άνοιγε προσπαθούσες να βάλεις τη μούρη κάτω!

Γι αυτό και οι Γερμανοί βάλανε και τον κομπρέσορα για να το κάνουν πιο γραμμικό.

Αλλά επειδή είμαστε offt opic καλύτερα να συνεχίσουμε την κουβέντα μας στο διπλανό topic που ανοίχτηκε για το συγκεκριμένο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλουσα να ηρεμουσατε λιγο με τους χαρακτηρισμους ωστε να μην αναγκαστουμε να εχουμε warns κτλ.

Κριμα ειναι.Κουβεντα κανουμε και δεν εχουμε τιποτα να χωρισουμε!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως που το δοήγησα ένιωσα πολύ έντονο το σκαλοπάτι που κάνει απο τις 1000 μέχρι εκεί που μπαίνει το turbo. Εμένα πάντως μου αρέσει αυτή η αίσθηση της σφαλιάρας (θυμίζει puntoGT) κι ας είναι ενοχλητική σε κάποιες περιπτώσεις. Το γραμμικό είναι πιο μονότονο!

Αν και το θέμα μας εδώ είναι άλλο!

Φιλαρακι τι περιμενεις να δεις στις 1000 στροφες?Φυσικα και θα εβλεπες διαφορα σε σχεση με τις 2500 στροφες.Αυτη τη διαφορα μεταξυ αυτων των στροφων θα την εβλεπες και σε ατμοσφαιρικο.Ρε παιδια ελεος πια.Εδω και σε ενα ατμοσφαιρικο καταλαβαινεις καποιο πιο εντονο τραβηγμα στο σημειο που εχει πιο μεγαλη ροπη ο κινητηρας, στο tsi τι περιμενατε?Ειπαμε ειναι γραμμικο αλλα μην τρελαθουμε.Το αμαξι ανεβαζει πολυ καλα και σε καποιες στροφες καταλαβαινει κανεις κι ενα πιο εντονο τιναγμα.Σιγα το πραγμα.Ουτε ατμοσφαιρικο ειναι ουτε punto gt που χαμηλα ειναι ψωφιο και οταν ανοιξει το τουρμπο δεν κρατιεται.Ο κινητηρας θεωρω οτι λειτουργει τελεια.Ουτε τρελα ξεσπασματα εχει αλλα δε σε αφηνει να ξεχασεις οτι ειναι τουρμπατος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι τι περιμενεις να δεις στις 1000 στροφες?Φυσικα και θα εβλεπες διαφορα σε σχεση με τις 2500 στροφες.Αυτη τη διαφορα μεταξυ αυτων των στροφων θα την εβλεπες και σε ατμοσφαιρικο.

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Ίσως να μην το περιέγραψα σωστά!

Αυτό που εγώ ένιωσα σαν αίσθηση είναι: Γκάζι-γκάζι-γκάζι-κενό-ακόμη πιο πολύ γκάζι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Ίσως να μην το περιέγραψα σωστά!

Αυτό που εγώ ένιωσα σαν αίσθηση είναι: Γκάζι-γκάζι-γκάζι-κενό-ακόμη πιο πολύ γκάζι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Αυτο το κοψιμο υπαρχει αλλα ειναι πολυ ανεπαισθητο.Οχι οτι ενοχλει κιολας ρε συ.Ειναι εξαιρετικα στιγμιαιο κι ανεπαισθητο.Το αμαξι το εχω δωσει σε πολυ κοσμο να το οδηγησει και κανενας δεν το βρηκε ενοχλητικο.Ισα ισα που ολοι απορησαν με τη γραμμικοτητα του μοτερ.Μαλιστα πιστευω οτι ειναι τοσο ανεπαισθητο που πρεπει να εχεις το νου σου ποτε θα το κανει για να το προσεξεις.Αν παιδια αυτο το κενο ηταν τοσο εντονο οσο λετε, δε θα φαινοταν στο διαγραμμα ροπης?Το διαγραμμα το εχετε δει?

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω για κάτι τέτοιο. Ίσως να μην το περιέγραψα σωστά!

Αυτό που εγώ ένιωσα σαν αίσθηση είναι: Γκάζι-γκάζι-γκάζι-κενό-ακόμη πιο πολύ γκάζι. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Δικιο εχει ο φιλος. Το εχω παρατηρησει και εγω. Ανοιγει η τουρμπινα, σε μια φαση νιωθεις μια μικρη απωλεια δυναμης - εμενα το μυαλο μου πηγε σε κανα χαλαρο κολλαρο, αλλα ασχετο δεν ηταν κατι τετοιο- και μετα κανονικα.

Αυτο συμβαινει πανω απο τις 3.500 στρ, οποτε αποκλειουμε την περιπτωση να πει καποιος οτι ειναι το σταδιο οπου αποσυμπλεκεται ο κομπρεσσορ και δουλευει μονο του το τουρμπο...Ετσι νομιζω τουλαχιστον!!! :thumbsup:

Αλλα ολα καλα. Αφου το νιωθουν και οι αλλοι δεν υπαρχει προβλημα :blink:

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

Δικιο εχει ο φιλος. Το εχω παρατηρησει και εγω. Ανοιγει η τουρμπινα, σε μια φαση νιωθεις μια μικρη απωλεια δυναμης - εμενα το μυαλο μου πηγε σε κανα χαλαρο κολλαρο, αλλα ασχετο δεν ηταν κατι τετοιο- και μετα κανονικα.

Αυτο συμβαινει πανω απο τις 3.500 στρ, οποτε αποκλειουμε την περιπτωση να πει καποιος οτι ειναι το σταδιο οπου αποσυμπλεκεται ο κομπρεσσορ και δουλευει μονο του το τουρμπο...Ετσι νομιζω τουλαχιστον!!! :lol:

Αλλα ολα καλα. Αφου το νιωθουν και οι αλλοι δεν υπαρχει προβλημα -_-

Ναι αλλα δεν το θεωρω εντονο κι ενοχλητικο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.