Jump to content
XΡΗΣΤΟΣ

Polo 6n2 Turbo

Recommended Posts

ΣΚΕΦΤΩΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤURBO ME ΠΟΡΩΣΕ ΤΟ MAX POWER ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΣ LUPO ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ............ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΧΩΡΙΣ TURBO!NΟΜΙΖΩ?ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ..

Link to comment
Share on other sites

ΣΚΕΦΤΩΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤURBO ME ΠΟΡΩΣΕ ΤΟ MAX POWER ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΝΟΣ LUPO ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ............ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΧΩΡΙΣ TURBO!NΟΜΙΖΩ?ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ..

εγω προσωπικα δεν θα εμπαινα στην διδικασια τουρμπο αν δεν ηταν εταιριακο πολλα τα προβληματα και πολυ επικυνδινο σε καποιες περιπτωσεις. για αυτο αν δεις σε θεμα που εχω ανοιξει θα προτιμουσα αλλαγη 1 μοτερ που να το εχει εταιριακο

Link to comment
Share on other sites

εγω προσωπικα δεν θα εμπαινα στην διδικασια τουρμπο αν δεν ηταν εταιριακο πολλα τα προβληματα και πολυ επικυνδινο σε καποιες περιπτωσεις. για αυτο αν δεις σε θεμα που εχω ανοιξει θα προτιμουσα αλλαγη 1 μοτερ που να το εχει εταιριακο

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ TURBO Η ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ 6Ν2 GTi.ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 95 ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΡΕ ΦΙΛΕ,ΜΟΥ ΑΝΑΒΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΑ ΤΡΟΛΕΥ ΝΑ ΠΑΩ ΔΕΞΙΑ......

Link to comment
Share on other sites

δυσκολο να βρεις μοτερ απο gti σκεψου ειναι δυσκολο να βρεις gti.για τουρμπο ρε φιλε αν δεν εχεις κανα γνωστο να παρεις φτηνα καποια πραγματα και να εχεις φτηνα τα εργατικα.ειναι πολλα τα λεφτα να βαλεις σωστο τουρμπο.καλη λυση ειναι να δωσεις αυτο και να παρεις gti θα σου βγει σχεδον στα ιδια λεφτα με το τουρμπισμα και θα εχεις ενα πραγματικα καλο αμαξι εγω το εχω δυο μηνες και ειμαι πληρως ικανοποιημενος :D:whistling::D

Link to comment
Share on other sites

δυσκολο να βρεις μοτερ απο gti σκεψου ειναι δυσκολο να βρεις gti.για τουρμπο ρε φιλε αν δεν εχεις κανα γνωστο να παρεις φτηνα καποια πραγματα και να εχεις φτηνα τα εργατικα.ειναι πολλα τα λεφτα να βαλεις σωστο τουρμπο.καλη λυση ειναι να δωσεις αυτο και να παρεις gti θα σου βγει σχεδον στα ιδια λεφτα με το τουρμπισμα και θα εχεις ενα πραγματικα καλο αμαξι εγω το εχω δυο μηνες και ειμαι πληρως ικανοποιημενος :D:wacko: :wacko:

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ 75ΑΡΙ....ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ 83ΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ?ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΟ 101 ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΟ GTi AYTO KAI AN EINAI MEΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΟ ΑΠΟ MINI COOPER

Edited by chrispolo6n2
Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι πως τα πάντα τουρμπίζονται αλλά τι ανοχές έχουν...? chrispolo6N2 καλύτερα βρες μοτεράκι από GTi που δεν είναι αλουμινένιο το μπλοκ του και τούρμπισε εκείνο στη συνέχεια. Βέβαια για να γίνει σωστή δουλειά στο συγκεκριμένο μοτέρ και για να βγάλεις σωστά και αρκετά άλογα θα χρειαστείς και άγραφο εγκέφαλο... οπότε βάλτα κάτω, δες τι θέλεις και εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε :D

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι πως τα πάντα τουρμπίζονται αλλά τι ανοχές έχουν...? chrispolo6N2 καλύτερα βρες μοτεράκι από GTi που δεν είναι αλουμινένιο το μπλοκ του και τούρμπισε εκείνο στη συνέχεια. Βέβαια για να γίνει σωστή δουλειά στο συγκεκριμένο μοτέρ και για να βγάλεις σωστά και αρκετά άλογα θα χρειαστείς και άγραφο εγκέφαλο... οπότε βάλτα κάτω, δες τι θέλεις και εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε :D
THANKS ΠΑΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
Link to comment
Share on other sites

πάλι τα ίδια θα λέμε βρε παίδες... 6Ν / 6Ν2 και 1.8Τ δεν είναι ότι καλύτερο... γιατί δεν μπαίνει ακριβώς, θέλει άλλη γέφυρα και λίγο κόψε-ράψε για τις βάσεις...

αν θέλετε να κάνουν τις μοδίστρες στο σασί σας... κάντε το και... με τις ευχές μου.

Link to comment
Share on other sites

το τουρμπάκι το 6Ν2 ή το 6Ν2 με το 1.8Τ επάνω;

Link to comment
Share on other sites

ναι εχεις δικιο για το μοτερ...

εγω παντως αν ειχα 6000 και δηλωνοταν το μοτερ θα το εβαζα με κλειστα ματια....

σιγουρα θα υπηρχε μεγαλο προβλημα με το στριψημο οπως αναφερει και ο soto αλλα πιστευω τα πραγματα να διωρθονοντουσαν με μια καλη ρυθμιζομενη αναρτηση...(και αλλα λεφτα...)

παντως αν ο φιλος θελει να το τουρμπισει, εγω ειμαι τις αποψης οτι πρεπει πρωτα να κοιταξει την αξιοποιστια πρωτα και μετα τα αλογα.

για αυτο θα προτεινα μια βελτιωση με ανοιγμα του μοτερ ετσι ωστε να μπουν τα σωστα μεταλλα :D

βεβαια αναιβενει πολυ το κοστος αλλα τα περισσοτερα σημαντικα μερη του κινητηρα θα ειναι αυξημενης αντοχης και καινουρια...

τωρα ο καθενας βεβαια διαλεγει και περνει...

αν το πολο θελει το παιδι να το κρατησει καποια χρονια ok αλλα αν θελει να κανει την κ@υλ@ του για λιγο δεν αξιζει..

εκτως βεβαια αν περισσευει το μαρουλι :) ...

Edited by mpoukou22
Link to comment
Share on other sites

Το πως θα στριβει και αν θα στριβει ενα polo που φοραει 1.8Τ επανω δεν το ξερουμε και μαλλον δεν θα το μαθουμε κιολας. Τωρα σε μοτερ εταιρειας το 6Ν και το 6Ν2 το καλυτερο που μπορουν να φορεσουν ειναι το 1600 απο 6Ν2 GTi. Αυτο αν δεν θες να σκαλισεις τιποτα και θες εναν γερο και καθολα δυσευρετο κινητηρα για το παιδι σου. Ολα τα υπολοιπα ειναι πατεντες με λιγοτερη η περισσοτερη αξιοπιστια. Προσωπικα θεωρω οτι το τουρμπισμα που εχει κανει ο doggy (και σκεφτομαι και γω) ειναι πολυ επιπονη διαδικασια μιας και ενας απο τους βασικους κανονες του tuning ειναι οτι οσο πιο πολυ το πειραζεις τοσα περισσοτερα προβληματα βγαζει. Απο την αλλη παιζει μεγαλο ρολο ο μαστορας και αν εχει ξανακανει αυτο που του ζητας η "μαθαινει" επανω στο δικο σου αυτοκινητο. Εν τελη πιο αξιοπιστα θα τουμπισεις ενα 6Ν 1.4 16ν παρα θα καταφερεις να του περασεις εναν 1.8Τ επανω. Μπορει στο εξωτερικο (για Γερμανια λεω) να το κανουν στο γκαραζ τους αλλα τα δεδομενα εκει ειναι εντελως εξωγηινα σε σχεση με την Ελλαδα και παλι δεν ξερουμε αν δουλευει σωστα η αν σε καμια εκκινηση με ολα κοβει τις βασεις το μοτερ και εκτοξευεσαι με την μηχανη κρατωντας το τιμονι.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ 75ΑΡΙ....ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ 83ΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ?ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΟ 101 ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΤΟ GTi AYTO KAI AN EINAI MEΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΧΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΟ ΑΠΟ MINI COOPER

το gti εχω :D;)

Link to comment
Share on other sites

Καντο turbo.Εγω ειμαι αυτης της αποψης.

Καλα μαστορια υπαρχουν, λεφτα δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

οταν πηρα το δικο μου polo 6n2 2000 μοντελο 1.4 16v 75hp μου ειχαν πει οτι παιρνει turbo ανετα και μαλιστα μπορουσα να το κανω και στη αντιπροσωπεια το κοστος τοτε ηταν περιπου 4500 ευρω και εφταναν τον κινηρα περιπου στα 145hp.

Τουλαχιστον ετσι μου ειχαν πει τοτε

Link to comment
Share on other sites

μιλαμε οτι αυτο εγηνε οταν το πρωτο πηρα οι τιμες τοτε ηταν σε δραχμεσ και μου ειχαν πει 1.000.000 με 1.500.000 δραχμες .

επαναλαμβανω το 2000 αλλα επερνες και 1 χρονο εργαστασιακη εγγηυση (παντα μιλαω για το 2000 που ειχα ρωτηση)

τελικα δεν εκανα τιποτα το εχω ακομα μαμα με 75 γαιδουρια και μουλαρια tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

4,500 είναι καλά λεφτά... παιδιά είναι πολλά αυτά που χρειάζονται για να τουρμπίσεις :D

Link to comment
Share on other sites

κοίτα με περίπου 5,000 ευρώ κάνεις μία σωστή δουλειά και σηκώνεις αρκετά άλογα επάνω. Τώρα είναι τυχόν περιφερειακά στην όλη διαδικασία όπως φρένα, άλλος εγκέφαλος αν θες και άλλη δύναμη άλλο μπλοκ (αν θες περισσότερα κυβικά) κ.α.

Αλλά είναι και ανάλογα, πάντα, στο τι θέλουμε να κάνει το αυτοκίνητό μας και πόσο βαθειά θέλουμε να βάλουμε το χέρι στη τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΣΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΗΗΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ [ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΤΟ ΛΕΩ ] 1.8Τ ΚΑΝΤΟ . ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣΣΣΣΣΣ. ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ 9Ν ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 5500. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΜΕΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη το θέμα 1.8Τ σε 6Ν/6Ν2 είναι πονεμένη ιστορία, τα έχω ξαναπεί σε πολλά threads όπου το κουβεντιάζουν, η άποψή μου είναι ότι ΔΕΝ είναι ότι καλύτερο, θες κόψε ράψε... και δεν το συνιστώ

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΠΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΣΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗΗΗΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΑΕΙ [ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΤΟ ΛΕΩ ] 1.8Τ ΚΑΝΤΟ . ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΒΕΒΑΙΩΣΣΣΣΣΣ. ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ 9Ν ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 5500. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΜΕΤΑ.

κατσε 5500 για τι πραγμα?...στην αντιπροσωπια? ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.