Jump to content
Blackpit

Στησιμο Vw Vol 1

Recommended Posts

Aκουγοντας για " συστημα αναρτησης" οι πιο πολλοι θεωρουμε εσφαλμενα μονο το διδυμο αναρτησεις-ελατηρια, μην υπολογιζοντας τα σινεμπλοκ και τα top mounts. Ειναι ενα αρκετα μεγαλο λαθος, καθως τα σινεμπλοκ παιζουν εναν καθοριστικο ρολο στην 1) αισθηση που μας δινει το αμαξι στις στροφες και 2) αποδοση τις αναρτησης στον δρομο.

Τα σινεμπλοκ λοιπον ειναι υπευθυνα για το δεσιμο του ψαλιδιου με το σασι, καθως και στην αποροφηση των κραδασμων παλι προς το σασι. tiny_step0.jpg

Τα σινεμπλοκ χωριζονται, σε

Ειδη Σινεμπλοκ

1) ελαστικο πλαστικο

2) πολυουρεθανι silent.jpg

και

3) uniball.

Δυστηχως ή ευτυχως ολα τα νορμαλ αμαξια εχουνε σινεμπλοκ απο ελαστικο πλαστικο, και ειναι γεγονος οτι η αισθηση σε λακουδες και σε σαμαρακια ειναι μειωμενη, αλλα..... το ιδιο και αισθηση οδηγησης οταν παμε σβελτα, καθως η ελαστικοτητα αυτη ειναι υπευθηνη για την μετακινηση δεξια-αριστερα του ψαλιδιου ( μετακινηται μεσα, εξω) :lol: χαλοντας στιγμιαια την ευθυγραμμιση.

Τα σινεμπλοκ πολυεουρεθανης ειναι αρκετα ακριβα (απο οτι θυμαμαι καπου στα 300 Ευρω για VW) αλλα και αρκετα σκληρα, μην επιτρεποντας "κουνιματα" στα ψαλιδια. Η λυση των uniball (ιδιοκατασκευη) ειναι αρκετα διαδεδομενη στα αγωνιστικα, καθως αποτελειται απο αλουμινιο με ενα ρουλεμαν,για το οσο δυνατων λιγοτερες κινησεις.

Ειναι σημαντικο λοιπον ο συστηματικος ελενχος των σινεμπλοκ σε καθε σερβις με την βοηθεια ενος κατσαβιδιου. Δηλαδη πιεζοντας με την μυτη το σινεμπλοκ, δεν πρεπει να δουμε ραγαδες και μεγαλη ελαστικοτητα, καθως και ψιλοξεκοληματα απο το αλουμινιο που περιβαλονται.

Επισης τα σινεμπλοκ ξεπρεσαρονται απο τα ψαλιδια και ετσι σε κανενα VW δεν πεταμε και τα ψαλιδια και με κανα 40αρι ευρω την γλυτωνουμε. Ενω σε αλλες μαρκες ( withstupid.gif FORD withstupid.gif ) τα σινεμπλοκ δεν ξεπρεσαρονται και ετσι τα 200 ευρω τα δινουμε καθως αλλαζονται και τα ψαλιδια.

Σε Vw Golf η καλυτερη λυση ειναι η προσθηκη των σινεμπλοκ του ΤΤ οπου αρκετα πιο σκληρα απο ολα τα αλλα υποσχονται στην σταθεροτητα τις ευθυγραμμισης καθως και στην αισθηση του λαστιχιασματος που εχουμε ( χωρις λογο μικρο κουνιματα). ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ. :huh:

Edited by Blackpit
Link to comment
Share on other sites

για golf πενταρι τι sineblock ταιριαζει? του ΤΤ θα κανει η θα πρεπει να βαλω του gti?

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο θεμα Παναγιωτη! Χρησιμο για πολλους και ευκαιρια να μαθουμε ολοι κατι παραπανω. Εγω μονος μου σημερα εκανα ελεγχο αμορτισερ (ΟΧΙ μετρηση, μην πεσετε να με φατε). Ολα καλα ευτυχως :blink:

Για 9Ν εχεις υποψη σου ποια silent block ειναι καλυτερα?

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο θεμα Παναγιωτη! Χρησιμο για πολλους και ευκαιρια να μαθουμε ολοι κατι παραπανω. Εγω μονος μου σημερα εκανα ελεγχο αμορτισερ (ΟΧΙ μετρηση, μην πεσετε να με φατε). Ολα καλα ευτυχως :blink:

Για 9Ν εχεις υποψη σου ποια silent block ειναι καλυτερα?

Ισχύει οτι τα silent block toy 9N είναι πολύ μαλακά σε σχέση με άλλα αυτοκίνητά???

Link to comment
Share on other sites

Έχω δει σε forums του εξωτερικού ότι μερικοί φτιάχνουν δικά τους σινεμπλόκ με καλούπια. Λειτουργούν σωστά κάτι τέτοια;

Edited by bit
Link to comment
Share on other sites

Guest super sayian

αν γινει καλη δουλεια τοτε δεν εχουν προβλημα,αλλα θα πρεπει να το ψιλοκατεχεις το θεμα

Link to comment
Share on other sites

για 9Ν πρεπει να το ψαξω τι ταιριαζει.

Αλλα για custom ειναι uniball και φτιαχνονται στον τορνο. στα micra μας ειχε φτιαξει ενας στην Θεσ/νικη. Πιο συγκεκριμενα ο αντιπρωσοπος των Bilstain στην Θεσ/νικη. Οποιος ενδιαφερεται ρωταω. ΑΠο εκει και περα τα πολυοθρεθανης, αν και ακριβα ειναι μια καλη λυση.

Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω άν είναι σχετικό και μπορείς να με βοηθήσεις, αλλά έχω παρατηρήσει τα εξής:

Στα σινεμπλόκ μου (τα περισσότερα) τα "μαμά" λαστιχένια έχουν γύρω ένα μεταλλικό κάλυμμα, τα πολυουρεθάνης που έχω δεί όχι. Γιατί?

Τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης είναι κάπως σκληρότερα, σωστά? Ανθεκτικότερα όμως είναι ή όχι?

Εδώ και κάποιο καιρό, οτιδήποτε λαστιχένι πάνο στο αυτοκίνητό μου την κάνει σιγά σιγά (από λάστιχα στις πόρτες, σινεμπλόκ μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς). Πώς μπορώ με κάποιο τρόπο να βρώ και το τελευταίο λαστιχένιο κομματάκι πάνω στο αμάξι μου (και εννοώ κυρίως αμάξωμα και ανάρτηση φυσικά, τα άλλα είναι δευτερεύοντα υποθέτω), ωστε να μπορέσω να τα αλλάξω? Το γνωρίζει κάποιος αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.