Jump to content
PERIS1964

ΤΡΙΞΙΜΟ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΘΥΡΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥΣ

Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα. Έχω το Golf V GTI εργοστασιακό τετράπορτο εδώ και 16 μήνες. Παρατήρησα ότι όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω ράμπες σε γκαράζ , οπότε οι τροχοί του πατάνε σε διαφορετικές στάθμες ,οπως και όταν ανεβαίνω ή κατεβαίνω χαμηλά σχετικά πεζοδρόμια (για ψηλά δεν το συζητάμε) ακούγονται κάποιοι τριγμοί σαν να τρίβονται τα λάστιχα των θυρών στα πλαίσια του αμαξώματος. Το ανέφερα και στην αντιπροσωπεία αλλά μου είπαν οτι έτσι κάνουν όλα λόγω της σφιχτής ανάρτησης. Θέλω να ρωτήσω όσους εχουν το GTI αν το έχουν παρατηρήσει καθώς και άλλους με golf V και μαλακότερες αναρτήσεις. Επίσης τι γίνεται με αυτούς που έχουν το δίπορτο GTI ή έχουν αντικαταστήσει την ανάρτηση με άλλη AFTER MARKET ποιό σκληρή. Το φαινόμενο μοιάζει λογικό αφού το πλαίσιο καταπονείται και άρα στρεβλώνει ελαφρώς αλλά στην αρχή δεν το παρατήρησα. Περιμένω απόψεις καθώς και με ποιό τρόπο το αντιμετώπισε κάποιος που το είχε .Κατά τα άλλα ουδέν πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Δεν είναι θέμα ανάρτησης αλλά της "γερμανικής ποιότητας".

Το κάνει και το δικό μου που δεν έχει σφιχτή ανάρτηση.

Ψέκασε με σπρει σιλικόνης γύρω γύρω

Link to comment
Share on other sites

Το κανει και στο TSI μου.Εχω τη Sportline εκδοση.Εχει να κανει με την ακαμψια του αμαξωματος οπως λεει και ο Kchristus.Παντως μην περιμενετε και 100% ακαμψια.Κατι αναλογο εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα αλλα για να πω την αληθεια οχι σε τετοιο βαθμο.

Link to comment
Share on other sites

:wacko: - "δεσιμο" οσο μπορουμε στο αμαξι γιατι και καρτ να το κανουμε θα μας ενοχλει η αποτομη συμπεριφορα του και κρεμα πλαστικων της F-1 κιτρινη απο autoplus στα ελαστικα θυρων που τα μαλακωνει και τα προστατευει απο ηλιο/ξεραμα κ.ο.κ
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πιστεύω ότι κανένα αμάξωμα ούτε το ποιό άκαμπτο δεν μπορεί να αποφύγει τις μικροστρεβλώσεις. Απλώς πιστεύω ότι κάποιοι κατασκευαστές πιθανόν να το αντιμετωπίζουν με τρόπο που αυτό να μην γίνεται αντιληπτό ή δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να ακουστούν αυτά τα τριξίματα(αθόρυβα λάστιχα θυρών).Και σε παλαιώτερα αυτοκίνητα που είχα αντιλαμβανόμουν τέτοιου είδους τριξίματα σε μικρώτερο βαθμό αλλά οι θόρυβοι που είχα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου ήταν πολύ περισσότεροι. Πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι η ακαμψία του αμαξώματος αλλά τα ίδια τα λάστιχα σε συνδυασμό πιθανόν με το πόσο σφιχτά κλείνουν οι πόρτες ωστε με τις μικροστρεβλώσεις που δημιουργούνται να προξενούνται οι θόρυβοι. Δοκίμασα βαζελίνη η οποία περιορίζει το πρόβλημα αλλά με τον καιρό επανεμφανίζεται.Το πρόβλημα δεν είναι τόσο σημαντικό και δεν γίνεται αντιληπτό κατά την κίνηση παρά μόνο σε πολύ μικρές ταχύτητες και σε άνοδο κάθοδο στρεβλών επιφανειών. Απλώς επειδή κατά τα λοιπά το αυτοκίνητο δείχωει πολύ δεμένο παρά τη σφιχτή ανάτρηση αυτό μου δίνει έρεισμα για γκρίνια. Δεν ξέρω βέβαια τι θα βγεί στο μέλλον και όσο πενάει ο χρόνος. Πάντως θα ήθελα να έχω την άποψη και κάποιου φίλου με δίπορτο GTI .

Link to comment
Share on other sites

Guest Il Principe
Δεν είναι θέμα ανάρτησης αλλά της "γερμανικής ποιότητας".

Το κάνει και το δικό μου που δεν έχει σφιχτή ανάρτηση.

Ψέκασε με σπρει σιλικόνης γύρω γύρω

Συμφωνω. Στην ποιοτητα κατασκευης ειναι το προβλημα.

Θα προτεινα επισης, Peris, οταν αφηνεις το αυτοκινητο στο ηλιο, να ΜΗΝ βαζεις προστατευτικο καλυμμα στα τζαμια.

Η ζεστη διαστελλει τα πλαστικα και θα δεσουν καλυτερα μεταξυ τους.

Edited by Il Principe
Link to comment
Share on other sites

Και εμενα το TSI το ιδιο κανει!Επισης ακουω τριγμο πισω δεξια οτανστην ραμπα συμπιεζεται η αναρτηση στο μεγιστο.Ισως ειναι και σινεμπλοκ :D Στο service δεν μου βρηκαν κατι αλλα απ'οτι φαινεται οι τριγμοι στις πορτες ειναι πιο εντονοι στα 3d παρα στα 5d...Νομιζω B)

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Στο Octavia 5 VRS δεν το κάνει πάντως. Αυτή η Skoda και τα σκουπίδια που βγάζει για αυτοκίνητα...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως η πόρτα του οδηγού δεν έφαρμόζει σωστά έτσι και αλλιώς στο πάνω μέρος ακόμα και μετά απο 3 χρόνια.....Για να μην πω ότι το πλαστικό καλυμα της πόρτας μου έφαγε το χρώμα στο κατώφλι.

Link to comment
Share on other sites

Τo πλαίσιο του Scoda VRS είναι το ίδιο με το πλαίσιο του Golf GTI και άρα έχουν την ίδια ακαμψία. Πάντως και μένα αρχικά δεν το έκανε.Πιθανόν όσο είναι καινούριο τα λάστιχα να συμπιέζονται μεταξύ τους με μγαλύτερη πίεση με αποτέλεσμα να μην ολισθαίνουν μεταξύ τους κατά τη στρέβλωση του αμαξώματος. Οσο περνάει ο καιρός "κάθονται" και πιθανόν αυτό οδηγεί σε τριξίματα .Το scoda στο οποίο αναφέρεσαι τi ηλικία έχει;

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Πάντως πιστεύω ότι κανένα αμάξωμα ούτε το ποιό άκαμπτο δεν μπορεί να αποφύγει τις μικροστρεβλώσεις. Απλώς πιστεύω ότι κάποιοι κατασκευαστές πιθανόν να το αντιμετωπίζουν με τρόπο που αυτό να μην γίνεται αντιληπτό ή δεν υπάρχουν οι συνθήκες για να ακουστούν αυτά τα τριξίματα(αθόρυβα λάστιχα θυρών).Και σε παλαιώτερα αυτοκίνητα που είχα αντιλαμβανόμουν τέτοιου είδους τριξίματα σε μικρώτερο βαθμό αλλά οι θόρυβοι που είχα κατά την κίνηση του αυτοκινήτου ήταν πολύ περισσότεροι. Πιστεύω οτι το πρόβλημα δεν είναι η ακαμψία του αμαξώματος αλλά τα ίδια τα λάστιχα σε συνδυασμό πιθανόν με το πόσο σφιχτά κλείνουν οι πόρτες ωστε με τις μικροστρεβλώσεις που δημιουργούνται να προξενούνται οι θόρυβοι.

+1

(Και σε εμένα παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά μετά πό ψάξιμο διαπίστωσα οτι οτα τριξίματα προέρχονται κυρίως από τα πλαίσια των παραθύρων πάνω στο αμάξωμα (όπου σημειωτέον τα λάστιχα έχουν και χνούδι από κατασκευής πιθανόν γι'αυτό το λόγο) . Τα ψέκασα με σπρέι σιλικόνης και μέχρι στιγμής (2βδομάδες τώρα) κανένα πρόβλημα. Θα το παρακολουθήσω και θα σας ενημερώσω σχετικά.

Link to comment
Share on other sites

Η σιλικόνη έχει πολύ καλά αποτελέσματα και στους θορύβους αλλά και στο οτι λαστιχα και τσιμούχεσ δεν θα σκασουν ποτέ.

Οι πολλοί ηχοι όντως ακούγονται λόγω καλής μόνωσης αλλά δεν είναι δυνατόν να μην εφαρμόζει καλά η πόρτα στο πάνω μέρος .

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ποτέ οτι δεν εφαρμόζουν σωστά το αντίθετο μάλιστα. Απλά όταν τα τριξίματα παρατηρούνταν όταν το αυτοκίνητο κινούνταν σε στρεβλά επίπεδα όπως πχ ράμπα ή ανάβαση σε πεζοδρόμιο.

Link to comment
Share on other sites

Το κανει και στο TSI μου.Εχω τη Sportline εκδοση.Εχει να κανει με την ακαμψια του αμαξωματος οπως λεει και ο Kchristus.Παντως μην περιμενετε και 100% ακαμψια.Κατι αναλογο εχω ακουσει και σε αλλα αυτοκινητα αλλα για να πω την αληθεια οχι σε τετοιο βαθμο.

Και στο δικό μου το κάνει κάθε μέρα που παρκάρω tongue.gif Εϊναι ψηλά το πάρκιγκ με τσιμέντο ανηφορικό και όταν ανεβαίνει λοξά το κάνει

(Πρώτα η μία μπροστινή και μετά η άλλη)

Link to comment
Share on other sites

Και στο δικό μου το κάνει κάθε μέρα που παρκάρω tongue.gif Εϊναι ψηλά το πάρκιγκ με τσιμέντο ανηφορικό και όταν ανεβαίνει λοξά το κάνει

(Πρώτα η μία μπροστινή και μετά η άλλη)

Αγορασα ενα σπρει σιλικονης και με την πρωτη ευκαιρια θα κατσω να περασω τα λαστιχα.Και λογω του θορυβου αλλα και διοτι κανει καλο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.