Jump to content
BILL_EOS

Πίσω τζάμι συνοδηγού και χειρόφρενο

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους!

Εδώ και 10 μέρες είμαι ιδιοκτήτης ενος EOS. Σήμερα το μεσημέρι όταν πάρκαρα και έκλεισα τα πάράθυρα είδα ότι το παράθυρο πίσω από την θέση του συνοδηγού δεν ήταν κλειστό. Προσπάθησα να το κλείσω μόνο του αλλά λόγω καποιου εμποδιου εκείνο ξανακατέβενε, μέχρι ενα σημείο, με το που το ανέβαζα . Βγήκα έξω και κοίταξα το παράθυρο και τα λάστιχα και είδα ότι μέσα στο λάστιχο που εφαρμόζει το τζάμι είχε ενα φούσκωμα το οποίο είχε προκληθεί από "μάζεμα" ενος αφρώδους υλικού (υποθέτω για την στεγανοποίηση). Στη συνέχεια κοίταξα όλη την πλευρά και είδα ότι πίσω από το φούσκωμα δεν υπήρχε το υλικό αυτό ενώ μετα από αυτή υπήρχε κανονικά. Συνεπώς είχε μαζευτεί σε ένα σημείο εμποδίζοντας το τζάμι να κλείσει. Αύριο θα πάω στο συνεργείο για να δω αν μπορούν να το φτιάξουν επι τόπου (ή τουλάχιστον μέσα στη μέρα) γιατι έχω κανονίσει να φύγω για Σ/Κ. Εχει τύχει σε κανέναν άλλο κάτι ανάλογο?

Προχθές πήγα στο συνεργείο γιατί το κάλυμα του χειροφρενου βγαίνει από την θέση του. Το κοίταξαν και σε 10 μέρες θα έρθει το ανταλλακτικό.

Αυτά είναι τα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει μέσα σε 10 μέρες και 1000km οδήγηση.

Edited by BILL_EOS
Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα αν το πρόβλημα βρίσκεται στο λάστιχο που είναι κολλημένο πάνω στο τζάμι (ανάμεσα στα 2 τζάμια) ή σε αυτό που είναι στη λαμαρίνα (πάνω ή κάτω).Έχουν αναφερθεί σχετικά μικροπροβλήματα. Προσωπικά δεν έχω προσέξει κάτι. Λογικά δεν θα δυσκολευτούν να το φτιάξουν, το ερώτημα όμως είναι αν θα μπορέσουν έγκαιρα…

Σε ότι αφορά το χειρόφρενο, ποιο είναι το πρόβλημα? Και εγώ πρόσεξα ότι βγαίνει σχετικά εύκολα (το έκανα κατά λάθος στο καθάρισμα) αλλά δεν μου φάνηκε ως ελάττωμα… Εσένα σου μένει στο χέρι συνέχεια?

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
επιτηδες το εκαναν ετσι γιατι δεν ενδυκνειται για χειροφρενιες το εος!!! :whistling:

και για λοιπές κανγκουριές γενικότερα...

Link to comment
Share on other sites

Τι γινεται...?

Αντι να λιγοστευουν τα προβληματα γινονται περισσοτερα...?

Τελικα αξιζει τα 30.000 ευρο....?

Δεν ειναι και τοσο μεγαλο προβλημα το καλυμα του χειροφρενου :( Υπαρχουν και χειροτερα. :whistling: Επειδη το πηρε ο ξαδερφος μου, θεωρω οτι ειναι μια τιμια αγορα σε σχεση με αυτα που προσφερει. Σε οποιον αρεσει εξωτερικα βεβαια, γιατι εμενα μου φαινεται πολυ bulky.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Τι γινεται...?

Αντι να λιγοστευουν τα προβληματα γινονται περισσοτερα...?

Τελικα αξιζει τα 30.000 ευρο....?

…και βάλε κάτι παραπάνω…

Τι να σου πω…

Σαν ιδιοκτήτης για πρώτη φορά ενός cabrio και τηρουμένων των αναλογιών πολυτελούς αυτοκινήτου, θα σου έλεγα πως αξίζει τον κόπο.

Πάντως, θα πρέπει να σημειώσεις πως ασχέτως τιμής και τεχνοτροπίας, τα cabrio είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα και απαιτούν επιπλέον προσοχή, συντήρηση, έξοδα και θυσίες σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα. Αν δεν είσαι προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο… μάλλον θα πρέπει να το σκεφτείς πριν κάνεις την κίνηση.

Έτσι την πάτησε και το μέλος Taksidiotis και το σκότωσε στους 4 μήνες.

Ψάξε πριν αγοράσεις…

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα αν το πρόβλημα βρίσκεται στο λάστιχο που είναι κολλημένο πάνω στο τζάμι (ανάμεσα στα 2 τζάμια) ή σε αυτό που είναι στη λαμαρίνα (πάνω ή κάτω).Έχουν αναφερθεί σχετικά μικροπροβλήματα. Προσωπικά δεν έχω προσέξει κάτι. Λογικά δεν θα δυσκολευτούν να το φτιάξουν, το ερώτημα όμως είναι αν θα μπορέσουν έγκαιρα…

Σε ότι αφορά το χειρόφρενο, ποιο είναι το πρόβλημα? Και εγώ πρόσεξα ότι βγαίνει σχετικά εύκολα (το έκανα κατά λάθος στο καθάρισμα) αλλά δεν μου φάνηκε ως ελάττωμα… Εσένα σου μένει στο χέρι συνέχεια?

Αν και πήγα εχθες στο συνεργείο δεν έκαναν κατι γιατι αυτος που ασχολείτε με τις οροφές των EOS θα γύρισει δευτερα και να το πάω τότε.

Το πρόβλημα ήταν όχι στο λαστιχο που βρίσκεται στη λαμαρίνα αλλά σε μια τσιμούχα που βρίσκεται μέσα σε αυτό. Εκατσα μονος μου και το παρατήρησα και τελικα είχε "μαζευτεί" / διπλώσει και εμπόδιζε το παράθυρο να κλείσει. το τράβηξα λίγο έξω και φάνηκε ότι η διατομή του ήταν σαν σωληνάκι...όταν τράβηξα όλο το διπλωμένο έξω και το έσπρωξα τεντωμένο μέσα στο λάστιχο της οροφής. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φωτο. Πάντως δευτέρα θα πάω να μου αλλάξουν την τσιμούχα γιατι ήταν πολύ τσαλακωμένη και λογικά όλο και κάπου θα έχει σχισμές.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Αν και πήγα εχθες στο συνεργείο δεν έκαναν κατι γιατι αυτος που ασχολείτε με τις οροφές των EOS θα γύρισει δευτερα και να το πάω τότε.

Το πρόβλημα ήταν όχι στο λαστιχο που βρίσκεται στη λαμαρίνα αλλά σε μια τσιμούχα που βρίσκεται μέσα σε αυτό. Εκατσα μονος μου και το παρατήρησα και τελικα είχε "μαζευτεί" / διπλώσει και εμπόδιζε το παράθυρο να κλείσει. το τράβηξα λίγο έξω και φάνηκε ότι η διατομή του ήταν σαν σωληνάκι...όταν τράβηξα όλο το διπλωμένο έξω και το έσπρωξα τεντωμένο μέσα στο λάστιχο της οροφής. Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω και φωτο. Πάντως δευτέρα θα πάω να μου αλλάξουν την τσιμούχα γιατι ήταν πολύ τσαλακωμένη και λογικά όλο και κάπου θα έχει σχισμές.

Σχετικά με το χειρόφρενο, τι συμβαίνει???

Σου μένει στο χέρι συνέχεια???

Link to comment
Share on other sites

Ε...ρε κατι καφενεια.....(vw)

Ρε bill εσυ οταν πηγες να παραλαβεις το αυτοκινητο δεν επεσαν στην αντιληψη σου αυτα τα προβληματα...?

Παρόλου που όταν το παρέλαβα έκατσα γύρω στα 30 λεπτά ελέγχοντας διακόπτες-λειτουργίες κτλ του αυτοκινήτου, το χειρόφρενο δεν το πρόσεξα. Το είδα (δλδ μου έμεινε στο χέρι) το ίδιο βράδυ όταν το πάρκαρα μετά από μια μεγάλη βόλτα. Οσο για το λαστχάκι εμφανίστικε μετά από μερικές μέρες

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μας ενημερώνουν σχετικά με τα δικαιώματα μας και προσπαθούν να μας παραπλανήσουν κιόλας.

Στο εξωτερικό έχεις το δικαίωμα να μην δεχτείς το αυτοκίνητο ή να το επιστρέψεις σε περίπτωση που βγάλει πολύ μεγάλα εργοστασιακά ελαττώματα.

Εδώ σε φέρνουν να πάρεις το αυτοκίνητο, που είναι ήδη στο όνομα σου, και ότι πρόβλημα και να έχει ή βγάλει στην πορεία, το φτιάχνουν τα μαστόρια της αντιπροσωπείας, χωρίς όχημα αντικατάστασης και με κάτι τρελούς χρόνους αναμονής για τα ανταλλακτικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν μας ενημερώνουν σχετικά με τα δικαιώματα μας και προσπαθούν να μας παραπλανήσουν κιόλας.

Στο εξωτερικό έχεις το δικαίωμα να μην δεχτείς το αυτοκίνητο ή να το επιστρέψεις σε περίπτωση που βγάλει πολύ μεγάλα εργοστασιακά ελαττώματα.

Εδώ σε φέρνουν να πάρεις το αυτοκίνητο, που είναι ήδη στο όνομα σου, και ότι πρόβλημα και να έχει ή βγάλει στην πορεία, το φτιάχνουν τα μαστόρια της αντιπροσωπείας, χωρίς όχημα αντικατάστασης και με κάτι τρελούς χρόνους αναμονής για τα ανταλλακτικά!!!

καλησπέρα..Για τον BILL τα προβλήματα που έχει δεν ξέρω πόσο σοβαρά είναι και ιδίως με το τζάμι του συνοδηγού αλλά για αντικατάσταση αυτοκινήτου ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!πιστεύω ακόμα και σε πολύ σοβαρά προβλήματα...ευτυχώς υπάρχουν και τα forum και είμαστε προετοιμασμένοι για κάποια πράγματα.(όταν έρθει η σειρά μου θα προσπαθήσω να είμαι προετοιμασμένος για τα πάντα)..αν και στα forum πρέπει να συμμετέχουν και αυτοί που τα παράγουν μήπως κάποια στιγμή βελτιώσουν κάποια πράγματα..

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα..Για τον BILL τα προβλήματα που έχει δεν ξέρω πόσο σοβαρά είναι και ιδίως με το τζάμι του συνοδηγού αλλά για αντικατάσταση αυτοκινήτου ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!πιστεύω ακόμα και σε πολύ σοβαρά προβλήματα...ευτυχώς υπάρχουν και τα forum και είμαστε προετοιμασμένοι για κάποια πράγματα.(όταν έρθει η σειρά μου θα προσπαθήσω να είμαι προετοιμασμένος για τα πάντα)..αν και στα forum πρέπει να συμμετέχουν και αυτοί που τα παράγουν μήπως κάποια στιγμή βελτιώσουν κάποια πράγματα..

Τα προβλήματα που είχα δεν είναι και τρομερά απλώς με εκνευρισαν λίγο, αφου πρόκειται για καινουργιο αυτοκίνητο. Αν κατάλαβα καλα ο speedster αναφέρετε στην γενικότερη αντιμετώπιση των εμπόρων προς τους καταναλωτές που προσπαθούν (αν οχι όλοι οι περισσότεροι) να βρεθούν από πάνω λες και τους ζητάει ο αγοραστής δανεικά! Δεν καταλαβαίνουν ότι αν είναι σωστοί θα είναι και κερδισμένοι, αφού θα σε έχουν "κερδίσει" και θα το πας εκει για service και θα ξαναγοράσεις από εκει το επόμενο αυτοκίνητο και θα τον συστήσεις και σε μερικούς γνωστούς.

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster
Τα προβλήματα που είχα δεν είναι και τρομερά απλώς με εκνευρισαν λίγο, αφου πρόκειται για καινουργιο αυτοκίνητο. Αν κατάλαβα καλα ο speedster αναφέρετε στην γενικότερη αντιμετώπιση των εμπόρων προς τους καταναλωτές που προσπαθούν (αν οχι όλοι οι περισσότεροι) να βρεθούν από πάνω λες και τους ζητάει ο αγοραστής δανεικά! Δεν καταλαβαίνουν ότι αν είναι σωστοί θα είναι και κερδισμένοι, αφού θα σε έχουν "κερδίσει" και θα το πας εκει για service και θα ξαναγοράσεις από εκει το επόμενο αυτοκίνητο και θα τον συστήσεις και σε μερικούς γνωστούς.

Ακριβώς!!!

Link to comment
Share on other sites

Το ανταλλακτικό (θηκη χειροφρένου) έφτασε... εκλεισα ραντεβου την Δευτέρα για να μου το αλλάξουν! Σήμερα είχαν πολύ δουλειά και θα έκαναν ίσα με ...2 λεπτα να μου το δώσουν!

Οσο για το λαστιχακι της οροφής θα τους πω την δευτέρα να παραγγείλουν άλλο και οταν έρθει να μου το αλλάξουν!

Edited by BILL_EOS
Link to comment
Share on other sites

Το ανταλλακτικό (θηκη χειροφρένου) έφτασε... εκλεισα ραντεβου την Δευτέρα για να μου το αλλάξουν! Σήμερα είχαν πολύ δουλειά και θα έκαναν ίσα με ...2 λεπτα να μου το δώσουν!

Οσο για το λαστιχακι της οροφής θα τους πω την δευτέρα να παραγγείλουν άλλο και οταν έρθει να μου το αλλάξουν!

μήπως φίλε BILL πρέπει να πας σε κάποια άλλη αντιπροσωπία???πολύ αδιαφορία βλέπω....τόσο δύσκολο ήταν να στο αλλάξουν σήμερα?σε βλέπω και για το λαστιχάκι κανα δεκαήμερο αναμονής!!!!! machinegun.gif

Link to comment
Share on other sites

μήπως φίλε BILL πρέπει να πας σε κάποια άλλη αντιπροσωπία???πολύ αδιαφορία βλέπω....τόσο δύσκολο ήταν να στο αλλάξουν σήμερα?σε βλέπω και για το λαστιχάκι κανα δεκαήμερο αναμονής!!!!! machinegun.gif

Το έχω σκεφτει να δοκιμάσω και άλλα service αλλα δεν ξέρω αν παίζει κατι με την εγγύηση. Μπορώ να πηγαίνω όπου θέλω και να κάνουν τις απαραίτητες επεμβάσεις μέσα στην εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Είχα κλείσει ραντεβου για σήμερα ώστε να μου αλλάζουν το κάλυμμα του χειροφρένου, καθώς μου είχαν πεί οτι έχει έρθει το ανταλλακτικό. Πάω κατα τις 9.15 και μετά από 15-20 λεπτά περίπου ενημέρωσα τον λόγο για τον οποίο είχα πάει. Πέρασαν άλλα 10 λεπτά και μίλησα με κάποιον πιο υπεύθυνο εκεί και μου ζητάει κινητό! :D Του λέω ότι θα άφήσω το αυτοκίνητο εκεί για να μου αλλάξουν απλως το κάλυμμα?!?!?!?! Αν ειναι να μου το έδιναν κ να το άλλαζα μόνος μου! Τελικά μου λέει να περιμένω για να το κοιτάξουν....περνάει ακόμα ενα 15-20λεπτο και έρχεται ενας τεχνιτης με το ανταλλακτικό για να μου το αλλάξει! Ελα όμως που το ανταλλακτικό ήταν όλο πλαστικό και όχι δερμάτινο όπως είναι στο EOS! Οπότε πήγε πάλι στην αποθήκη να δει αν του έδωσαν λάθος ανταλλακτικό ή είχαν παραγγείλει λάθος! Τελικά μετά από άλλο ενα 10λεπτο με ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει το ανταλλακτικό μου και θα κάνουν νέα παραγγελία. Δηλαδή σε 10-15 μέρες θα πρέπει να παρω τηλ να δώ εαν εχει έρθει ωστε να κλείσω νέο ραντεβού και να πάω να μου το αλλάξουν (ελπίζω σε λιγότερο χρόνο από σήμερα)!

Τελικό συμπέρασμα...έχασα πάνω από 2 ώρες (μαζί με τις διαδρομές) από την δουλειά μου για να μην κάνω απολύτως τίποτα! Θα είχε πολύ πλάκα να το άφηνα κιόλας!!!!!!!!!!

Υ.Γ:Του είπα και για το λαστιχάκι του πίσω παραθύρου το οποίο μετά από μια προσεκτική ανάλυση 20 δεπτερολέπτων "δεν είχε τίποτα, ήταν μια χαρά"

Συγνώμμη αν σας ζάλισα αλλά πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο να το αναφέρω!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ενημερώσεις τον υπεύθυνο (ιδιοκτήτη) της αντιπροσωπείας που πήρες το αμάξι σου (και όχι τον υπάλληλο στα ανταλλακτικά) ότι αν και πελάτης τους δεν σε εξυπηρέτησαν όπως ήταν υποχρεωμένοι και πως για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά και για οτιδήποτε άλλο (service) θα επισκεφτεις κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Αν δεν το κάνεις λυπάμαι αλλά δε θα πρέπει να ξαναπαραπονεθείς και να είσαι σίγουρος ότι η συμπεριφορά τους θα είναι ίδια και χειρότερη. Τόνισέ του ότι για την κακή εξυπηρέτηση θα ενημερώσεις και την Kosmocar όταν στο ζητήσουν. Ευτυχώς ή δυστυχώς το πώς θα μας συμπεριφέρονται παιδιά το καθορίζουμε εμείς.

Εχεις ενα δίκιο σε αυτό που λές αλλά όταν τους δίνεις τα λεφτά σου και καταναλώνεις τον χρόνο σου περιμένοντας άσκοπα, περιμένεις/απαιτείς τουλάχιστον να σε σεβαστούν....το λιγότερο ενα συγγνώμη...ουτως η άλλως ήταν δικό τους λάθος! Εννοείται οτι θα ενημερώσω σχετικά και αν ξαναγίνει κάτι ανάλογο θα ενημερώσω την Kosmocar και θα διευρύνω την ήδη μεγάλη λίστα παραπόνων μου που έχουν στον υπολογιστή τους.Πριν μερικούς μήνες έφτασα μέχρι VW Γερμανίας για να βγάλω κάποια άκρη για 2 θέματα που είχαν προκύψει στην παράδοση του αυτοκινήτου μου. Το μόνο που θεωρώ που πέτυχα βέβαια δεν ήταν να εξηπυρετηθώ αλλά να μου τηλ ένας πιο "υπεύθυνος" και να με "ενημερώσει" το επόμενο πρωινό μετά που έστειλα τα mail!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedster

Bill, μην μασάς. Δεν είσαι υποχρεωμένος να πηγαίνεις αποκλειστικά εκεί που το αγόρασες το αμάξι. Έχεις το δικαίωμα να πηγαίνεις σε όποια αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο γενικά γουστάρεις. Μια χαρά θα σε δεχτούν οπουδήποτε. Σε τελική, για αυτούς είναι προτιμότερο να σε έχουν πελάτη για τα service και τις εγγυήσεις παρά για την αγορά, η οποία τους δίνει κατ’ουσίαν λιγότερα χρήματα και είναι και μεγάλο πρήξιμο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.