Jump to content
kostas_1

Λαδια σε Golf V

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI.

Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ.

Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε

μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις.

Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI.

Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ.

Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε

μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις.

Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι?

Κωστάκη,

Καταρχάς, ποια γυναικα σου εννοείς?? Μ'εχεις μπερδεψει με τόσες που έχεις....

Όσο για τα λάδια αυτό που θα σου κάνει η αντιπροσωπεία, είναι να σου ελέγχει ανά κάποια χιλιόμετρα να δει αν καίει παραπάνω από αυτό που δικαιολογεί. Αν τυχόν και καίει παραπάνω από το επιτρεπόμενο μάλλον πας για τσιμουχάκια...

Link to comment
Share on other sites

Guest nionios

λοιπον ακου να δεις τι γινεται,το ιδιο εγινε και με μενα.ειχα κανει φασαρια στην kosmocar με αποτελεσμα δεν εγινε τιποτα.σιγα σιγα θα στρωσει οπως εγινε με το δικο μου και δεν αλλαξα τσιμουχακια.απλα ολα τα 1.4 FSI που εχω και εγω ηρθε εντολη απο την γερμανια να μπαινει 10-40.θα συνεχιζει να σου καιει λαδια αλλα οχι σε τοσο μεγαλη ποσοτητα.

PM:το συγκεκριμενο αυτοκινητο καιει πολυ λαδι αν

1:δεν το βαζεις 100αρα βενζινη και το βαζεις 95αρα

2:αν το ποδι της δικιας σου ειναι βαρυ πανω στο γκαζι

Link to comment
Share on other sites

λοιπον ακου να δεις τι γινεται,το ιδιο εγινε και με μενα.ειχα κανει φασαρια στην kosmocar με αποτελεσμα δεν εγινε τιποτα.σιγα σιγα θα στρωσει οπως εγινε με το δικο μου και δεν αλλαξα τσιμουχακια.απλα ολα τα 1.4 FSI που εχω και εγω ηρθε εντολη απο την γερμανια να μπαινει 10-40.θα συνεχιζει να σου καιει λαδια αλλα οχι σε τοσο μεγαλη ποσοτητα.

PM:το συγκεκριμενο αυτοκινητο καιει πολυ λαδι αν

1:δεν το βαζεις 100αρα βενζινη και το βαζεις 95αρα

2:αν το ποδι της δικιας σου ειναι βαρυ πανω στο γκαζι

Σε ποια χιλιομετρα εστρωσε?Πόσο εκαιγε πριν και ποσο τωρα?

Link to comment
Share on other sites

ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο service

υγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο service

υγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο

η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης...κατα συνεπεια το λαδι δεν ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες κι ετσι καιγεται δυσκολοτερα!

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικα ναι, στην πραξη εμενα δεν με βοηθησε καθολου η 100αρα (οσον αφορα την καταναλωση λαδιου)

μεχρι το πρωτο service συμλπηρωσα τρεις φορες λαδι, δυο εκ των οποιων μου αναψε το λαμπακι

Link to comment
Share on other sites

η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης...κατα συνεπεια το λαδι δεν ανεβαζει τρελες θερμοκρασιες κι ετσι καιγεται δυσκολοτερα!

:lol:B):huh::lol:

Link to comment
Share on other sites

ετσι υπερβολικα εκαιγε και το δικο μου, η κατασταση βελτιωθηκε μετα το 1ο service

υγ: η βενζινη και το γκαζι δε νομιζω να εχουν σημασια, γιατι βαζω μονο 100ρα και δεν το ζοριζω γενικα πολυ το αυτοκινητο

Ποσες φορες θα το πω.... :rolleyes: Αν δεν το ανοιγεις το αυτοκινητο συχνα πυκνα ειναι δεδομενο οτι θα καψει παραπανω.Δωστο λιγο σε υψηλες στροφες.Μην το λυπασαι.Δεν παθαινει τιποτα.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ειδικα σε υψηλες στροφες θα καψει

πιο πολυ λαδι λογο του το οτι θα προσπαθησει να προστατεψει το

μοτερ ..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ειδικα σε υψηλες στροφες θα καψει

πιο πολυ λαδι λογο του το οτι θα προσπαθησει να προστατεψει το

μοτερ ..

Εχει αναφερθει απο μηχανικους (κ το εχω πει κ σε αλλο ποστ αλλα δε θυμαμαι που) οτι σε αυτοκινητα που οδηγουνται συντηριτικα παρατηρειται αυξημενη καταναλωση λαδιου.Ο λογος που αναφερεται ειναι "κολλημενα ελατηρια στα εμβολα". Μαλιστα σε αλλο φορουμ καποιος ανεφερε οτι μολις αρχισε να το ανοιγει συχνα πυκνα (δεν ειπαμε να του αλλαζεις τα φωτα) παρατηρησε μικροτερη καταναλωση.Αυτα δεν τα λεω απο δικη μου πειρα αλλα απο αναφορες μηχανικων.Οποιος θελει τα δεχεται.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει κανα καλο παιδι να μου πει τον κωδικο για το φιλτρο λαδιου του Golf TSI.

Εαν γινεται θα ηθελα να μου ανεβασετε και φωτο να δω πως ειναι το γνησιο φιλτρο λαδιου.

Thanks guys!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

+ενας παιδια ,εχω ενα Golf 1.6fsi οχι μαμα,στα 31000χλμ εκανα το service μου,το οποιο περιειχε ελεγχους ,λαδια ,νερα ,παραφλου κτλ κτλ,ελα ομως που το golf ειχε αλλη αποψη στα 35000χλμ ,μου αναψε το λαμπακι για χαμηλη ποσοτητα λαδιων.πηγα γρηγορα σε ενα βενζιναδικο και συμπληρωσα 5 -40.το πρωι γρηγορα γρηγορα πηγα στην vw και μου ειπαν πως συμβαινει στους νεους κινητηρες ακουσον ακουσον να καινε 0.5λιτρα ανα 1000χλμ.και μου ειπαν επισης πως το αναφερει το βιβλιο του κατασκευαστη.δεν λεω πως του κανω συντηρητικη οδηγηση αλλα δεν το σκιζω κιολας.δν ξερω μαγκες θελω την γνωμη σας.απλα πιστευω πως δεν εχω παρει και rx8 re gamwto.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια. πριν απο 1 χρονο πηρα ενα Golf 5 - 1,4 FSI.

Δεν το πολυκινω γιατι το εχει η γυναικα μου και εχει κανει 8.500 χμ.

Στα 4.000χμ αναψε το λαμπακι λαδιων και εβαλα ενα λιτρο 5-30 longlife castrol οπως μου ειπαν απο το ΡΩΡΡΗ. Προχτες στα 8.500 χμ μου ξανααναψε το λαμπακι και μεχρι να προλαβω να παω σε βενζιναδικο εκανα περιπου 2 χμ το πολυ και ήδη ειχε μια μικρη μυρωδια λαδιων το αμαξι. εβαλα 1 λιτρο και εσβησε

μεσα σε αυτες τις ημερες το παω για το ετησιο σερβις.

Εχετε κατι να προτινετε να τους πω? Ή να αλλαξω τυπο λαδιου? ειναι φυσιολογικο να καιει ετσι?

ΦΙΛΕ ΤΟ 5/30 ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ. ΒΑΛΕ 10/40 ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ARAL H VALVOLINE.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε συγγνωμη κιολας,αλλα το 5-30 πληρει τις προδιαγραφες τις VW και συν τις αλλοις δεν νομιζω οτι ειναι και η καλυτερη επιλογη να βαλει ημισυνθετικο λαδι σε FSI κινητηρα.

Αποψη μου βεβαια.

Link to comment
Share on other sites

To 5-30 είναι πάρα πολύ λεπτό για αυτόν τον κινητήρο και παρνάει όλο από τα ελατήρια. Βάλε οπωσδήποτε 10W40. Το ότι το 5W30 είναι καλύτερο δε σημαίνει ότι κάνει για όλους τους κινητήρες.

Link to comment
Share on other sites

παντως ρε παιδια αυτο με το λαδι αμαν πια...

εγω εχω ενα 1.6 FSi και με αρκετο σκισιμο στα 84.000Κμ δεν μου εχει καψει ποτε σταγονα...

και το ελεγχω πολυ συχνα αφου με αυτα που διαβαζω εδω εχω φρικαρει...

το καλυτερο ηταν στην αντιπροσωπεια οταν πριν απο την αλλαγη λαδιων τσεκαραν την σταθμη, φωναζει ενας...ρε σεις αυτο δεν εχει καψει καθολου....

...ελεος δηλαδη τους εκανε και εντυπωση..

για το σχετικο του topic βαζω aral 5-30 always..

Link to comment
Share on other sites

η κατοσταρα ριχνει την θερμοκρασια του κινητηρα σε συνθηκες πιεσης...

:lol: - αναλογα την μαρκα παρατηρουνται και διαφορετικες θερμοκρασιες ,εχει γινει σχετικο αναλυτικο τεστ απο εγκυρο περιοδικο (!)

Link to comment
Share on other sites

μην απορεις καθολου....αποδεδειγμενο ειναι....

:):blink::blink:

Μιά απόδειξη παρακαλώ θα μπορούσα να έχω?

(πάντως η θεωρία λέει το ακριβώς αντίθετο)

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 7000 χλμ με τα Mobil1 ESP (σε 10 μήνες) και σκέφτομαι να τα αλλάξω γιατί τώρα τελευταία μου κάνει κροτάλισμα στην εκκίνηση. Είμαι μεταξύ M1 0W40 και AMSOIL HDD.

TSAKHS τι λές?

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει 7000 χλμ με τα Mobil1 ESP (σε 10 μήνες) και σκέφτομαι να τα αλλάξω γιατί τώρα τελευταία μου κάνει κροτάλισμα στην εκκίνηση. Είμαι μεταξύ M1 0W40 και AMSOIL HDD.

TSAKHS τι λές?

Έβαλα και εγώ τα Mobil1 ESP 5w-30 στο GT. Ξέρεις εάν είναι στις προδιαγραφές του Longlife για 15000 ή πάει για 10000 χλμ? Έχω την εντύπωση ότι είναι το δεύυτερο, χωρίς να είμαι σίγουρος....

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα και εγώ τα Mobil1 ESP 5w-30 στο GT. Ξέρεις εάν είναι στις προδιαγραφές του Longlife για 15000 ή πάει για 10000 χλμ? Έχω την εντύπωση ότι είναι το δεύυτερο, χωρίς να είμαι σίγουρος....

Longlife ειναι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.