Jump to content
giannispolo

Τακακια, το τσαρουχωνετε?

???? ???? ???. ???????? ??????? ??? ?? ????? ???????  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

εγω μεχρι στιγμης δεν εχω αλλαξει ακομα και εχω κανει 22500 χλμ. ισως επειδη προσεχω με τα φρενα. αυτο μαλλον επειδη εχω συνηθισει απο τη Ροδο που οι ρυθμοι ειναι πολυ χαλαροι και παταμε φρενο 1 ωρα πριν τα φαναρια και κραταμε αποστασεις μεταξυ μας πολυ μεγαλυτερες.

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να έβαλαν Ferodo...σε αντιπροσωπεία!

Αυτο που λες ειναι σιγουρο. Καμμια αντιπροσωπεια δεν βαζει Ferodo.

Βεβαια τα ανταλλακτικα τα πηρα μονος μου και δεν το πηγα σε αντιπροσωπεια για service :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Εσύ πας χαλαρά??? Χαχαχαχχα!!! Εγώ τα άλλαξα στο service των 30.000χλμ και είχαν ακόμα. Να φανταστείτε στον Pazaropoulos μοθ είχαν πει στα 17.000 ότι ήθελαν αλλαγή!!!

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα τους μαμα δισκους με τρυπητους brembo,τα μαμα τακακια με ebc & εβαλα σωληνακια goodridge με dot 4 υγρα.

Γενικα μ'αρεσουν τα μαλακα τακακια,ζεσταινονται πιο γρηγορα & με βοηθουν οταν κανω ''τσιμπηματα'' στα φρενα λιγο πριν την κορυφη.

Θυμαμαι στο Rgv του ειχα Vesrah κοκκινα..δυνατο φρενο ακριβειας & παντα την τελευταια στιγμη :D !

Link to comment
Share on other sites

κοντευω 30000(29300 για την ακριβεια)και λιωνω την τριτη τετραδα τακακια!!!υψηλες ταχυτητες και χειροφρενα=πολλα λιωμενα τακακια!!!

Link to comment
Share on other sites

¶λλαξα τακάκια πριν 15000 χλμ. τον περασμένο Σεπτέμβριο και έχουν λίγο ακόμα :) ... Στο συνεργείο μου μού έβαλαν Textar, που νομίζω ότι είναι τα εργοστασιακά της VW για τα συμβατικά της μοντέλα. Πάντως γενικά τρώγονται εύκολα τα μαμίσια όταν τα τσαρουχώνεις από σχετικά μεγάλες ταχύτητες για το επίπεδό τους new_killpc.gif:D ... ¶ρα συμφωνώ με την άποψη του vivpolo:

υψηλες ταχυτητες και χειροφρενα=πολλα λιωμενα τακακια!!!
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εχω 33000χλμ και στο Srvice των 30000 μου ειπαν οτι τα τακακια ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Βασικα φρεναρω παντα με τον κινητηρα γιαυτο..

Link to comment
Share on other sites

Guest Drago

Ευγε!!!

Πατατε και λιγο γκαζι οι υπολοιποι ρε παιδια. Στο δικο μου η ταριφα ειναι τα 60000 χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως εχω 33000χλμ και στο Srvice των 30000 μου ειπαν οτι τα τακακια ειναι σε πολυ καλη κατασταση.Βασικα φρεναρω παντα με τον κινητηρα γιαυτο..

τρωγωντας ποιο γρηγορα το δισκο.....

Link to comment
Share on other sites

τρωγωντας ποιο γρηγορα το δισκο.....

Δε νομιζω οτι θα φαγωθει τραγικα πιο γρηγορα ο δισκος εαν κατεβασεις μια 3η η μια 2α για να φρεναρει μονο του.Το προτιμω να αλλαξω δισκο εστω και 5000 χλμ πιο πριν παρα να αλλαζω τακακια καθε 15000 η 20000.. :(

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι δεν εχω αλλαξει ποτε τακακια. Οταν ειχα παει τελευταια φορα για service ειπαν οτι δεν χρειαζοταν αλλαγη.

Την αλλη εβδομαδα πηγαινω για service 45.000χλμ και μαλλον θα τα αλλαξουν (να δουμε ποσα θα πληρωσω κι'ολας..)

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την στιγμή το αμάξι λέει κάτι παραπάνω από 16000 χλμ και πάω τρέχοντας για αλλαγή στα τακάκια γιατί σε λίγο θα φρενάρω μόνο με τα σίδερα :D:D:D:D:lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Στα 42.000χλμ και τα πίσω είναι ακόμα χωρίς αλλαγή. Όπως είπα και πιο πάνω τα εμπρός αλλάχτηκαν στις 30.000χλμ

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι?Σασ εχει αναψει ενδειξη για τακακια η τα αλλαζετε χωρις να αναψει η ενδειξη?

Επειδή δεν ξέρω που μπορεί να φτάσει το τακάκι για να ανάψει η ένδειξη τα κοιτάω που και που για να μην μείνω καμιά μέρα με τα σίδερα και μόνο. Ακόμα δεν έχω ένδειξη για αλλαγή απλά τα κοιτάω για να μην έχω άλλα τραβήγματα μετά.

Link to comment
Share on other sites

Guest Nikolas83

Kαλημέρα Παιδιά της Vw, τι γίνεται?Βλέπω το θέμα έχει να ανοιχτει κανα χρόνο περίπου!Αφορμή που το ξανανοιγω,είναι ότι δίαβαζα για τα φρένα και κάποιος είπε ότι τα δικά του (τακάκια),αντέχαν μέχρι 60000Km επειδή φρενάρει με τον κινητήρα(κάνει κατέβασμα),η απορία μου είναι η εξής: είναι καλό για τον κινητήρα κάθε φόρα που μπαίνει στην διαδικασία του φρεναρίσματος,να κάνουμε το κατέβασμα με αποτέλεσμα να αυξάνουμε τις στροφές του κινητήρα?Γνωρίζω ότι ένα 'ίδανικό'φρενάρισμα είναι ο συνδυασμός των δυο παραπάνω?Εγω προσπαθώ να το αποφεύγω το φρενάρισμα του κινητήρα,γιατί καλώς ή κακώς ο κινητήρας "μιλάει"και καλό είναι να τον "ακούμε".΄Τι είναι προτιμότερο 1 4αδα παραπάνω τακάκια ή ένας κουρασμένος κινητήρας? :heart:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.