Jump to content
GDal

Golf 5 - Bilstein B4,B6,B8, B12-14 & Ελατήρια (Hr - Eibach) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Μόνο αίσθηση. είχα και στα δύο μου αυτοκίνητα αυτό το setup δεν είχα πρόβλημα αλλά επειδή ζητούσα παραπάνω απόδοση από πλευράς κρατημάτων μετά πήγα και στα δύο σε ρυθμιζόμενες.

Link to comment
Share on other sites

όχι σε καμία περίπτωση! η εγγύηση δεν χάνετε ούτε με σφαίρες... και όποιος το πει αυτό αντιπρόσωπος θα είναι μην πω...

Link to comment
Share on other sites

το αυτοκινητο αν και μου φαινεται κριαρι, εχει τυχει να βρει 2-3 φορες στο δρομο ή σε κανενα αποτομο σαμαρακι!!! και σκευτομαι απο το χειμονα που θα βαλω τα bilstein με τα h&r 3,5cm, δεν θα βρισκει πιο ευκολα? μηπως θελει 2,5? σκευτομαι επιπλεον να βαλω και το μπροστα χειλακι της abt, μν το φαμε πουθενα...

Link to comment
Share on other sites

αν πατε στο link... http://www.miata.net/garage/tirecalc.html (υπαρχουν πολλα παρομοια) 8α δειτε αναλογα με το λαστιχο που ειχατε και το λαστιχο που βαζετε τη διαφορα σε κοψιμο %...εμενα η αλλαγη μου ''εκοψε'', εν μπορω να το πω ετσι..0,4%....και ειναι οντως ετσι...μηδενικες διαφορες...παντως προσωπικα πρωτα βαζω την ασφαλεια..Nik ειμαι απο πευκη...τα εβαλα στη καλλιθεα σε ενα παληκαρι/μαστορα εχει συνεργειο...ασχολειται με τα παντα και εχει πολυ μερακι...ασχολιοταν επι 4 ωρες με το αμαξι μου σαν να ηταν δικο του! κερναει και πανω απο ενα καφε.. tongue.gif anyway...οτι θες ρωτα με...αααα...φυσικα απο τοτε που τα εβαλα και μετα απο ~600 χλμ..το αμαξι εκατσε σαν κυρια...μιλαμε δεν το πιστευα.. η φωτο που στελνω ειναι αμεσως μετα τη τοποθετηση..υπολογισε πως κατεβηκε ενα ποντακι ακομα!!

ρε φιλε, εχεις καμια προσφατη pic να δουμε ποσο χαμηλωσε?? απο πλαγια αν γντ, ευχαριστω...

Link to comment
Share on other sites

ΜΕ 3ποντα HR εφόσον έχεις και Tsi χαμηλώνει αλλά όχι και φοβερά. Το κράτημα είναι μια χαρά.

Νομίζω είναι χρυση τομή.

ΥΓ.Παραπάνω χαμήλωμα είναι επικίνδυνο, μπορεί να βρεί κανένα κάρτερ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σιγά σιγά ετοιμάζομαι κ' εγώ για αναρτήσεις. Έχω το Τsi 140. Προς το παρόν είμαι ανάμεσα σε Bilstein + Hr και Bilstein + eibach και θα συνδυαστεί με 17' ζάντες.

Για πείτε καμιά γνώμη...

Link to comment
Share on other sites

Bilstein + H&R το ποιο δοκιμαζμένο setup!

Link to comment
Share on other sites

Bilstein + H&R το ποιο δοκιμαζμένο setup!

Ο μόνος φόβος που έχω, είναι μήπως σκληρύνει πολύ για τους δρόμους της Αθήνας που ως γνωστόν είναι γεμάτοι λακούβες και σαμαράκια.

Link to comment
Share on other sites

ανάλογα το αμορτισέρ Β6 Η Β8

Link to comment
Share on other sites

κοιταξε δεν είναι και τόσο σκληρα και τα δύο... Δεν νομίζω να χάσεις τόσο σε άνεση... πάντωε θα δείς την διαφορά στον δρόμο... άλλο ατοκίνητο στις στροφές.

Link to comment
Share on other sites

....άλλο ατοκίνητο στις στροφές.

Αυτό είναι το πραγματικό ζητούμενο γιατί τώρα στις στροφές είναι σα να οδηγώ... βάρκα. Είμαι διατεθιμένος να θυσιάσω λίγο άνεση πάντως, απλα μη φτάσω και σε σημείο να βρίζω σε κάθε ανωμαλία του δρόμου.

Link to comment
Share on other sites

Αν τα οικονομικά σου σε βαστάνε, θα σου έλεγα Bilstein PSS10 να την ρυμίσεις σε ύψος και σε σκληρότητα εκεί που θές εσύ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bilstein B8 με H&R 3.5 ανεπιφυλακτα συστηνω. Αυτα φοραω κι εγω 1,6 fsi και ειναι οντως η χρυση τομη μεταξυ κρατηματος. χαμηλωματος και ανεσης. Κοπανημα τιποτα ιδιαιτερο. Το αμαξι δεν εχει βρει ποτε και στριβει τρενο. Επισης παω με 200 και ειναι σαν να ειμαι με 120..

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσότερες εταιρίες αναρτήσεων υιοθετούν κάποια set up από αγωνιστικά αυτοκίνητα τοπικών πρωταθλημάτων , για να βγάλουν αμορτισέρ έτοιμα συνδυάζοντας spor χαρακτήρα και άνεση , έχω δόση συγκεκριμένα από το polo 6 n racing το δικό μου set up από το 2001 , για τον λόγο του αληθές

επίσης έχοντας συνεργασία με το εργοστάσιο της vw motorsport, όπου έχω βοήθεια σε πολλά μηχανικά μέρη.. ήρθε η σειρά για το scirooco , για την spor ανάρτηση , σε συνδυασμό comfort η sachs zf 20 είναι κάτι το οποίο ανατρέπει δεδομένα και αντιλήψεις

έγινε σχετικό τεστ σε πιστά πάνω σε golf gti … είναι απίστευτο το αποτέλεσμα καθώς η γραμικότιτα και η άνεση είναι σε υψηλό επίπεδο..

δεν είναι θέμα marketing είναι θέμα εμπειρίας .. για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα είμαι μηχανικός και οδηγός αγώνων από το 1996 . δεν με ενδιαφέρει αν βάλετε το συγκεκριμένο προϊών.. δεν έχω κάποιο κέρδος , λειτουργώ με βάση την δωρεάν γνώση που προσφέρει το internet … η ανάρτηση δείχνει το πως λειτουργεί με μια σωστή ευθυγράμμιση , και το ιδανικό ελαστικό

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια...μηπως γνωριζει κανεις ποσο κοστιζουν τα ελατηρια HR 3.5 ??εδω μου ζητανε γυρω στο 300αρι....λογικη τιμη ειναι?εμενα μου φαινετε αρκετα τσιμπημενη

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση...κανενα καταστημα για παραγγελεια ξερουμε???α κ κατι αλλο...πια ελατηρια ειναι τα καταλληλα?τα κοκκινα η' τα μαυρα??

Link to comment
Share on other sites

Μετα την τοποθετηση σκληροτερων αμορτησερ χρειαζεται και τοποθετηση μπαρας θολον για να μην σχιστουν οι θολοι η δεν ισχυει αυτο που λεω?Επισης ποια ειναι τα θετικα και ποια τα αρνητικα της μπαρας θολον πανω στο κρατημα?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, PSS-10 Coil Over για Golf VI στα 1420¤(+160¤ μεταφορικά ! ! !), καλή τιμή;

Επειδή λέει για τον κινητήρα 2.0Τ. Υπάρχει περίπτωση να μην μπαίνει στο δικό μου(1.4TSI);

EDIT: Τελικά μπαίνουν στο δικό μου απλά δεν αξίζει να τα πάρω από εξωτερικό! Στην επίσημη σελίδα της bilstein έχουν 1434¤...(!)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.