Jump to content
GDal

Golf 5 - Bilstein B4,B6,B8, B12-14 & Ελατήρια (Hr - Eibach) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Και ως απάντηση, σαυτό που ρωτάς, τα Β8 συνδυάζονται με ελατηρια χαμηλώματος.

Τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια.

 

Διάβασε το θέμα από την αρχή και θα πάρεις τις απαντήσεις που θες.

Link to comment
Share on other sites

Και ως απάντηση, σαυτό που ρωτάς, τα Β8 συνδυάζονται με ελατηρια χαμηλώματος.

Τα Β6 με εργοστασιακά ελατήρια.

 

Διάβασε το θέμα από την αρχή και θα πάρεις τις απαντήσεις που θες.

 

Kαι τα b6 παίρνουν ελατήρια, μεχρι 3 πόντους όμως! Απο τα faq στο site της bilstein: 

 

Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?

Down to 30mm. That is what is typically offered for new vehicles straight from the factory. Any lower and a shock absorber with a shortened stroke has to be fitted, so that the spring tension - which ensures the required distance between the car body and the wheel - is maintained, whatever the driving situation. Otherwise the spring may slip out of its fitting and the vehicle will abruptly go out of control.

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Αναφερομαι σε aftermarket ελατηρια για τα b8 προφανως.

Εργοστασιακα ενα αμαξι μπορει να εχει ελατηρια 3cm χαμηλωμα.

Στο cupra r εβαλα b6 με τα εργοστασιακα ελατηρια. Αν τα ειχα αλλαξει με πιο race σειρα θα πηγαινα σε b8 κι εκει.

Στο golf v για παραδειγμα, εβαλα b8 με hr race 3cm χαμηλωμα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Στο golf v για παραδειγμα, εβαλα b8 με hr race 3cm χαμηλωμα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

 

Τι λέει αυτό το combο btw? Συνολικά εννοώ, σε κοπάνημα, ταλαντώσεις σε κατσαρή ασφαλτο, λακουβες κλπ... μη μου πεις οτι μπαίνει τρένο γιατί αυτό είναι αναμενόμενο :p

Edited by and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλο το φόρουμ! Εχθές έβαλα στο γκολφ τα μαύρα αμορτισέρ τις bilstein καθότι χαμηλά σε κόστος και τα μαμά Είχαν παραδοσει πνεύμα! Η αληθεια είναι ότι θα τ προτιμούσα λίγο σκληρότερα.. Σε λίγο καιρό θα πάω από 195/65-15 σε 205/55-16 , λέτε να αλλαξω κ ελατήρια? Μπαίνουν χαμηλώματος με αυτά τα αμορτισέρ? Η' να δω μετά την αλλαγή ζαντολαστιχων? Αν ξέρει κανείς ινφο ας μου πει παρακαλώ! Θενκς ????

Link to comment
Share on other sites

καλημερα με οτι ζαντα διασταση κ να φορας μπαινουν οτι ελατηρια χαμηλωματος  θελεις...απλα με μαμα αμορτισερ να χεις το νου σου οτι με πιο χαμηλα ελατηρια τα αμορτισερ φθειρονται πιο γρηγορα απο οτι με σκληρα αμορτισερ.δλδ η ζωη τους μειωνεται αυτα που φορας αν βαλεις χαμηλωματος ελατηρια.τωρα ειναι στη κριση σου ...

Link to comment
Share on other sites

Από 15 σε 16 θα δεις αρκετή διαφορά και σε εμφάνιση και σε "σκληρότητα". Άρα όπως τα λές. Βάλε τις ζαντούλες και βλέπεις.

Link to comment
Share on other sites

Τα ελατήρια ειναι κυρίως θέμα ανάρτησης.

Αν έχεις τα B4 μένεις με τα μαμά. Τα B6 επίσης ΔΕΝ συνδυάζονται με ελατήρια χαμηλωματος. Θες απο B8 και πάνω.

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στο forum! καλημερα παιδες!

το αμαξι μου ειναι golf 5 fsi sportline 1.4 του 2005 με ελαστικο 225/45/17

εχω διαβασει οτι υπαρχει σχετικα με αναρτιση σε golf v

και καλος κακος βλεπω οτι η λυση bilstein + H&R

ειναι απο η πιο διαδεδομενη για τα χριματα της.

αν μπορει κανενας ας με φωτησει με τισ γνωσεισ του!!!!!!!!

 

1) σε golf 5 fsi sportline Β8 sprint παω για 50 ή 55 καλαμι

 

2) τα H&R τα κοκκινα (35mm) ή τα eibach pro kit για τα κιλα του αυτοκηνιτου μου ειναι OK , θα φτηνω τιποτα σφραγισματα

σε λακούβα, + οτι ως οικογενιακο αυτοκηνιτο χριστουγεννα πασχα καλοκαιριτο golfaki τρωει πολη φορτομα και δεν ξερω αν ενδείκνυται αυτη η χριση σε τετιο χαμηλωμα, μηπος λετε να παω για λιγοτερο χαμηλομα?

 

3) ξερω οτι οι φτινες coilover με ριθμιση μονο στο υψος δεν ειναι οτι καλητερο, συμφωνηται και αν οχι

τι προτινετε στα ευροπουλα που κιμενεται το setup bilstein+H&R, εχω διαβασει για τις ap καλα σχολεια ξερει κανενας να μου πει?

 

100000000 ευχαρειστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε συμβουλη και για το χρονο σας!

κωστας

Edited by kostis golfo
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το καλάμι εξαρτάται από τη χρονολογία του αυτοκινήτου - αυτός που θα σου παραγγείλει και κατόπιν τοποθετήσει την ανάρτηση θα μπορεί να το δει.

Σχετικά με το setup είναι όλα υποκειμενικά. B4 είναι πολύ κοντά στα εργοστασιακά, B6 πιο σφιχτή και B8 πιο σκληρή καθώς είναι η μοναδική η οποία συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλωματος. Τι budget έχεις περίπου; Coilover έχω βάλει παλιότερα με πολύ καλή θεωρώ τιμή.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στο forum! καλημερα παιδες!

το αμαξι μου ειναι golf 5 fsi sportline 1.4 του 2005 με ελαστικο 225/45/17

εχω διαβασει οτι υπαρχει σχετικα με αναρτιση σε golf v

και καλος κακος βλεπω οτι η λυση bilstein + H&R

ειναι απο η πιο διαδεδομενη για τα χριματα της.

αν μπορει κανενας ας με φωτησει με τισ γνωσεισ του!!!!!!!!

1) σε golf 5 fsi sportline Β8 sprint παω για 50 ή 55 καλαμι

2) τα H&R τα κοκκινα (35mm) ή τα eibach pro kit για τα κιλα του αυτοκηνιτου μου ειναι OK , θα φτηνω τιποτα σφραγισματα

σε λακούβα, + οτι ως οικογενιακο αυτοκηνιτο χριστουγεννα πασχα καλοκαιριτο golfaki τρωει πολη φορτομα και δεν ξερω αν ενδείκνυται αυτη η χριση σε τετιο χαμηλωμα, μηπος λετε να παω για λιγοτερο χαμηλομα?

3) ξερω οτι οι φτινες coilover με ριθμιση μονο στο υψος δεν ειναι οτι καλητερο, συμφωνηται και αν οχι

τι προτινετε στα ευροπουλα που κιμενεται το setup bilstein+H&R, εχω διαβασει για τις ap καλα σχολεια ξερει κανενας να μου πει?

100000000 ευχαρειστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε συμβουλη και για το χρονο σας!

κωστας

Τα hr race (κοκκινα) ειναι 3cm

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα θα ηθελα τι βοηθεια σας!!!!

 

Εχω ενα golf 1.4 fsi sportline του 2004 και προσφατα μπηκα στην διαδικασία να ασχοληθώ με μια καλύτερη ανάρτηση σε σχέση με την εργοστασιακή και μια γενικότερη βελτιωση του στησιματος του αυτοκινητου!

Διαβασα ολα τα σχετικά post απο αρχη μεχρι τελους και ειμαι σιγουρος πως οτι πληρωνεις παίρνεις και πως οι αναρτήσεις

coilover ειναι για πιο exteme καταστάσεις και αλογα...! Το ζητούμενο μου ήταν να σφίξει το golfaki μου και να

χαμηλώσει κανα 2 εκατοστά χωρίς να γινει τσιμέντο και χωρίς να χρειαστεί να πουλήσω το νεφρο μου για να παρω

ανάρτηση! Το μπατζετ μου ηταν 600E για αναρτιση λογο του οτι ο μαστορας μου με παροτρινε να αλλάξω και 2-3 πραγματάκια

ακομα  λόγω φθορας!!

Το αποτελεσμα ειναι:

1) αλλαγή ζάντας απο gti kai ελαστικα 225/45/17 με continental s.contact 5

2)αναρτιση bilstein b8 sprint

3)ελατηρια eibach pro kit

4)silentblock μπροστηνου ψαλιδιου και τα μπροστα και τα πισω powerflex

5)κοντρα βαση μηχανης vw αλαγη με αυτην που βγηκε μετα το 2008 γιατι ειναι πιο ενισχυμενη

6)βαση μιχανης powerflex την κιτρινη και μπροστηνο silentblock κοντρας powerflex

7)μπαλακια ψαλιδιων ενησχυμενα LEMFORDER

8 ακρομπαρα ενισχυμενα LEMFORDER

9)μπαρακια ζανφορ ενισχυμενα MEYLE

 

επειδη δεν εχω τοποθετισει τιποτα και θα το βαλω μια και καλη το ερωτημα ειναι το εξης, εχω  διαβασει/ακουσει οτι καλο ειναι να αλαξω top mount και ρουλεμαν πισω ψαλιδιων (που δεν εχω ειδεα τι ειναι) τι προτινετε, επισης θα ηθελα να μου προτηνετε οτιδηποτε πιστευετε οτι αξιζει να γινει/αλαχτει σε ενα τετιο project.

 

να σιμιωσω τελος πως αν και 90 γαϊδούρια(μακαρι να μπορεσω να τα αυξησω καποια στιγμη) το παω οσο παει... με καθε ευκαιρια και πως αν και το εχω 12 χρονια δεν τριζει τιποτα στην καμπινα!!

 

 

1000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Edited by kostis golfo
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!!

Με όλο αυτό το setup που προτείνεις φίλε μου το αυτοκίνητο θα γίνει κούτσουρο και ιδιαίτερα νευρικό στις ανωμαλίες του δρόμου.

Θα συμφωνήσω με τα:1,3,5,7,8,9 τα υπόλοιπα είναι για extreme καταστάσεις και πλαίσια τα οποία είναι βαριά π.χ gti,R 32.

Link to comment
Share on other sites

professor ευχαριστω για την συμβουλη αλλα μιας και οδηγισα ενα 1.6 fsi που δεν διαφερει σε βαρος με το ειδιο setup μπορω να πω οτι ηταν στηβαρο οχι κουτσουρο, παρολα αυτα με τα παραπανω ανταλακτικα πιστευεις οτι πρεπει να προσθεσω κατι ακομα και αν ναι τι? για top mount λες να θελω αλαγη λογο 200.000 km και λογο σκληρου setup αναρτισης/ελατηριων?

καθε συμβουλη ευπροσδεκτη!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε professor μπορεις να μου προτεινεις σε ποια εταιρια για top mount που να ειναι συμβατη με την αναρτηση που πηρα (ή δεν πεζει ρολο? το λεω γιατι ως πιο σκληρη αναρτηση δεν ξερω αν χρειαζεται ενισχυμενα top mount). τωρα για ντιζακια ζανφορ οσο και αν το googlaro δεν βρησκω κατι με αυτο το ονομα, μηπος ενοεις μπαρακια ζανφορ και τα λαστιχακια τους?

Edited by kostis golfo
Link to comment
Share on other sites

Με τα γνήσια top mounts και τα bearings τους δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα.

Μπαράκια ζαμφόρ τα λένε έχεις δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

ok εγηνε η αγορα και τον top mounts οποτε λογικα ειμαστε για τοποθετιση......! :good: :good: :good: :good: :yahoo:  :yahoo:  :yahoo:  :yahoo: 

αν εχει κανενας να προτινει τιποτα ακομα, παρακαλω να συμβαλει!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε και τα 4 silent blocks στα εμπρος ψαλιδια. Τα 2 εμπρος βαλε εργοστασιακα. Στα 2 πισω θα παρεις απο leon cupra r 1m απο καταστημα και πρεσσαριστα θα τα βαλει στα δικα σου.

Υπαρχει ηδη ανοιχτο θεμα για τα υπολοιπα που γραφω μαζι με λεπτομερειες ριξε μια ματια.

Αφου τα κανεις αυτα βαλε bilstein b8 με σετ ελατηριων χαμηλωματος και θα ειναι υπεραρκετα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nick sory μπορει να μην ειμουν σαφης στο αρχικο μου post, αλλα ο καταλογος που εχω ειναι τα πραγματα που εχω αγορασει! silent block προτιμησα αυτα της powerflex τα απλα οχι τα μαυρα (μπρος/πισω για το μπροστινο ψαλιδι) και ο θεος βοηθος!!!

Edited by kostis golfo
Link to comment
Share on other sites

θα δέσει αρκετά όπως και να χει, αλλά να έχεις υπόψη ότι θα μεταφέρει αρκετούς κραδασμούς με όλα αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Λοιπον τα ανταλλακτικα μπήκαν στη γκολφο + βασεις αμορτισερ που αφελος δεν ειχα υπολογισει και ειμαι πληρος ικανοποιημενος.

Αν και δεν εχει κατσει ακομα και αν και τα νεα ελατηρια ηταν 3,5cm πιο κοντα απο τα μαμα ελατηρια του sportline εχει ελαχιστη διαφορα στο χαμηλομα.

Το αμαξι εχει δεσει απιστευτα, δινει μια φανταστικη αισθηση στιβαροτητας και μεγαλη σιγουρια στις στροφες.

Επισης με τις νεες μαυρες 17αρες ζαντες εχω μουρλαθει, εχει γινει κούκλα!!

 

Ευχαριστω ολους οσους ενδιαφερθηκαν απο το club να με συμβουλευσουν!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Επιστρεφω για να σιμιωσω οτι μεσα στις αγορες  ανταλλακτικων που εκανα για τη γκολφο μου ειχα επιλεξει και την κιτρινη βαση powerflex της κοντρα βασης μηχανης η οποια δυστυχως :sad:  ηταν λαθος επιλογη, μου μεταφέρει κραδασμους στιγμιαια στις 1000rpm απο το μοτερ στη καμπινα και αμεσος μετα την αφερεση της φενομενο εξαφανιστηκε!

Link to comment
Share on other sites

Για δες το ποστ λίγο πιο πριν...

:)

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.