Jump to content
GDal

Golf 5 - Bilstein B4,B6,B8, B12-14 & Ελατήρια (Hr - Eibach) [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλησπερα στα παιδια και χρονια πολλα. Εγω το GOLF GTI MK5 με 86.000 κμ και θελω να αλλαξω αναρτηση και να ειναι στα εργοστασιακα δεδομενα καθως εχω μεινει εκπληκτος απο την συμπεριφορα τους σε δοκιμες γενικοτερα.

Τα ελατηρια σιγουρα θα μεινουν τα ιδια, οποτε η παω στην αντιπροσωπεια και αγοραζω νεα αμορτισερ που νομιζω οτι θα μου κοστισουν πολλα περισσοτερα χρηματα απο το να εβαζα καποια after market ή μου προτεινετε καποια δοκιμασμενη λυση επαναλαμβανω με μαμα ελατηρια και αλλα αμορτισερ καποιας εταιριας και ιδιας σκληροτητας φυσικα στα δεδομενα του εργοστασιου, καθως η γεωμετρια του αυτοκινητου κατα την γνωμη μου ειναι κορυφαια στο αυτοκινητο αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να παρεις τα sachs απεξω με κωδικο απτο καλαμι και να βγου. Πιο φτηνα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να παρεις τα sachs απεξω με κωδικο απτο καλαμι και να βγου. Πιο φτηνα.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Καλημερα φιλε και χρονια πολλα. Τον κωδικο απο το καλαμι ισως να μην μπορω να τον δω, αν καλεσω με τον αριθμο πλαισιου στην vw εφοσον  ξερει την εργοστασιακη αναρτηση λες να μου δωσουν τον κωδικο απο την sachs?

Παιζει να ειναι κατι τετοιο;

http://www.amortiserbilstein.gr/el/vw-golf-v-2003-2009/1032-vw-golf-v-sachs-2003-2009.html?ref=bestprice.gr

Edited by toympano
Link to comment
Share on other sites

Η αντιπροσωπεια εχει μονο το part number βασει ετκα.

Μπορεις να βαλεις τα στοιχεια σε διαφορα site ανταλλακτικων και να βρεις και τα sachs, η στο αντιστοιχο καταστημα πωλησης.

Βασικα το θεμα αναφερεται σε bilstein - hr , οποτε σκεψου και μια τετραδα b6 με τα υπαρχοντα ελατηρια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα και χρόνια πολλά,

 

Είμαι κάτοχος ενός Golf V 1.4 fsi την απλή έκδοση, όχι sportline και έχοντας φτάσει 150.000 χιλιόμετρα ο μηχανικός μου είπε ότι ήρθε η ώρα να τα αλλάξω ( και άργησα όπως είπε). Μου πρότεινε να βάλω τα Bilstein B4 και θα ήθελα την γνώμη σας για αυτά, αν θα είναι ποιο σκληρά από τα μαμά γιατί δεν θέλω σε καμία περίπτωση να γίνει αγωνιστικό και σε κάθε λακούβα να το καταλαβαίνω. Επίσης είδα πολλούς να λένε ότι με την αλλαγή καλό είναι να αλλάξω  τα top mounts και τα ρουλεμάν των τροχών, ισχύει κάτι τέτοιο?

 

Επίσης αν έχετε να προτείνετε κάποια άλλα αμορτισέρ θα χαρώ πολύ

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Edited by godfather
Link to comment
Share on other sites

βαλε τα sachs τα εργοστασιακα...τα b4 ειναι πολυ μουφα...ναι καλο θα ηταν να αλλαξεις και top mounts γιατι αν δεν τα εχουν ηδη φτησει σε λιγο καιρο θα το κανουν

Link to comment
Share on other sites

Η αντιπροσωπεια εχει μονο το part number βασει ετκα.

Μπορεις να βαλεις τα στοιχεια σε διαφορα site ανταλλακτικων και να βρεις και τα sachs, η στο αντιστοιχο καταστημα πωλησης.

Βασικα το θεμα αναφερεται σε bilstein - hr , οποτε σκεψου και μια τετραδα b6 με τα υπαρχοντα ελατηρια.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Θα κοιταξω να δω και αυτα που ανεφερες μηπως κανω την δουλεια μου ακομα και ετσι. Η μαμα αναρτηση παντως ακομα και τωρα ειναι σκυλι θα το σκεφτω να την αλλαξω ομως θελω να ξερω τι παιρνει σε περιπτωση αλλαγης της. Σε ευχαριστω για τις συντομες απαντησεις φιλε μου!

Link to comment
Share on other sites

Ρουλεμάν τροχών γιατί ν΄ αλλάξεις??Μαλλον θα σου είπαν για τα ρουλεμάν μαζί με τα top mounts και λάθος κατάλαβες.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και monroe και kayaba και πολλά άλλα.Γιατί δεν προτιμάς τα sachs που είναι και η μαμά τοποθέτηση??

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα!κατοχως monroe εδω και 3 μηνες εχω να πω οτι ειναι πολη καλα.λιγο πιο σκλιρα απτα μαμα.τα φοραω σε polo 6n2 με μαμα ελατιρια!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλοι μου ειναι νεο μελος και θα ηθελα μια βοηθεια αν ειναι ευκολο..το εχω το αμαξι απο το 2008 και εχουν αρχισει τα αμορτισερ λιγο και μπισταει το αμαξι στις λακουβες πολυ..εχει 88000 χλμτρα και φοραει προγραμμα στα 210 αλογα..αμα μπορειτε να μου προτεινετε κατι για αναρτηση οχι πολυ ακριβο..ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

να εισαι καλα ευχαριστω..διαβασα ειδα απο s3 setup και καποια της bilstein

 

αλλα δεν εχω καταληξει σε πιο 

 

βασικα θελω να εχει πιο καλο κρατημα σταθερο και να μην ^βαραει^ στις λακουβες με αυτους τους κωλοδρομους που εχουμε

Link to comment
Share on other sites

2 λυσεις υπαρχουν βαζεις τα ιδια χωρις να δεις καμια βελτιωση οπως ηταν θα ειναι η βαζεις aftermarket αμορτισερ ελατηριο και αποδεχεσαι τα ταρακουνηματα και τα χτυπηματα στους ελληνικους δρομους αλλα θα σε αποζημιωνει το στριψιμο και η σταθεροτητα στα πολλα χιλιομετρα οπως και στο φρεναρισμα θα βελτιωθει τερμα οι βουτες απο εκει και περα εσυ αποφασιζεις αναλογως και τα χρηματα που διαθετεις. Μια καλη και σωστη αναρτηση ξεκιναει απο 600-700 ευρω ειμαι αντιθετος στις φθηνες ρυθμιζομενες τυπου ta technics και κατι αλλες παρομοιες που παιζουν στα 250-300 ευρω ρυθμιζεις μονο υψος και αποσβεση 0 και το αμαξι ειναι για πεταμα σε 3-4 χρονια. ο πιο τελειος και δοκιμασνενος συνδιασμος ειναι bilstein b8 αμορτισερ και eibach η h&r ελατηρια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στην ομάδα συγνώμη αν θα επαναληφθω στο θέμα απλά έχω διάβαση τόσα και δεν ξέρω τι να κάνω στο τέλος.θέλω να αλλάξω ελατήρια για αρχή είναι σωστό θα έχω πρόβλημα αν δεν αλλάξω και άμεσα ανάρτησης;και έχω διάβαση για τα eibach με συνδυασμό με bilstein.θα μπορούσα να μάθω ποιοι είναι η ακριβή ονομασία του πχ στα eibach τα pro kit η τα sportline και κάτι αντίστοιχο για τις ανάρτησης.ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά.

 

Link to comment
Share on other sites

Και τα prokit και τα sportline μπορείς να τα βάλεις με τα υπάρχοντα sachs αμορτισέρ, όμως για να δουλεύουν σωστά μην πας κάτω από τα 3 εκατοστά χαμήλωμα.

Τα pro kit πηγαίνουν από 2.5 έως 4 εκατοστά  και τα sportline από 3 έως 5 εκατοστά.

Υπάρχει και η vw επιλογή στα 2.5 με 3 εκατοστά

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&pid=329&e=1987

Edited by Vassilis63
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης.δηλαδή άμα δεν αλλάξω αμορτισέρ και αλλάξω μόνο τα ελατήρια δεν θα έχω πρόβλημα και αυτά που μου έστειλες της vw είναι καλά ποια είναι καλύτερη επιλογή με τα μαμά αμορτισέρ. ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , kostaskyriak said:

Καλησπέρα συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης.δηλαδή άμα δεν αλλάξω αμορτισέρ και αλλάξω μόνο τα ελατήρια δεν θα έχω πρόβλημα και αυτά που μου έστειλες της vw είναι καλά ποια είναι καλύτερη επιλογή με τα μαμά αμορτισέρ. ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με τα μαμά αμορτισέρ αν δεν το παρακάνεις  με το χαμήλωμα (μείνε στα 3 εκατοστά)

Τα prokit (μαύρα) νομίζω έχουν 150 ευρώ ενώ τα  VW  200 ευρώ και υπολόγιζε περίπου 80 ευρώ εργασία.

Και οι δύο επιλογές είναι στο ίδιο επίπεδο. Αν θες να βλέπεις τα ελατήρια μπλε δώσε το παραπάνω 50ρικο, αλλιώς τα μαύρα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης.δηλαδή άμα δεν αλλάξω αμορτισέρ και αλλάξω μόνο τα ελατήρια δεν θα έχω πρόβλημα και αυτά που μου έστειλες της vw είναι καλά ποια είναι καλύτερη επιλογή με τα μαμά αμορτισέρ. ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

 

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Σε Golf V TSI 122 2009 με Revo 155 άλογα φοράω τα εξής,

Bilstein κίτρινο 35-0108191 VE3-A819 μπροστά,  24-178006 πίσω

Ελατήρια Eibach X/P-2 111500702VA μπροστά, 118501405HA πίσω 30 mm

Λάστιχα Dunlop Sport Maxx RT 91 Y  μπροστά με 20000 km, Dunlop Sport Maxx RT 91 με περίπου 40000 χιλιόμετρα πίσω

 

Ο συνδιασμός πως σας φαίνεται? Μήπως χρειάζομαι διαφορετικά ελατήρια με αυτή

την ανάρτηση?

Υπάρχει κάποιος λόγος που τα λάστιχα γλιστράνε αν και είναι σε καλή κατάσταση?

Ουσιαστικά στόχος μου είναι το αυτοκίνητο να στρίβει και να στρίβει και να στρίβει και να στρίβει!!!!

 

Ευχαριστώ,

Xband

Link to comment
Share on other sites

Με 40.000 χλμ που εχουν τα πισω, πιστευω οτι ειναι φυσιολογικο να γλυστρανε λιγο. Εχει αρχισει να ξερενεται η γομα τους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.