Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Κόστος των Service.

Recommended Posts

εγώ παιδιά δεν θα έβαζα ποτέ longlife λαδιά και είμαι υπερ του τακτικού service του αυτοκινήτου! ιδικά σε turbo αυτοκίνητα! θα μου πείτε κοστίζει περισσότερα στην τσέπη μας... και θα πω το αντίστοιχό ότι αυτά που θα χαλάσεις για σύντομα service δεν θα τα πληρώσεις σε διάφορα ανταλλακτικά εντόσθια η περιφερικά μετά από αρκετά χιλιάδες κμ που θα τα πληρώσεις με τα longlife...

Link to comment
Share on other sites

Αν ο εισαγωγεας Νικο τα αγοραζει απο Τουρκο, Ιταλο η Ελληνα !!!! εμπορο είναι αναμενομενο.

Γιάννη, δεν είναι μόνο οι "απατεώνες" έμποροι, αλλά οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες που δεν τα φροντίζουν. Και πάλι δεν είναι μόνο οι μετανάστες στην Γερμανία αλλά και οι ίδιοι οι Γερμανοί. Βέβαια δεν μιλάμε για τον κανόνα αλλά για τις περιπτώσεις που υπάρχουν. Με αυτό το παράδειγμα ήθελα να δώσω μια δικαιολογία-απάντηση σε αυτό που είπε ο φίλος Christos4mot. Δεν πρέπει να ισοπεδώσουμε τα longlife services και ότι κάποιοι μπορεί να βρήκαν αυτοκίνητα εισαγωγής λιωμένα, δε σημαίνει ότι τα service δεν είναι σωστά. :ninja:

Ο μεγαλυτερος dealer σε πωλησεις VW - AUDI στη Γερμανια απο οπου το πηρα με 3315ΚΜ και σχεδον 9 μηνες απο την πρωτη κυκλοφορια μου ειπε να περιμενω την ενδειξη για το service.

Σε εμένα πάντως, όταν πάω για service, ήδη 5-6 ημέρες πριν μου ανάβει η ένδειξη ότι έχω ακόμη 800-1000χλμ μέχρι το service! ;) Μάλλον γίνετε καλό timing! :lol:

εγώ παιδιά δεν θα έβαζα ποτέ longlife λαδιά και είμαι υπερ του τακτικού service του αυτοκινήτου! ιδικά σε turbo αυτοκίνητα! θα μου πείτε κοστίζει περισσότερα στην τσέπη μας... και θα πω το αντίστοιχό ότι αυτά που θα χαλάσεις για σύντομα service δεν θα τα πληρώσεις σε διάφορα ανταλλακτικά εντόσθια η περιφερικά μετά από αρκετά χιλιάδες κμ που θα τα πληρώσεις με τα longlife...

Ας μην είμαστε τόσο απόλυτοι. Εγώ προτιμώ να εμπιστευτώ την VW, η οποία επένδυσε εκατομμύρια €€€ για την ανάπτυξη των κινητήρων της, χιλλιάδες ώρες των μηχανών σε test rigs, πολλούς μισθούς σε μηχανικούς που ερεύνησαν τον τρόπο λειτουργία τους και τα σωστά services, παρά να ακούσω το "ένστικτό" μου ή να συμβουλευτώ τις γνώσεις μου γνωρίζοντας ελάχιστα τον κινητήρα και σαφώς τον "αρχιμηχανικό" της γειτονιάς μου... :lol:

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Ας μην είμαστε τόσο απόλυτοι. Εγώ προτιμώ να εμπιστευτώ την VW, η οποία επένδυσε εκατομμύρια ¤¤¤ για την ανάπτυξη των κινητήρων της, χιλλιάδες ώρες των μηχανών σε test rigs, πολλούς μισθούς σε μηχανικούς που ερεύνησαν τον τρόπο λειτουργία τους και τα σωστά services, παρά να ακούσω το "ένστικτό" μου ή να συμβουλευτώ τις γνώσεις μου γνωρίζοντας ελάχιστα τον κινητήρα και σαφώς τον "αρχιμηχανικό" της γειτονιάς μου... ;)

προτιμώ το ένστικτό μου και ναι μερικές φορές τον μάστορα όχι όμως της γειτονίας μου δυστυχώς δεν είναι κοντά έχει βάλει γυαλιά σε "αρχιμηχανικούς" της αντιπροσωπίας...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω εγώ ο ίδιος κάποια εμπειρία, και ακούγοντας μόνο έναν φίλο εισαγωγέα και κάποιους συγγενείς μου που ζουν στην Γερμανία, έχω ακούσει τα εξείς για τα αυτοκίνητα της Γερμανίας τα οποία εισάγωνται ως ελαφρώς μεταχειρισμένα στην Ελλάδα.

Επειδή το κόστος των service στην Γερμανία είναι υψηλό, ενώ το κόστος κτήσης ενός αυτοκινήτου χαμηλό, συν τους ευνοϊκούς όρους μακροχρόνιας χρονομίσθωσης οι οποίοι επικρατούν στη Γερμανία είτε για εταιρίες είτε για ιδιότες, συναντάται το φαινόμενο όπου οι Γερμανοί μισθώνουν ένα αμάξι, του κάνουν ένα service αντί για 3 που πιθανόν να ήθελε και μετά πριν φορτωθεί πολλά χρόνια το πουλάνε ή έχει λήξει το συμβόλαιο της χρονομίσθωσης. Αποτέλεσμα αυτών, είναι να έρχονται στη Ελλάδα (και όχι μόνον φαντάζομαι) καινούργια αυτοκίνητα (2-3 χρονών) με λίγα σχετικά χλμ και σε πολύ καλές τιμές (έχουν όμως μεγάλες φθορές). Έχω ακούσει μέχρι και για κύκλωμα το οποίο εκδίδει βιβλιαράκια service (τα γνήσια) με σφραγίδες των "και καλά service" που έγιναν για να συνοδεύονται τα αυτοκίνητα με το πλήρες service book... ;)

Οπότε δεν θα μου φαινόταν καθόλου περίεργο αν έβρισκα ένα αυτοκίνητο εισαγωγής με μεγάλες φθορές...

Χωρίς να έχω κάποιο επιχείρημα αυτή τη στιγμή, απλά κάνοντας μια σκέψη, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η τεχνολογία έχει αλλάξει, τα υλικά των κινητήρων έχουν βελτιωθεί, η συναρμολόγηση και η λειτουργία των κινητήρων γίνεται πιο σωστά (πιο καλά κεντραρισμένα κινούμενα μέρη, λιγότερες τριβές-φθορές) καλύτερης ποιότητας λιπαντικά, όλα αυτά οδηγούν στην λιγότερη συντήρηση, οπότε και στα longlife service. Το ότι κάποτε οι κινητήρες ήταν χειρότεροι και ήθελαν αλλαγή λαδιών κάθε 5.000χλμ, δεν σημαίνει ότι εξακολουθούν να είναι και πρέπει εμείς να είμαστε "κολλημένοι" σε αυτό.

Νικο στα αυτοκινητα χρονομισθωσης λιγο δυσκολο να κανει 1 service αντι για 3, μπαινουν καποιοι οροι, απλα (π.χ. ο Γερμανος) επιλεγει το longlife ως οικονομικοτερο και διχως να νοιαζεται για τις τυχον επιπτωσεις του αργοτερα αφου θα το εχει πουλησει.

Ειπα και πριν οτι αν υπαρξουν επιπτωσεις απο την συντηρηση απο τα τοσο αραια διαστηματα του longlife service, θα φανουν(?) οχι αμεσα αλλα σε καποια χρονια. Ευχομαι να μην υπαρξουν, αλλα καποια δειγματα απο χωρες που εφαρμοζεται χρονια το longlife, δεν ειναι και τοσο ενθαρρυντικα. Κι εφερα ως παραδειγμα μια προσωπικη εμπειρια που ειχα απο αυτοκινητο με πραγματικα 120.000χλμ. Μακαρι να ειναι η εξαιρεση στον κανονα.

Συμφωνω απολυτα οτι οι κινητηρες εχουν εξελιχθει. Δυσκολευομαι ομως να δεχθω οτι θα κανει π.χ. ενα service καθε 2 χρονια, τοσο αυτος που εκανε τα χιλιομετρα οδηγωντας ηπια στους αυτοκινητοδρομους της Γερμανιας, με αυτον που οδηγει απαιτητικα, με αυτον που"κερναει τσαγια ( tongue.gif ), με αυτον που εκανε ολα του τα χιλιομετρα με πρωτη και δευτερα ταχυτητα στα στενα της Αθηνας με υψηλες θερμοκρασιες κλπ. Γιατι οταν λες "longlife και λεγεσαι VW, δεν κανεις εξαιρεσεις, προνοεις για ολους τους οδηγους σε ολες τις καταστασεις.

Και σκεψου τα "longlife" αυτοκινητα στη Γερμανια που τωρα ξεπερασανε τις 200.000χλμ ή ακομη χειροτερα σκεψου στα ιδια χιλιομετρα ενα τουρμπατο VW στα χερια ενος Ελληναρα. Το βασιζεσαι να το ελεγχει το συνεργειο σε τοσο αραια διαστηματα?

Link to comment
Share on other sites

προτιμώ το ένστικτό μου και ναι μερικές φορές τον μάστορα όχι όμως της γειτονίας μου δυστυχώς δεν είναι κοντά έχει βάλει γυαλιά σε "αρχιμηχανικούς" της αντιπροσωπίας...

Μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. ΔΕΝ εννοούσα του μηχανικούς της αντιπροσωπείας. Προς Θεού!!! Υπάρχουν πολλοί και πολύ καλύτεροι απο αυτούς μηχανικοί. Εγώ μίλησα για τους μηχανικούς που σχεδίασαν, μελέτησαν και στο τέλος δώσανε στην αγορά τους κινητήρες που εμείς χρησιμοποιούμε... :D

Νικο στα αυτοκινητα χρονομισθωσης λιγο δυσκολο να κανει 1 service αντι για 3, μπαινουν καποιοι οροι, απλα (π.χ. ο Γερμανος) επιλεγει το longlife ως οικονομικοτερο και διχως να νοιαζεται για τις τυχον επιπτωσεις του αργοτερα αφου θα το εχει πουλησει.

Ειπα και πριν οτι αν υπαρξουν επιπτωσεις απο την συντηρηση απο τα τοσο αραια διαστηματα του longlife service, θα φανουν(?) οχι αμεσα αλλα σε καποια χρονια. Ευχομαι να μην υπαρξουν, αλλα καποια δειγματα απο χωρες που εφαρμοζεται χρονια το longlife, δεν ειναι και τοσο ενθαρρυντικα. Κι εφερα ως παραδειγμα μια προσωπικη εμπειρια που ειχα απο αυτοκινητο με πραγματικα 120.000χλμ. Μακαρι να ειναι η εξαιρεση στον κανονα.

Συμφωνω απολυτα οτι οι κινητηρες εχουν εξελιχθει. Δυσκολευομαι ομως να δεχθω οτι θα κανει π.χ. ενα service καθε 2 χρονια, τοσο αυτος που εκανε τα χιλιομετρα οδηγωντας ηπια στους αυτοκινητοδρομους της Γερμανιας, με αυτον που οδηγει απαιτητικα, με αυτον που"κερναει τσαγια ( tongue.gif ), με αυτον που εκανε ολα του τα χιλιομετρα με πρωτη και δευτερα ταχυτητα στα στενα της Αθηνας με υψηλες θερμοκρασιες κλπ. Γιατι οταν λες "longlife και λεγεσαι VW, δεν κανεις εξαιρεσεις, προνοεις για ολους τους οδηγους σε ολες τις καταστασεις.

Και σκεψου τα "longlife" αυτοκινητα στη Γερμανια που τωρα ξεπερασανε τις 200.000χλμ ή ακομη χειροτερα σκεψου στα ιδια χιλιομετρα ενα τουρμπατο VW στα χερια ενος Ελληναρα. Το βασιζεσαι να το ελεγχει το συνεργειο σε τοσο αραια διαστηματα?

Χρήστο, στις χρονομισθώσεις διαλέγει ο πελάτης αν θα συμπεριλάβει τα service στο μηνιαίο μίσθωμα ή όχι. Π.χ., το δικό μου Passat είναι μισθωμένο χωρίς τα service του και τις αλλαγές ελαστικών. Πέρασε ένας χρόνος και 45.000χλμ, και ποτέ κανείς δε ρώτησε από την χρονομισθώτρια αν πηγαίνω τακτικά για service και αν τα κάνω στην αντιπροσωπεία. Γενικότερα δεν τους ενδιαφέρει και πολύ, παρά μόνο να πληρώνεις τη δόση σου. Και θα σου φέρω παράδειγμα το Stilo που έχω, το οποίο και αυτό ήταν μισθωμένο (έληξε πλέον η χρονομίσθωση και το έχω αγοράσει εγώ). Το συμβόλαιο του Stilo συμπεριλάμβανε ΚΑΙ τα service στο μίσθωμα. Το αμάξι εγώ τον 2ο χρόνο που το είχα, το τούρμπισα, του έβαλα σασμάν από Punto GT, ημιαξόνια από Alfa Romeo, δερμάτινα καθίσματα, τηλεοράσεις DVD και τα συναφή, 18άρια ζαντολάστιχα, Brembo δισκόφρενα, και η εταιρεία χρονομίσθωσης δεν έμαθε ποτέ τίποτα. Θα μπορούσα να το έχω λιώσει, να τα ξηλώσω στο τέλος όλα αυτά και να το δώσω πίσω στην χρονομισθώτρια. Γενικότερα, επικρατεί ένα μπάχαλο.

Όσον αφορά για το οδηγικό στυλ και τις κλιματολογικές συνθήκες, στο δικό μου Passat ανάβει η ένδειξη για service περίπου 1.000χλμ πριν το "προγραμματισμένο" και αν πρέπει να ακολουθήσω την ένδειξη πρέπει να κάνω service στις 31.000χλμ πχ και όχι στις 30.000, κι ενός συναδέλφου που έχει επίσης Passat, του άναψε η ένδειξη ότι πρέπει να κάνει service στις 27.000χλμ (αντί των 30.000). Και οι δύο κινούμαστε στις ίδιες περιοχές με διαφορετικό στυλ οδήγησης. Φαίνεται όμως πως ο "εγκέφαλος" έχει κάποιους τρόπους να ελέγχει το αμάξι και να μην είναι απλά μια ένδειξη-κονσέρβα που μετράει χιλιόμετρα.

Τέλος (γιατί σας κουράζω), σκέψου ότι η VW πουλάει αυτοκίνητα και σε τρελούς άραβες, οι οποίοι όταν έχουν "δροσιά" έχουν 30 βαθμούς και όταν αρχίσει να "ζεσταίνει" 50! ¶ρα σίγουρα όταν η VW έχει στο μυαλό της "ακραίες συνθήκες" δεν σκέφτεται την Ελλαδίτσα μας (ή άλλες Μεσογειακές χώρες). ^_^

Γενικότερα εγώ είμαι υπέρ του να εμπιστεύομαι την κατασκευάστρια εταιρεία και όχι την εδώ αντιπροσωπεία. Όταν θα δω να μου ανάβει λαμπάκι για service πριν το προγραμματισμένο, τότε θα είναι για μένα ένας λόγος να το ελέγξω σε μεγαλύτερο βάθος το αυτοκίνητο...

Edited by Νίκος
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μόλις γύρισα από επίσημη αντιπροσωπία μετά από service στα 15000 χλμ σε polo new age 1,4 80hp του 2007.

Τελική τιμή

όπως λέει η απόδειξη μαζί με ένα αντιψυκτικό ψυγείου που πήρα

Αντιψυκτικό ψυγείου 9,37

Helix Ultra 5w-40 λάδι 58,07

Σαμπουάν 1,35

Φίλτρο καυσίμου 28,33

Φίλτρο λαδιού 7,05

Σ ύνολο 123,96

+ εργασία 34,59

Σύνολο 158,55

Και ρωτάς απευθείας δεν είναι πολλά για πρώτο service?

Δηλαδή στα 30000 θα μου πάρει στάνταρ πάνω από 300 ευρώ,μη πω 400...Αναλογικά αν το δούμε

Βάβαια το παληκάρι έκανε όντως αυτές τις εργασίες και μου έκανε τράμπα τις πίσω με τις μπροστά ρόδες

Τον ρώτησα πότε να ξαναπάω και είπε μια και καλή στις 30000 xlm εκτός και προληπτικά για να συμπληρωθεί λάδι μετά από κάποιο διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο, στις χρονομισθώσεις διαλέγει ο πελάτης αν θα συμπεριλάβει τα service στο μηνιαίο μίσθωμα ή όχι. Π.χ., το δικό μου Passat είναι μισθωμένο χωρίς τα service του και τις αλλαγές ελαστικών. Πέρασε ένας χρόνος και 45.000χλμ, και ποτέ κανείς δε ρώτησε από την χρονομισθώτρια αν πηγαίνω τακτικά για service και αν τα κάνω στην αντιπροσωπεία. Γενικότερα δεν τους ενδιαφέρει και πολύ, παρά μόνο να πληρώνεις τη δόση σου. Και θα σου φέρω παράδειγμα το Stilo που έχω, το οποίο και αυτό ήταν μισθωμένο (έληξε πλέον η χρονομίσθωση και το έχω αγοράσει εγώ). Το συμβόλαιο του Stilo συμπεριλάμβανε ΚΑΙ τα service στο μίσθωμα. Το αμάξι εγώ τον 2ο χρόνο που το είχα, το τούρμπισα, του έβαλα σασμάν από Punto GT, ημιαξόνια από Alfa Romeo, δερμάτινα καθίσματα, τηλεοράσεις DVD και τα συναφή, 18άρια ζαντολάστιχα, Brembo δισκόφρενα, και η εταιρεία χρονομίσθωσης δεν έμαθε ποτέ τίποτα. Θα μπορούσα να το έχω λιώσει, να τα ξηλώσω στο τέλος όλα αυτά και να το δώσω πίσω στην χρονομισθώτρια. Γενικότερα, επικρατεί ένα μπάχαλο.

Όσον αφορά για το οδηγικό στυλ και τις κλιματολογικές συνθήκες, στο δικό μου Passat ανάβει η ένδειξη για service περίπου 1.000χλμ πριν το "προγραμματισμένο" και αν πρέπει να ακολουθήσω την ένδειξη πρέπει να κάνω service στις 31.000χλμ πχ και όχι στις 30.000, κι ενός συναδέλφου που έχει επίσης Passat, του άναψε η ένδειξη ότι πρέπει να κάνει service στις 27.000χλμ (αντί των 30.000). Και οι δύο κινούμαστε στις ίδιες περιοχές με διαφορετικό στυλ οδήγησης. Φαίνεται όμως πως ο "εγκέφαλος" έχει κάποιους τρόπους να ελέγχει το αμάξι και να μην είναι απλά μια ένδειξη-κονσέρβα που μετράει χιλιόμετρα.

Τέλος (γιατί σας κουράζω), σκέψου ότι η VW πουλάει αυτοκίνητα και σε τρελούς άραβες, οι οποίοι όταν έχουν "δροσιά" έχουν 30 βαθμούς και όταν αρχίσει να "ζεσταίνει" 50! ¶ρα σίγουρα όταν η VW έχει στο μυαλό της "ακραίες συνθήκες" δεν σκέφτεται την Ελλαδίτσα μας (ή άλλες Μεσογειακές χώρες). :)

Γενικότερα εγώ είμαι υπέρ του να εμπιστεύομαι την κατασκευάστρια εταιρεία και όχι την εδώ αντιπροσωπεία. Όταν θα δω να μου ανάβει λαμπάκι για service πριν το προγραμματισμένο, τότε θα είναι για μένα ένας λόγος να το ελέγξω σε μεγαλύτερο βάθος το αυτοκίνητο...

Για να ειμαι ειλικρινης εχω μαυρα μεσανυχτα για το leasing τουλαχιστον εδω στην Ελλαδα. Στη Γερμανια ομως, για την οποια εγινε και η κουβεντα, σου λεω απο πρωτο χερι οτι : η μισθωτρια εταιρια δεν σου βαζει το μαχαιρι στο λαιμο για τα service, οταν ομως ερθει η ωρα της επιστροφης του αυτοκινητου στην εταιρια, αν δεν εχουν γινει ολα τα service μεσα στην αντιπροσωπεια, στο παιρνει πισω με λιγοτερα απο τα αρχικως συμφωνηθεντα χρηματα.

Για το longlife service : με βρισκει συμφωνο κατι που διαβασα πριν, οτι δεν ειναι απολυτα τα 30.000χλμ και τα δυο χρονια μεταξυ των service. Τα διαστηματα μειωνονται εως και στο μισο για σκληρη χρηση ή δυσκολες συνθηκες οδηγησης. Λογικο.

Κι ας μην ξεχναμε οτι τ αυτοκινητα μας δεν θα ειναι για παντα καινουρια. Θα ρθει η ωρα να κανω service π.χ. στις 200.000χλμ και να μου πει ο μηχανικος "ελατε παλι σε 2 χρονια ή σε 30.000χλμ".

Δεν θα βασιζομουνα διοτι service στην τελικη δεν ειναι μονο τα λαδια (τρελλαινομαι με καποια συνεργεια που δεν μπαινουν στον κοπο να δουν για τυχον γενικοτερες φθορες και ξεπετανε τα αυτοκινητα στα γρηγορα για να βγαινει η δουλεια).

Οι φθορες που μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο σε 30.000χλμ ή δυο χρονια ειναι πολλες και μπορουν να μας θεσουν σε κινδυνο.

Τελοσπαντων, το σημαντικοτερο ολων ειναι να εμπιστευομαστε τα αυτοκινητα μας σε συνεργεια με σωστους επαγγελματιες. Κι αυτο εδω το forum μπορει να βοηθησει -και- σ αυτο ;)

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Οι φθορες που μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο σε 30.000χλμ ή δυο χρονια ειναι πολλες και μπορουν να μας θεσουν σε κινδυνο.

Τελοσπαντων, το σημαντικοτερο ολων ειναι να εμπιστευομαστε τα αυτοκινητα μας σε συνεργεια με σωστους επαγγελματιες. Κι αυτο εδω το forum μπορει να βοηθησει -και- σ αυτο ;)

Χρήστο θα συμφωνήσω 100%, ότι σε ένα μεγάλο διάστημα, μπορεί να παρουσιαστούν σημαντικές φθορές (λόγω κακής χρήσης, λόγω κακών δρόμων). Είμαι υπέρ αυτών που είναι σχολαστικοί με το αμάξι τους, οι οποίοι το ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οι οποίοι το αφουγκράζονται κάθε φορά που το οδηγούν και θα καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά από τις πρώτες κιόλας ενδείξεις. Απλά βρίσκω υπερβολικό να αλλάζω λάδια και φίλτρα κάθε 7.500χλμ αντί 15.000χλμ επειδή αυτοί δεν ξέρουν και ξέρω εγώ...

Πάντως τα service είναι κάθε 15.000χλμ ή 1 χρόνο και όχι κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια... Εγώ πάντως κάνω περίπου 3.000χλμ τον μήνα. Αν έκανα service κάθε 7.500χλμ, θα δούλευα για να πληρώνω τα λάδια και όχι για να ζήσω! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα service είναι κάθε 15.000χλμ ή 1 χρόνο και όχι κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια... Εγώ πάντως κάνω περίπου 3.000χλμ τον μήνα. Αν έκανα service κάθε 7.500χλμ, θα δούλευα για να πληρώνω τα λάδια και όχι για να ζήσω! tongue.gif

Με αυτά τα χλμ πιστεύω πρέπει να αλλάζεις λάδια 2-3 φορές το χρόνο...Πάντως σας ζηλεύω εσάς που κάνετε τόσα χλμ με τα αυτοκίνητά σας...Εγώ λόγω δουλειάς έχω μόνο 15000χλμ σε δυο χρόνια tongue.gif

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Με αυτά τα χλμ πιστεύω πρέπει να αλλάζεις λάδια 2-3 φορές το χρόνο...Πάντως σας ζηλεύω εσάς που κάνετε τόσα χλμ με τα αυτοκίνητά σας...Εγώ λόγω δουλειάς έχω μόνο 15000χλμ σε δυο χρόνια tongue.gif

εγώ πάλι ζηλεύω εσένα που δεν έχει km

Link to comment
Share on other sites

Αντιψυκτικό ψυγείου 9,37

Helix Ultra 5w-40 λάδι 58,07

Σαμπουάν 1,35

Φίλτρο καυσίμου 28,33

Φίλτρο λαδιού 7,05

Σ ύνολο 123,96

τα λαδια στα χρεωσαν πολυ αλλα το εχουμε ξανασηζητησει αυτο...αντιπροσωπεια δεν ηθελες?

αλλα το φιλτρο καυσιμου γιατι στο αλλαξαν? στο γκολφακι αλλαζει στα 30.000...

Link to comment
Share on other sites

τα λαδια στα χρεωσαν πολυ αλλα το εχουμε ξανασηζητησει αυτο...αντιπροσωπεια δεν ηθελες?

αλλα το φιλτρο καυσιμου γιατι στο αλλαξαν? στο γκολφακι αλλαζει στα 30.000...

Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω το λόγο...

Απλά με ρώτησαν και τους είπα ότι συμπλήρωσα 1 χρόνο κυκλοφορίας και

κατευθείαν το παληκάρι χωρίς να δει τίποτα πήγε και και πήρε

καινούρια φίλτρα λαδιού και καυσίμου...

Link to comment
Share on other sites

Χρήστο θα συμφωνήσω 100%, ότι σε ένα μεγάλο διάστημα, μπορεί να παρουσιαστούν σημαντικές φθορές (λόγω κακής χρήσης, λόγω κακών δρόμων). Είμαι υπέρ αυτών που είναι σχολαστικοί με το αμάξι τους, οι οποίοι το ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οι οποίοι το αφουγκράζονται κάθε φορά που το οδηγούν και θα καταλάβουν ότι κάτι δεν πάει καλά από τις πρώτες κιόλας ενδείξεις. Απλά βρίσκω υπερβολικό να αλλάζω λάδια και φίλτρα κάθε 7.500χλμ αντί 15.000χλμ επειδή αυτοί δεν ξέρουν και ξέρω εγώ...

Πάντως τα service είναι κάθε 15.000χλμ ή 1 χρόνο και όχι κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια... Εγώ πάντως κάνω περίπου 3.000χλμ τον μήνα. Αν έκανα service κάθε 7.500χλμ, θα δούλευα για να πληρώνω τα λάδια και όχι για να ζήσω! tongue.gif

Νικο τελικα συμφωνουσαμε διαφωνωντας :lol: Θεωρω υπερβολη τα 30.000χλμ ως διαστημα αλλαγης, ιδιαιτερα στους τουρμπατους κινητηρες. Τα 15.000χλμ ή 1 χρονος ειναι ενα καλο διαστημα για service, ειδικα αν μιλαμε για αυτοκινητα τελευταιας "γενιας".

Τωρα αν καποιος θελει συχνοτερες αλλαγες για να εχει το κεφαλι του ησυχο, αντε να παει 10.000χλμ. Για ενα σχετικα καινουριο αυτοκινητο ειναι υπερβολη διαστηματα των 5.000χλμ.

Προσωπικα εχω αυτοκινητο πενταετιας και κανω service καθε 10.000χλμ με λαδια για 15.000χλμ. Παω σε εμπιστο συνεργειο με δικα μου λαδια και πληρωνω σχεδον τα μισα απ οτι στην αντιπροσωπεια. Κατα μια εννοια δηλαδη, εχω τον "αερα" να κανω συχνοτερα service.

Επετρεψε μου μια προταση: προτιμησε τα 5w-30 για το αυτοκινητο σου. Ειναι λογικο να μη σου καιει τα 10w-40 αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι τα ιδανικα λαδια. Και ιδιαιτερα αν μιλαμε για αλλαγες ανα 15.000χλμ.

Παντως ακομη κι αν επιμεινεις στα 10w-40, καλυτερα να μην αλλαζεις π.χ. 10w-40 το καλοκαιρι και 5w-30 το χειμωνα. Γνωμη μου.

Και πιστεψε με οτι δεν θα σου βγει ακριβοτερα. Μπορεις να βρεις Aral 5w-30 με 11 ευρω/lt http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...amp;prod_id=474

ή με 13.5 Castrol Edge http://www.trade-wind.gr/index.php?co=prod...mp;prod_id=1345

:lol:

Link to comment
Share on other sites

για την επιλογή λαδιών νομίζω είναι υποκειμενικό το θέμα νομίζω ότι ο καθένας μας διαλέγει αυτό που είναι καλύτερο η που πιστεύει πως είναι για τον εαυτό του, εγώ από τότε που πέρασα Castrol 10W-60 RS το μοτέρ δουλεύει πολύ καλύτερα ακόμα και στο άκουσμα... άλλοι θεωρούν όχι τόσο ιδανικό άλλοι θεωρούν τα Aral και πάει λέγοντας, και όπως είχα πει ποιο πριν σε πιο πάνω ποστ η άποψή μου όσο ποιο συχνό σέρβισε σε τουρμπάτο αμάξι τόσο περισσότερη διάρκεια ζωής μηχανής / τουρμπίνας

Link to comment
Share on other sites

για την επιλογή λαδιών νομίζω είναι υποκειμενικό το θέμα νομίζω ότι ο καθένας μας διαλέγει αυτό που είναι καλύτερο η που πιστεύει πως είναι για τον εαυτό του, εγώ από τότε που πέρασα Castrol 10W-60 RS το μοτέρ δουλεύει πολύ καλύτερα ακόμα και στο άκουσμα... άλλοι θεωρούν όχι τόσο ιδανικό άλλοι θεωρούν τα Aral και πάει λέγοντας, και όπως είχα πει ποιο πριν σε πιο πάνω ποστ η άποψή μου όσο ποιο συχνό σέρβισε σε τουρμπάτο αμάξι τόσο περισσότερη διάρκεια ζωής μηχανής / τουρμπίνας

Dark με βρίσκεις σύμφωνο, δεν θα κάνεις κακό με τα συχνά service. Σκέψου όμως ότι πολλοί οδηγοί "γράφουν" 30 και 40.000χλμ τον χρόνο. Αν φτάσουν στο σημείο να κάνουν service κάθε 5.000χλμ, θα έχουν προπληρώσει στα λάδια το κόστος που θα πληρώνανε σε μια πιθανή βλάβη.

Το ζήτημα είναι, γνωρίζοντας ο καθενας μας το αυτοκίνητό του, το πως οδηγεί, τις συνθήκες στις οποίες οδηγεί, τα χιλιόμετρα που κάνει κλπ κλπ, να βρεί μια μέση λύση η οποία θα είναι οικονομική δίχως να βλάπτει την αξιοπιστία του κινητήρα του.

Και σ αυτη την περίπτωση ισχύει η σοφή ρήση "παν μέτρον άριστον" :huh:

Link to comment
Share on other sites

για την επιλογή λαδιών νομίζω είναι υποκειμενικό το θέμα νομίζω ότι ο καθένας μας διαλέγει αυτό που είναι καλύτερο η που πιστεύει πως είναι για τον εαυτό του, εγώ από τότε που πέρασα Castrol 10W-60 RS το μοτέρ δουλεύει πολύ καλύτερα ακόμα και στο άκουσμα... άλλοι θεωρούν όχι τόσο ιδανικό άλλοι θεωρούν τα Aral και πάει λέγοντας, και όπως είχα πει ποιο πριν σε πιο πάνω ποστ η άποψή μου όσο ποιο συχνό σέρβισε σε τουρμπάτο αμάξι τόσο περισσότερη διάρκεια ζωής μηχανής / τουρμπίνας

Κάθε πότε αλλάζεις το 10W60? :huh: Τι λάδι φοράει μαμά?

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

10W-40 λένε ότι φοράει, εγώ του κάνω service το πολύ έως τα 7500 βαριά 8000 κάνω 2 service τον χρόνο λάδια φίλτρα και φίλτρο βενζίνης (εάν είναι απαραίτητο) 15.000κμ κάνω τον χρόνο με το Passat και φέτος έγινε 10 χρονών!

Link to comment
Share on other sites

Νικο τελικα συμφωνουσαμε διαφωνωντας :huh:

:whistling::whistling:

Παντως ακομη κι αν επιμεινεις στα 10w-40, καλυτερα να μην αλλαζεις π.χ. 10w-40 το καλοκαιρι και 5w-30 το χειμωνα. Γνωμη μου.

Δεν βάζω άλλα το χειμώνα άλλα το καλοκαίρι. Πάντα μπαίνουν τα ίδια...

10W-40 λένε ότι φοράει, εγώ του κάνω service το πολύ έως τα 7500 βαριά 8000 κάνω 2 service τον χρόνο λάδια φίλτρα και φίλτρο βενζίνης (εάν είναι απαραίτητο) 15.000κμ κάνω τον χρόνο με το Passat και φέτος έγινε 10 χρονών!

Εγώ κάνω ~3.000χλμ τον μήνα! Δλδ θα ήθελα σχεδόν κάθε 2 μήνες αλλαγή λαδιών! Δλδ θα έκανα minimum 5 φορές το χρόνο αλλαγή λαδιών! :lol: Κάπως υπερβολικό μου ακούγεται. Ίσως στην περίπτωσή σου Dark, όπου το λάδι μένει σχεδόν ένα χρόνο στον κινητήρα, είναι λογικό να τα αλλάζεις στα τόσα λίγα χλμ. Εξάλλου και η αντιπροσωπεία λέει 15.000χλμ ή 1 χρόνο, ότι έρθει πρώτο. Οπότε θα έλεγα ότι κι εσύ πας σχεδόν με τη γραμμή που δείνει η αντιπροσωπεία... :lol:

Link to comment
Share on other sites

10W-40 λένε ότι φοράει, εγώ του κάνω service το πολύ έως τα 7500 βαριά 8000 κάνω 2 service τον χρόνο λάδια φίλτρα και φίλτρο βενζίνης (εάν είναι απαραίτητο) 15.000κμ κάνω τον χρόνο με το Passat και φέτος έγινε 10 χρονών!

Να ξέρεις ότι αυτά τα λάδια είναι πολύ χοντρά και σου κόβουν δύναμη...Η χρήση τους συνιστάται για extreme tuned αυτοκίνητα για racing ή dragster και η αλλαγή τους πρέπει να είναι πολύ συχνή...

Link to comment
Share on other sites

όταν εννοείς κόβουν την δύναμη ελαττώνετε η ιπποδύναμη? αλλάζωντε τα λάδια και φίλτρο λαδιών το πολύ έως τα 7500 κμ

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό ακριβώς .... Για αυτό και το χρησιμοποιεί η BMW σε Μ μοτέρ που θέλει μέγιστη προστασία με κόστός ιπποδύναμη που όμως δεν την απασχολεί και τόσο αν χάσει 10hp (από τα 400-500) :lol:

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

λίγο δύσκολο μου ακούγετε να χάσω 10 άλογα από λάδια

Link to comment
Share on other sites

Καλά δεν ξέρω αν θα χάσεις 10 ή 4 ή 8..... αλλά σίγουρα επειδή το ιξώδες είναι τέτοιο, το μοτέρ σου δαπανά μέρος της δύναμης για να καλύψει την extra αντίσταση...

Link to comment
Share on other sites

πάντως το παιδί που κάνει service στο Passat και στα περισσότερα 1.8Τ πειραγμένα η και μαμά που είναι στην Πρέβεζα τους έχει προτείνει αυτά τα λάδια και αυτό που μου είπες το συζήτησα σήμερα και μου λέει δεν υφίσταται κάτι τέτοιο και στο δικό του το Coupra R 225HP που έχει αυτό βάζει και μάλιστα τον έχω δει να κάνει αλλαγές αυτού του λαδιού στα 10.000 κμ και μου είπε ιδικά για το καλοκαίρι είναι ότι πρέπει το λάδι αυτό με τα 45άρια που βάρεσαν εδώ, και εγώ πάλι έχω μόνο καλά λόγια να πω βλέπω το μοτέρ και το ακούω ποιο ξεκούραστο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.