Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Κόστος των Service.

Recommended Posts

Εγώ θα ήθελα απο τους ποιο έμπειρους στην βελτίωση,να μου λύσουν την εξής απορία.

 

Σε τι βοηθάει η χοάνη αφού ρουφάει ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ήθελα απο τους ποιο έμπειρους στην βελτίωση,να μου λύσουν την εξής απορία.

 

Σε τι βοηθάει η χοάνη αφού ρουφάει ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα?

Συνήθως το εργοστασιακό φιλτροκούτι έχει πλαστική σωλήνωση που οδηγει σε άνοιγμα στο θόλο του αυτοκινήτου η κάπου στη μετώπη.Οπότε αν θες φιλτροχοάνη τραβάς σωληνώσεις και τη βάζεις σε πιο μακριά απόσταση από το μοτέρ κάπου εκεί που έχει αυτό το άνοιγμα.Εμένα για παράδειγμα το έχει μπροστά από τον αριστερό θόλο

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ήθελα απο τους ποιο έμπειρους στην βελτίωση,να μου λύσουν την εξής απορία.

 

Σε τι βοηθάει η χοάνη αφού ρουφάει ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα?

Αν και εκτός θέματος, να έχεις κατα νού τα ακόλουθα

 

1. Κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ΔΕΝ έχεις υψηλές θερμοκρασίες στο εμπρόσθιο μέρος του χώρου του κινητήρα οπότε δεν τραβάει καυτό αέρα. Μην μπερδεύεις τι βλέπεις να γίνεται όταν το αφήνεις στο ρελαντί ;)

2. Αν φυσικά βάλεις κάποια θερμοασπίδα, ή τραβήξεις σωλήνες κτλ κτλ και φέρεις την εισαγωγή να τραβάει απευθείας από την είσοδο ψυχρού αέρα του αυτοκινήτου, τότε ακόμα καλύτερα τα πράγματα.

3. Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός "ανοιχτού φίλτρου" ειναι ότι δεν έχεις τους πνίχτες που έχει το εργοστασιακό φιλτροκούτι, αλλά και την "κακή ροή" (για μείωση θορύβου) που έχει από κατασκευής το αμάξι.Παράλληλα έχεις ένα υλικό που ειναι "πιο ανοιχτό" και επομένως τραβάει ευκολότερα αέρα. Πρόσεξε, ΟΧΙ περισσότερο αλλά πιο εύκολα! Το αμάξι θα ζητήσει να παρει αέρα με βάση τον προγραμματισμό του και τις ανάγκες του κινητήρα... όσο πιο εύκολα θα τον παρει (οσο πιο μικρές οι αντιστάσεις της εισαγωγής σου) τοσο το καλύτερο απο πλευράς απόκρισης (όπως ανέφερε και ο προφέσορας). Αν από την άλλη αλλάξεις το πρόγραμμα, τότε θα έχει και δυνατότητα να εκμεταλλευτεί παραπάνω την αυξημένη ροή που μπορεί να σου παρέχει ένα "ανοιχτό φίλτρο" ;)

4. Φυσικά, αποφεύγουμε ταρζανιές τύπου "έβαλα την εισαγωγή 10 πόντους από το δρόμο πισω από το θόλο γιατί απο εκεί τραβάει το αμάξι μου αέρα" γιατι πολύ απλά θα τραβήξει σιγουρα και νερό σε καμία νεροποντή και μετά τα πράγματα δεν θα ειναι καθόλου ευχάριστα!!!!

 

Σου τα λέω πολύ μπακάλικα φυσικά για να γίνουν πιο εύκολα κατανοητά, αλλά μέσες άκρες αυτό ειναι το ρεζουμέ :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν και εκτός θέματος, να έχεις κατα νού τα ακόλουθα

 

1. Κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ΔΕΝ έχεις υψηλές θερμοκρασίες στο εμπρόσθιο μέρος του χώρου του κινητήρα οπότε δεν τραβάει καυτό αέρα. Μην μπερδεύεις τι βλέπεις να γίνεται όταν το αφήνεις στο ρελαντί ;)

2. Αν φυσικά βάλεις κάποια θερμοασπίδα, ή τραβήξεις σωλήνες κτλ κτλ και φέρεις την εισαγωγή να τραβάει απευθείας από την είσοδο ψυχρού αέρα του αυτοκινήτου, τότε ακόμα καλύτερα τα πράγματα.

3. Το μεγάλο πλεονέκτημα ενός "ανοιχτού φίλτρου" ειναι ότι δεν έχεις τους πνίχτες που έχει το εργοστασιακό φιλτροκούτι, αλλά και την "κακή ροή" (για μείωση θορύβου) που έχει από κατασκευής το αμάξι.Παράλληλα έχεις ένα υλικό που ειναι "πιο ανοιχτό" και επομένως τραβάει ευκολότερα αέρα. Πρόσεξε, ΟΧΙ περισσότερο αλλά πιο εύκολα! Το αμάξι θα ζητήσει να παρει αέρα με βάση τον προγραμματισμό του και τις ανάγκες του κινητήρα... όσο πιο εύκολα θα τον παρει (οσο πιο μικρές οι αντιστάσεις της εισαγωγής σου) τοσο το καλύτερο απο πλευράς απόκρισης (όπως ανέφερε και ο προφέσορας). Αν από την άλλη αλλάξεις το πρόγραμμα, τότε θα έχει και δυνατότητα να εκμεταλλευτεί παραπάνω την αυξημένη ροή που μπορεί να σου παρέχει ένα "ανοιχτό φίλτρο" ;)

4. Φυσικά, αποφεύγουμε ταρζανιές τύπου "έβαλα την εισαγωγή 10 πόντους από το δρόμο πισω από το θόλο γιατί απο εκεί τραβάει το αμάξι μου αέρα" γιατι πολύ απλά θα τραβήξει σιγουρα και νερό σε καμία νεροποντή και μετά τα πράγματα δεν θα ειναι καθόλου ευχάριστα!!!!

 

Σου τα λέω πολύ μπακάλικα φυσικά για να γίνουν πιο εύκολα κατανοητά, αλλά μέσες άκρες αυτό ειναι το ρεζουμέ :)

Μπακάλικα ξεμπακάλικα μια χαρά τα πήγες Σίμο!!!20' στο μάθημα "ελεύθερη εισαγωγή" ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

σε Passat 1.8 tsi E6.

Αλλαγή λαδίων 5λ castrol 5w30 EDGE FST 75€

Φίλτρο λαδιού Bosch 15€

Σβήσιμο ένδειξης service

Εργασία 0€ (Δωρεάν)

 

Οι εργασίες έγιναν σε συνεργείο Car Bosch Service.

 

Υ.Γ.  Τα πρώτα χρόνια που έκανα Service στην αντιπροσωπία μου κάνανε και update στο software (έτσι λέγανε). Τώρα που κάνω Service εκτός αντιπροσωπίας πως κάνω update; και από πως θα ενημερωθώ αν υπάρχει νέο update;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

σε Passat 1.8 tsi E6.

Αλλαγή λαδίων 5λ castrol 5w30 EDGE FST 75€

Φίλτρο λαδιού Bosch 15€

Σβήσιμο ένδειξης service

Εργασία 0€ (Δωρεάν)

 

Οι εργασίες έγιναν σε συνεργείο Car Bosch Service.

 

Υ.Γ.  Τα πρώτα χρόνια που έκανα Service στην αντιπροσωπία μου κάνανε και update στο software (έτσι λέγανε). Τώρα που κάνω Service εκτός αντιπροσωπίας πως κάνω update; και από πως θα ενημερωθώ αν υπάρχει νέο update;

Τα ανταλλακτικά τα πειρες από εκεί και δεν σε χρέωσαν καθόλου εργασία;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

σε Passat 1.8 tsi E6.

Αλλαγή λαδίων 5λ castrol 5w30 EDGE FST 75€

Φίλτρο λαδιού Bosch 15€

Σβήσιμο ένδειξης service

Εργασία 0€ (Δωρεάν)

 

Οι εργασίες έγιναν σε συνεργείο Car Bosch Service.

 

Υ.Γ.  Τα πρώτα χρόνια που έκανα Service στην αντιπροσωπία μου κάνανε και update στο software (έτσι λέγανε). Τώρα που κάνω Service εκτός αντιπροσωπίας πως κάνω update; και από πως θα ενημερωθώ αν υπάρχει νέο update;

 

Η αναβάθμιση δεν γίνεται κάθε φορά που κάνεις service, αλλά αν κι εφόσον έχει βγει αναβάθμιση. Τώρα που κάνεις το service εκτός αντιπροσωπείας ο μόνος τρόπος για να δεις αν έχει βγει αναβάθμιση κι αν ναι τότε να την περάσεις, είναι να επισκεφθείς μια αντιπροσωπεία και να το ζητήσεις. Δυστυχώς δεν ξέρω πόσο κοστίζει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

@ Cj Georgio.

Ακριβώς έτσι. Είναι η δεύτερη φορά που πηγαίνω στο συγκεκριμένο συνεργείο. Πέρυσι στο service μου βάλανε πάλι τα ίδια λάδια (οχι τα FST νομίζω δεν κυκλοφορούσαν ) αλλά full synthetic, όλα τα άλλα υλικά (φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας και δεν θυμάμαι τι άλλο) ήταν της Bosch. Κόστος δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά τα εργατικά ήταν 20€.

 

@stratosg

Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα πάρω τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία, θα ρωτήσω και θα επανέλθω για να ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Τα λάδια τα πειρες καλά 15€ το λίτρο καλά στα έδωσαν. Καλό είναι αυτό και σπανίζουν τέτοια συνεργεία να σε αλλάξουν λάδια αμα τα αγορασεις απο εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα το 2ο σέρβις (30,000 χλμ) στην αντιπροσωπεία της Κατερίνης και κόστισε 170 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Για να μου λύσετε μερικές απορίες αν μπορείτε :p .Έχουμε ένα Passat B6 2.0FSI παρατημένο στη μοίρα του με 42.000χλμ. μόλις και έχει πατήσει τα 9 χρόνια.

Σε συνεργείο εδώ στη γειτονιά όταν τους είχα ρωτήσει πέρυσι για τον ιμάντα απλά έριξαν μια ματιά και μου είπαν πως είναι οκ(αλλά δε με έπειθαν,βέβαια έκτοτε εκτός από 2-3 βόλτες δεν έχει κινηθεί το αμάξι).

Με ανησυχουν ομως τα χρόνια που έχει στην πλάτη του.

Τί προτείνετε? Να προμηθευτώ ιμάντα,αντλία νερού (και τίποτα άλλο?) και να πάω για αλλαγή?

Επίσης μιας και θα αλλάξω τους πολλαπλασιαστές,ξέρουμε κωδικούς για τα μπουζί να τα παραγγείλω και αυτά?

Τέλος σκέφτομαι να βρω κάποιο αξιόπιστο συνεργείο εδώ στα νότια προάστια.Έχω ακούσει καλά λόγια για το Βαλεντίνο(?) στην Αμφιθέας.Έχει κανείς άποψη ή κάποιο άλλο να προτείνει?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Link to comment
Share on other sites

Ένας πολυκαιρισμένος ιμάντας χρειάζεται οπωσδήποτε αλλαγή καθώς θα έχει αρχίσει να ξεραίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Για τους πολλαπλασιαστές έχει κάνει ανάκληση η VW.Πάρε τηλέφωνο σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία και δώσε τον αριθμό πλαισίου σου.Θα σου πουν αν πράγματι είσαι μέσα στα οχήματα που θα αντικατασταθούν χωρίς καμοά επιβάρυνση.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωριζω.Εφοσον δεν ισχύει η εγγυηση,θα τους τοποθετήσουν δωρεαν;

Ναι.

Link to comment
Share on other sites

Για passat 2007 1.6 FSI: Σέρβις εκτός αντιπροσωπείας, το λεγώμενο περιοδικό, δηλαδή λάδια-φίλτρα-μπουζί-κτλ 170 € με απόδειξη. Και μαζί με αλλαγή μπαταρίας 250 €. 

Link to comment
Share on other sites

"Σερβις" 50000 Κμ, σε Passat 1.4 Tsi ( Το σέρβις σε εισαγωγικα, γιατί το έκανα μόνος μου...).

 

Φίλτρο αέρα Bosch :      11.32

Φίλτρο λαδιού Μann        8.02

Φίλτρο καμπίνας Bosch: 11.32

Mπουζί NGK:                  42.30

Λάδια Τοtal 9000:           28.00 ( ebay 18ευρώ το 5λιτρο + 10 μεταφορικά μου ήρθε περίπου... ).

Μεταφορικά ανταλ/κων:    9.00 (Όλα τα αναλώσιμα πλην λαδιών από Street and Circuit).

 

Τα μπουζί έχουν κάποια σχετική μανούρα για να αλλαχτούν ( χρειάζεται ένα μικρό κόλπο για να βγάλεις τους πολλαπλασιαστές :thumbsup: ).

Edited by FonLibe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

''Μεγάλο'' Σέρβις (Περιοδικό) στα 110.799 χλμ σε Passat B6 1,6 FSI σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή - έμπορο του γκρούπ.

Έγιναν οι παρακάτω εργασίες : Γενικός έλεγχος, σταύρωμα ελαστικών , Βασική ρύθμιση (κάτι με το διαγνωστικό έκαναν , μάλλον σβήσιμο βλαβών) , καθαρισμός πεταλούδας , εργασίες σέρβις, απολύμανση κυκλώματος A/C. συνολικό κόστος 84,87 ευρώ.

Ανταλλακτικά:

Απιονισμένο νερό 4lt ,Καθαριστικό injection,Φίλτρο a/c ενεργού άνθρακα,Απολυμαντικό A/C καθαριστικό παρμπριζ,καθαριστικό σπρευ,λαδιών-φρένων,Φίλτρο αέρα,Φίλτρο λαδιού,4 μπουζί Bosch, 4lt λάδια Aral Longlife III 5W-30. συνολικό κόστος 87,32 ευρώ.

Συνολικό κόστος σέρβις  172,19 ευρώ. Φυσικά με απόδειξη :laugh:

Νομίζω πολύ καλές τιμές για μεγάλο σέρβις...

Link to comment
Share on other sites

Σε passat variant 1.6 fsi μοντ 2006  με 90000 km αλλαγή δίσκο πλατό luk, βαλβολινες, λάδια liqui moli, φίλτρο λαδιού , αέρα, καμπίνας, μπουζί ngk σύνολο 500 ευρώ με απόδειξη.

Αν γνωρίζει κανείς έχει γίνει ανάκληση για πολλαπλασιαστες για το συγκεκρινένο μοντέλο;

Link to comment
Share on other sites

προσφατο σερβις σε 53.000 χμ κοστος κοντα στα 260 ευρω

αλλαγη φιλτρων λαδιων,a/c,γυρης σκονης αλλαγη τακακια πισω τροχων γενικο σερβις

παντως ειδα διαφορα στην οδηγηση ανοιγει πολυ ωραια το αμαξι σαν να ξεμπουκωσε

 

του χρονου αλλαγη λαδιων και μπουζι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδία,

Έχω ένα passat 1.8tsi του 2012 και πλησιάζω σιγά σιγά για το service των 60.000χλμ. Επειδή θέλω να το πάω εκτός αντιπροσωπείας γιατί έχω γνωστό που αγοράζω τα ανταλλακτικά σε πολύ καλές τιμές για τα Ελληνικά δεδομένα μπορείτε να μου πείτε τι περιλαμβάνει το συγκεκριμένο service?

Από τα λίγα που γνωρίζω πρέπει να αλλάξω λάδια, φιλτρο λαδιού, φιλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρα. Τα μπουζί τα άλλαξα στα 50.000 οπότε θεωρώ ότι δεν χρειάζεται ακόμα.

Είναι κατί άλλο που θα πρέπει να αλλάξω η να ελεγξώ?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.