Jump to content
Nikos_Passat_2.0T

Κόστος των Service.

Recommended Posts

αν δεν άλλαξες στην τετραετία ιμάντες poly-v πρέπει επειγόντως. Επίσης ανά 2ετία καλό να αλλάζεις και υγρά φρένων.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, yositosi said:

αν δεν άλλαξες στην τετραετία ιμάντες poly-v πρέπει επειγόντως. Επίσης ανά 2ετία καλό να αλλάζεις και υγρά φρένων.

Όχι δεν τους έχω αλλάξει οπότε προσθέτω κι αυτά!

Link to comment
Share on other sites

αν δεν άλλαξες στην τετραετία ιμάντες poly-v πρέπει επειγόντως. Επίσης ανά 2ετία καλό να αλλάζεις και υγρά φρένων.


Ιμάντες poly-v τι είναι αυτό;
Πρώτη φορά το ακούω.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

εσένα δηλαδή μόνο λάδια φίλτρα μπουζί σου αλλάζουν??? Ιμάντα δεν αλλάζεις στην τετραετία?

Link to comment
Share on other sites

εσένα δηλαδή μόνο λάδια φίλτρα μπουζί σου αλλάζουν??? Ιμάντα δεν αλλάζεις στην τετραετία?


Ιμάντα δυναμό εννοείς. Όχι.. Ποτέ... Θα τον αλλάξω τώρα που θα αλλάξω λάδια. Ξέρεις πόσο κόστος έχει ιμάντας και εργασία;

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω πόσα χρεώνουν... σαν ανταλλακτικό φθηνό είναι (στο 20άρι αν θυμάμαι καλά).

Αυτό που από τη μια κάθεστε σαν τα κοκορια και μετράτε τα άλογα σας (ή και τα τσιου-τσιου σας)... που τα πατάτε τα αμάξια σας... αλλά στην συντήρηση (που σε πολλά θέματα είναι ασφάλεια σας), απλά χαρταετό... πολύ απλά με ξεπερνάει!! (δεν σου την λέω με κακία αλλά επί της ουσίας σου τη λέω)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , yositosi said:

Αυτό που από τη μια κάθεστε σαν τα κοκορια και μετράτε τα άλογα σας (ή και τα τσιου-τσιου σας)... που τα πατάτε τα αμάξια σας... αλλά στην συντήρηση (που σε πολλά θέματα είναι ασφάλεια σας), απλά χαρταετό... πολύ απλά με ξεπερνάει!! (δεν σου την λέω με κακία αλλά επί της ουσίας σου τη λέω)

ωωωω τι σε ειπεεεεεεεεεεεε:whistling:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago , yositosi said:

δεν ξέρω πόσα χρεώνουν... σαν ανταλλακτικό φθηνό είναι (στο 20άρι αν θυμάμαι καλά).

Αυτό που από τη μια κάθεστε σαν τα κοκορια και μετράτε τα άλογα σας (ή και τα τσιου-τσιου σας)... που τα πατάτε τα αμάξια σας... αλλά στην συντήρηση (που σε πολλά θέματα είναι ασφάλεια σας), απλά χαρταετό... πολύ απλά με ξεπερνάει!! (δεν σου την λέω με κακία αλλά επί της ουσίας σου τη λέω)

Μια παρένθεση:

Δεν είναι μόνο ο ιμάντας το "Service του Ιμάντα". Έχει σε κάθε σύστημα δυναμό/εκκεντροφόρων/κομπρεσσορα τεντωτήρες ή /και ρουλεμάν η ΣΩΣΤΗ αλλαγή προυποθέτει αλλαγή όλων.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει στο 1.8TSi έχεις καδένα εκκεντροφόρων, οπότε αλλάζεται ανά τετραετία ο ιμάντας δυναμό/κλίμα.

Επί της ουσίας, σχολίασα με γνώμονα το RTFM!!! Γιατί βλέπω ότι όλοι στο "μαστρο-μήτσο" και αλλαγή μόνο λάδια/φίλτρα/μπουζί και μετά δώσε και σώσε. Τα άλογα... άλογα και όλο καμάρι, τα διάφορα πουλ-μουρ που φάινονται (για άλλους καλόγουστα για άλλους κακόγουστα αλλά σε όλες των περιπτώσεων καθαρά αισθητικά για την "εικόνα"), αλλά στη συντήρηση οι "περικοπές"! Το ασύλληπτο, για το κεφάλι μου, παράδειγμα του "έβαλα ταψιά φρένα θαυμάστε" αλλά δεν αλλάζω ποτέ υγρά φρένων... βάζω φθηνά τακάκια γιατί τα ρημάδια τα ταψιά θέλουν και φράγκα, αλλά ταυτόχρονα πάω σαν τον μουρλό γιατί πιστεύω ότι έχω και γ@μώ τα συστήματα πέδησης.

ΔΕΝ τα λέω επ'ουδενί γαι επίθεση στο Γιώργο, απλά την αθώα αυτή ερώτηση του ανθρώπου (του την "είπα" εντελώς καλοπροαίρετα με προβληματισμό την ασφάλεια και το καλό του) εξέφρσσα κάτι που παρατηρώ δυστυχώς όλο και περισσότερο πλέον, και το οποίο ο δικός μου τρόπος σκέψης, ο οποίος στην τελική μπορεί και να είναι εσφαλμένος, δεν μπορεί να το αντιληφθεί!! Ακόμα δε περισσότερο δεν μπορεί να αντιληφθεί ο ταπεινός μου εγκέφαλος το ότι υπάρχουν "επαγγελματίες" εκεί έξω που δεν κάνουν το βασικό... να ανοίξουν το ρημαδιασμένο το service book που αναγράφει ρητά τι πρέπει να αλλάζεται και πότε (ούτε για πλάκα δεν το έκανα αναγωγή στο να έχει υπολογιστή και πρόσβαση σε πληροφορίες για το αμάξι το οποίο ακουμπάει, και για τη συντήρηση του οποίου πληρώνεται)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago , yositosi said:

Εντάξει στο 1.8TSi έχεις καδένα εκκεντροφόρων, οπότε αλλάζεται ανά τετραετία ο ιμάντας δυναμό/κλίμα.

Επί της ουσίας, σχολίασα με γνώμονα το RTFM!!! Γιατί βλέπω ότι όλοι στο "μαστρο-μήτσο" και αλλαγή μόνο λάδια/φίλτρα/μπουζί και μετά δώσε και σώσε. Τα άλογα... άλογα και όλο καμάρι, τα διάφορα πουλ-μουρ που φάινονται (για άλλους καλόγουστα για άλλους κακόγουστα αλλά σε όλες των περιπτώσεων καθαρά αισθητικά για την "εικόνα"), αλλά στη συντήρηση οι "περικοπές"! Το ασύλληπτο, για το κεφάλι μου, παράδειγμα του "έβαλα ταψιά φρένα θαυμάστε" αλλά δεν αλλάζω ποτέ υγρά φρένων... βάζω φθηνά τακάκια γιατί τα ρημάδια τα ταψιά θέλουν και φράγκα, αλλά ταυτόχρονα πάω σαν τον μουρλό γιατί πιστεύω ότι έχω και γ@μώ τα συστήματα πέδησης.

ΔΕΝ τα λέω επ'ουδενί γαι επίθεση στο Γιώργο, απλά την αθώα αυτή ερώτηση του ανθρώπου (του την "είπα" εντελώς καλοπροαίρετα με προβληματισμό την ασφάλεια και το καλό του) εξέφρσσα κάτι που παρατηρώ δυστυχώς όλο και περισσότερο πλέον, και το οποίο ο δικός μου τρόπος σκέψης, ο οποίος στην τελική μπορεί και να είναι εσφαλμένος, δεν μπορεί να το αντιληφθεί!! Ακόμα δε περισσότερο δεν μπορεί να αντιληφθεί ο ταπεινός μου εγκέφαλος το ότι υπάρχουν "επαγγελματίες" εκεί έξω που δεν κάνουν το βασικό... να ανοίξουν το ρημαδιασμένο το service book που αναγράφει ρητά τι πρέπει να αλλάζεται και πότε (ούτε για πλάκα δεν το έκανα αναγωγή στο να έχει υπολογιστή και πρόσβαση σε πληροφορίες για το αμάξι το οποίο ακουμπάει, και για τη συντήρηση του οποίου πληρώνεται)

Οδηγώ από το 1987. Ο φόβος που μου δημιουργήθηκε στα χρόνια της κρίσης είναι: Σε τι κατάσταση είναι το αυτοκίνητο που φρενάρει μπροστά μου και πίσω μου.

Αν κάποιου πιάνουν τα χέρια και κόβει λίγο το μυαλό κάνει τα σέρβις μόνος του.  Το youtube είναι πηγή πληροφόρησης. Εγώ αντιπροσωπία τέλος με βοήθησε για αυτήν την απόφαση μου το autodoc.co.uk.

https://www.youtube.com/results?search_query=nissan+qashqai+autodoc

Edited by tsikis007
Link to comment
Share on other sites

αν δεν άλλαξες στην τετραετία ιμάντες poly-v πρέπει επειγόντως. Επίσης ανά 2ετία καλό να αλλάζεις και υγρά φρένων.


Μπορείς να βάλεις μια φωτό του που γράφει για τους ιμάντες αυτούς; Το δικό μου manual δεν αναφέρει τίποτα τέτοιο.
Link to comment
Share on other sites

ιμάντας Poly-v στα "επιπρόσθετες εργασίες"  ή κάτι τέτοιο προς τα πίσω (το αναφέρει για τετραετία)... Θα το βγάλω όταν πάω στο αμάξι (τα έβλεπα πριν από λιγότερο από μήνα και στο Passat και στο Leon)

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω πόσα χρεώνουν... σαν ανταλλακτικό φθηνό είναι (στο 20άρι αν θυμάμαι καλά).

Αυτό που από τη μια κάθεστε σαν τα κοκορια και μετράτε τα άλογα σας (ή και τα τσιου-τσιου σας)... που τα πατάτε τα αμάξια σας... αλλά στην συντήρηση (που σε πολλά θέματα είναι ασφάλεια σας), απλά χαρταετό... πολύ απλά με ξεπερνάει!! (δεν σου την λέω με κακία αλλά επί της ουσίας σου τη λέω)


Περνάμε περίοδο κρίσεις μνημόνια και δεν σημαδεύεται....
Εντάξει ότι ήταν να αλλάξω στο αμάξι μου στα σέρβις πάνω τα άλλαξα όπως και βαλβολινες στο σασμάν στης 100.000χλμ χωρίς να χρειάζεται.
Δεν μπορώ να πω ότι χρειαστείτε κάτι άλλο ή να παρέλειψα κάτι.

Όσο για τον ιμάντα που λέει στα 4 χρόνια πιστεύω σχεδόν κανένας δεν τον έχει αλλάξει γιατί όσοι τον έβλεπαν ήταν σε καλή κατάσταση και το προσπερνούσαν επειδή δεν το θεωρούσα απαραίτητο.

Δεν μιλάω μόνο για τα συνεργεία που έχω πάει εγώ αλλά για την πλειοψηφία του κόσμου που πάει σε συνεργεία δεν τους τον αλλάζουν.

Θα το αλλάξω τώρα που θα κάνω σέρβις στο αμάξι.


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

λάστιχο είναι! δεν γίνεται να μην ξεραθεί μετά από τόσα χρόνια. Αλλά ναι δυστυχώς τα περισσότερα συνεργεία πολύ απλά δεν ασχολούνται (ότι τους πεις και μέχρι εκεί, και δυστυχώς το είδα πέρσι και σε αντιπροσωπεία του ομίλου, όπου τους έλεγα εγώ τι να αλλάξουν)

 

Link to comment
Share on other sites

ιμάντας Poly-v στα "επιπρόσθετες εργασίες"  ή κάτι τέτοιο προς τα πίσω (το αναφέρει για τετραετία)... Θα το βγάλω όταν πάω στο αμάξι (τα έβλεπα πριν από λιγότερο από μήνα και στο Passat και στο Leon)


Το έχω διαβάσει διεξοδικά το manual, το ξανακοίταξα σήμερα αλλά τέτοιο πράμα δε γράφει το δικό μου. Βάλε μια φωτό να το συγκρίνω.
Εμένα το μοτέρ μου είναι BZB. Μήπως είναι CDA εσένα και έχουν διαφορά εκεί;
Link to comment
Share on other sites

ΒΖΒ είμαι... Οταν ξαναπάω στο αμάξι, θα το βγάλω

 

On 17/6/2017 at 7:01 ΜΜ, R1der said:

 


Το έχω διαβάσει διεξοδικά το manual, το ξανακοίταξα σήμερα αλλά τέτοιο πράμα δε γράφει το δικό μου. Βάλε μια φωτό να το συγκρίνω.
Εμένα το μοτέρ μου είναι BZB. Μήπως είναι CDA εσένα και έχουν διαφορά εκεί;

 

Λοιπόν, έχεις απόλυτο δίκιο. Τώρα το έψαξα στο βιβλίο του CC και δεν το αναφέρει πουθενά, ενώ στου Leon το αναφέρει (για έλεγχο και πιθανή αντικατάσταση ανά τετραετία), οπότε από εκεί πήρα φόρα και παρήγγειλα και για τα δύο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.... Σήμερα πήγα να κλείσω ραντεβού για το πρώτο service των 30κ (γενικό) εκεί που μιλούσα με τον μηχανικό μου και λέγαμε τι πράματα να πάρω μου λέει ότι το φίλτρο βενζίνης στα β6 είναι μέσα στο ρεζερβουάρ και πως αλλάζεται από 150κ έως 180κ και το κόστος αυτού γύρο στα 130ευρώ... Δεν το ήξερα και πιστεύω πως δεν το γνωρίζουν πολύ γι αυτό και το αναφέρω. Θα επανέλθω με αναλυτικά κοστολόγια...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά ρεπό σήμερα και ήταν ευκαιρία για το service.

Οι τιμές που πέτυχα ήταν οι εξής: 5 λίτρα castrol 5/30 46 ευρώ, φίλτρο λαδιού 9,50 ευρώ, φίλτρο καμπίνας 5,78 ευρώ, φίλτρο αέρος 5,14 ευρώ, 4 μπουζί NGK 40 ευρώ και υγρά φρένων 8 ευρώ = 114,42 Το κόστος της εργασίας ήταν 50 ευρώ. Σύνολο 164,42

Μαζί αγοράστηκαν και τα σινεμπλοκ μπροστά από τα ψαλίδια με κόστος 45 ευρώ (βάση και λάστιχα μαζί) τα οποία θα αλλαχθούν πιο μετά γιατί είχαν ψωμί ακόμα αυτά που είχε.

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν , RAF JOHN said:

Καλημέρα παιδιά ρεπό σήμερα και ήταν ευκαιρία για το service.

Οι τιμές που πέτυχα ήταν οι εξής: 5 λίτρα castrol 5/30 46 ευρώ, φίλτρο λαδιού 9,50 ευρώ, φίλτρο καμπίνας 5,78 ευρώ, φίλτρο αέρος 5,14 ευρώ, 4 μπουζί NGK 40 ευρώ και υγρά φρένων 8 ευρώ = 114,42 Το κόστος της εργασίας ήταν 50 ευρώ. Σύνολο 164,42

Μαζί αγοράστηκαν και τα σινεμπλοκ μπροστά από τα ψαλίδια με κόστος 45 ευρώ (βάση και λάστιχα μαζί) τα οποία θα αλλαχθούν πιο μετά γιατί είχαν ψωμί ακόμα αυτά που είχε.

φτηνα εισαι

για μπουζι ειχα ακουσει 100-120 κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , passatfsi said:

φτηνα εισαι

για μπουζι ειχα ακουσει 100-120 κατι τετοιο

Αμα τα αγοράσεις από την αντιπροσωπεία και λίγα είναι τα 100 και τα 150 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Αμα τα αγοράσεις από την αντιπροσωπεία και λίγα είναι τα 100 και τα 150 ευρώ


4κυλινδρο ειναι :) οχι και 150


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδες! Εχω μια ερωτηση σε καινουριο passat 1.4 150hp να αλλαξω λαδια στα 2000km? να φυγουν τα ρινισματα? Μετα ποτε ειναι το επομενο σερβις και τι αλλαζω? Αν δεν πιασω τα χιλιομετρα παω μολις κλεισω χρονο? Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Και καλα επειδη ειναι καινουριο το αμαξι να φυγει το πρωτο λαδι που λενε μεχρι να στρωσει ο κινητηρας. Εννοω για τα πρωτα 1500-2000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.