Nikos_Passat_2.0T Posted September 13, 2007 Report Posted September 13, 2007 Έχει κάνει κανείς service σε καινούργιο Passat? Πόσο στοίχησε? Σε λίγο θα έρθει η ώρα των 15.000χλμ και ακούω ότι πάει γύρω στο 100άρι... Καλό θα ήταν να συγκεντρώναμε εδώ τιμές από ό,τι service έχουμε κάνει, για να ξέρουμε τι γίνεται και παραδίπλα και να μη μας πιάνουν κορόιδα οι αντιπρόσωποι... Quote
Guest SpyrosA Posted September 28, 2007 Report Posted September 28, 2007 Σωστός ο Νίκος οι αντιπρόσωποι έχουν ξεφύγει τελειώς....Καλό είναι να ξέρουμε τιμές στο περίπου..... Εμένα στα 15000 Χλμ μου πήραν 80 ¤ και να σας πω μου φάνηκε σχετικά φτηνό.... Quote
Guest Thorpedo Posted September 28, 2007 Report Posted September 28, 2007 τι λετε ρε παιδια? τοσο φτηνο ειναι το σερβις στο Passat? στο Golf παει 140 ευρω το σερβις των λαδιων!! Quote
Renaissance Posted September 28, 2007 Report Posted September 28, 2007 Αλλαξε αντιπροσωπεια καλυτερα.. 1 Quote
tyxodioktis100 Posted September 29, 2007 Report Posted September 29, 2007 σορρυ για το καπως offtopic που αφορα golf αλλα σε golf 1.6 V ...στην σερρες... 15Κ---> 105 ευρω... 30Κ---. 252 ευρω... 45Κ---> 110 ευρω... 60Κ----> 270 ευρω... τα τακακια τα αλλαξα μονος δεν ειναι στις παραπανω τιμες.... Quote
Guest stel-th Posted October 1, 2007 Report Posted October 1, 2007 επειδη δουλευω σε αντιπρωσοπεια και βλεπω πολλα καλο θα ηταν να μην εχετε τρελη εμπιστοσηνη Quote
yarisclub Posted October 2, 2007 Report Posted October 2, 2007 Εγω ρωτησα για το jetta στα 15Κ και μου ειπαν 170 - 180€ Quote
nasos_ea Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 (edited) Εγω ρωτησα για το jetta στα 15Κ και μου ειπαν 170 - 180¤ Παιδια εξαρταται και τι λαδακι βαζουμε.Λευτερη στο jetta σου που ειναι tsi το λαδακι (λογικα 5-30) ειναι ακριβοτερο απο αυτο που βαζουν σε ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα (νομιζω δεκαρακι βαζουν).Εδω στον Πυργο που ρωτησα,για αλλαγη λαδιων στο TSI μου, μου ειπαν θα χρειαστω 55 ευρω+εργατικα χωρις αλλαγη φιλτρου.Με λιγα λογια καπου στα 75 ευρω.Ο πατερας μου που εχει Audi (Audi και Vw ειναι η ιδια αντιπροσωπεια εδω) του παιρνουν για αλλαγη λαδιων κι εργατικα, συνολικα 35 ευρω χωρις αλλαγη φιλτρου.Εγω παντως ηδη παρηγγειλα 4 λιτρα λαδι απο το trade-wind με 42 ευρω και στην αντιπροσωπεια θα πληρωσω φιλτρο κ εργατικα.Δηλαδη παλι κανα 75αρι με βλεπω και θα βαλω και το λαδι της επιλογης μου κ θα αλλαξω και φιλτρο.Ακριβη τιμη θα σας πω σε λιγες μερες. Φυσικα απο αντιπροσωπεια σε αντιπροσωπεια μπορει να δει κανεις τρελες διαφορες στην τιμη. Edited October 4, 2007 by nasos_ea Quote
nasos_ea Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 επειδη δουλευω σε αντιπρωσοπεια και βλεπω πολλα καλο θα ηταν να μην εχετε τρελη εμπιστοσηνη Μπορεις να γινεις λιγο πιο ακριβης;Καποια παραδειγματα για "κομπινες" που γινονται θα μας βοηθουσαν ολους μιας και τις ξερεις εκ των εσω. Quote
Renaissance Posted October 4, 2007 Report Posted October 4, 2007 Παιδια εξαρταται και τι λαδακι βαζουμε.Λευτερη στο jetta σου που ειναι tsi το λαδακι (λογικα 5-30) ειναι ακριβοτερο απο αυτο που βαζουν σε ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα (νομιζω δεκαρακι βαζουν). 5-30 βαζω και ειμαι ατμοσφαιρα. 80ευρω μου πηγε το σερβις Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 5, 2007 Author Report Posted October 5, 2007 (edited) Σωστός ο Νίκος οι αντιπρόσωποι έχουν ξεφύγει τελειώς....Καλό είναι να ξέρουμε τιμές στο περίπου..... ;) Εμένα στα 15000 Χλμ μου πήραν 80 ¤ και να σας πω μου φάνηκε σχετικά φτηνό.... Ρε συ Σπύρο, μόνο 80€? Ένας γνωστός μου πήγε το 16άρι το Passat εδώ στην Θεσσαλονίκη στα 15.000χλμ και του πήραν 100€. Από όσα διαβάζω παραπάνω (ακριβότερα λάδια κλπ) εμένα θα με γδύσουν... Και τώρα έχω 13.000 και αύριο κατεβαίνω Αθήνα (δλδ από Δευτέρα άλλα 1.500χλμ στο νερό...). Πάντως εγώ σκέφτομαι να το πηγαίνω σε συνεργείο έξω (πήγαινα και το Stilo εκεί). Απλά μου είπε ο μάστορας (γνωστός) ότι για να ισχύει η εγγύηση κάνοντας τα service αλλού (εκτός αντιπροσωπείας), πρέπει το 1ο service να γίνει από αντιπρόσωπο (να μπει η δική του σφραγίδα πρώτη έστω και μια φορά), και μετά μπορείς να πας και αλλού και να σου σφραγίζουν και το βιβλιαράκι κανονικά... Θα φανεί, αν μου πάρουν για μια αλλαγή λαδιών 150€, θα με δουν ξανά..... όταν θα πάρω το επόμενο VW μου... ¶σχετο. Είναι οκ να συμπληρώσεις μισό λίτρο λάδι μετά από 12.000χλμ σε δίλιτρο TFSI? Edited October 5, 2007 by Νίκος Quote
Cosworth Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 Δεν είναι καν άξιο αναφοράς... Τόσο δεν είναι ούτε τα πρόσθετα που εξατμίζονται στα πρώτα 2-3Κ χλμ... Quote
Guest SpyrosA Posted October 5, 2007 Report Posted October 5, 2007 Ναι πράγματι τα 80 ¤ ίσως δεν έχουν ξαναγίνει///// και μένα μου φάνηκαν πολύ λίγα!!! Το θέμα με την ισχύ της εγγύησης μας παιδεύει αρκετά, καθώς είμαστε στην ουσία υποχρεωμένοι να επισκεπτόμαστε τις αντιπροσωπίες με το ειδικά εξειδικευμένο ( ) Προσωπικό..... Όσον αφορά την συμπλήρωση λαδιών καλό θα ήταν να δεις αν ο κινητήρας σου έχει κάψει λαδάκι.....Πάντως το μισό λίτρο στα 12000 Χλμ είναι στα φυσιολογικά πλαίσια μπορώ να πω!!!! Quote
c3250 Posted October 13, 2007 Report Posted October 13, 2007 Γεια σας Εγώ έκανα στον φιλοσιδη TO 1ον SERVICE PASSAT 2.0 TFSi στα 18000 ΧΙΛ στις 24/08/2007 και με χρέωσε 140¤ αλλά είδα ότι μου έκανε έκπτωση γιατί έγραφε πριν την έκπτωση 180¤ Quote
Renaissance Posted October 13, 2007 Report Posted October 13, 2007 ΠΟΣΟ????και τι περιεχει το τιμολογιο στα 140 (με εκπτωση παρακαλω) που να δικαιολογει αυτη τη τιμη???? Quote
nasos_ea Posted October 16, 2007 Report Posted October 16, 2007 Γεια σας Εγώ έκανα στον φιλοσιδη TO 1ον SERVICE PASSAT 2.0 TFSi στα 18000 ΧΙΛ στις 24/08/2007 και με χρέωσε 140¤ αλλά είδα ότι μου έκανε έκπτωση γιατί έγραφε πριν την έκπτωση 180¤ Αν εννοεις το μεγαλο σερβις καλα ειναι.Αν εννοεις μονο αλλαγη λαδιων.......σε εγδυσαν. Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 17, 2007 Author Report Posted October 17, 2007 Μόλις γύρισα κι εγώ από το service... 130Ε ήταν το δικό μου το κουστούμι. 14.952χλμ, 2.0 τούρμπο... 31,45Ε........εργατικά 1,84Ε.........καθαριστικό υγρό 80,74Ε........λάδι Shell Helix Ultra (5 λίτρα) 15,97Ε........φίλτρο λαδιού Το μόνο που με χάλασε ήταν ότι περίμενα πάνω από ώρα (1:20) και κάτι που δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη ήταν ότι μου το καθυστερήσανε παραπάνω γιατί περάσανε και μια αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Αυτό για μένα σημαίνει ότι ή δεν ξέρουν τι περάσανε (γιατί όσες φορές και να ρώτησα δεν μου απάντησαν στο τι άλλαζε αυτή η αναβάθμιση) ή ήταν απλά μια εύκολη δικαιολογία για την καθυστέρηση του service, χωρίς να έχουν αλλάξει το παραμικρό... Και από το παραπάνω προκύπτει και μια ερώτηση (που είναι και λίγο off-topic): Αν εγώ αύριο-μεθαύριο βάλω ένα πρόγραμμα της ΜΤΜ, παίζει να μου τα κάνουν άνω κάτω αυτοί με τα προγράμματά τους και τις αναβαθμίσεις? Quote
Cosworth Posted October 17, 2007 Report Posted October 17, 2007 Μόλις γύρισα κι εγώ από το service...130Ε ήταν το δικό μου το κουστούμι. 14.952χλμ, 2.0 τούρμπο... 31,45Ε........εργατικά 1,84Ε.........καθαριστικό υγρό 80,74Ε........λάδι Shell Helix Ultra (5 λίτρα) 15,97Ε........φίλτρο λαδιού Το μόνο που με χάλασε ήταν ότι περίμενα πάνω από ώρα (1:20) και κάτι που δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη ήταν ότι μου το καθυστερήσανε παραπάνω γιατί περάσανε και μια αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Αυτό για μένα σημαίνει ότι ή δεν ξέρουν τι περάσανε (γιατί όσες φορές και να ρώτησα δεν μου απάντησαν στο τι άλλαζε αυτή η αναβάθμιση) ή ήταν απλά μια εύκολη δικαιολογία για την καθυστέρηση του service, χωρίς να έχουν αλλάξει το παραμικρό... Και από το παραπάνω προκύπτει και μια ερώτηση (που είναι και λίγο off-topic): Αν εγώ αύριο-μεθαύριο βάλω ένα πρόγραμμα της ΜΤΜ, παίζει να μου τα κάνουν άνω κάτω αυτοί με τα προγράμματά τους και τις αναβαθμίσεις? Η αναβάθμιση είναι όντως υπαρκτή, τώρα τι ακριβώς διορθώνει δεν γνωρίζω πλήρως και πολλά ακούγονται. Όσο για το πρόγραμμα ήδη η ΜΤΜ έχει βγάλει software αντίστοιχο.... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 17, 2007 Author Report Posted October 17, 2007 Η αναβάθμιση είναι όντως υπαρκτή, τώρα τι ακριβώς διορθώνει δεν γνωρίζω πλήρως και πολλά ακούγονται. Όσο για το πρόγραμμα ήδη η ΜΤΜ έχει βγάλει software αντίστοιχο.... Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Αλλά μια που σε βρήκα γνώστη, απάντησέ μου και το παρακάτω: Εγώ πριν δεν ήθελα να ρωτήσω αν έχει βγάλει αναβάθμιση η ΜΤΜ, αλλά αν είχα βάλει εγώ πρόγραμμα της ΜΤΜ, στην αντιπροσωπεία που θα μου έκαναν μια πιθανή νέα αναβάθμιση θα μου διέγραφαν και το πρόγραμμα της ΜΤΜ? Δηλαδή θα μου σβήνανε 1.300~1.500Ε??? Φαντάζομαι πως δεν είναι δυνατόν να το κάνουν αλλά αν ξέρεις να μου το επιβεβαιώσεις, θα ήταν καλύτερα! Quote
Cosworth Posted October 17, 2007 Report Posted October 17, 2007 (edited) Να βλέπεις τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου σου όπως ένα pc...Όταν κάνεις format σβήνονται όλα..Έτσι και το πρόγραμμα θα σβηστεί και θα πρέπει να περάσεις από την ΜΤΜ να το ξαναβάλεις (δωρεάν εννοείτε).. Το έχουν κάνει αρκετοί από εδώ .... Edited October 17, 2007 by Black V GTi Quote
Guest Thorpedo Posted October 17, 2007 Report Posted October 17, 2007 Πάντως το μισό λίτρο στα 12000 Χλμ είναι στα φυσιολογικά πλαίσια μπορώ να πω!!!! εξκιουζ μι αλλα στις αλλες εταιρειες γιατι δεν θεωρειται φυσιολογικο?? με τα vw εχουμε μαθει να χαιρομαστε αν καιει μονο μισο λιτρο στα 12000χλμ.. βεβαια για την ιδια την εταιρεια ακομα και 1 λιτρο στα 1.000χλμ οπως λεει στο βιβλιαρακι φυσιολογικο ειναι.. ε ρε ξυλο που θελουνε... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 17, 2007 Author Report Posted October 17, 2007 Ευχαριστώ για την πληροφορία... Οπότε με βλέπω να τους έχω στο "Βλέπετε μόνο ΜΗΝ αγγίζεται" γιατί δεν λέει βόλτα στην Αθήνα κάθε φορά που αυτοί θα θέλουν να κάνουν αναβάθμιση... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted October 17, 2007 Author Report Posted October 17, 2007 εξκιουζ μι αλλα στις αλλες εταιρειες γιατι δεν θεωρειται φυσιολογικο??με τα vw εχουμε μαθει να χαιρομαστε αν καιει μονο μισο λιτρο στα 12000χλμ.. βεβαια για την ιδια την εταιρεια ακομα και 1 λιτρο στα 1.000χλμ οπως λεει στο βιβλιαρακι φυσιολογικο ειναι.. ε ρε ξυλο που θελουνε... Εγώ πιστεύω ότι την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει ο οδηγός. Ο αδερφός μου έχει Opel Astra Twintop 18άρι. Πρώτο service (και αλλαγή λαδιών) είχε στις 30.000χλμ (ή στις 20.000? δεν θυμάμαι). Το θέμα είναι ότι στις 10.000χλμ φόρτωσε το αμάξι και το πήγε με οδική βοήθεια στο συνεργείο γιατί είχε μείνει ΕΝΤΕΛΩΣ από λάδι (ρετάριζε όλος ο κινητήρας) και το λαμπάκι της ένδειξης χαμηλής στάθμης δεν είχε ανάψει νωρίτερα. Είναι γνωστό όμως ότι είναι σιδεροφάγος και έκαψε ΟΛΟ το λάδι μόλις σε 10.000χλμ... Ένας φίλος, έχει το 16άρι το Passat και στις πρώτες 11.000χλμ συμπλήρωσε σχεδόν (λίγο λιγότερο) ένα λίτρο. Εγώ στα 12.000 έβαλα μισό λίτρο. Οπότε για μένα είναι περισσότερο πόσο το σκίζεις και το σέβεσαι το αμάξι... Quote
Guest Thorpedo Posted October 17, 2007 Report Posted October 17, 2007 100ml/1000χλμ ειναι φυσιολογικο? δλδ στα 15.000χλμ που θα γινει η αλλαγη λαδιων το αυτοκινητο θα εχει καψει το 1.5 απο τα 3.5 λιτρα λαδιου.. ε τοτε τι χρειαζονται οι αλλαγες λαδιων αφου μεχρι να γινουν θα εχουμε συμπληρωσει καινουριο λαδι.. λοιπον παιδια μην παρουσιαζουμε τωρα τα επιχειρηματα της vw και μην προσπαθουμε να πειστουμε οτι εχει δικιο απλα επειδη δεν μπορουμε να δεχτουμε οτι μας επιασαν κοροιδα.. αν εμενα μου ελεγαν στην παραγγελια του αυτοκινητου οτι "ξερεις θα τσιμπαει λιγο ως πολυ λαδακι", θα εφευγα τρεχοντας.. αλλα δεν το ηξερα.. πιαστηκα κοροιδο.. τουλαχιστον εχω την ωριμοτητα να το παραδεχτω και να φροντισω να μην ξαναγινει.. αλλιως θα ειμαι αιωνιο κοροιδο - "πελατης"... Quote